Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

H Virtu Ferries της Μάλτας προχώρησε τον περασμένο Οκτώβριο σε παραγγελία ταχύπλοου μήκους 110 μέτρων και αξίας €75 εκατομμυρίων από την Incat, με σκοπό να το δρομολογήσει στη γραμμή Valletta-Pozzallo (Σικελία), διπλώνοντας το Jean de la Vallette. Το πλοίο, όταν παραδοθεί με το καλό στα τέλη του 2018, θα μεταφέρει με υπηρεσιακή ταχύτητα 38 knots σε τέσσερις πολυτελείς αίθουσες -που θα εκτείνονται σε δύο καταστρώματα- περίπου 900 επιβάτες και στο γκαράζ του 167 αυτοκίνητα.

Για την ιστορία, η Virtu Holdings Limited ιδρύθηκε το 1988 και έχει στην κατοχή της 5 ταχύπλοα, από τα οποία τα 2 (Austal) δραστηριοποιούνται για το brandname Virtu Ferries μεταξύ Μάλτας και Σικελίας και τα άλλα 3 και μικρότερα για το brandname Venezia Lines στην Αδριατική.

Incat-110_Virtu_5-768x369.jpg

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον νέο, η χάρις μου δεν έχει φτάσει μέχρι εκεί κάτω αλλά πάντα αναρωτιόμουν τι κίνηση να έχει η γραμμή αυτή, ειδικά σε ΙΧ αυτοκίνητα, από τη στιγμή που στη Μάλτα οδηγούν στα αριστερά, όπως στην Αγγλία, και δεν είναι εύκολο για ευρωπαικά αυτοκίνητα να κυκλοφορήσουν εκεί, και το αντίστροφο.

 

Μάλιστα απορώ ακόμα περισσότερο αν αναλογιστεί κανείς, και κάνοντας μια μικρή διόρθωση στον .voyager, πως το δεύτερο ταχύπλοο της εταιρείας, το Maria Dolores, δεν δραστηριοποιείται μεταξύ Μάλτας και Σικελίας εδώ και κάμποσα χρόνια. Αντίθετα είναι ναυλωμένο από την Inter Lines και κάνει δρομολόγια μεταξύ Tarifa και Tanger μαζί με το γνωστό και μη εξαιρετέο Detroit Jet. Αξιοσημείωτο πως τα σινιάλα της Virtu Ferries παραμένουν. Γιατί λοιπόν να παραγγείλεις καινούριο πλοίο σε μια γραμμή που είναι μονοβάπορη εδώ και χρόνια, έχοντας ήδη πλοίο στο στόλο που το ναυλώνεις έξω γιατί το θεωρείς περιττό? Μήπως λοιπόν πρόκειται για αντικάταστάτη του Jean de la Valette, τελικά? Κύριος οίδε. Για να παραγγέλνουν πάντως, φαντάζομαι πως θα ξέρουν τι κάνουν.

 

Για το ποιός είναι ο Jean de la Valette του οποίου το όνομα φέρει η ναυαρχίδα της εταιρείας, τα έχουμε πεί και εδώ. Εξτραδάκι στην gallerie το San Frangisk, μια άλλη μονάδα του στόλου της εταιρείας που εδώ το βλέπουμε δεμένο στη Serenissima.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Να πούμε δυό λόγια παραπάνω για τη Virtu Ferries και το νεότευκτό της, με πηγή την ετήσια έκδοση/ημερολόγιο της Incat, με την αποστολή της οποίας τιμά τον τετιμημένο εδώ και πλέον της δεκαετίας, η εταιρεία.

 

Όπως είπε και ο .voyager παραπάνω, η εταιρεία έχει δραστηριοποιηθεί στα ferries από το 1998, πλήν όμως σαν εταιρεία υφίσταται από το 1945 οπότε και συνέδεε τη Μάλτα με την υπόλοιπη Μεσόγειο με φορτηγά πλοία, ενώ ταυτόχρονα μετά το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, είχε αναλάβει ναυαγιαιρέσεις και καθαρισμούς λιμανιών στην διαλυμένη από τους βομβαρδισμούς του Άξονα, Μάλτα. Η εταιρεία έχει σκοπό την περαιτέρω επέκταση, τόσο προσπαθώντας να αυξήσει τον τουρισμό πρός τη Μάλτα αλλά και σε άλλες γραμμές εκτός Μάλτας, όπως αφήνει το δημοσίευμα να εννοηθεί.

