Jump to content
Shipfriends

Dénia Ciutat Creativa (IMO 9019054)


Recommended Posts

Quote

έχει 2 ντέκ η συγκεκριμένη σειρά χωρίς υπόγειο. Δεν ξέρω κατά πόσον φαίνεται σε αυτήν εδώ τη φωτογραφία:

Δεν μου έβγαιναν με τίποτα τα 1800 LM σε 2 decks και με έβαλες να ψάχνω.Δεν βρήκα βέβαια πολλά στοιχεία. Στο deck plan του Scandola http://www.hhvferry.com/scandola09_dpx.jpg φαίνονται 2 decks (αλλά και μία ακόμη ράμπα). Αναφέρονται 1500 lm οδηγώντας με στην υπόθεση ότι το TT δεν χρησιμοποιείται (τουλάχιστον για φορτηγά). Μια υπόθεση που θα μπορούσα να κάνω είναι να έχουν αναγκαστεί να μειώσουν το ύψος του ΤΤ για συμμόρφωση με SOLAS κατά την μετασκευή σε ROPAX.

Σε Marine Casualty Report https://www.fomento.gob.es/recursos_mfom/maicaccinvreport_deniaciutatcreativa_finaldec2017.pdf αναφέρονται 3 cargo decks.

Τέλος η περιγραφή του αδελφού Galileusz της Unity αναφέρεται σε 3 decks (1742 lm - η μικρή μείωση των lm μάλλον δικαιολογείται από το conversion).

Στα λοιπά. Το covered area του Weather (Upper) Deck λογικά είναι (ήταν) κατάλληλο για φορτηγά. Η επιφύλαξη μου έχει να κάνει με το Clear Height διότι τα φορτηγά έχουν "ψηλώσει" (και "μακρύνει"). Είμαι όμως σχεδόν σίγουρος ότι μπορεί να δεχτεί κάποια από τα φορτηγά.

Τα lane meters είναι γραμμικά και υπολογίζονται στο σύνολό τους άσχετα με το τι μήκους φορτηγά δέχονται. Βεβαίως όταν σχεδιάζονται τα πλοία υπάρχει ένα (optimized) Cargo Plan (υπάρχει ένα του Weather Deck στο προαναφερθέν report) το οποίο απεικονίζει τις "θέσεις" των φορτηγών (συνήθως νταλικών). Το πλάνο αυτό φυσικά βασίζεται στα στοιχεία της εποχής κατασκευής του πλοίου. Υποθέτω ότι στο συγκεκριμένο πλοίο η βάση υπολογισμού είναι 12-12,5 μ. Σήμερα οι συντριπτικά περισσότερες νταλίκες είναι 13,60.  Όμως (ειδικά ένα RoPax) φορτώνει διάφορους τύπους φορτίου (συνοδευόμενα, ασυνόδευτα, συρόμενα, mafi κλπ). Συνεπώς ο αριθμός φορτηγών είναι όντως "μπακάλικος", ενώ η περιγραφή με βάση τα lm πιο ασφαλής. Φυσικά η πλήρης αξιοποίηση των lm δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ένας ακόμη τρόπος περιγραφής των decks είναι με βάση το deck area (εκπεφρασμένη βεβαίως σε τ.μ.). Σε κάθε περίπτωση για να έχει κάποιος ικανοποιητική εικόνα χρειάζεται αναλυτική περιγραφή και deck plans πάντως

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

Ξεκινώ με το Denia Ciutat Creativa το οποίο επιβεβαιώνω κι εγώ ότι έχει μόνο 2 deck φορτίου. Ελπίζω να μπορεί να διακρίνει κανείς στο deck plan που διακρίνεται σε αυτή την φωτογραφία, τα 2 ντέκ. Είναι από ταξίδι μου με το πλοίο σαν Scandola πρίν μερικά χρόνια. Οπότε η αναφορά σε 3 ντέκ μας μπερδεύει, εκτός εάν μιλάμε για 2 ντέκ, ένα εκ των οποίων έχει ονοματισθεί ντέκ 2 και το έτερο έχει ονοματισθεί ντέκ 3.

