Jump to content
Shipfriends

2016 Ο αδύναμος κρίκος


Ο αδύναμος κρίκος  

45 members have voted

  1. 1. Ποιο πλοίο θεωρείτε ότι είναι ο αδύναμος κρίκος της ακτοπλοΐας και πρέπει να αποχωρήσει άμεσα;

    • Βιτσέντζος Κορνάρος
    • Ζάκυνθος Ι
    • Speed Cat 1
    • Master Jet
    • Τα ιπτάμενα δελφίνια (en block)

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Περσυ βγαλαμε, το ferry της δεκαετιας, φετος θα βγαλουμε τον αδυναμο κρικο.

Ποιο κατα τη γνωμη μας, απο τα επιβατηγα οχηματαγωγα κλειστου τυπου και ταχυπλοα καθε ειδους που ταξιδεψαν το 2016 σε γραμμες με αφετηρια ελληνικα λιμανια, εχει προσφερει οτι ηταν να προσφερει και πρεπει να παει να ξεκουραστει:D.

Με ευγενεια και προσοχη, χωρις προσβλητικους χαρακτηρισμους, ειτε για τα πλοια, ειτε για τις εταιρειες, ειτε για τους ψηφιζοντες, ειτε για τους διαφωνουντες, προτεινουμε μεχρι πεντε ferries, που θεωρουμε οτι εχουν κλεισει τον κυκλο τους.B)

Η διαδικασια ειναι ιδια με το πλοιο της δεκαετιας. Μεχρι τις 26/12 προτεινει ο καθενας, μεχρι πεντε απο τα ferries που ταξιδεψαν το 2016. Αν θελουμε να προτεινουμε αδερφα, καθε πλοιο ειναι χωριστη προταση. Αν καποιος προτεινει πανω απο πεντε, δεν μετρα η προταση του.

Στις 26/12, τα πεντε πλοια με τις περισσοτερες κιτρινες καρτες, θα μπουν σε ψηφοφορια ως το βραδυ της 31/12, για να βγει το ενα και  μοναδικο.

Η ιδεα ειναι του Nick the Greek, αλλα επειδη με τα reflecteurs των δημοσκοπησεων δεν την παλευει, ανελαβε ο ταλιμπαν^_^

Edited by proud_ionian
poll
Link to comment
Share on other sites

Ε, αφού είναι δική μου ιδέα, ας ψηφίσω πρώτος.

Όχι άλλο Ζάκυνθος Ι(αναχρονιστικό, ένα επίπεδο κάτω στη γραμμή)

Όχι άλλος Κορνάρος(από τα πλέον ταλαιπωρημένα πλοία της ακτοπλοίας)

Όχι άλλο Master Jet(έχει γίνει το Ρομίλντα των ταχυπλόων, μόνο Πέραμα - Παλούκια δεν έχει πάει)

Link to comment
Share on other sites

Στην κορυφή, με μεγάλη διαφορά από τα άλλα νομίζω ότι αξίζει το Speed Cat 1

Στη συνέχεια όλα σχεδόν τα δρομολογιακά υδροπτέρυγα της πάλαι ποτέ σοβιετίας. Ξεζουμισμένα με μόνιμη παρουσία στο δελτίο βλαβών.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτο στη λίστα μου, βάζω Όχι στο Αιολίς! Είναι η ώρα να μπεί κάτι νέο για τους ακρίτες του Β.Αιγαίου.

Όχι άλλο Ζάκυνθος Ι

Όχι άλλο Κρήτη Ι/ΙΙ (ίδια είναι οπότε είναι σαν μία ψήφο :) )

Όχι άλλο πλέον στα δελφίνια!! Ανανεώστε τα, προτάσεις απο Ρωσία υπάρχουν αρκετές!

Link to comment
Share on other sites

1ο: SpeedCat 1...Για αλλη μια φορα δεν καταφερε να ταξιδεψει:(
2ο: Aγια Μαρινα Αιγινης...Πιστευω δεν προσφερε και πολλα στην γραμμη του..
3ο: Vastervik..Μαρεσει σαν πλοιο και σαν εγχειρημα αλλα δεν μπορεσε να τραβηξει τον κοσμο...Φετος αδυναμος κρικος αλλα ευχομαι του χρονου πλοιο της χρονιας!!:)
4ο: MasterJet...Χαλαει την εικονα της εταιριες...Δεν το κανουν καλυτερα για ανταλλακτικα??Ποιο χρησιμο θα 'ναι..
5ο: Βιτσεντζος Κορναρος...Πραγματικα ευχομουν να δωσουν τη γραμμη στο Μυρτιδιωτισσα...Ιδιαιτερη εξωτερικη ομορφια αλλα υποβαθμιζει καθε γραμμη στην οποια εντασσεται...

