Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για να δρομολογηθεί ένα πλοίο θα πρέπει να υποβάλει αίτημα σύμφωνα με τον νόμο 2932/01 μέχρι τις 31/1 κάθε έτους. Δηλαδή για να έκανε τώρα δρομολόγια στην τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο που διαρκεί έως τις 31/10/2020 και να είχε υποβληθεί εμπρόθεσμα το αίτημα θα έπρεπε αυτό να είχε κατατεθεί μέχρι τις 31/1/2019.

Από εκεί και πέρα για να δρομολογηθεί τώρα οποιοδήποτε αίτημα θα ήταν εκπρόθεσμο. Παρόλα αυτά πεποίθησή μου είναι ότι ακόμη και στην απίθανη περίπτωση που γινόταν τώρα , θα τύγχανε ευνοικής μεταχείρισης , κυρίως λόγω της ανεργίας των ναυτικών λόγω Covid-19.

Όμως θεωρώ ότι στα σχέδια της εταιρείας του δεν είναι η δρομολόγηση του πλοίου στην Ελλάδα αλλά η πώλησή του, αφού στράβωσε η εκμετάλλευσή του στις Αζόρες. Αν ήταν θα είχε φανεί έστω με κάποια δήλωση ετήσιας δρομολόγησης. Μιλάμε για μια εταιρεία που αγόρασε το βαπόρι  για να το ναυλώσει στις Αζόρες κι όχι να κάνει operation στην ακτοπλοία , άρα εκτός από έλλειψη εμπειρίας προφανώς και δεν έχει την δομή για να λειτουργήσει ως ακτοπλοική (εμπορικό τμήμα, συνεργασίες με πρακτορεία, λογιστήριο για τις εκκαθαρίσεις των εισιτηρίων κ.ο.κ).

Link to post
Share on other sites
  • Replies 321
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Συμφωνώ με όλα αυτά που γράφετε και η αλήθεια πιστεύω είναι κάπου στη μέση.Σίγουρα είναι ένα βαπόρι μεγάλης ηλικίας.Και σίγουρα δε μπορεί να χτυπήσει άγονη για το λόγο αυτό.Σίγουρα φέτος πολλά βαπόρια κάθονται και δεν υπάρχει χώρος για αυτό.Όμως,είναι ένα βαπόρι ανακαινισμένο και αν περνάει τις επιθεωρήσεις αξιόπλοο(πέρυσι τις είχε περάσει και για αυτό άλλωστε το στείλανε στη Σαμοθράκη.) Το μέγεθος του είναι περιζήτητο και ιδιαίτερα για το Αιγαίο είναι ιδανικό για όλα τα λιμάνια.Είναι ένα βαπόρι φτιαγμένο για το Αιγαίο όπως ήταν τα υπόλοιπα της σειράς του που ήρθαν.Έχουμε γεμίσει μετασκευασμένα γιαπωνέζικα κουτιά που οι ελκτικές τους δυνατότητες είναι περιορισμένες.Και σε άγονες ταχύπλοα που δε παίρνουν ένα φορτηγό.Αν τα πράγματα ήταν καλύτερα και μπορούσε να αξιοποιηθεί δύο θα ήταν οι επιλογές όπως ανέφερα.Είτε ναύλωση, είτε δρομολόγηση σε κάποια γραμμή εννοείται με προγραμματισμό και με δήλωση δρομολόγησης κτλ.

Θα το ήθελα πολύ να το δω στο Αιγαίο και στις Κυκλάδες. Κοντάδελφο του Σαντορίνη και του Μήλος.Και το Αζόρες Εξπρές για το λόγο αυτό το βλέπω με άλλο μάτι.Δε το βλέπω σαν μια αποτυχημένη επένδυση. Συγχωρέστε με...

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Επιτέλους! Μακάρι το πλοίο να πάρει τη δρομολόγηση και να το δούμε να δραστηριοποιηθεί στα ελληνικά νερα. Ο χρωματισμός του θεωρω πως πρεπει να αλλάξει καθώς αδικεί το σκαρί και δεν θυμίζει Αιγαίο.