 

Ψάχνοντας και τα 7 αδέλφια(κλασσικό όνομα ταβέρνας:D) στα registries βλέπω σε όλα 2 ντέκ, και σε αυτά κατασκευασμένα στην Ολλανδία αλλά και σε αυτά της Ιταλίας. Αν το Scandola είχε και υπόγειο δεν βλέπω το λόγο που δεν θα το χρησιμοποιούσαν. Το δε Galileusz, είναι χτισμένο την ίδια χρονιά αμέσως μετά το Scandola στο ίδιο ναυπηγείο, μια πιθανή εξήγηση είναι πως για κάποιο λόγο έβαλαν στο Galileusz μόνο.

 

Τέλος συμφωνώ απολύτως με την τελευταία σου παράγραφο, δεν είναι ακριβής ένδειξη ο αριθμός των φορτηγών, ασχέτως αν δίνει μια καλή γενική ιδέα. Το ίδιο πλοίο μπορεί να φορτωθεί διαφορετικά από διαφορετικούς υπάρχους και ανάλογα με την ποικιλία μήκους και τύπων των τροχοφόρων που είναι για φόρτωση τη συγκεκριμένη μέρα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να μπορώ να εκφράσω γνώμη, γιατί τα πλοία τα βλέπεις στα registries  με δύο decks. Για μένα είναι αναμφισβήτητο ότι τα πλοία κατασκευάστηκαν με 3 cargo decks.Denia Ciutat Creativaimage.thumb.png.4618c7f6cc6635fe9d8ae9df2990e95f.pngimage.thumb.png.48455f8cb164e540cb1aab486837fe69.png

 

 

Στο δεύτερο και τρίτο πλάνο φαίνεται καθαρά η ράμπα Main Deck to Lower Hold (Tank Top), στο τρίτο και το Deck 1 (Tank Top).

Δεν ξέρω για ποιόν λόγο δεν χρησιμοποιείται, όπως φαίνεται, το Deck 1. Έκανα ήδη την υπόθεση ότι πιθανόν να έχει σχέση με προσαρμογή σε κανονισμούς Damage Stability, θα μπορούσα να υποθέσω ακόμη την μην ανάγκη χρησιμοποιήσεως του πλέον "άβολου" χώρου σε συνδιασμό με το μειωμένο DWT (λόγω μετασκευής) αλλά θα ήμουν σίγουρα περίεργος αν κάποιος γνωρίζει ή μάθει κάτι παραπάνω.

Αλλά και λογικά είναι προφανές ότι 1800 τρέχοντα μέτρα σε 2 decks δεν βγαίνουν. Θα αναγκαιούσαν περίπου 130 μ καθαρού, τελείως ανεμπόδιστου και τετραγωνισμένου χώρου σε 2 επίπεδα των 7 lanes τα οποία το πλοίο δεν τα έχει. Αν θεωρήσουμε σχετικά ακριβή την περιγραφή του Deck Plan το οποίο ανέφερα στο προηγούμενο post μου τότε το πλόιο πρέπει να έχει γύρω στα 1500 lm στα 2 decks (Main + Upper).

To design το θεωρώ ιδιαίτερα συμπαθητικό και παρά την ηλικία τους τα πλοία θα ήταν ακόμη "δυνατά εργαλεία" αν είχαν καλύτερη ταχύτητα και δυνατότητες ελιγμών.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Όπως και πρίν από 2 χρόνια όταν το Regina Baltica είχε πάρει φωτιά, το DCC καλείται να το αντικαταστήσει εδώ και 2 εβδομάδες στη γραμμή Valencia - Mostaganem Αλγερίας. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Thanks for that mate, you settled the issue for good. That looks like small compartment though, how many lorries do you suppose it can fit?

