Jump to content
Shipfriends

Σποράδες Σταρ (IMO 7207451)


Recommended Posts

14 hours ago, Shippihs said:

Τελικά λόγω μηχανής να υποθέσω πως τη κοπάνησε ;

Νο1 απειρία καπετάνιου

Νο2 καιρός

Νο3 άλλα......

Ούτε μηχανή, ούτε μέγεθος λιμανιού, πως χωρούσε το Νήσος Λήμνος, το Παναγία Σουμελά ή το Άγιος Ραφαήλ που μερικά ήταν και ελαφρώς μεγαλύτερα και δεν χωρούσε αυτό, που δεν προσπάθησε να μπει καν μέσα.

Αφήστε τα... Θα το θυμόμαστε κι αυτό ότι πέρασε από τα νερά μας.. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 832
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μόλις αναχώρησε από την Αλεξανδρούπολη! Μακάρι στο μέλλον να σταθεί πιο τυχερό το καραβάκι και να βρει κάπου δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

On 6/13/2019 at 7:52 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η να πουληθεί κάπου όπως είναι τώρα!!!

 

On 8/8/2019 at 1:45 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Εάν και αρχικά έδειχνε ότι θα την βγάλει στο Πέραμα και θα είχαμε κάποιες εξελίξεις από Σεπτέμβριο.

 

Αυτό που θέλει να πεί εδώ ο βραβευμένος ποιητής Madonna Centoporte, είναι πως ήδη μετά το ναυάγιο της ναύλωσης στις Αζόρες το σκέφτονταν οι πλοιοκτήτες του, πόσω μάλλον μετά και το ναυάγιο της δουλειάς στη Σαμοθράκη:

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Με σβησμένα τα σινιάλα της Atlanticoline, που επί της ουσίας δε φόρεσε ποτέ. Για να δούμε αν θα βρεθεί αγοραστής και τι ζητάνε και οι πλοιοκτήτες του. Γιατί από τη μία είναι θεμιτό να ψάχνουν λεφτά που θα τους αφήσουν κέρδος σε σχέση με τα λεφτά που έριξαν στο πλοίο. Από την άλλη όμως, το ότι αποφάσισαν αυτοί να τα σπρώξουν σε ένα φέρρυ 42 ετών δε σημαίνει πως υπάρχει απαραίτητα και πλοιοκτήτης που είναι διατεθειμένος να πλερώσει premium για ένα πλοίο τέτοιας ηλικίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ανάλογα ποιο πλοίο θα κερδίσει τη γραμμή Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη, πιστεύω ότι το Αζόρες Εξπρές μπορεί να είναι ο αντικαταστάτης του πλοίου από την υπάρχουσα γραμμή του (πχ Πειραιά Κύθηρα Αντικύθηρα Κίσσαμο αντί του Ιονις, Βόλο Σποράδες αντί του Πρωτεύς, ενδοκυκλαδικη άγονη αντί του Άρτεμις)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 11/2/2019 at 8:51 PM, polmyt said:

To πλοιο δηλωσε συμμετοχη στην αγονη των Κυθηρων και οπως αντιλαμβανεστε αν δεν γινει τιποτα περιεργο θα την παρει μιας και ειναι κατηγοριας 2

 

On 9/6/2019 at 8:51 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ανάλογα ποιο πλοίο θα κερδίσει τη γραμμή Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη, πιστεύω ότι το Αζόρες Εξπρές μπορεί να είναι ο αντικαταστάτης του πλοίου από την υπάρχουσα γραμμή του (πχ Πειραιά Κύθηρα Αντικύθηρα Κίσσαμο αντί του Ιονις, Βόλο Σποράδες αντί του Πρωτεύς, ενδοκυκλαδικη άγονη αντί του Άρτεμις)

με το aqua jewel στα κυθηρα και πρωτεα και αρτεμις αμεταβλητα, τι μελλον εχει το αζορες εξπρες;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

πολλα τα σεναρια για το πλοιο το 2019, καποια με αληθη αφετηρια, που του χαρισαν μια θεση στην πενταδα του φιδεμπορα.

τωρα που εκλεισε και το θεμα της σαμοθρακης (με τον κοραη), τα κενα στενευουν.

προσωπικα πιστευω οτι η εταιρια του υπερεκτιμησε τις δυνατοτητες και τις διασυνδεσεις της. πιστευω οτι θα μπορουσαμε να το δουμε να ταξιδευει, μονο με αλλο καπελο ;) 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Γνωρίζει κάποιος φίλος ποιο θα είναι το μέλλον του πλοίου;

Ακούγεται πως θα ναυλωθεί ή θα πωληθεί σε διάφορες εν ελλάδι εταιρείες!!!

 

Screenshot_1-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Κρίμα το βαπόρι να μην είναι δρομολογημένο κάπου.Η εταιρεία του έριξε αρκετά χρήματα και τα έξοδα τρέχουν.Πιστεύω πως πρέπει να τολμήσει να το δρομολογήσει κάπου.Είτε Σποράδες είτε Δυτικές.Ακόμα και στο Κέρκυρα Ηγουμενίτσα θα έκανε τη διαφορά.Μία ναύλωση με χαμηλό ημερήσιο ναύλο θα ήταν καλή λύση.Το θέμα είναι όμως ποιος θα το ναυλώσει.