Η σειρα ειναι τυχαια..Οπως μου ερχοντουσαν στο κεφαλι...:P

Link to comment
Share on other sites

Με τυχαία σειρά:

  1. ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ: Δεν καταλαβαίνω γιατί πχ το ΡΟΔΑΝΘΗ ή το ΜΑΡΙΝΑ όταν ακόμα ταξίδευαν ήταν προσβολή για τον επιβάτη ενώ ο τούτο δω προσφέρει ακόμα πηγαίνοντας με ταχύτητες ΜΙΛΕΝΑ και ΝΤΑΛΙΑΝΑ;;
  2. ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ: Γιατί κατά τη γνώμη μου το κρατάνε μόνο οι επιδοτήσεις. Ναι ναι ωραίο σκαρί, ΟΚ αλλά μπαίνουμε στο 2017 πλέον.
  3. MASTER JET: Θεωρώ πως η μη επαναδραστηριοποίηση του συγκεκριμένου σκάφους, μόνο καλό θα κάνει στην εταιρία του.
  4. ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι: Προσέφερε τόσα χρόνια αλλά νομίζω πως η ώρα είναι περασμένη και γι' αυτό. Ειδικά όταν πλέον έχει να ανταγωνιστεί βαπόρια επιπέδου FIOR DI LEVANTE.
Link to comment
Share on other sites

πραγματικα δεν θυμαμαι αν ταξιδεψε καθολου το speed cat 1 μεσα στο 2016 και το ψηφιζετε ολοι:D

η πενταδα μου;):

  • Ζακυνθος Ι (λεωφορειο renault του ΟΣΕ στα 80s)
  • Kρητη ΙΙ (γιατι εχει φουντωσει και δυο φορες)
  • Μυρτιδιωτισσα (επρεπε να εχει φυγει μετα το στουκο στα κυθηρα)
  • Κορναρος (με καλυψαν George & Nick)
  • Tα "δελφινια" (ημουν νιος και γερασα και ασπριζουν τα μαλλια μου).

____________________________________________________________

Εκτος πενταδας, αλλα μετα λογου γνωσεως, πιστευω οτι ολα οσα εχουν κατασκευαστει στη δεκαετια του 70 και ηρθαν εδω στη δεκαετια του 90, εχει ερθει η ωρα να ξεκουραστουν.

Ειτε σε καμια χωρα περισσοτερο υποαναπτυκτη απο τη δικη μας, ειτε στις εξωτικες παραλιες της τουρκιας και της ινδιας, οι μερες τους εδω εχουν παρελθει.

Σε μια χωρα που δεν λειτουργουν οι ελεγκτικοι μηχανισμοι, πλοια 45 ετων ταξιδευουν κανοντας μια υδροβολη καθε δυο χρονια και αλλαζοντας που και που κανενα καπακι.

Οταν λεω ολα εννοω ολα. Απο το κεφαλονια ως το superferry II και απο το κρητη Ι, ως τον πηγασο

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή να προτείνουμε προς αποχώρηση το πλοίο που όταν θα φεύγει θα λέμε πόσα ακόμα είχε να προσφέρει;

Με εντελώς τοπικιστικά κριτήρια το San Nikolas και το Erturk 1, έχω βαρεθεί να τα βλέπω.

Για τα μεγαλύτερα , χωρίς να το έχω ταξιδέψει, θεωρώ ότι ο χρόνος έχει όντως ξεχάσει το Αιολίς.

Από το Λαύριο το Μακεδών ενώ στη μεγάλη κατηγορία θεωρώ ότι όσο και να θέλουμε να τα κρατήσουμε κοντά μας, βαπόρια με ταχύτητες 12-14 μίλια είναι λίγο αναχρονισμός. Συνεπώς Βιτσεντζος.

Εκτός συναγωνισμού, νομίζω ότι τα ΛΑΤΩ και ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ απλά συμμετέχουν στην εφορευτική επιτροπή, δεν πιστεύω να βάζουν υποψηφιότητα.:D

Link to comment
Share on other sites

Βικεντιος Δαμοδος. Αν ηταν ενα τοπικ που θα διεγραφα απο το φορουμ αυτο θα ηταν :D

Βικεντιος Κορναρος. Ελεος και παλι ελεος. (Οχι δεν εχω κατι προσωπικο με το ονομα :D)

Μαστερ Τζετ. Γιατι ποτε δε μου αρεσε αυτο και τα αδερφακια του

Ζακυνθος Ι. Καλα ακομα ταξιδευει αυτη η ταλαιπωρια?

