Jump to content
Shipfriends

Καπετάν Χρήστος (IMO 7026613)


Recommended Posts

On 4/19/2023 at 12:33 AM, mytilene said:

Ο ΦΩΤΙΣΜΟΣ στο βαπόρι θυμίζει τριήμερο πανηγυράκι στον ΠΑΛΑΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ!!!😜😝

Μόνο τα κλαρίνα λείπουν και η δικιμή στα μικρόφωνα ΕΝΑ ΕΕΕΝΝΝΑΑΑ ΕΕΕΕΕΝΝΝΝΝΝΑΑΑ ΤΕΣΤ ΤΕΣΤΤΤ ΧΑΧΑΧΑ

Link to comment
Share on other sites

Κλαίω ρε σεις :D. Θυμήθηκα να αναφέρω ότι το δρομολόγιο της Παρασκευής ήταν τελικά Μύκονος - Νάξος - Σαντορίνη. Δε θυμάμαι αν έχει ξαναφτάσει η χάρις του μέχρι εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Εσυ που εισαι κ του νησιου εκει,τι εχεις μαθεις γιατι δε πανε οι καβοδετες;δε πληρωνει;η ενταξει γινεται κ η δουλεια απο το μαγειρα που αφηνει το τσουκαλι  κ πηδαει απο τη κουζινα κ καπελωνει τις μπιντες!

Ας πουμε η Gοlden star τοτε με τα ταχυπλοα στο Πειραια δε πληρωσε κ δε πηρε καβοδετες γιατι ειχες τους βατσιμανηδες καθε βραδυ που τα περιμεναν για να πιασουν δουλεια κ τα εδεναν κ ελυναν αυτοι

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, margaritis24 said:

Ας πουμε η Gοlden star τοτε με τα ταχυπλοα στο Πειραια δε πληρωσε κ δε πηρε καβοδετες γιατι ειχες τους βατσιμανηδες καθε βραδυ που τα περιμεναν για να πιασουν δουλεια κ τα εδεναν κ ελυναν αυτοι

Στο Super Express είχε κανονικά καβοδετες γιατι το θυμάμαι σε 2-3 ταξίδια που είχα κάνει εκείνο το καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, margaritis24 said:

Εσυ που εισαι κ του νησιου εκει,τι εχεις μαθεις γιατι δε πανε οι καβοδετες;δε πληρωνει;η ενταξει γινεται κ η δουλεια απο το μαγειρα που αφηνει το τσουκαλι  κ πηδαει απο τη κουζινα κ καπελωνει τις μπιντες!

 

Εξ' όσων γνωρίζω, απλά ο Σουρμελής δε γουστάρει να τους πληρώνει. Κι αφού δεν υπάρχει νομοθεσία που να τον υποχρεώνει να τους πληρώνει, δεν το κάνει. Δεν κάνει κάτι παράνομο δηλαδή ο άνθρωπος, να το ξεκαθαρίσουμε. Τώρα τι νομοθεσία είναι αυτή που υποχρεώνει εμένα κι εσένα να πληρώνουμε λεμβουχικά στο εισιτήριο πχ(δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμη αυτά), και αφήνει στον κάθε πλοιοκτήτη τη διακριτική ευχέρεια να χρησιμοποιεί ή όχι καβοδέτες, την αφήνω στην κρίση σου. Τέλος πάντων, το πρόβλημά μου εμένα δεν είναι με το Σουρμελή, η κάθε εταιρεία προσπαθεί να εξοικονομήσει χρήματα. Εμένα το πρόβλημά μου είναι με τις Αρχές, όπως κι αν λέγονται αυτές. Που υποτίθεται βρίσκονται εκεί -και- για να προστατεύουν τη δημόσια ασφάλεια. Το πλοίο αυτό κουβαλάει επικίνδυνα φορτία και δένει σε απόσταση αναπνοής από φέρρυ, άλλα φορτηγά, τανκεράκια και βεβαίως κρουαζιερόπλοια. Οι δυνατότητές του είναι de facto περιορισμένες, το πλήρωμα το απολύτως απαραίτητο, ενώ είναι και υπερήλικο. Αν έχουμε κανένα συμβάν, ποιός θα φταίει? Καλός ναυτικός είναι αναμφισβήτητα αλλά αυτό δεν σε προφυλάσσει απαραίτητα από ένα συμβάν.

