Jump to content
Shipfriends

Σποράδες Σταρ (IMO 7207451)


Recommended Posts

  • Replies 832
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αυτό το πλοίο θα ήθελα να πραγματικά να καταλάβω με ποια λογική αγοράστηκε από την αρχική εταιρεία και ποιο ήταν το πλάνο, αν υπήρχε. 

Στα φτωχά μου ματια το μόνο που φάνηκε ήταν τα έξοδα αγοράς, τα έξοδα μετασκευης και λεφτά για πλήρωμα που καθόταν επί 4 χρόνια πάνω στο πλοίο χωρίς να ταξιδεύει συν λιμανιατικα.

Απεδωσε τίποτα στην εταιρεία του; 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο αγοραστηκε απο την Portucalence για να μπει στις Αζορες.Μετα βεβαια μεσολαβησαν πολλα

Ειναι γραμμενα και στις πρωτες σελιδες του θεματος

Προσωπικα δεν νομιζω οτι απέδωσε κατι στην εταιρεια του

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Τα 2 πλοία αγοράστηκαν από την Portucalence σε τιμή enbloc κάτι πάνω εκατομμύριο ευρώ .

το άνεμος έφυγε για σκραπ σε καλύτερη τιμή από όση αγοράστηκε οπουε μια χαρα

το αεολος/Αζόρες / άκουα σταρ πραγματικά επενδύθηκαν αρκετά εκ δολάρια . 
το συνολικό πρότζεκτ μέσα πήγε την εταιρεία του παρά την έφτιαξε , αν και τα λεφτά που είχε πάρει από το Σαντορίνη ήταν καλά για την ηλικία του και περίπου 1,5 φορά πάνω από όσο το πήρε τώρα η σιτζετς αν οι πηγες μ είναι σωστές 

Link to comment
Share on other sites

Στο μήνυμα που εστάλη στους επιβάτες για ενημέρωση σχετικά με την αντικατάσταση του Aqua Blue, αναφέρεται ότι το Aqua Star δεν διαθέτει καθόλου καμπίνες και ότι οι επιβάτες που εχουν αντίστοιχο εισιτήριο, θα πάρουν πίσω την διαφορά.

re1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Με 17-18 δεν πήγαινε το Aqua Blue;

20 minutes ago, Kaptennemo said:

Το βαπορι κοντεύει τον κάβο Μαντήλι με ταχύτητα 15,5 κόμβων , δεν την λες καλή😋

Λογικά θα στρώσει

Link to comment
Share on other sites

Από τις φωτογραφίες του P100 φαίνεται πως έχει γίνει εξαιρετική δουλειά στο εσωτερικό του πλοίου, πράγμα αναμενόμενο με δεδομένο πως ο Όμιλος των εταιρειών που είχε το πλοίο έχει κάνει τις περισσότερες μετασκευές ξενοδοχειακού στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Το Aqua Star είχε δέσει για λίγες ώρες χθες στα 200αρια για τις τελευταίες ετοιμασίες, προμήθειες και αναχώρησε γύρω στις 17:30 για το Λαύριο. Τώρα που ξεκίνησε δρομολόγια ας κάνουμε μια ξενάγηση στο εσωτερικό του Aqua Star.

Ξεκινώντας από κατάστρωμα Νο: 3 υπάρχει το γκαράζ που στη μέση έχει ένα cage και υπάρχουν πατάρια σε όλο το μήκος του γκαράζ. (την χωρητικότητα του σε ΙΧ την υπολογίζω γύρω στα 180-200 ΙΧ, αλλιώς γύρω στα 30 ΦΓ). Δεξιά και αριστερά υπάρχουν είσοδοι για να ανέβουμε στα σαλόνια του πλοίου. Στη δεξιά πλευρά υπάρχει κυλιόμενη σκάλα (που τοποθετήθηκε στην Ελλάδα) και στην αριστερή σταθερή σκάλα.

Φτάνοντας στο κατάστρωμα Νο: 5 συναντάμε το πρυμνιό σαλόνι με καναπέδες σε καφέ απόχρωση και πολυθρόνες σε κρεμ χρώμα στη μέση του σαλονιού. Στο σαλόνι αυτό υπάρχει ένα μπαρ και στις μουράδες του σαλονιού υπάρχουν αεροπορικά καθίσματα με τραπεζάκια ανάμεσα τους. Πίσω από το μπαρ υπάρχει ένας διάδρομος με πολυθρόνες και τραπεζάκια, αριστερά στο διάδρομο είναι ο παιδότοπος και στη δεξιά πλευρά η υποδοχή του πλοίου. Προχωρώντας προς τα πλώρα συναντάμε το πρυμνιό αίθριο και με το κλιμακοστάσιο, που έχει και αναβατόριο για τους ΑΜΕΑ για το κατάστρωμα Νο: 6. Μετά συναντάμε μια αίθουσα με αεροπορικά καθίσματα σε γκρι απόχρωση στη δεξιά πλευρά και άλλη μια στην αριστερή πλευρά του πλοίου. Μετά συναντάμε το πλωριό αίθριο με το κλιμακοστάσιο του. Στην αριστερή πλευρά μετά το αίθριο υπάρχει το κατάστημα του πλοίου. Στη πλώρη υπάρχει άλλο ένα ακόμα σαλόνι με πολυθρόνες καφέ στις μπάντες και λαδί χρώμα πολυθρόνες στο πλωριό μέρος, μπροστά από το μπαρ του σαλονιού.

Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα Νο: 6 συναντάμε το ανοικτό κατάστρωμα με τραπεζάκια με γκρι και κόκκινες καρέκλες κάτω από τα πανιά υπάρχουν σαν σκίαστρα. Μετά συναντάμε αριστερά ένα μικρό σαλόνι με κόκκινο καναπέ κατά μήκος και με καρέκλες ψάθινες και ένα μπαρ, που αυτό εξυπηρετεί ένα μικρό πριβέ σαλόνι της VIP. Μετά το πρυμνιό αίθριο υπάρχει ο διάδρομος με τις οκτώ τετράκλινες καμπίνες επιβατών. Πλώρα υπάρχει το σαλόνι-εστιατόριο του πλοίου με αναπαυτικούς καναπέδες και πολυθρόνες σε απόχρωση του γκρι στη πλώρη και στην αριστερή μπάντα με καρέκλες και τραπεζάκια. Στη δεξιά πλευρά είναι το σαλόνι του πληρώματος και ενδιάμεσα η κουζίνα του πλοίου. Στο μέσο του γκαστρώματος Νο: 6 υπάρχουν διάδρομοι στο ανοικτό κατάστρωμα, δεξιά και αριστερά από τις καμπίνες.

Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα Νο: 7 συναντάμε το ανοικτό κατάστρωμα πίσω από τη τσιμινιέρα και το διάδρομο που σε οδηγεί στις εξωτερικά σκάλες για τις βαρδιόλες του πλοίου. Εσωτερικά στα κατάστρωμα Νο: 7 είναι ο διαδρομος με τις καμπίνες των αξιωματικών του πλοίου.. Τέλος ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα Νο: 8 που είναι το ελικοδρόμιο, η γέφυρα και οι βαρδιόλες με τα νέα χειριστήρια του.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως με το που το βλέπεις απ'εξω λες:''που το πανε το σαραβαλο;" ή τουλάχιστον, σε παραπέμπει σε αρκετά παλιο σκαρί, και με το που μπαίνεις μέσα παθαίνεις την πλάκα σου. Ειδικά δε, με τα σινιάλα της SEAJETS το κάνει παλαιότερο σε σχέση με τα προηγούμενά του. Μεγάλη πολυτέλεια για τους Λημνιους το εσωτερικό του. Ας ελπίσουμε να ανεβάσει και λίγο την ταχύτητά του και θα είναι σουπερ. Καλή αρχή να πω στο πλήρωμά του. 

Link to comment
Share on other sites

Άμα ήταν λίγο πιο χτισμένο πρυμα νομίζω θα έκρυβε χρόνια .Θυμιζει ακομα αρκετά 80s απ εξω παρα τη δουλειά που επεσε

Edited by Shippihs
Link to comment
Share on other sites

Έχει γίνει μεγάλη καραβάρα,κοντεύω να πάθω ζημιά.Το Μήλος και το Σαντορίνη μαζί...Πολλές οι δυνατότητες του με αυτά που είδαμε χάρις τον @Panagia Ekatontapiliani,τον ευχαριστώ πολύ.Αν βγάζει 18,5 κόμβοι πορεία,απροβλημάτιστα παίζει μπάλα παντού στο Αιγαίο μα παντού όμως και δε φοβάται κανένα.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω θα είναι άπιαστο όνειρο αυτή η ταχύτητα προς το παρόν ,εκτός αν βελτιωθεί με δεξαμενισμο ή ξύσιμο από δύτη 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα με έναν δεξαμενισμο θα βελτιωθεί η ταχύτητά του και με μία καλυτερη επισκευή στις μηχανές διότι ως γνωστόν ετοιμάστηκε άρον άρον. 

Link to comment
Share on other sites

Πόση επισκευή να κάνει στις μηχανές του?? Οι μηχανές είχαν επισκευαστεί από τους προηγούμενους πλοιοκτήτες του και το πλοίο δεν ταξίδεψε σχεδόν καθόλου από τότε. Ένας δεξαμενισμος και μια πλαστικοποιηση σίγουρα θα το προσδώσει 0,5 με 1 μίλι

Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά πρέπει να τα έχει.Μη ξεχνάμε πως φοράει τις ίδιες μηχανές με το Σαντορίνη ενώ έχουν ακριβώς την ίδια γάστρα όντας κοντάδελφα.Το τελευταίο όπως ξέρουμε πολύ καλά τις ειχε αυτές τις ταχύτητες πριν φύγει για τα ξένα ενώ στη καλή επισκευή του 2010 20αριζε.Επίσης και το Μήλος που και αυτό με περισσότερη υπερκατασκευή έπιανε πάνω από 18.

Το Aqua Star είναι λιγότερο χτισμένο και από τα δύο κοντάδελφα του.

Link to comment
Share on other sites

Έχει γίνει πραγματικά θαυμάσια δουλειά εσωτερικά. Προσωπικά το μόνο "μελανό σημείο" που βρίσκω στο συγκεκριμένο βαπόρι σε σχέση με τη γραμμή που εξυπηρετεί, είναι ίσως οι ελάχιστες καμπίνες που έχει (ειδικά για το καλοκαίρι). Σε κάθε περίπτωση μπορώ να το φανταστώ να "παίζει μπάλα" σε αρκετές γραμμές (ενδοκυκλαδικα, Σποράδες, ενισχυτικά στο Πειραιάς- Δυτικές Κυκλάδες, Κύθηρα, ενδοδωδεκανησιακά) και μακάρι να το δούμε να αξιοποιείται φουλ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...