Jump to content
Shipfriends

Μιλένα (ΙΜΟ 7010781)


Recommended Posts

39 minutes ago, Lord said:

Εγώ τα θυμάμαι υπηρεσιακή 18.5 και όταν άνοιγαν 19.5-20

Το θεμα ειναι οτι δε κρατησε πολυ αυτο...κατι θυμαμαι οτι μαζι με τις νεες μηχανες δεν ειχαν αντικατασταθει οι μειωτηρες....

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει γενικά κανένα πλοίο, που να κανει δρομολογια χωρίς να παίρνει ανάσα και μετά από κάποια χρόνια να μην πέσει η ταχύτητα του;

Εδώ τα Blue Star που ήταν νεότευκτα και με πολύ καλή συντήρηση πάντα και έχει πέσει σε όλα η ταχύτητα τους.

Link to comment
Share on other sites

Αρχές 90s μετά την αλλαγή μηχανών οι αδερφές ΝΤΑΛΙΑΝΑ-ΜΙΛΕΝΑ πήγαιναν 18.5 (υπηρεσιακή) και όταν άνοιγαν 20αριζαν. Αυτή ειναι πραγματικότητα που ειναι από μέσα και την έχουμε ζήσει.

Κανείς δεν μίλησε ότι γινόταν αυτό από τα μέσα δεκαετίας 90 αλλά στις ΑΡΧΕΣ.

@proud_ionian  Αν δεν γνωρίζεις κάτι μην το απαξιώνεις  με χαρακτηρισμους παραμυθας γιατί μπορεί να ξεβρακωθείς εσυ όπως λες για πολύ κόσμο.

ΦΙΛΙΚΑ

 

Link to comment
Share on other sites

Αποδείξεις για τη ταχύτητα του Μιλένα και Νταλιάνα δεν έχουμε.Όμως αν θυμηθούμε τη κόντρα Νταλιάνα με το Αιγαίον έξω από τη καλντέρα αρχές δεκ 90 τότε μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα.Το Αιγαίον πέρασε τη Νταλιάνα έξω από τα Χριστιανά ενώ είχαν φύγει με διαφορά λίγων λεπτών από τον Αθηνιό.(το Αιγαίον δεν είχε δέσει ποτέ,ήταν προερχόμενο από Ίο).

Το Αιγαίον είχε πάνω κάτω 20+- κόμβοι.Αν η Νταλιάνα είχε 16 τότε πως το κόντραρε;Συνεπώς εγώ πιστεύω πως η Νταλιάνα είχε κοντά τους 19 κόμβους και για αυτό το Αιγαίον χρειάστηκε 10νμ ως τα Χριστιανά για να τη περάσει.

Με λίγα λόγια εννοώ πως το Αιγαίον 20αριζε τότε,η Νταλιάνα είχε ταχύτητα ελάχιστα πιο κάτω.

Να θυμίσω πως ασυντήρητα και τα δύο και στα τελευταία τους η ταχύτητα ήταν στους 14-16 κόμβους.

Link to comment
Share on other sites

Καλοκαιρι 1996 σε επιστροφη Κυριακης (σκουπισμα απο Δωδεκανησα Μυκονο Τηνο) καναμε με το ΜΙΛΕΝΑ Συρο Πειραια πεντε ωρες γεματες, μια παραπανω δηλαδη απο το ΝΑΙΑΣ ΙΙ.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, proud_ionian said:

Είναι και θέμα παραμύθας🙂.

Όπως έχουμε πει πολλές φορές, αν στα 90s υπήρχαν AIS και Marine traffic, θα είχε ξεβρακωθεί πολύς κόσμος.

Το φαναρι φαναρι απο αυτους που ηξεραν ηταν το καλυτερο αις....Απο παραμυθια βεβαια και υπηρξαν...πχ Ποσειδων Εξπρες.....

Link to comment
Share on other sites

On 3/26/2023 at 5:49 PM, gpap2006 said:

Καλοκαιρι 1996 σε επιστροφη Κυριακης (σκουπισμα απο Δωδεκανησα Μυκονο Τηνο) καναμε με το ΜΙΛΕΝΑ Συρο Πειραια πεντε ωρες γεματες, μια παραπανω δηλαδη απο το ΝΑΙΑΣ ΙΙ.

Ακριβώς 5 ώρες είχα κάνει και εγώ το μακρινό 1989 με το αδερφό του το Νταλιανα (την πρώτη χρονιά που ταξιδεψε το βαπόρι) σε ταξίδι επιστροφής από Σύρο για Πειραιά (συν 3 ώρες καθυστέρηση να φτάσει στην Ερμούπολη). Στον πηγαιμό για Σύρο με το Παναγία Τήνου είχε κάνει 4 ώρες και κάτι ψιλά...

Link to comment
Share on other sites

Οντως τη πρωτη χρονια πηγαιναν 16 μιλια και το 5ωρο φαινοταν πολυ απεναντι στο 4ωρο του Παναγια Τηνου( 3 και 50 φαναρι- φαναρι) και τις 4 και 10 του Ναιας ΙΙ τοτε...Αλλα προκαλουσαν το ενδιαφερον..Σαλονια πρωτοποριακα για την εποχη και ψιλο επιβλητικα στο ματι...

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πρέπει να είναι τότε που έκανε Κασοκαρπαθία μαζί με το Μαρίνα-Ροδάνθη.

Επί της ευκαιρίας φωνάζανε τότε στα νησιά αλλά τότε είχε 2 βαπόρια η γραμμή όλο το Χειμώνα τα οποία πήγαιναν 14-16 κόμβοι.(16 κόμβοι το Ροδάνθη,14 το Μιλένα).

Σήμερα η γραμμή είχε μείνει με ένα βαπόρι όλο το Χειμώνα και ταχύτητες γύρω στα 16.

Αυτά για να θυμόμαστε και να συγκρίνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...