Link to post
Share on other sites

Θα κάνει θραύση στις Σποράδες!!!και αναμφισβήτητα θα αναβαθμίσει τη γραμμή κόντρα στο Πρωτέα και στο Σκιάθος.

On 7/30/2020 at 11:02 AM, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

 δύο θα ήταν οι επιλογές όπως ανέφερα.Είτε ναύλωση, είτε δρομολόγηση σε κάποια γραμμή εννοείται με προγραμματισμό και με δήλωση δρομολόγησης κτλ.

 

Μακάρι να δρομολογηθεί.

Link to post
Share on other sites

Σε περίπτωση που έρθει, τότε σε επίπεδο ταχύτητας και χωρητικότητας πιο πολύ θα ζοριστεί ο ΠΡΩΤΕΑΣ, ενώ αν έχει και ανταγωνιστικές τιμές, εκεί θα ζοριστεί και το ΣΚΙΑΘΟΣ.

Edited by express skiathos
Link to post
Share on other sites

Θα πρέπει πρώτα να μάθουμε μηπως ερχεται ως ναύλωση της Hellenic η της Ανες... η αυτονομα

 

αν ερχεται αυτόνομα δεν θα μου εκανε εντύπωση η Hellenic να ανεβασει το Blue Star Paros οπως εχει δικαίωμα ( συν ενα πλοιο ) και να φερει εμποδιο στην δρομολογηση νεου πλοιου. Ιδιο δικαίωμα εχει και η Ανες

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
On 10/7/2020 at 3:02 PM, Orestis said:

Αίτηση για ετήσια δρομολόγηση του πλοίου στις Σποράδες (Βόλος), υπέβαλε η εταιρεία Hellenic Med Ferries.

Στο αυριανό ΣΑΣ, δεν υπάρχει κάποιο αίτημα για το Αζόρες Εξπρές για τις Σποράδες.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Στην gallerie μας υπάρχει άφθονο υλικό από το πλοίο σαν Moby Love, σήμερα να προσθέσω και μια εικόνα από ακόμη πιο πίσω, από carte postale εποχής. Ποιάς εποχής? Της εποχής που το πλοίο σαν Channel Entente, πίσω στο 1990 έχει μόλις αγοραστεί από την Isle of Mann Steampacket για δρομολόγια ανάμεσα στο Douglas(πρωτεύουσα του νησιού) και το Heysham στην ηπειρωτική Αγγλία. Εμείς λοιπόν το βλέπουμε με φουγάρο IoMSP και με όνομα Channel Entente, όνομα που κράτησε για ελάχιστους μήνες στην υπηρεσια της καινούριας του εταιρείας. Στην πρώτη του ακινησία μετονομάστηκε σε King Orry, αλλά αυτό είναι για μια άλλη ιστορική αναδρομή.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ας προσθέσουμε υπό μορφήν carte postale μια ακόμα χαρακτηριστική στιγμή από το ιστορικό παρελθόν του πλοίου. Βρισκόμαστε στο καλοκαίρι του "βρώμικου" 89:D και ενώ στην Ελλάδα κάνουμε εκλογές καθ' εκάστην, το πλοίο με το όνομα Channel Entente, εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή Dover - Calais με τη φορεσιά της Sealink. Σε ένα τέτοιο στιγμιότυπο το βλέπουμε και εμείς

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

  Είναι μια ιστορία που τράβηξε σχεδόν ένα χρόνο!!!

On 1/27/2020 at 6:11 PM, Annivas said:

Φήμες αναφέρουν ότι το Αζόρες Εξπρες οδεύει προς την Seajets. Για να δούμε αν επιβεβαιωθούν ή έχουμε το πρώτο φίδι της χρονιάς.

Πάντως αν επιβεβαιωθούν μια χαρά είναι για την εταιρεία. Ταιριάζει για τα Κύθηρα , μπορεί να σκαντζάρει ένα δίμηνο το Aqua Blue στην άγονη Άη Στράτης - Λήμνος - Καβάλα, στην Ραφήνα μπορεί να σταθεί καλύτερα από το Aqua Blue ή μπορεί να πάει στις Αζόρες για εκεί που αρχικά είχε μετασκευαστεί.