 

Μετάφραση για μη αγγλόφωνους: Ευχαριστούμε, απάντησες στην ερώτηση. Ο χώρος δείχνει μικρός, πόσα φορτηγά θεωρείς ότι χωράει?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
On 8/20/2019 at 10:11 PM, Nick the Greek said:

Ελπίζω να μπορεί να διακρίνει κανείς στο deck plan που διακρίνεται σε αυτή την φωτογραφία, τα 2 ντέκ. Είναι από ταξίδι μου με το πλοίο σαν Scandola πρίν μερικά χρόνια.

"Μας γκάστρωσες αλλά στο τέλος τον νίκησες":D είχε πεί ο Winston Churchill στον μεθοδικό και μη ρισκαδόρο Στρατάρχη-διοικητή της 8ης Στρατιάς Bernard Montgomerry όταν επιτέλους κατενίκησε τον τολμηρό και ιδιοφυή Erwin Rommel στη Βόρειο Αφρική to 1943. Κάτι ανάλογο λέω κι εγώ στον εαυτό μου σήμερα, μια και είναι η μέρα που με αξιώνει ο μεγάλος κρουπιέρης του σύμπαντος να γράψω ένα trip report για ένα ταξίδι με το Denia Ciutat Creativa σαν Scandola, πίσω στο 2014. Rien ne va plus λοιπόν και πάμε να δούμε σκέψεις- εντυπώσεις - συναισθήματα.

 

Το ταξίδι έχει λάβει χώρα τον Ιούνιο του 2014 στο πλαίσιο μιας μεγάλης βόλτας στην Ισπανία και μας βρίσκει να θέλουμε να περάσουμε από τη Valencia στην Ibiza. Οι επιλογές στη συγκεκριμένη γραμμή(ακόμα και σήμερα, με άλλα πλοία βέβαια) είναι η Trasmediterranea με το Scandola και η Balearia με το Abel Matutes, και τα δύο με βραδυνές αναχωρήσεις από τη Valencia και αφίξεις στην Ibiza πολύ νωρίς το πρωί. Προφανώς καινούριο και σένιο το Abel Matutes αλλά το Scandola κερδίζει την προτίμησή μας λόγω του ελληνικού παρελθόντος του και του ότι σαν φιλοσοφία προτιμούμε να βλέπουμε πως κρατιέται το τοννάζ μεγαλύτερης ηλικίας. Σύν το ότι λόγω θέσεως του terminal της Trasmediterranea στη Valencia, είναι η μοναδική μας ευκαιρία να δούμε και να φωτογραφίσουμε το άτυχο Sorrento, που τότε, λίγο καιρό πρίν το καταπιεί η φωτιά, έκανε δρομολόγια για την Palma de Mallorca με τα χρώματα της Trasmediterranea.

 

Όπως συμβαίνει σχεδόν σε όλες τις γραμμές των Βαλεαρίδων, οι αναχωρήσεις είναι πρωί από τα νησιά(1100) με συνέπεια το Scandola να φτάνει στη Valencia γύρω στις 1830 και να αναχωρεί στις 2200. Οπότε κι εμείς σκάμε στο terminal της Trasmediterranea γύρω στις 1830 ελπίζοντας να επιβιβαστούμε νωρίς και αφ΄ενός μεν να περιεργαστούμε το πλοίο, εφ' ετέρου δε να χαζέψουμε γύρω-γύρω, σε ένα λιμάνι που δεν έχουμε ξαναπάει. Μικρό κι ανεπαρκές το terminal, θέσεις καθημένων μόνο 2 σειρές καθισμάτων και ένα αυτόματο μηχάνημα πώλησης αν τυχόν θέλει κανείς να πιεί ή να φάει κάτι όσο περιμένει. Και δυστυχώς η Trasmediterranea φροντίζει να περιμένει κανείς πολύ. Η επιβίβαση για τους πεζούς, κατόπιν ελέγχου αποσκευών από μηχάνημα με ακτίνες, γίνεται 30 λεπτά πρίν την αναχώρηση ή αργότερα! Ο κόσμος μπαίνει σε ένα λεωφορειάκι που σε αφήνει στον καταπέλτη κι από εκεί άνοδος στο πλοίο. Πραγματικά με ξεπερνά αυτή η τακτική, που διεπίστωσα μέσα στα χρόνια πως είναι πάγια. Δεν καταλαβαίνω το λόγο που δεν γίνεται η επιβίβαση νωρίτερα έτσι ώστε οι επιβάτες, αν επιθυμούν, να πάνε να ξαπλώσουν στις καμπίνες ή(ακόμα καλύτερο για την εταιρεία) να κάνουν τζίρο στο εστιατόριο και στο μπάρ.