 

Όσον αφορά το ίδιο το πλοίο, του οποίου το κωδικό όνομα πρός το παρόν είναι Hull 089, η κατασκευή άρχισε με την έλευση του 2017 και η παράδοση είναι για το q4 του 2018. Πέρα από τα 4 σαλόνια, θα υπάρχει και εξωτερικό κατάστρωμα, ενώ το κυρίως γκαράζ θα έχει ενισχυμένα πανιόλα ώστε να δύναται να μεταφέρει και 23 φορτηγά με συνολικά 490 lane metres αφιερωμένα σε αυτά. Και όπως διακρίνεται και στην παραπάνω φωτογραφία, θα έχει και πλωριό πλευρικό καταπέλτη στα αριστερά. Αναμένουμε λοιπόν την έλευση.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 year later...

Η εταιρεία ανακοίνωσε επισημα ότι θα ξεκινήσει να πλέει για ακόμα δύο λιμάνια της Σικελίας.

 Πέρα από την παραδοσιακή σύνδεση με το Pozzalo πλέον η εταιρεία θα συνδέεται απευθείας με την Augusta & την Catania. Δεν έχουν δωθεί περαιτέρω πληροφορίες μέχρι στιγμής για το ποιο/πλοία θα μπουν στις αντίστοιχες γραμμές .

 Ίσως δούμε το Maria Dolores να ξαναταξιδευει στην γραμμή ύστερα από σχεδόν 10 χρόνια? Θα επιστρέψει το Jean De La Vallette μιας και η ναύλωση του στην Βενεζουέλα λήγει σύντομα? 

Ίδωμεν

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως,το επισήμαναν ότι θα ναι απευθείας και το προμοταρουν έτσι.

Η αλήθεια είναι πως είναι παράλογο να συνδέει και τα 2  λιμάνια μαζί. Η απόσταση μεταξύ των δύο λιμανιών/πόλεων είναι μικρή (κάπου μισή ώρα με τρία τέταρτα αν θυμάμαι καλα).

Από την άλλη ίσως κάνουν 2 δρομολόγια πήγαινε-ελα τη μέρα και το πρωινό να πηγαίνει Augusta και το απογευματινό Catania η το ανάποδο.

 Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Catania είναι αρκετά καλύτερη από το Pozzalo για τους ταξιδιώτες που θέλουν να πανε στην ηπειρωτική Ιταλία και τα Βαλκανια. Γλυτώνεις κάπου 2 ώρες οδήγησης από κει για την Messina.

 Ιδού και η φωτό που ανέβασαν στο Facebook.

FB_IMG_1602193484902.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κατα τη γνωμη μου, η σύνδεση με Αυγουστα ειναι περιττη. Δεν ξερω που αποσκοπεί και τι θα κερδίσει. Ακομα και να θέλει να προωθησει τις Συρακουσες (ως τουριστικο προορισμο) μεσω της Αυγουστας που είναι πιο κοντά, η Κατάνια εξακολουθεί να ειναι μόνο 1-1,5 ωρα με το τρένο ή 1 ώρα με το αμαξι απο τις Συρακούσες.

Η Κατάνια όντως βολεύει για την μετάβαση στην ηπειρωτική Ιταλία, αλλά είναι εξισου κοντα σε Αυγουστα και Συρακουσες.

Όπως και να χει, κατι θα ξέρουν παραπάνω..

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

 Σήμερα το πρωί το Saint John Paul II βγήκε εκτός δρομολογίων ώστε να κάνει τον ετήσιο δεξαμενισμό του.

 Στην θέση του δρομολογήθηκε το Jean De La Vallette, ύστερα από 2 χρόνια απουσίας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...