Jump to content
Shipfriends

Καπετάν Χρήστος (IMO 7026613)


Recommended Posts

Δεν εκπλήσσομαι. Μόνο και μόνο από δημοσιεύματα που έχουν αναρτηθεί ανά καιρούς, μπορεί κανείς να βγάλει εύκολα τα συμπεράσματά του για το συγκεκριμένο βαπόρι.

Και πόσα δε βλέπουν το φως της δημοσιότητας...

Link to comment
Share on other sites

Δεν αμφισβητώ αυτό που λές, από την άλλη μια σύγκρουση πρίν 1 χρόνο και οι παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας που αναφέρεις παραπάνω, φαντάζομαι δεν έχουν σχέση με τον συγκεκριμένο δεξαμενισμό.

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπα και παραπάνω, "και πόσα δε βλέπουν το φως της δημοσιότητας..."

Ένα απτό παράδειγμα είναι αυτό ενός προηγούμενου δεξαμενισμού του στη μεγάλη πέτρινη Βασιλειάδη, τον περασμένο Μάιο, όπου εθεάθη με τσαλακωμένο και με ρηγματώσεις βολβό χωρίς να έχει αναφερθεί το παραμικρό περί σύγκρουσης ή πρόσκρουσης του πλοίου. Επίσης αν ήταν η μία σύγκρουση πριν από ένα χρόνο δεν θα έκανα καν την παρούσα αναφορά. 😉

Δεν εστιάζω περισσότερο στο ατύχημα ή μάλλον στα ατυχήματα, αλλά στην ουσία. Και η ουσία είναι ότι το 8μελές πλήρωμα θεωρείται ασφαλής σύνθεση. Υπενθυμίζω ότι δεν μιλάμε για πλοίο τοπικών πλόων. Με τη σύνθεση αυτή δεν βγαίνουν καλά καλά ούτε οι βάρδιες φυλακής γεφύρας και μηχανοστασίου, δεδομένου ότι τα περισσότερα άτομα είναι κατώτερο πλήρωμα!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Η Καπτάν Χρήστς, που έλεγε και ένας φιλόσοφος-τελώνης:D κάποτε, είχε μια περίεργη πορεία σήμερα. Απέπλευσε από την Ελεψίνα για τη Μύκονο και κράτησε τη συνήθη πορεία μέχρι τη Τζιά. Κάπου εκεί νομίζω συνειδητοποίησε ο πλοίαρχος πως θα υποφέρει πολύ απ' τον καιρό απόψε. Έτσι αντί να βάλει γραμμή για τον κάβο της Σύρου, πήγε λίγο πιο βόρεια για να απαγγειάσει όσο μπορούσε στα Γιούρα. Από εκεί χάραξε γραμμή για το λιμάνι της Τήνου και λίγο έξω από αυτό γύρισε ΝΑ για να παραλλάξει όλη την δυτική πλευρά της Ρήνειας, μετά αγκάλιασε όλη τη νότιο ακτή της Ρήνειας και της Δήλου και τώρα ανεβαίνει για Μύκονο διαμέσω του στενού Δήλου - Μυκόνου. Να η πορεία και σε γραφική απεικόνιση:

 

Δύσκολη βραδιά για το βαποράκι, αγάντα.

Kapetan Christos.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα;5αρακι το δινει με 0.3-0.5 υψος κυματος σε ολη τη διαδρομη του!μηπως επειδη θα πρεπει  να ξεφορτωσει ο Θεολογος δεν τον αφηνουν δεσει κ κανει βολτα;

Link to comment
Share on other sites

Νωρίτερα σήμερα που κοίταξα έδινε 7 μέχρι τα μεσάνυχτα χοντρικά. Ο Θεολόγος δε νομίζω πως έχει να κάνει, το Καπετάν Χρήστος συνήθως δένει μακριά του, στην 3. Κι ακόμα κι αν ήταν κάποιο θέμα λόγω Θεολόγου, δε θα έκανε το γύρο της περιοχής καίγοντας καύσιμα, θα έκανε drifting μέσα στον κόλπο της Χώρας.