 

Τελικά καταλήγω στό ότι θέλουν να γλιτώσουν βενζίνη και πήγαιν-έλα με το λεωφορειάκι, περιμένοντας μέχρι τέλους της φόρτωσης ώστε να έχουν μαζευτεί οι καθυστερημένοι επιβάτες και να κάνουν ένα μόνο δρομολόγιο. Η άλλη εκνευριστική πρακτική είναι πως όσο είσαι μέσα στο terminal δεν μπορείς να βγείς "για λόγους ασφαλείας" 10 μέτρα παραπέρα(χωρίς ίχνος υπερβολής) όπου οδηγοί κι επιβάτες των ΙΧ που περιμένουν το ίδιο πλοίο είναι έξω και χαζεύουν μέσα στο λιμάνι. Και φυσικά εσύ σαν πεζός επιβάτης είσαι υποχρεωμένος να περάσεις τις αποσκευές σου από ακτίνες, ενώ αντίθετα όσοι επιβιβάζονται με ΙΧ περνάνε αέρα-πατέρα. Πραγματικός παραλογισμός. Γενικά η διαδικασία επιβίβασης της Trasmediterranea(και θα δούμε και άλλο παράδειγμα, με άλλο πλοίο) με άφησε με τις χειρότερες εντυπώσεις και αρκετά καντήλια στα χείλη:mad:.

 

Με τα πολλά επιτέλους επιβιβαζόμαστε και η πρώτη εντύπωση από το πλοίο είναι πως πρόκειται για ένα λιτό, σπαρτιάτικο θα έλεγα, roro που συμβαίνει να παίρνει και μερικούς, λίγους επιβάτες. Ενδεικτικά να δούμε ένα κλιμακοστάσιο του πλοίου, τον διάδρομο στον οποίο καταλήγει αλλά και το διάδρομο των καμπινών στο πλωριό κομμάτι του πλοίου. Όπως μπορείτε να διακρίνετε στις φωτογραφίες, δεν υπάρχει καν κάποια διακόσμηση, θυμίζει bulk carrier. Ανάλογη η εικόνα και στην εξωτερική καμπίνα που χρησιμοποιήσαμε, καθαρή και λιτή, αρκετά ευρύχωρη επίσης θα έλεγα. Το πλοίο διαθέτει ένα μοναδικό μεγάλο σαλόνι με άνετους καναπέδες που χρησιμοποιούνται για ύπνο από όσους δεν έχουν καμπίνα. Στο βάθος και το μοναδικό εσωτερικό μπάρ του πλοίου ενώ κομμάτι του ίδιου χώρου παίρνει και το κατάστημα του πλοίου.

 