Link to comment
Share on other sites

Αφου δεν υπαρχει λιμενικος οταν παει το βραδυ!

Θα γινει τιποτα κανα βραδυ κ να δω πως θα συνταξουν την  εκθεση του πορισματος η ποιος θα υπογραψει οτι ειχε βαρδια

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Το χτεσινό και σημερινό δρομολόγιο του πλοίου ήταν ιδιαιτέρως περίεργο. Έκανε κατά σειρά Ελευσίνα - Μύκονο - Νάξο(το σύνηθες) - Τήνο - Μύκονο - Σαντορίνη και τώρα είναι εν πλώ πρός την Ελευσίνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Άλλο ένα δρομολόγιο-κοτσίδα για το Καπετάν Χρήστος χτές και σήμερα. Οι προσεγγίσεις κατά σειρά ήταν Ελευσίνα - Άνδρος - Σύρος - Μύκονος - Νάξος - Μύκονος - Τήνος. Στην Τήνο βρίσκεται μέχρι και τώρα το πλοίο, υποθέτω η συνέχεια θα είναι Άνδρος - Ελευσίνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δε θα πληρώσω ποτέ καβοδέτες, @@@φάλα Nick the Greek 😀. Σε πρόσφατη διέλευσή του από την Αταλάντη, και με φόντο το τσιμεντένιο τέρας της Αθήνας, ένα από τα αθάνατα σύμβολα της ακτοπλοικής Ρωμιοσύνης.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Το χθεσινοβραδυνό και σημερινό προφανώς δρομολόγιο είναι Μύκονος - Νάξος - Πάρος - Σύρος και τώρα το πλοίο επιστρέφει στη Μύκονο για να μαζέψει βυτία υποθέτω.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την προσάραξη του Φ/Γ-Ο/Γ Καπεταν Χρήστος στην Ελευσίνα

Quote

Ενημερώθηκε πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ελευσίνας, ότι Φ/Γ-Ο/Γ πλοίο σημαίας Ελληνικής, με 12 μέλη πληρώματος, έχει προσαράξει σε λασπώδη περιοχή ν. Μακρονήσου, στο δίαυλο Μεγάρων – Ελευσίνας, λόγω ηλεκτρολογικής βλάβης.

Στο σημείο έσπευσε ένα Περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., καθώς και το Ρ/Κ «VERNICOS SCAFI ONE», το οπoίο αφού προσδέθηκε στο Φ/Γ-Ο/Γ, ξεκίνησε τη διαδικασία αποκόλλησης.

Ανωτέρω Φ/Γ αποκολλήθηκε και απέπλευσε αυτοδύναμα, συνοδεία του Ρ/Κ και του Περιπολικού σκάφους, στον λιμένα Ελευσίνας όπου προσδέθηκε ασφαλώς.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ελευσίνας που διενεργεί την προανάκριση απαγορεύτηκε ο απόπλους του Φ/Γ-Ο/Γ, μέχρι την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης αξιοπλοίας από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνόμωνα, ενώ από το συμβάν δεν υπήρξε τραυματισμός και δε παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μου έστειλε ένας φίλος την περασμένη εβδομάδα, φωτογραφία από το ΦΒ μιας εταιρείας επισκευών πλοίων, ούτε που ξέρω ποιά ήταν. Είχαν ανεβάσει φωτογραφία με το συνεργείο τους να κάνει κολλήσεις στον καταπέλτη του Καπετάν Χρήστος, λίγο πρίν αυτό φύγει δρομολόγιο. Αν είχε στόμα να μιλήσει ο καταπέλτης, αναρωτιέμαι τι θα μας έλεγε. Σημειώνω πως ειδικά τώρα που δεν χρησιμοποιεί καβοδέτες το πλοίο, ο καταπέλτης έχει γίνει "my flexible friend" :D, που έλεγε κι ο Rowan Atkinson. Έτσι δε όπως είναι(ή μάλλον ήταν) άσπρος ο καταπέλτης, με όλες τις σκουριές και τα τρεξίματα, θυμίζει ακαθάριστη τουαλέτα στο μετρό της πλατείας Ομονοίας:rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...