 

Link to comment
Share on other sites

Μονο Κορναρο θα προτεινω κυριως διοτι τα υπολοιπα που αναφερατε(Αιολις,δελφινια,Ζακυνθος κλπ)δραστηριοποιουνται σε τοπικες γραμμες και κανουν κατα κανονα μικρα ταξιδια σε αντιθεση με τον Κορναρο που γυριζει το μισο Αιγαιο και μαλλον οχι και στα καλυτερα του απ οτι ειδαμε οταν ανεβηκε για επισκευη..Απο την αλλη και τα Κρητη δεν τα θεωρω και τοσο χαλια για αποσυρση δεδομενου οτι τα ταξιδεψα και τα 2 αρκετες φορες μεσα στη χρονια κ ηταν γενικα οκ.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

1. Ζάκυνθος 1. Όσο και να με χαροποίησε (και εξέπληξε) η επανεργοποίησή του πριν λίγα χρόνια, πρόκειται για πλοίο άλλων δεκαετιών.

2. Τα Δελφίνια. Μακάρι να είχε συνεχίσει η ναυπήγηση τέτοιου τύπου σκαφών (ίσως και εδώ είναι ευκαιρία να εξειδικευτεί η ελληνική ναυπηγική βιομηχανία, όπως έκανε με τις παντόφλες, όταν ξυπνήσει), αλλά τα έφαγαν τα ψωμιά τους.

3. Βιντζέντσος Κορνάρος. Ιστορικό σκαρί, από τα τελευταία στην ακτοπλοΐας να εκφράζει την 90's νοσταλγία (για μας, για τους βόρειους εκφράζουν την 70's), αλλά μόνο για ειδικές περιπτώσεις επιβατών πια (καραβολάτρες).

Link to comment
Share on other sites

Κρήτη Ι & Κρήτη ΙΙ καλά και άγια αλλά με το συμπάθιο είναι καιρός να φύγουν επιτέλους.

Ο Κορνάρος όμορφο σκαρί αλλά κουρέλι έχει γίνει πλέον, μετά από τόσα χρόνια αδιάκοπης εργασίας στο Αιγαίο.

Master Jet με κάλυψαν οι από επάνω.

Ζάκυνθος Ι καλό και αυτό αλλά καιρός να αντικατασταθεί.

 

Edited by Bobking
Link to comment
Share on other sites

Και γω με την σειρά μου θα ψηφίσω

 

1,2. Τα Κρήτη Ι/ΙΙ. Καλά χρυσά μπορεί να πηγαίνουν γυρω γυρω το Αιγαίο με 1 κουβά πετρέλαιο αλλα δεν ειναι για καθε γραμμή και σίγουρα όχι για πολύωρα ταξίδια με επιβάτες στα σαλόνια. Η γραμμή της Βενετίας τους πήγαινε, απο κει και πέρα το χάος...

3. Ο Κορνάρος. Αρκετα παραμελημένος όπως είπαν και οι προλαλήσαντες και μόνο μια Golden Star θα τον μαζευε οπως πρεπει

4. Speed Cat 1. Θελει να ναι ταχυπλοο αλλα δεν καταφερνει ουτε 2 δρομολογια χωρις βλάβη...

Link to comment
Share on other sites

1. speed cat 1 δεν νομιζω οτι θα ταξιδεψει ποτε αυτο το πλοιο

2.κορναρος αν κ το συμπαθω παρα πολυ σαν σκαρι εαν δεν πεσουν λεφτα πανω του δεν νομιζω οτι εχει μελλον στο αιγαιο

3.τα δελφινια  ειναι που χρειαζονται αλλαγη με τα απο τοσα χρονια που θαλασσοδερνονται στο αιγαιο

Link to comment
Share on other sites

  1. Δεν το λυπούνται το βαπόρι (Βιτσέντζος Κορνάρος), δεν φοβούνται μήπως κανένα βράδυ με χοντρό γρέγο μείνει για πάντα καραβοφάναρο στην Κάσο ή το Διαφάνι;
  2. Αν δεν τα φροντίσουν στα σοβαρά (εννοείται τι εννοώ), τα δύο Κρήτη: Πρέπει να γίνουν κουρέλια τελείως για να τερματίσουν μία πορεία που (αν εξαιρέσει κανείς το αισθητικό μέρος της) ήταν και επιτυχής και κερδοφόρα, σχεδόν δύο δεκαετίες;
  3. Εκείνο το Νήσος Κάλυμνος που σέρνεται έχει πολύ μέλλον ακόμα; 

Και βεβαίως όποιο άλλο βαπόρι ανεξαρτήτως έτους ναυπήγησης, θα δυσκολευόταν να περάσει επιθεώρηση ενός κανονικού Κράτους (άρα η Ελλάς εξαιρείται αυτομάτως).

Link to comment
Share on other sites

βγηκαν και εδω οι... high five:P

21 Shipfriends εκαναν... dislike και εχουμε και λεμε:

  • Βιτσεντζος Κορναρος 14
  • Ζακυνθος Ι 9
  • Speed Cat 1 8
  • Master Jet 7
  • Ιπταμενα Δελφινια 7

Μια ψηφος, φανερη, ως την αλλαγη της χρονιας (σε ολες τις δημοσκοπησεις που τρεχουν).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...