Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

 

On 1/10/2015 at 9:24 PM, .voyager said:

H σουηδική ακτοπλοϊκή εταιρεία Destination Gotland που ιδρύθηκε το 1998 και συνδέει τις κωμοπόλεις Nynäshamn και Oskarshamn της ηπειρωτικής Σουηδίας με την πρωτεύουσα Visby της νήσου Gotland, παρήγγειλε ένα επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο, το πρώτο σουηδικής σημαίας (όταν με το καλο παραδοθεί το 2017) του οποίου η πρόωση θα επιτυγχάνεται με LNG. Το πλοίο θα κοστίσει $135 εκ. και η σχεδίασή του θα είναι παρεμφερής εκείνης του πολύ ενδιαφέροντος διδύμου Visby-Gotland που το Guangzhou Shipyard International (GSI) της ομώνυμης πόλης της Κίνας ναυπήγησε για λογαριασμό της στο παρελθόν.

 

Την περασμένη Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου, το πλοίο καθελκύστηκε στην Κίνα με το όνομα Visborg (κάστρο στο Visby) και θα παραδοθεί στα μέσα του επόμενου έτους. Έχει μήκος 200 μέτρα, θα μεταφέρει1650 επιβάτες (150 περισσότερους από τα αδελφά Visby και Gotland) και θα διαθέτει γκαράζ 1750 γραμμικών μέτρων (κατά 150 γραμμικά μέτρα μεγαλύτερο δηλαδή από εκείνο των προαναφερθέντων, ομόσταβλων πλοίων), ενώ το design του έχει αναλάβει η OSK-ShipTech. H πρόωση θα γίνεται από τα εξελιγμένα συστήματα της Wärtsilä και, όπως αναφέραμε στην παράθεση, θα είναι το πρώτο LNG-powered επιβατηγό πλοίο με σουηδική σημαία, αλλά και το πρώτο παγκοσμίως LNG-powered επιβατηγό πλοίο υψηλής ταχήτητας. Oι βελτιωμένοι σε σχέση με τα άλλα πλοία της εταιρείας κοινόχρηστοι χώροι θα περιλαμβάνουν και φούρνο :D

 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 1 month later...

Το Visborg έφυγε από το ναυπηγείο Shipyard International για να πραγματοποιήσει τις θαλάσσιες δοκιμές του. Οι φωτογραφίες είναι από τη σελίδα Ferryvolution στο Facebook.

FB_IMG_1522162468694.jpg

FB_IMG_1522162471255.jpg

FB_IMG_1522162474021.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Δε νομίζω, θα μπορούσε πρύμα η υπερκατασκευή να έχει μια καμπύλη ακόμα κι αν ήταν έτσι. Γενικά όμως, μ' αρέσουν πολύ τα πλοία της εταιρείας αυτής. Btw, να δούμε τι θα γίνει με τα 2 πρώτα, όταν παραληφθεί και το Thjelvar. Ακούγονται διάφορα, όπως ακόμα και το ότι το Thjelvar μπορεί να ναυλωθεί σε πρώτη φάση ή να δραστηριοποιηθεί κανονικά για την εταιρεία και να πωληθεί ένα ή και τα δύο παλιότερα συμβατικά της πλοία.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Δεν μας πολυνοιάζει αν θα λειτουγεί "σε λίγο καιρό" το link, αλλά το ότι πήραμε από αυτό επαρκώς την πληροφορία "τώρα" :) Σε λίγο καιρό το θέμα θα είναι να επιβιβαστούμε στο τουμπανάκι. Άραγε θα θελήσει όντως ως 2 μήνες δοκιμαστικών, εκπαίδευση προσωπικού κτλ. μέχρι να ξεκινήσει δρομολόγια;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

To Visborg ξεκίνησε το ταξίδι του από τη Κίνα προς τη Σουηδία στις 18 Δεκεμβρίου. Το Visborg πέρασε από τη Σιγκαπούρη για ανεφοδιασμό, θα πάει στο Durban, θα κάνει το γύρο της Αφρικής, θα σταματήσει στα Κανάρια Νησιά, για να καταλήξει στο ναυπηγείο της Landskrona. Φωτογραφικό υλικό από το εσωτερικό του Visborg.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Όπως είπα και παραπάνω, ο δεξαμενισμός αυτός με ιντριγκάρισε και άρχισα να ψάχνω το θέμα. Ευχαριστώντας την Έλενα την Παπαρίζου για τη βοήθειά της λοιπόν:D, να πούμε πως ο δεξαμενισμός αυτός φέρεται να μην έχει τόσο σχέση με το Visborg, όσο με το Thjelvar. Όπως μπορείτε να δείτε και στο οικείο θέμα, το πλοίο καθελκύστηκε μεν το 2017, δεν έχει όμως παραδοθεί ακόμη, 2+ χρόνια μετά την καθέλκυση. Ο λόγος είναι πως το πλοίο αντιμετωπίζει διάφορα τεχνικά προβλήματα που κατά τα φαινόμενα δεν έχουν καταφέρει ακόμη να λύσουν. Η Ντεστινέσιο Γκότλαντ λοιπόν αποφάσισε να δεξαμενίσει το Visborg με το τέλος της υψηλής σεζόν προκειμένου να το ψάξει απ' άκρου εις άκρον, γνωρίζοντας και τα προβλήματα του αδελφού του πλοίου, έτσι ώστε πρίν λήξει η εγγύηση του ναυπηγείου να διορθώσει ό,τι χρήζει διόρθωσης χωρίς να επιβαρυνθεί ο πλοιοκτήτης.

 

Δράττομαι της ευκαιρίας για να δούμε και κανένα βιντεάκι του πλοίου κατά την άφιξή του στο Nynashamn τον περασμένο Ιούνιο. Ξεκινάμε εδώ με την δεξιά στροφή του. Μπορεί από ψηλά να φαίνεται εντυπωσιακό, όπως όλα τα πλοία ίσως, αλλά εμένα θα μου επιτρέψετε να εκφράσω την άποψη πως δεν έχει καμία σχέση με τους πανέμορφους προκατόχους του

 

Από την ώρα που το πλοίο περνά μπροστά μας, αρχίζει να ακούγεται ένας χαρακτηριστικός, εκνευριστικός θόρυβος από το χώρο της πρύμης, κάτι σαν κραδασμός. Ειδικά σε νεότευκτο δεν έχω ξανακούσει τέτοιο πράγμα, να είναι κακή ποιότητα κατασκευής?

 

Εδώ πια το πλοίο έχει γυρίσει και αρχίζει τη βαρετή διαδικασία του να πλησιάσει το ντόκο με τα προπελάκια. Καθόλου ωραίο στην όψη μεν, ως ένα σημείο επιβεβλημένο δε, διότι ακριβώς στην πλώρη του πλοίου δένει σε απόσταση αναπνοής το πλοίο της Polferries της γραμμής του Gdansk.

 

Στο τέταρτο και τελευταίο κομμάτι του βίντεο της άφιξής, το πλοίο είναι πια δεμένο και ανοίγει τους 3 καταπέλτες του.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...