 

Link to post
Share on other sites

Αν μη τι άλλο το βαπόρι επιτέλους θα δουλέψει και θα πιάσει τόπο η δουλειά που έγινε , έχει ακουστεί η τιμή που υπολογίζεται ότι θα πωληθεί; 

Link to post
Share on other sites

Λογικά θα ζητάνε καμιά 10εκ ευρώ σίγουρα με την μετασκευή που του έχουν κάνει...

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

  Είναι μια ιστορία που τράβηξε σχεδόν ένα χρόνο!!!

 

Επειδη το ενδιαφέρον χρονολογείται πάνω από ένα χρόνο , εγώ πιστεύω ότι ακόμη θα τραβήξει το σίριαλ . 
Πιθανολογώ ότι αν δεν κλείσει ο ηλιοπουλος συμβόλαιο στις Αζόρες και από την στιγμή που έχει ναυλώσει το Σουπερφερρυ ΙΙ για τις αναγκαίες αντικαταστάσεις στα δυο του συμβατικά που εκτελούν επιδοτούμενα δρομολόγια , δεν θα βιαστεί να κλείσει άμεσα το βαπόρι . 
Αν δεν είχε ακυρωθεί η ναύλωση στις Αζόρες πέρυσι ενδεχομένως να το είχε αγοράσει από οταν πρώτο έδειξε ενδιαφέρον , οπότε πιστεύω θα ακολουθήσει ανάλογη τακτική 
Εκτος πια κι αν η συμφωνία θα ειναι τόσο συμφέρουσα γι αυτον .

Ο χρόνος θα δείξει . 

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, SQE said:

Λογικά θα ζητάνε καμιά 10εκ ευρώ σίγουρα με την μετασκευή που του έχουν κάνει...

Πάντως η τιμή στο apollo duck είναι 5εκ €

Ιδού...

20210222_231047.jpg

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to post
Share on other sites

Για μένα είναι παρα πολλα χρήματα για 1 βαπόρι 46 χρονων που αγοράστηκε με λίγα χρήματα λίγο πριν τη φλόγα του διαλύτη και όσο κι αν στοίχισε η μετασκευή δεν νομίζω να έφτασε σε αυτά που ζητάει η εταιρεία για την πώληση του!!!!

Edited by proud_ionian
Link to post
Share on other sites

Εξαρτάται!!! Αν πχ το πάρει ο Ηλιόπουλος και το στείλει δυο τρεις χρονιές Αζόρες και τον χειμώνα κάνει σκάντζες στο Aqua Blue & Aqua Jewel , θεωρώ πως θα βγάλει τα λεφτά του και θα του μείνει το βαπόρι.

Το οποίο βαπόρι μπορεί να είναι μεγάλο σε ηλικία , μπορεί να αγοράστηκε από τον σκουπιδιάρη αλλά έπεσαν πολλά λεφτά , συνήλθε ανακαινίστηκε και έβγαλε πιστοποιητικά άσχετα αν δεν ταξίδεψε.

Το βαπόρι σίγουρα έχει στοιχίσει παραπάνω από τα 5εκατ. ευρώ που ζητούνται μέσω της ιστοσελίδας Apollo duck αλλά δεν πρόκειται να τα πάρουν και νομίζω ότι για να το έχουν βγάλει σε αυτά τα χρήματα σε αγγελία , θα το ξέρουν και οι ίδιοι.

Παρά ταύτα πιστεύω ότι αν κάποιος το χρειάζεται άμεσα για δουλειά, του κάνει σε μέγεθος, χωρητικότητα και σε λοιπά χαρακτηριστικά , είναι μία καλή επιλογή σε λογικά λεφτά που αξίζει να ασχοληθεί. Πολύ περισσότερο όταν πλοία τέτοιου μεγέθους σπανίζουν στην αγορά για να μην πω ότι δεν υπάρχουν.  

Όλα εξαρτώνται με το τι θες να κάνεις το βαπόρι , τι πλάνο έχεις για να μπορέσεις να ερμηνεύσεις την τιμή αν είναι συμφέρουσα ή όχι.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...