Edited by Nick the Greek
Ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

Ωραία νύχτα θα περάσουν!!!Κοντεύει ώρα που έδεσε και έχει καταφέρει να βγει ΜΟΝΟ 1 ξεκοτσαριστο κι  αυτό με τα ζόρια!!!!Ωραία επιλογή να μεταφέρεις την περιουσία σου και εμπορευματα πελατών σου ....😉😅😄😉....

Edited by mytilene
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως δεν θα το επέλεγα για να μεταφέρω οχημα μου και να κάθομαι στο ντόκο(και σε φυσιολογικό λιμάνι) μια ώρα για να το βγάλω από το γκαραζ.... και όταν το βγάζω να ρισκάρω οτι θα μείνουν ποδαρικά ''στο χερι'' ή στην προβλήτα.Άποψή μου με βάση αυτά που έβλεπα και βλέπω ακόμη στα λιμάνια. ΚΑΛΟ ΣΚ 

Link to comment
Share on other sites

Το Καπετάν Χρήστος το έχω δεί αρκετές φορές στη Μύκονο και μια φορά στην Ελευσίνα σε προσεγγίσεις του, ποτέ όμως δε τον είχα πετύχει τόσο φορτωμένο όσο τις δύο τελευταίες φορές που έπιασε Μύκονο. Αν μπορώ να κάνω ορισμένα σχολιάκια για το οπερέσιό του όσο το έχω παρατηρήσει, στα θετικά του συγκαταλέγονται το γεγονός πως είναι αρκετά μανιτζέβελο, μικρό βύθισμα, μπορεί να δέσει παντού και φυσικά από κατανάλωση παίζει στους 10 τόνους το 24ωρο για ταχύτητα 13 κόμβων. Πιο οικονομικό, δεν γίνεται.

 

Από την άλλη όταν είναι γεμάτο αναδεικνύεται το θέμα του πολύ κοντού καταπέλτη, ο οποίος εξελίσσεται σε μέγα πρόβλημα και για το πλοίο αλλά και για τα φορτηγά. Πολύ απότομη κλίση, πρέπει να είναι μάστορας ο οδηγός για να βγεί η νταλίκα χωρίς να ακουμπήσει. Ένα άλλο θεματάκι του πλοίου είναι πως το ασανσέρ του είναι δεξιά και πλώρα. Μέχρι να μπορέσει να ξεκινήσει να δουλεύει το πάνω γκαράζ, πρέπει να αδειάσει το κάτω, γεγονός που του χάνει πάρα πολύ χρόνο. Χτές στη Μύκονο δε, το πλοίο είχε την ατυχία όταν είχε σχεδόν τελειώσει το κάτω γκαράζ και με το πάνω ακόμη τίγκα, να αρχίσει να βρέχει και να ενισχυθεί προσωρινά ο αέρας. Τότε το υψηλό κέντρο βάρους του το ανάγκασε σε αισθητό κούνημα, έβλεπε κανείς τους κάβους να σκορτσάρουν σε κάθε κίνηση, θα μπορούσε εύκολα να είχε σπάσει κάποιος κάβος. Να πω ότι για την κίνηση που διαβάσατε χτές και χωρίς ποτέ να λείπουν τράκτορες, αυτό το μικρό βαποράκι έκανε 2 ώρες 10 λεπτά για να ξεφορτώσει στη Μύκονο. Πάρα πολύς χρόνος σε συνάρτηση με την χωρητικότητά του. 

