Jump to content
Shipfriends

Khazad-dûm 2017


Recommended Posts

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

Η ακινησια του Πρεβελη, παρατεινεται ως τις 08.02, την ωρα που ο Κορναρος παραμενει ακινητοποιημενος στη Ροδο λογω της γνωστης βλαβης.

Η Hellenic Seaways ερχεται σε συμφωνια με την Τραπεζα Πειραιως και την οικογενεια Τζανετατου και αγοραζει το Vastervik εναντι του ποσου των €22.000.000, εκ των οποιων το 50% θα προελθει από διαθεσιμα της εταιρειας και το υπολοιπο από 12ετες δανειο της Τραπεζας. Το πλοιο θα μετασκευαστει στο Περαμα, για να φτασει τα standards της εταιρειας, θα μετονομαστει σε Νησος των Αρκτων και θα δρομολογηθει απο Βολο για Σποραδες, με προεκταση για Σμυρνη κάθε Σαββατο. Το κοστος της μετασκευης θα ανελθει σε €14.000.000.

Η επανεναρξη των δρομολογιων του Μυρτιδιωτισσα αναβαλλεται για την Καθαρη Δευτερα (του 2018).

Φτανει επιτελους στο Μωλο ΔΕΗ, το Med Star.

Η Sea Jets αγοραζει το Αιολος Κεντερης Ι (πρωην Αιολος Εξπρες) στο πλειστηριασμο, για το ποσο των €80.000,00

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Το Morocco Star αποπλεει από το Περαμα και φτανει στην Ταγγερη, οπου ξεκινα αμεσως δρομολογια στο στενο. Ο Διαγορας επιστρεφει στην Ελλαδα με σημαια St Kitts and Nevis και δενει διπλα στο Μυτιληνη.

Μετα από μια μαχη 12 μηνων και αφου οι τελευταιοι τυχεροι πουλησαν €9 το κομματι, η οικογενεια Grimaldi, συγνωμη, οι Μινωϊκες Γραμμες, αποκτουν το 50,42% των μετοχων της Hellenic Seaways. Σε πανηγυρικη εκτακτη Γ.Σ εκλεγεται το νέο Δ.Σ. O κυρ Μανωλης αναλαμβανει προεδρος και ο Guido Διευθυνων Συμβουλος. Σε μια προσπαθεια να καθησυχασουν κάθε ανησυχουντα, κερνουν πιτσετι όλα τα στελεχη της Hellenic καθως και όλα τα μελη των πρηγουμενων διοικητικων συμβουλιων της Hellenic Seaways και της Τραπεζας Πειραιως.

Ξεκινα στο Περαμα η μετασκευη του Διονυσιος Σολωμος.

ΜΑΡΤΙΟΣ

Ο ομιλος Attica, η Αραβικη Δημοκρατια της Αιγυπτου και το Βασιλειο της Σαουδικης Αραβιας, ερχονται σε συμφωνια για την ιδρυση εταιρειας που θα συνδεει ακτοπλοϊκα τη θρυλικη Safaga και τη Τζεντα. Η Africa Saudi Link θα χρηματοδοτηθει από το επενδυτικο fund του Προσκυνηματος της Μεκκας, ενώ η Attica θα εχει το 49% και το operation.

H κυβερνηση Trump, ακυρωνει ολες τις αδειες που εχουν δοθει για την ακτοπλοϊκη συνδεση Η.Π.Α. – ΚΟΥΒΑΣ και δινει μονο μια αδεια στον ομιλο Grimaldi, για να συνδεει Αβανα και Miami. Στην αποφαση αυτή συγκατατιθεται και ο Raul Castro.

Η ακινησια του Πρεβελη συνεχιζεται.

Η Ventouris Ferries παραλαμβανει το Rigel III

Η Leve Ferries ανακοινωνει εκ νεου, ότι εξακολουθει να ψαχνει για δευτερο πλοιο.

ΑΠΡΙΛΙΟΣ

Με απ’ευθειας αναθεση η ΑΝΜΕΖ και ο Ανδρεας Καλβος παιρνουν την αγονη των Κυθηρων, καθως ο Κορναρος συνεχιζει στην Κασοκαρπαθια.

Με συνοπτικες διαδικασιες, οι τσιμινιερες των Cruise Olympia & Cruise Europa βαφονται μπλε, ο πριγκηπας ξηλωνεται και το G του ομιλου βαφεται προχειρα.