Τι μας λείπει από τους εσωτερικοί χώροι? Α ναι, το self service. Ξεχωριστή παράγραφός στο κείμενο, του αξίζει. Ξεκινάμε με μια γενική άποψη του χώρου, χρώματα και διακόσμηση επιπέδου Λέσχης Αξιωματικών Φρουράς Κάτω Νευροκοπίου:D, αλλά δε βαριέσαι, ας είναι καλό το φαγητό, φορτηγατζήδικο βαπόρι είναι, δεν μπορεί. Κι όμως μπορεί. Πραγματικά θα προτιμούσα να είχα πάρει μαζί κρύα πίτσα από τη στεριά. Αν δεν με απατά η μνήμη μου, πλήρωνες 15 ευρώ το κεφάλι κι έπαιρνες ό,τι ήθελες από φαγητό(μια συλλογή από 5-6 μεγάλα ταψιά), πλήρωνες επιπλέον το ποτό σου και το γλυκό αν ήθελες. Ήταν τα πιο πεταμένα 15 ευρώ που έχουν φύγει ποτέ από τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Θυμάμαι τη σαλάτα iceberg που ήταν στο πηρούνι σα να κάρφωνες χαρτί για εφημερίδα, και είχε δυστυχώς την ίδια γεύση. Ζυμαρικά που είχαν ζεσταθεί 28 φορές, κρέας που είχε περισσέψει από το Πάσχα, ήταν τόσο απαίσια που ακόμη και στην όψη φώναζαν "κατανάλωσέ με μόνο αν είσαι απελπισμένος". Τα ζυμαρικά μάλιστα δεν ήταν καν σωστά (ξανα)ζεσταμμένα, υποθέτω γι αυτό υπήρχε και microwave σε μια γωνιά του χώρου. Με λίγα λόγια το self service του Δημητρούλα, σε σύγκριση με αυτό του Scandola ήταν σα να συγκρίνεις το Nobu στον Αστέρα της Βουλιαγμένης με καντίνα με βρώμικο έξω από το γήπεδο της Προοδευτικής:D.

 

Εξωτερικά παρόμοια εικόνα λιτότητας, εδώ μια κοντινή ματιά στο εξωτερικό μπάρ που ακόμη δεν είναι ανοιχτό. Όταν άνοιξε κανένα μισάωρο πρίν την αναχώρηση όπως βλέπουμε εδώ, θυμάμαι πως είπαμε ότι μακάρι να μην άνοιγε. Πέρα από τη διακόσμηση που θυμίζει πονηρό μπάρ με κονσομασιόν Φιλιππινέζες στην Τρούμπα:D, έπαιζε τσίτα μια οικτρή trance μουσική που σε έκανε να ευχόσουν ο DJ να ήταν οπαδός της Γωγώς Τσαμπά και να έκανε καλύτερα πρόγραμμα με κλαρίνα από γάμο στη Λεπενού:D. Πέραν τούτου, το sun deck του πλοίου είναι ωραιότατο και εξασφαλίζει εξαιρετική θέα στα τριγύρω τεκταινόμενα. Έχει και πλευρικούς διαδρόμους όπως αυτός, ενώ πρύμα και ένα ντέκ κάτω υπάρχει ένας ακόμη ανοιχτός χώρος. Παρεπιπτόντως, το φουγάρο του πλοίου τω καιρώ εκείνο, που δεσπόζει στο ντέκ, ήταν άσπρο, ξέξασπρο, κι απ' τον ήλιο ξεξασπρότερο. Μάλιστα μπορούμε να ρίξουμε και μια ματιά στο ρεμέτζο της πλώρης. Η γενικότερή μας απορία ήταν αν οι πλοιοκτήτες του ως τότε μετά την πώληση από το Στρίντζη, του είχαν ρίξει οτιδήποτε χρήματα όσον αφορά το ξενοδοχειακό. Απ' ότι φαίνεται πάντως η Balearia έχει ρίξει κάποια λεφτά στο εσωτερικό, έκτοτε.