Το βαπόρι έχει καλό γκαράζ;Και πόσες νταλίκες βάζει;

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

@ΝΟΜΙΚΟΣ με τις φετεινες συνθηκες και με δεμενα αρκετα ferries και ταχυπλοα, γιατι να το ναυλωσει καποιος

@ΝΟΜΙΚΟΣ & @Champion Jet_2 δεν πρεπει να παιρνει πολλα φορτηγα. χωρις φορτηγα για κεφαλονια και ζακυνθο δεν εχει ελπιδα μονο του.

@everybody το οτι χαλασε η εταιρια του πολλα λεφτα, δεν σημανει οτι πρεπει να σπευσουν να το ναυλωσουν ή να το αγορασουν. ισως απλα να ηταν μια λαθος κινηση που δεν τους βγηκε

Link to comment
Share on other sites

Έστω ότι η εταιρεία του ξεκινούσε να το βάλει κάπου. Μην ξεχνάμε ότι στην εσωτερική αγορά δεν βάζεις πλοίο όπου και όποτε θες, θα πρέπει να περάσει όλη τη διαδικασία. Το εκπρόθεσμο αίτημα τι τύχη θα είχε? Με ποια αιτιολογία, έκτακτες ανάγκες? Οι ανταγωνιστές θα το δέχονταν?

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία του θα έπρεπε να είχε ένα πλάνο για την πρώτη χρονιά ως έκτακτη δρομολόγηση αλλά κυρίως ένα πλάνο για τακτική δρομολόγηση που δεν θα ήταν εκπρόθεσμο 😉

 

Link to comment
Share on other sites

Διαθέτει καμπίνες? 

Επισης ειναι πραγματικα κριμα να μην δουλευει αυτο το πλοιο. Οι ιδιοκτήτες του τι κανουν ολο αυτο το καιρό?? Δεν σκέφτονται μια δρομολόγηση? Παντως αν εχει καμπίνες θα ηταν καλο πλοιο για Αϊ Στράτη ή Δυτικές... Ακόμα και Ραφήνα Μεστα Σιγρι ή Α-Τ-Μ και Ικαρια Σάμο. Βεβαια δεν ξερω ποσα φορτηγα μπορει να παρει. Παιζει βασικο ρολο αυτο

Link to comment
Share on other sites

To πλοιο αγοραστικε για μια συγκεκριμενη γραμμη,αυτη στις Αζορες με το σχεδιο για τους να ναυαγει για λογους που εχουμε αναφερει και στο θεμα.Αποδειχτηκε οτι περα απο αυτο δεν υπηρχε αλλο πλανο απο την εταιρια του για το πως θα το εκμεταλευτει

Συγχωρεστε με ,αλλα το βαπορι ειναι πλεον 42 ετων και εχει να ταξιδεψει τουλαχιστον 3 χρονια με εξαιρεση το αποτυχημενο περασμα του απο τη Σαμοθρακη.Δεν το βρισκω λοιπον καθολου κριμα να καθεται.Εμενα, εκ του αποτελεσματος βεβαια, πιο πολυ λαθος εχει αποδειχτει η αγορα του ,παρα το βρισκω κριμα που δεν ταξιδευει.

Link to comment
Share on other sites

Και το Olympus ειχε παροπλιστει με σοβαρη βλάβη 7 χρονια, ειναι 44 χρονών και τωρα ταξιδευει 14,5 ώρες στους 18,5 κόμβους και αν θελει παει μεχρι 19,5.Δεν παιζει πολυ ρολο η ηλικία αλλα η σωστη συντήρηση,οπως εχει αποδειχθεί.Το πλοιο αυτο δουλευε κανονικα πριν ερθει στην Ελλάδα, και απο τα δοκιμαστικα  που ειχε κάνει ειχε πιασει γύρω στους 17 κόμβους.Ειναι πληρως ανακαινισμένο και γενικα πεσανε λεφτακια πανω του. Επισης δεν το εχω καταλαβει αυτό, δηλαδη ριχνεις λεφτα σε ενα πλοιο για μια γραμμη και την χάνεις. Οκ. Απαγορεύεται να το δρομολογήσεις καπου αλλου? Δηλαδη επενδυσανε τοσα λεφτά σε ενα πλοιο και εχει γινει φοβερό και τωρα απλα το παρατησανε αντι να ζητησουν μια γραμμή? Ουτε άγονη ουτε ελευθερη δρομολόγηση? Εχεις ετοιμο πλοιο και το αφηνεις να κάθεται... Συγγνώμη αλλα δεν το καταλαβαίνω αυτο... Μπορει να κανω λάθος

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς δεν το καταλαβαίνεις διοτι δεν γνωρίζεις οτι ακόμα και η ελεύθερη δρομολόγηση, απαιτεί διαδικασία και χρόνο.

Το ίδιο και οι άγονες, οι οποίες έχουν κριτήρια, και το εν λόγω πλοίο σε λίγε γραμμές θα είχε ελπίδα.

Αλλά αυτό που προκαλεί απορία είναι γιατί ντε και καλά να δουλέψει; τοσα και τόσα κάθονται, ακόμα και σε προ κορωνοιου εποχή. Τώρα όλα είναι κατανοητά. 

Δεν πέτυχε η δρομολόγηση στις Αζορες, στην Ελλαδα ειχε εξ αρχης περιορισμένο πεδίο δραστηριοποίησης και εν τέλει κάθεται. Άλλος κλαίει τα λεφτά του, όχι εμείς.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...