Jump to content
Shipfriends

Νταλιάνα (ΙΜΟ 7007265)


Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Mπορεί πλέον να μην έχει μείνει τίποτα που να το θυμίζει, ωστόσο ακόμα και πριν το τέλος απασχόλησε! στο τελευταίο μέρος των εργασιών διάλυσης το πλοίο έγινε φωτεινό παράδειγμα μιας και το πρυμνιό του μέρος τυλίχτηκε στις φλόγες. H φωτιά σβήστηκε σχεδόν άμεσα και οι εργασίες διάλυσης συνεχίστηκαν για να ολοκληρωθούν οριστικά πριν λίγες μέρες.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...
3 hours ago, Nick the Greek said:

Να μια καλή ιδέα τι πρέπει να κάνουν στο Απόλλων Ελλάς. Ήδη από τα τελευταία του χρόνια με την Hellenic ο θόρυβος είναι απλά ανυπόφορος. Αν μένεις Χατζηκυριάκειο κοντά στη Ζωοδόχο Πηγή για παράδειγμα, το ακούς δυνατά από τα φανάρια μέχρι να περάσει την παγόδα. Σαν δίχρονο μηχανάκι με κομμένη εξάτμιση ακούγεται.

 

3 hours ago, Petros P said:

Χωρίς ιχνος υπερβολής,είσαι Περιστέρια και το ακούς που ειναι Λαγούσες....

 

Σαν το Νταλιανα δεν εχει παντως στο θορυβο😂

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι αναφέρεσαι στο βρώμικο 89 :D και την πρώτη χρονιά με τις παλιές μηχανές. Εντάξει, αυτό τότε ήταν το κάτι το άλλο. Όποιος έμενε από Τερψιθέα και κάτω πρός λιμάνι μέχρι και την Πειραική, κάθε Σάββατο βράδυ πεταγόταν πάνω στον ύπνο του. Αναχώρηση στο πρόγραμμα 2345 και για το Νταλιάνα και για το Μιλένα. Από ένα σημείο και μετά έγινε επισήμως 0245 η αναχώρηση, στην πράξη τις περισσότερες φορές έφευγαν στις 0400 το πρωί.

 

Εν τω μεταξύ τότε μιλάμε για εποχή που δεν είχε ακόμη πολύς κόσμος αρκουδίσιον, συνεπώς ήταν τα παράθυρα ανοιχτά. Και στις 4 το πρωί πεταγόμασταν επάνω στις αναχωρήσεις, ήχος παταγώδης και ξερός, σα να είσαι σε πεδίο βολής και να ρίχνει το ημιαυτόματο κατά ριπάς. Αξέχαστα βράδια :D.

Link to comment
Share on other sites

Με τις παλιές μηχανές δεν το θυμάμαι, θυμάμαι όμως κάποιες χρονιές που παραθερίζαμε στις Εγγαρές στη Νάξο (δεν το λες και παραθαλάσσιο το χωριό) να ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος τα βραδιά που περνούσαν αυτό και το Μιλένα για Ικαροσαμία...

Link to comment
Share on other sites

Το ΝΤΑΛΙΑΝΑ αρχές του δεκαετίας 90 όταν έκανε Παρο-Ναξο-Ιο-Θηρα-Ηρακλειο με προεκτάσεις Κασο-Καρπαθο, εκτός ότι ήταν πολύ ανώτερο εσωτερικά απο τα υπόλοιπα (Γεωργιος,Αιγαίο,Ποσειδων,Ολυμπία κλπ), είχε και καλή ταχύτητα (18.5 η υπηρεσιακή του).

Link to comment
Share on other sites

On 6/23/2011 at 10:19 PM, Nick the Greek said:

Ήταν ωραίο το Νταλιανάκι. Μακράν από τα καλύτερα φέρρυ στην Ελλάδα από πλευράς χώρων και σαλονιών τα πρώτα 6-7 χρόνια της παρουσίας του στην Ελλάδα. Δεν θα ξεχάσω την πρώτη φορά που ανέβηκα πάνω στο πλοίο με το πόδι μου να βουλιάζει μέσα σε μια χρώματος κρέμ μοκέτα που υπήρχε γύρω από τη reception.

Νομίζω πως κάνοντας μια σύνοψη της σταδιοδρομίας του στην Ελλάδα, το πρόσημο είναι τελικά θετικό. Ήταν από τα πλοία που έφεραν άνεμο αλλαγής και σημάδεψαν την ακτοπλοία στα καλά τους χρόνια. Κι όπως έλεγαν και αυτοί που το ταξίδευαν στις αρχές της δεκαετίας του 90 γι αυτό και τη Μιλένα όταν έπεφταν σε καιρό, "Βαρδιόλα Μέσα" !!

 

Όπως τα λες είναι, όταν ξεκίνησαν δρομολόγια τα πλοία αυτά, ήταν μεγάλη αναβάθμιση για οποιαδήποτε γραμμή εκτός της Κρήτης. Τις εντυπώσεις μου και εγώ και άλλοι φίλοι τις έχουμε καταθέσει αναλυτικά στα σχετικά θέματα για όποιον δε βαριέται να διαβάσει. Κάτι άλλο που δεν έχω αναφέρει είναι πως βρέθηκα πρώτη φορά επάνω στο πλοίο, λίγες ημέρες αφ' ότου είχε ξεκινήσει δρομολόγια: σε μια εποχή που δεν υπήρχαν social media, κανάλια, Εφοπλιστής και τα διάφορα φόρουμ, η φήμη για την ποιότητα των πλοίων σε επίπεδο ξενοδοχειακού, εξαπλώθηκε πολύ απλά με το στόμα. Είχε γίνει θέμα συζήτησης στον Πειραιά και το είχε ακούσει ο παππούς μου σε καφενείο:D. Έτσι βρεθήκαμε, όπως και πολύς άλλος κόσμος, επάνω στα πλοία απλά σαν επισκέπτες για να δούμε πολυτέλεια και ανέσεις που μέχρι τότε δεν είχαμε ξαναδεί στο Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Εκτος απο την πολυτελεια οι εσωτερικοι χωροι πιστευω ειχαν και καλη διαρρυθμιση.Ολοι οι κοινοχρηστοι σε ενα καταστρωμα.Πρυμα στο καταστρωμα αυτο υπηρχαν αεροπορικα και στη μεση ενας μεγαλος διαδρομος που κατεληγε στη reception.Μετα τη reception δεξια το σαλονι οικονομικης και αριστερα τα εστιατορια ενω τερμα στο καθρεφτη πλωρα το σαλονι διακεκριμενης.Στο απο κατω καταστρωμα το ανω γκαραζ και καμπινες,ενω και το καταστρωμα της γεφυρας ειχε και αυτο καμπινες.Η ουσια οπως ειπατε ειναι οτι το προσιμο ειναι θετικο.Ενα πολυ αξιολογο βαπορι για την εποχη του(και το αδελφο του) που προσεφεραν τα μεγιστα 20 χρονια στην Ελλαδα.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...