 

Μια λύση γι αυτό θα μπορούσε να ήταν αυτό που έκανε ο Κουκιανάκης στον Τάλω, να φύγει δηλαδή το ασανσέρ και να αντικατασταθεί με ράμπα, πιστεύω θα μειωνόταν πολύ ο χρόνος φόρτωσης/εκφόρτωσης. Από την άλλη το πλοίο έχει πολύ μικρό μήκος και η ράμπα θα είχε μεγάλη κλίση με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Και κάπως έτσι είναι, θυμήθηκα ένα αδελφό του Καπετάν Χρήστος που με όνομα Antonia είχε περάσει απ' τον Πειραιά το 2006, που είχε ράμπα αντί για ασανσέρ, έδειχνε κάπως έτσι. Αρκετά μεγάλη κλίση, η ράμπα ήταν 3 κομμάτια που θα έκοβε χώρο κι απ΄ το κυρίως γκαράζ, ενώ θα μειωνόταν και ο χώρος για μανούβρα στο πάνω γκαράζ. Χώρια που όπως βλέπω τη ράμπα κατεβασμένη, οριακά χώραγε να βγεί φορτηγό από το κυρίως γκαράζ, λαμβανομένων υπ' όψιν και των "λιμενικών εγκαταστάσεων" στα νησιά μας. Δύσκολη εξίσωση.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Nick the Greek said:

Μέχρι να μπορέσει να ξεκινήσει να δουλεύει το πάνω γκαράζ, πρέπει να αδειάσει το κάτω, γεγονός που του χάνει πάρα πολύ χρόνο.

Αυτό δεν είναι λίγο επικίνδυνο? :blink: Σε παρόμοιο περιστατικό στην Πάτρα κόντεψε να έρθει τούμπα ολόκληρος Ερωτόκριτος :eek:

Link to comment
Share on other sites

Loading manual θα έχει το βαπόρι, για να έχει μπεί εκεί το ασανσέρ κάποια μελέτη θα υπάρχει. Ανεξάρτητα από αυτό όμως, αν μπορούσαμε να δούμε σε βίντεο την εκφόρτωση θα έβλεπες πως βγήκαν πρώτα οι νταλίκες από το κυρίως και μετά όλα τα μονά βυτία, ασυνόδευτα σιλοφόρα και κοντές ασυνόδευτες νταλίκες με οικοδομικά υλικά που ήταν επάνω. Άντε να είχαν μείνει 2-3 κομμάτια στο κάτω γκαράζ κι αυτά πλώρα όταν ξεκίνησαν να δουλεύουν το πάνω γκαράζ. 

Link to comment
Share on other sites

Τραυματισμός ναυτικού του Φ/Γ-Ο/Γ Καπεταν Χρήστος στην Ελευσίνα

Quote

Ενημερώθηκε βραδινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Ελευσίνας για τραυματισμό 52χρονου ναυτικού στο Φ/Γ-Ο/Γ ''ΚΑΠΕΤΑΝ ΧΡΗΣΤΟΣ'' Ν.Π.12421.

Άμεσα στο πλοίο μετέβησαν στελέχη της οικείας Λιμενικής Αρχής, όπου εντόπισαν το ναυτικό στο διάδρομο του τρίτου καταστρώματος, φέροντας τραύμα στον μηρό.

Ο 52χρονος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας ''Θριάσιο''.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ελευσίνας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 6/10/2019 at 3:01 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Την έγγραφη ενημέρωσή τους με τα στοιχεία του ελέγχου και την παρέμβαση με βάση τα καταγγελλόμενα για το RO/RO πλοίο «ΚΑΠΕΤΑΝ ΧΡΗΣΤΟΣ», απαιτούν από τις υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ και «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ».

 

 

On 5/29/2020 at 8:28 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

απο οτι φαινεται, δεν εχει αλλαξει κατι απο περσ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
12 hours ago, enas chiotis said:

Πάντως από τα roro δεν είδα να μπει στη λίστα το Καπεταν Χρήστος.

Το Καπετάν Χρήστος δεν πραγματοποιεί δρομολόγια ως ετήσια δρομολόγηση αλλά ως ολική ναύλωση, οπότε δεν μπορούσε να επικαλεστεί ζημιά λόγω μείωσης της κίνησης. 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Νωρίτερα σήμερα καθώς αναχωρούσε από τον Τούρλο της Μυκόνου. Αυτήν τη στιγμή κατευθύνεται πρός την Ελευσίνα αφού έκανε το δρομολόγιο Ελευσίνα - Άνδρο - Σύρο - Μύκονο - Νάξο - Πάρο - Ελευσίνα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...