 

Το terminal της Trasmediterranea είναι στο βάθος του λιμανιού της Valencia οπότε κανείς αναχωρώντας βλέπει πολύ όμορφες εικόνες από το συγκεκριμένο λιμάνι. Το ταξίδι με ένα 5-6 Δ άνεμο ήταν πολύ ευχάριστο, η καμπίνα κι ο ύπνος μετά την εμπειρία του self service ήταν μονόδρομος για να ξεχάσουμε. Το πλοίο φτάνει στην Ibiza δεμένο στις 0430 το επόμενο πρωί, φαντάζομαι προκειμένου τα φορτηγά να ξεφορτώσουν άμεσα και τα προιόντα να βρίσκονται στα ράφια των καταστημάτων με το που αυτά ανοίγουν. Τι σημαίνει αυτό για τον πεζό επιβάτη που φτάνει τέτοια ώρα στην Ibiza? Σημαίνει πως όπως έλεγε κάποτε κι ο Χάρρυ Κλύν για την Ολυμπιακή Ταλαιπωρία, "οι επιβάτες παρακαλούνται να πάρουν τα πράγματά τους και να πάνε... στην ευχή του Θεού". Πέστε μου εσείς έναν καλό λόγο που το πλοίο -με άφιξη 0430, αναχώρηση 1100 και επιβίβαση στις 1045- δεν γίνεται να κρατήσει όσους επιβάτες επιθυμούν μέχρι τις 0730 στις καμπίνες τους, έστω πληρώνοντας και κάποια έξτρα χρέωση. Με ξεπερνά πραγματικά ο τρόπος που μανατζάρουν τα πλοία τους.

 

Ευτυχώς βέβαια όταν μιλάμε για Ibiza, δεν κοιμάται ποτέ κι έτσι είναι εύκολο με ένα εξειδικευμένο λεωφορείο να βρεθεί κανείς από το καινούριο λιμάνι στο κέντρο της πόλης, με κόστος 5 ευρώ το κεφάλι. Από κει βλέπουμε και το πλοίο δεμένο στο λιμάνι, όπως βλέπετε η Trasmediterranea δεν μπήκε στον κόπο να ζωγραφίσει στο πλοίο παρά μια μινιατούρα με το logo τους, εντελώς αντιαισθητική παρέμβαση. Η γενική εντύπωση ήταν πως το πλοίο ήταν τίμιο υπό την έννοια πως πρόκειται εν τοις πράγμασι για ένα roro, απευθύνεται στους οδηγούς φορτηγών κι όχι στο μέσο επιβάτη. Κι εμείς δεν είχαμε κάποια παραπάνω απαίτηση, ήταν καθαρό και λιτό. Θα μπορούσε να σταθεί σε μια γραμμή χαμηλού κόστους από το Bari ή το Brindisi αν γυρνούσε ποτέ στην Ελλάδα.

 

Αυτό που ήταν στην πραγματικότητα προβληματικό, ήταν ο εξοργιστικός τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεται η Trasmediterranea και το πλοίο, και την όλη της επιχείρηση. Η διαδικασία επιβίβασης για τα πανηγύρια, η εκμετάλλευση του πλοίου όσον αφορά τα χρήματα που θα μπορούσε να αφήσει ο επιβάτης επάνω του, μηδενική. Υπηρεσίες στον επιβάτη ανύπαρκτες ακόμη και για βασικά πράγματα όπως η εστίαση ή για εύκολα πράγματα όπως το να παραμείνει επί του πλοίου λίγες ώρες παραπάνω, σε ένα πλοίο που μένει ακίνητο. Συνολικά ήταν μια εμπειρία που μας άφησε με την γεύση του "όπου μπορούμε στο μέλλον, θα αποφεύγουμε τη συγκεκριμένη εταιρεία", ενδεικτικό πως έκτοτε έχω ξαναμπεί σε αυτούς μόνο στο ταξίδι του γυρισμού από την Ibiza, που ήταν ήδη κλεισμένο πρό πολλού. Από όλες τις μεγάλες ευρωπαικές εταιρείες που έχω ταξιδέψει, η Trasmediterranea κατά τη γνώμη μου είναι η χειρότερη και με διαφορά.