Bannerακι Grimaldi Lines με λευκα γραμματα σε μπλε φοντο, μπαινει πρυμα κατω από το ονομα.

Μετα από πολυημερες συζητησεις ακυρωνεται η αγορα του Vastervik από τη HSW, χωρις κανενα κοστος για την τελευταια.

Ιδρυεται η θυγατρικη Hellenic Seaways Italia.

Ολοκληρωνεται η προσαρμογη του Superunner στα προτυπα της Golden Star Ferries.

Με μια κινηση εκπληξη, η Levante Ferries ναυλωνει το Tera Jet για 6 μηνες, για να καλυψει για το καλοκαιρι τη γραμμη Πατρα Σαμη Ιθακη. Βαφεται αμεσως κιτρινο και ξεκινα δρομολογια τη Μεγαλη Παρασκευη.

ΜΑΪΟΣ

Η Attica και η Africa Saudi Link ανακοινωνουν τα πλοια που θα αποτελουν το στολο της εταιρειας. Ναυλωνονται με bareboat charter ο Διαγορας και το Superferry II, για μια πενταετια. Τα πλοια θα βαφτουν ανοιχτο πρασινο με κιτρινα γραμματα, ενώ η τσιμινιερα τους θα είναι πρασινη, με την ημισεληνο κιτρινη. Τα ονοματα αυτων Allahu Akbar I & II.

Αριαδνη και Νησος Ροδος, μεταβιβαζονται στην Hellenic Seaways Italia και εν συνεχεια ναυλωνονται με bareboat (και όχι bareback) charter, στη νεοσυστατη Cuba America Linea. Μετονομαζονται σε Cubaferry Havana & Cubaferry Miami και υψωνουν την Κουβανεζικη και την Αμερικανικη σημαια αντιστοιχως (νηολογιο Havana και Miami).

Το Κυδων αποπλεει από τον Πειραια για την καραϊβικη για να παραδοθει στους ναυλωτες του.

Πωλειται το Bari στην Kefalonian Lines. Η εταιρεια καμαρωνει για την αγορα ενός νεου πλοιου (μολις 37 ετων) πληρως εναρμονισμενου με Eurosolas κλπ. Μετονομαζεται σε Νησος Κερκυρα και μετα από έναν δεξαμενισμο και αλλαγη σινιαλων, δρομολογειται Κερκυρα Ηγουμενιτσα. Ξεκινα πολεμος τιμων με τις υπαρχουσες εταιρειες της γραμμης.

Χανεται ένα στανταρακι για την τρολλια της χρονιας.

ΙΟΥΝΙΟΣ

Το γνωστο troll αναφερει ότι επικειται αγορα του Fundy Rose, από την Africa Saudi Link και θετει υποψηφιοτητα για τη φιδια του 2017.

Ολοκληρωνεται, επιτελους, η πωληση του Blue Star 1 στην Grimaldi Lines. H πωληση κλεινει στο ποσο ρεκορ των €70.000.000. Το πλοιο μετονομαζεται σε Cruise Napoli, προς τιμην της εδρας του ομιλου.

Η Attica ανακοινωνει την αμεση μεταδρομολογηση του Superfast XI στα Δωδεκανησα και του BS2 Πειχιμυ.

Λιγες μερες μετα και ενώ η θερινη σαιζον εχει ξεκινησει, ανακοινωνεται η μεταβιβαση του Νησος Σαμος στη HSW Italia και εν συνεχεια ναυλωση του στη Grimaldi Lines. Το πλοιο παιρνει το ονομα Euroferry Spagna και δρομολογειται Λιβορνο – Βαρκελωνη Ταγγερη.

Ο Ελυρος ξαναπαει Algerie. Στα Χανια μενει το Βlue Galaxy με το Κρητη Ι και στο Ηρακλειο Blue Horizon με Κρητη ΙΙ.

ΙΟΥΛΙΟΣ

Το Aeolos Jet (πρωην Αιολος Κεντερης Ι), με σημαια κυπρου, ξεκινα δρομολογια από ραφηνα

Η σαιζον κορυφωνεται, τα κενα πολλα σε πειχιμυ και ικαροσαμια και οι γκρινιες παρα πολλες.

Η HSW εχει απομεινει μονο με 3 Highspeed και 4 συμβατικα, εκ των οποιων 3 συμβατικα κανουν μονο αγονες.

Τρεις κινησεις εκπληξη αναστατωνουν την αγορα καλοκαιριατικα.

