Jump to content
Shipfriends

Σποράδες Σταρ (IMO 7207451)


Recommended Posts

  • Replies 832
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όχι ακριβώς! Από ότι λέει ότι το Αζόρες Εξπρές είναι ακόμα στην Ελλάδα και δεν ξέρουν εάν θα είναι έτοιμο για να έρθει στις 14 Ιουνίου, που ξεκινάει το δεύτερο εποχιακό δρομολόγιο. Με αποτέλεσμα η εταιρεία να έχει βγει στην αγορά για αναζήτηση εναλλακτικής λύσης, στη περίπτωση που δεν θα είναι έτοιμο το Αζόρες Εξπρές. Εάν και ο πρόεδρος της Atlanticoline. Κ. Carlos Manuel Redondo Faias διατηρεί την ελπίδα ότι θα είναι έτοιμο, για να έρθει στις Αζόρες.

Link to comment
Share on other sites

Το Αζόρες Εξπρές γύρω στις 13:20 βιράριζε τις άγκυρες του για να βγει από το Πέραμα, μέσω του διαύλου του Περάματος στην ανοικτή θάλασσα για το δοκιμαστικό του και ουσιαστικά μετά 2,5 χρόνια να πραγματοποιήσει το πρώτο πλου με τις δικές του δυνάμεις. Συμπληρώνει ήδη 5 ώρες θαλασσίων δοκιμών και συνεχίζει ακόμα (ήδη έχει φτάσει 17+)

Link to comment
Share on other sites

On 6/9/2019 at 8:44 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Λογικά αύριο θα ξανά βγει για δοκιμαστικό το Αζόρες Εξπρές.

Eυχαριστώ πολύ για την πληροφορία! Να το λοιπόν :)

 

 

 

 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμη που η ναυλωση χαλασε δεν νομιζω να το δουμε πουθενα το καλοκαιρι

Ειναι ομως ενα ετοιμο πλοιο πλεον που μπορει να δουλεψει οπουδηποτε τη νεα χρονια

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, polmyt said:

Ειναι ομως ενα ετοιμο πλοιο πλεον

Είναι όντως; Έχει πάρει πιστοποιητικά ή δεν τα κατάφερε στα sea trials, όπως ακούγεται; Μακάρι να μην ισχύει και να το δούμε στα νερά μας.

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι μπορεί να ναυλωθεί από οποιαδήποτε εταιρεία για να καλύψει κενά ή ακόμα και να δρομολογηθεί κάπου σε μόνιμη βάση.

Link to comment
Share on other sites

Έπεσαν πάρα πολλά λεφτά επάνω του, η ακύρωση της ναύλωσης δεν προκαλεί τεράστια ζημιά στους ιδιοκτήτες του?
Υπάρχει κάποιο πέναλτι επειδή ακυρώθηκε η ναύλωση που πρέπει να καταβάλουν οι Ισπανοί ή λόγο της καθυστερημένης παράδοσής του το όποιο συμβόλαιο αυτοδικαίως ακυρώθηκε?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Αναερόβιος said:

Έπεσαν πάρα πολλά λεφτά επάνω του, η ακύρωση της ναύλωσης δεν προκαλεί τεράστια ζημιά στους ιδιοκτήτες του?
Υπάρχει κάποιο πέναλτι επειδή ακυρώθηκε η ναύλωση που πρέπει να καταβάλουν οι Ισπανοί ή λόγο της καθυστερημένης παράδοσής του το όποιο συμβόλαιο αυτοδικαίως ακυρώθηκε?

 

Βεβαίως προκαλεί ζημιά στους ιδιοκτήτες του οι οποίοι θα υπολόγιζαν πως σήμερα το πλοίο θα ήταν ναυλωμένο και θα τους επέφερε έσοδα. Από την άλλη βέβαια, εγώ να υπενθυμίσω πως οι εργασίες ανακαίνισης/επισκευής ή ό,τι άλλο του έκαναν, ξεκίνησαν αρχές Οκτώβρη(απ' ότι βλέπω γραμμένο στο θέμα) πέρυσι με χρονικό ορίζοντα το επόμενο καλοκαίρι. Για μένα λοιπόν δε δικαιολογείται το ότι 9 μήνες μετά ακόμη μαδάνε τη μαργαρίτα για το αν είναι έτοιμο ή όχι. Και μιλάμε για πλοίο που μηχανικά επί Moby δούλευε εντατικά μέχρι την τελευταία του ημέρα, δεν ήταν κανένα παρατημένο χρέπι επιπέδου Θεόφιλου. Κι ας σκεφτούμε και τους ναυλωτές οι οποίοι περίμεναν Azores Express και τελικά το είδαν μόνο σε φωτογραφίες στο Shipfriends:D, και αυτοί έχουν χασούρα. Χώρια το premium που είμαι σίγουρος πως πλήρωσαν για ένα spot πλοίο όπως το Aqua Jewel. Υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος λοιπόν.

 

Όσον αφορά την ερώτησή σου για πέναλτι: Σε όλα τα ναυλοσύμφωνα υπάρχει κάτι που λέγεται laycan, η χρονική περίοδος δηλαδή μέσα στην οποία ο πλοιοκτήτης πρέπει να εμφανίσει το πλοίο του σε ένα προσυμφωνημένο γεωγραφικό σημείο, ώστε αυτομάτως να ισχύσει το ναυλοσύμφωνο. Η καταληκτική ημερομηνία λέγεται cancelling date, ή αλλιώς καντσέλλο στα ελληνικά:D. Αν με το πέρας της ημερομηνίας αυτής, το πλοίο δεν είναι στο σημείο που πρέπει να βρίσκεται, το ναυλοσύμφωνο καθίσταται αυτομάτως άκυρο. Στην ποντοπόρο ναυτιλία δεν έχω δεί ποτέ να υπάρχει κάποιο πέναλτι, εκτός αν τα συμβαλλόμενα μέρη έχουν συμφωνήσει κάτι τέτοιο σε ξεχωριστό όρο. Νομικά θα μπορούσαν να επιδικαστούν ζημίες από τη μη εκτέλεση ακόμη και χωρίς ξεχωριστό όρο(υπάρχει και μια σχετική υπόθεση στο high court της Αγγλίας) αλλά ας μην πάμε εκεί, θα ξεφύγουμε.

 

Οπότε δε νομίζω να υπάρχει κάποιο πέναλτι, εκτός αν έχει προβλεφθεί συγκεκριμένα κάτι τέτοιο. Και σίγουρα αν υπάρχει κάτι τέτοιο, δεν θα είναι οι Ισπανοί(φαντάζομαι εννοείς οι Πορτογάλοι) που θα το πλήρωναν, αλλά ο πλοιοκτήτης. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...