 

Καραντίνα έχουμε, χρόνο έχετε, μην παραπονιέστε για την έκταση του κειμένου:). Επιφυλάσσομαι να επανέλθω με φωτογραφικό υλικό του πλοίου και σαν Denia Ciutat Creativa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 11/24/2019 at 8:49 PM, hhvferry said:

For ΝΟΜΙΚΟΣ & other friends, here is a picture for reference of the lower hold on the Galileusz. The Via Lugure definitely had the same space as built.

image.thumb.jpeg.ddda37a5efaecabdc67b4650b44807c5.jpeg

 

Νομίζω πως ο συνδυασμός της παραπάνω φωτογραφίας μαζί με αυτήν που βρήκα στο Navi e Armatori από το χρήστη Guizzo90 και είναι η ράμπα του υπογείου όπως το βλέπουμε από το κυρίως γκαράζ, μας δίνει την πλήρη εικόνα:

normal_Espresso_Catania_12.jpg

 

Άρα η είσοδος είναι αρκετά πλώρα και το κατάμπαρο(στο μάτι τουλάχιστον) φαίνεται να είναι στενό, δε βλέπω να χωράει να γυρίσει φορτηγό εκεί κάτω. Οπότε υποθέτω πως κατεβαίνουν με την όπισθεν τα φορτηγά. Όσα πάνε πλώρα, πάνε συρτάρι. Όσα στοιβάζονται στο πλάι της ράμπας, κατεβαίνουν με την όπισθεν και μετά προχωράνε εμπρός για να στοιβαχτούν. Και στην εκφόρτωση κάνουν όπισθεν και βγαίνουν με τη μούρη. Όπως και να το κάνεις, πολύ άβολο το κατάμπαρο.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Shipfriends. Η πιο καλή σας πηγή για φωτογραφίες του πρώην Ionian Star:D. Με σινιάλα Στρίντζη? Εδώ. Με τα πολύ παλιά σινάλα της Meridionale? Σας βλέπω. Με τα παλιά? Τα ρέστα μας. Στην Ισπανία με Trasmediterranea? Μμμμμέσα. Όσοι είστε ξύπνιοι κι έχετε μουστάκι:D, θα καταλάβατε πως απόψε θα το δούμε με τα παλιά σινιάλα της Balearia. Βρισκόμαστε στη Βαρκελώνη το καλοκαίρι του 2017 και το πλοίο αφίκνυται από τη Menorca όπου και τότε έκανε δρομολόγια. Θα επανέλθω και με τα καινούρια σινιάλα τση Balearia.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Και ήρθε και η ώρα να δούμε το πλοίο και με τα τελευταία του σινιάλα, με το μεγάλο Β της Balearia στο φουγάρο. Είναι το καλοκαίρι του 2018 και το πλοίο καταπλέει στη Malaga, μπορείτε να δείτε και ένα μικρό ρόζ μπανεράκι που παραπέμπει στην πόλη της Denia, πόλη η οποία έδωσε το όνομά της στο παλιό Ionian Star. Το πλοίο έρχεται από επιδοτούμενο δρομολόγιο στη Melilla και όπως μπορεί να δεί κανείς στην πρυμνιά όψη, είναι στον αφρό και σχεδόν άδειο.

Link to comment
Share on other sites

On 1/7/2021 at 10:35 PM, Nick the Greek said:

Με σινιάλα Στρίντζη? Εδώ

 

18 hours ago, Nick the Greek said:

πισω απο το μεγαλο Β της Balearia, διακρινονται οι ριγες της Strintzis Lines, αλλα και το κενο στη μεσαια ριγα, εκει που ηταν το Σ.

το Σ που απο τις καρδιες μας δεν εχει φυγει ποτε😊:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
On 3/7/2021 at 3:55 PM, Neptune said:

 Κάτι που φάνηκε ακόμα και στην άτυχη επιλογή του Ιονιαν Σταρ, που αν και καλό βαπόρι τέθηκε κι αυτό γρήγορα εκτός ανταγωνισμού για τους ίδιους λόγους.