Το Fast Ferries Andros τροποποιει τα δρομολογια του και κάθε πρωι απόπλεει με διπλα πληρωματα και ταχυτητα 20 κομβων, για Ανδρο Τηνο Μυκονο Ευδηλο Καρλοβασι.

Το Paros Jet δρομολογειται κάθε πρωι από Ραφηνα για Μεστα – Σιγρι.

Η Levante Ferries βαζει διπλα πληρωματα στο Terra Jet και το πλοιο κανει με πληρη ταχυτητα 4 κυκλικα δρομολογια ΠΣΙ καθημερινως. Τιμη οικονομικης θεσης €55, τιμη ΙΧ €85.

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ

Τελειωνει επιτελους η ακινησια του Πρεβελη. O Βιτσεντζος Κορναρος δενει διπλα στο Μυτιληνη, στη θεση που ειχε καλυψει προσωρινα ο Διαγορας.

Ολοκληρωνονται η maxi μετασκευη του Σολωμου και η mini του Med Star.

To Med Star βγαινει μπλε, με λευκη τσιμινιερα, μαυρο καπελο και δυο κοκκινα Σ για σινιαλο, που παραπεμπουν στα αφεντικα. Ευτυχως δεν είναι γοτθικα S.

Mε υπουργικη αποφαση ο Διονυσιος Σολωμος δρομολογειται εκτακτως Ικαροσαμια από Πειραια για 6 εβδομαδες, με 5 δρομολογια εβδομαδιαιως, για να καλυψει τα κενα που αφησε η HSW.

Για μια ακομη χρονια οι Δυτικες Κυκλαδες μενουν με τον Κοραη, ένα runner και πολλη γκρινια.

Με μια κινηση αστραπη, η Attica ναυλωνει για εξι εβδομαδες τον Χοντρουλη (Ελ. Βενιζελος) και το Med Star. Ο Μπενυ με 3 δρομολογια τη βδομαδα ζευγαρωνει Πειχιμυ το BS2 (που κανει 5) και το στρινζορορο παει Δωδεκανησα, να ξεμπουκωσει τα φορτηγα.

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

Η Τραπεζα Πειραιως αποκτα επιτελους διοικηση. Ο νεος CFO ανακοινωνει την προθεση της Τραπεζας να απεμπλακει από την ακτοπλοϊα και να εκποιησει με πλειοδοτικο διαγωνισμο με σφραγισμενες προσφορες, τη μετοχικη συμμετοχη στη HSW και τις χρηματοδοτησεις (ομολογιακα θαλασσοδανεια με ενεχυρο μετοχες) προς τη MIG.

Γινονται επιτελους οι Γερμανικες Εκλογες. Σχηματιζεται Κυβερνηση CDU/CSU – AFD –FDP, με Καγκελαριο την Ανγκελα και τον θειο Wolfgang να αναβαθμιζεται σε αντικαγκελαριο κρατωντας και το χαρτοφυλακιο του ΥΠΟΙΚ.

Πωλειται ο Ελυρος στη μονοβαπορη εταιρεια Elyros Holdings και εν συνεχεια ναυλωνεται για 5 ετη στην Attica. Μολις τελειωσει τις υποχρεωσεις του στη Δυτικη Μεσογειο, θα παραδοθει στους νεους διαχειριστες του.

Παραμενει στη Σικελια ο Αιολος Κεντερης.

Στη διασκεψη κορυφης Μερκελ – Φιγιον, τονιζεται προς την Ελλαδα ότι για να κλεισει η δευτερη αξιολογηση (δεν εχει κλεισει ακομη), θα πρεπει να ψηφιστουν όλα τα μετρα από τα 2/3 της Βουλης. Ο Αλεξης Τσιπρας επισκεπτεται τον ΠτΔ και ζητα εκλογες.

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

Οι Μινωικες Γραμμες αποκτουν το ποσοστο της Τραπεζας Πειραιως στη HSW, με τιμημα €2,2 ανα μετοχη, ενω η πιατσα βοα για το χαμηλο τιμημα. Οι Ιταλοι ελεγχουν πλεον πανω από το 90% της εταιρειας.

Μετα από σκληρες διαπραγματευσεις με Τραπεζα Πειραιως και MIG, ο  Vincenzo Onorato αποκτα το συνολο των μετοχων της Attica.

Γινονται οι Εκλογες στην Ελλαδα. Ο Κουλης σχηματιζει αυτοδυναμη κυβερνηση και το χαρτοφυλακιο ναυτιλιας αναλαμβανει ο Βουλευτης Κεφαλληνιας Μπακης Λυκουδης.

Ο Ελυρος επιστρεφει από την Αλγερια, δενει στο Περαμα και μετονομαζεται σε Blue Fantasy.

To Shipfriends σε ένα back up ρουτινας παθαινει κοκομπλοκο και μενει off line σε χρονο shipfriends.

NOEMΒΡΙΟΣ

Τελειωνει η ναυλωση του Tera Jet και σταματα παλι η εξυπηρετηση της γραμμης ΠΣΙ.

Ο Guido Grimaldi ανακοινωνει ότι μετα τη ληξη των τρεχουσων υποχρεωσεων τους, τα Νησος Μυκονος και Νησος Χιος, θα πανε Yalova οπου θα ανακαινισθουν και το καλοκαιρι του 2018 θα εγκαινιασουν την παρουσια του ομιλου στη γραμμη Bari Δυρραχιο. Τα πλοια θα μεταβιβασθουν στη HSW Italia, θα υψωσουν Ιταλικη σημαια και θα μετονομασθουν σε Cruise Rigel I & Cruise Rigel II.

Ο Onorato αναλαμβανει προεδρος και CEO της Attica. Δηλωνει ότι η εταιρεια θα παραμεινει στις γραμμες που εξυπηρετει.

Mετα από 5 εβδομαδες το Shipfriends επανερχεται.

Το port state control με υποδειξη του υπουργου κανει εκτακτους ελεγχους σε όλα τα πλοια που εξυπηρετουν τα νησια του ιονιου. Με εξαιρεση τα Ζακυνθος Ι, Νησος Κεφαλονια και Νησος Κερκυρα, όλα τα υπολοιπα τρωνε detention & arrest.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

Ξεκινουν οι δημοσκοπησεις του Shipfriends

Μετα από ένα μαραθωνιο γριφων, που στελνει το μισο φορουμ στα σκληρα ο Neptune & o Juanito ομολογουν ότι η Ventouris Ferries  αγορασε το Moby Drea και τη μετονομασια του σε Rigel IV.

Πωλειται σε Ινδονησιακα συμφεροντα ο Βιτσεντζος Κορναρος.

Οι ιδιοκτητες του Paraguana I αγοραζουν το Speedrunner III. H Αegean Speedlines ανακοινωνει την παυση της λειτουργιας της. Η ανακοινωση καταληγει Κοραης και πολυς σας πεφτει.

Συνεχιζεται η εξαρμοση και η επισκευη των μηχανων του Aqua Jewel.

To Moby Otta ναυλωνεται απο την Attica για 5 χρονια. Μετονομαζεται σε Blue Heaven και θα διεκδικησει την αγονη της Καβαλας

Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον 2 γεγονότα σε κάθε μήνα το παίζουν άγρια για να βγούνε! Έκλαψα στην HSW Ιtalia που επισης αχνοφαίνεται ως σενάριο... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Kαλο!!!! Να προσθεσω μια προφητεια!! Αγοραζει ο Grimaldi το Βlue Star 1 για καποια γραμμη της Ιταλιας. Μεχρι που παιρνει την ΗSW  και το δρομολογει κοντρα στην Blue Star στο Αιγαιο, με τα χρωματα της νεας του εταιρειας.

Link to comment
Share on other sites

Μια προσθήκη που χρειάζεται είναι κάπου μεταξύ Μαϊου-Ιουνίου: Η Seajets βάφει πρόχειρα το Ιεράπετρα, πλέον Κιάρα, αλλάζοντας και μερικές μοκέτες και το δρομολογεί προς Ρέθυμνο μέσω Δυτικών Κυκλάδων. Το ταξίδι είναι μαγευτικό ενώ οι Ρεθεμνιώτες σκάνε απο χαρά που "συνδέθηκαν" ξανά, αλλά στην βδομάδα επάνω χαλάει η πρόχειρα επισκευασμένη μηχανή και μένουν οι κάτοικοι της Μήλου να βρίζουν πάλι τον Κάλβο που ξεκινά να διπλώνει τον Κοραή. Λιγο πιο νότια οργανώνουν έρανο υπερ επισκευής :P 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καμμιά πρόβλεψη γιά την γραμμή Πέραμα-Παλούκια έχουμε;

Μήπως φέρη ο κύρ-Μανώλης κανένα αμφίπλωρο από Ιταλία δηλαδή (είναι η μόνη γραμμή στην οποία δέν έχει ακόμη βλέψεις..)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...