 

On 3/7/2021 at 4:13 PM, proud_ionian said:

σε ποιο Ionian Star αναφερεσαι; στο Via Ligure;

δεν ισχυει αυτο. ισα ισα που ειχε τρομερο γκαραζ, αλλα δεν ειχε δρομο. γι'αυτο εφυγε

 

On 3/7/2021 at 4:56 PM, Neptune said:

Ναι για το Via Ligure λεω. Τρομερο γκαραζ σε σχεση με τα αλλα του Στριντζη αλλα παλι μικρο. 

 

On 9/6/2005 at 8:25 PM, Neptune said:

αντικατασταθηκε απο το Superferry Hellas (Blue Horizon) καθως το δευτερο ηταν μεγαλυτερο σε γκαραζ καμπινες και ταχυτερο.

Για να δουμε και το ultrex:P:

Ionian Star (1992) 1.900 γραμμικα μετρα

o διαδοχος

Superferry Hellas (horizonara) 1800 γραμμικα μετρα

o ανταγωνισμος

Αρετουσα 2250

Ερωτοκριτος 1550

Λατω 1200

Superfast XI 1.920

Superfast I (το ορθοδοξο) 1.850

σε ολα αυτα προσθεστε και την πανευκολη φορτοεκφορτωση, με εναν καταπελτη που πιανει ολο το πλατος του πλοιου.

 

το μονο μειονεκτημα που ειχε ηταν η ταχυτητα του (19 με το ζορι). γι' αυτο και εφυγε. υπο αλλες συνθηκες, αν δεν ημασταν στη φρενιτιδα νεοτευκτα/ταχυτερα σε καθε γραμμη, πιθανον να ειχε μεινει στις γραμμες της νοτιας αδριατικης.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Αυτόν τον καιρό ο survivor του Μάκη Στρίντζη κάνει δρομολόγια ανάμεσα σε Ibiza και Valencia. Απογευματινές πάντοτε οι αφίξεις του στην ηπειρωτική Ισπανία, να το εδώ να καταφθάνει στη Valencia το περασμένο Σάββατο το βράδυ. Μοναδική μικρή αλλαγή στη εξωτερική του εμφάνιση σε σύγκριση με τις φωτογραφίες του 2018 που είχαμε από τη Malaga, η αφαίρεση του ρόζ banner και η προσθήκη ενός banner σχετικού με το πως (και)η Balearia σώζει τον πλανήτη.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Είχε κάποιο θέμα χθές το βράδυ το πλοίο και επέστρεψε στο λιμάνι της Valencia ενώ είχε αποπλεύσει για Ibiza, σύμφωνα με το Ferrybalear.  Επιβάτες και οχήματα διαμοιράστηκαν στα πλοία του Grimaldi και της GNV για την Ibiza. Το αποψινό δρομολόγιο θα γίνει με το Moby Zaza ενώ είναι άγνωστο το πόσο σοβαρό η μή είναι το θέμα του DCC.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά επρόκειται για φωτιά

 

Quote

Caught fire in the exhaust gas economizer in the engine room in the Balearic Sea 8 miles SE of Valencia, Spain in Lat. 39 23' 30"N, Long. 000 10' 30"W at 2240 hours LT (UTC+2) on 24/07/22.

 

Σύφωνα με τους Ισπανοί δεν είναι κάτι σοβαρό και υπολογίζεται πως το πλοίο θα επανέλθει στα δρομολόγιά του την Τρίτη που μας έρχεται. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Ο ελβετικός σουγιάς της Balearia αυτήν την εποχή κάνει δρομολόγια από τη Βαρκελώνη πρός την Ibiza. Για το καλοκαίρι όμως, φαίνεται πως θα μετακομίσει στο Motril, απ΄ όπου θα κάνει καθημερινά δρομολόγια για την Tanger Med. Αυτά πρός το παρόν βέβαια, για να παραφράσω και τον μεγάλο Murray Walker(θρυλικός εκφωνητής F1 στο ΗΒ), "τα πάντα μπορούν να συμβούν με την Balearia -και την Trasmedirerranea- και συνήθως συμβαίνουν" :D.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...