Jump to content
Shipfriends

Dénia Ciutat Creativa (IMO 9019054)


Recommended Posts

Με το μακρινο του αδελφακι το ionian star πριν πολλα χρονια επι Στρινζη απο τα κουραστικοτερα ταξιδια σαν επιβατης......πολλες ωρες ενα σαλονι ,εγκλημα εαν αφηνες την θεση σου...δεν την ξαναβρισκες ....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το πλοίο ξεκίνησε όντως δρομολόγια αλλά στα πλάνα για Menorca το βλέπω μόνο μέχρι τις 17 Ιουνίου, μετά μόνο Martin i Soler. Με μια πρόχειρη αναζήτηση, δεν το βλέπω ούτε σε καμιά άλλη γραμμή της Balearia. Αυτή η εταιρεία όμως, όπως και η Acciona, είναι σε μια συνεχή δρομολογιακή αναταραχή, οπότε ελπίζω να ξεκαθαρίσει το πράγμα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η σελίδα του πλοίου στο σάιτ της νέας του εταιρίας με το νέο όνομα, ενδιαφέρον φωτογραφικό υλικό από το εσωτερικό και με τα νέα του σινιάλα στο φουγάρο (και τις παλιές του φόρμες ακόμα επάνω από την εποχή που μας θύμισε πρόσφατα ο φίλος mario :))

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Το Dénia Ciutat Creativa ακόμα βρίσκεται στη Μασσαλία για τις εργασίες συντήρησης του, αλλά από τις 18 Μαρτίου έως 7 Απριλίου θα πάει στη γραμμή Algeciras and Tangier Med, αντικαθιστώντας το Poeta Lopez Anglada.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...
  • 4 weeks later...

Άλλη μια αλλαγή στα δρομολόγια του Denia Ciutat Creativa, που αυτή τη περίοδο κάνει δρομολόγια στη γραμμή Valencia-Mostaganem αντί για τη γραμμή Almeria-Melilla, λόγω του προβλήματος με το Regina Baltica. Οπότε τα δρομολόγια του της Balearia στη γραμμή Almeria-Melilla δεν θα πραγματοποιούνται μέχρι τις 8 Ιανουαρίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Η Balearia παρά το γεγονός ότι είμαστε ήδη στα μέσα Ιουνίου, εξακολουθεί να κάνει μεγάλες αλλαγές σε πλοία και δρομολόγια. Το Denia Ciutat Creativa λοιπόν μετακομίζει άμεσα στη γραμμή Denia - Ibiza - Palma, γραμμή που έκανε παλαιότερα και το Νήσος Χίος. Η διαφορά είναι πως το Σαββατοκύριακο θα πηγαίνει μόνο μέχρι το Sant Antoni(κι όχι στην Ibiza) στη βόρεια πλευρά της Eivissa.  με αναχώρηση Σάββατο πρωί από τη Denia. Τις άλλες μέρες βραδυνές αναχωρήσεις από Denia για Ibiza και Palma.  

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

Στην γραμμή αυτή συνεχίζει το πλοίο, εκτός από τα Σάββατα οπότε και κάνει ένα Melilla - Almeria - Melilla και την Κυριακή επιστρέφει με ημερήσιο από την Melilla στην Malaga.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Θέλει λίγο προσοχή η χρήση του Lanemeter, γιατί είναι "αυθαίρετο" σαν μονάδα. Σε βιβλία ναυπηγικής ως lanemeter αναφέρεται ένα μέτρο λωρίδας πλάτους 2 μέτρων. Δε σημαίνει τίποτε για τη χωρητικότητα ωστόσο, καθώς μπορεί να προκύψει από πολλούς συνδυασμούς, γιατί δεν ορίζουν όλοι σαν lanemeter λωρίδα πλάτους 2 μέτρων, έχω δει και 2,8 μέτρα σε ορισμένες μελέτες, οποτε πρέπει να διευκρινίζεται το πλάτος. Γενικά στα συγκοινωνιακά θέματα οι μονάδες μέτρησης είναι αυθαίρετες, π.χ. 100 ton-miles μπορεί να είναι η μεταφορά ενός τόνου για 100 μίλια ή 100 τόνων για 1 μίλι..... 

Στο θέμα μας, αν υποθέσουμε ότι το συγκεκριμένο έχει 2 επιπεδα χώρου οχημάτων, τότε: 

Έστω ότι στην περίπτωσή μας το lanemeter έχει πλάτος 2,8 μέτρα. Tότε απο τα 148 μέτρα L.O.A. του πλοίου κράτα 120 σαν "ωφέλιμα", τα άλλα είναι η πλώρη κλπ. Ομοίως από τα 23 μετρα πλάτος κράτα τα 22. Τότε 22/2,8=7,85 επί 2 κάνει 15,7, αν το πολλαπλασιάσεις με 120 δίνει 1800. Οπότε δεν είναι παράλογο.....

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω συναντήσει (στην πράξη τουλάχιστον) lanes των 2 μέτρων. Θα μπορούσε να ισχύει για αποκλειστικά αυτοκινητάδικα αλλά συνήθως εκεί το intake εκφράζεται σε αριθμό αυτοκινήτων.

Στον "υπολογισμό" τα lanes είναι πάντα ακέραιος αριθμός ξεκινώντας από τα 2,8 μ (αλλά ανάλογα το πλάτος του πλοίου μπορεί να είναι και π.χ. 3μ). Δεν γνωρίζω καθόλου τα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης σειράς (αν και την βρίσκω πολύ συμπαθητική) αλλά με τσιμινιέρα στην μέση και εσωτερική ράμπα(ες), τουλάχιστον για ένα μεγάλο μέρος των decks τα 22 μ καθαρού πλάτους μου "ακούγεται" πολύ αισιόδοξο. Λογικά μιλάμε για 7 lanes και σε κάποια σημεία μάλλον 6. Προφανώς το Main Deck ίσως να εκτείνεται και πιό μπροστά (στενεύει όμως) αλλά θεωρώ σχεδόν σίγουρο να έχει και 3ο deck (lower hold ή tank top). Λογικά αυτό "λέει" και η τσιμινιέρα πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Εν πρώτοις ευχαριστούμε @giorgos_249 και @pathfinder, αναλυτικοί και κατατοπιστικότατοι όπως πάντα. Με διαφωτίσατε σε κάτι για το οποίο ήμουν πάντα περίεργος. Η συγκεκριμένη σειρά έχει 7 γραμμές φόρτωσης, φαίνεται καθαρά εδώ:

large.PSX_20180423_232610.jpg.4a2350f305

 

Και κατά πάσα πιθανότητα έχει και κάποια κομμάτια του γκαράζ που μπορεί ίσως να μετράνε σαν lane metres αλλά φορτηγά δεν μπορούν να φορτωθούν λόγω ύψους. Προσέξτε τα ΙΧ στο βάθος, σε αυτήν τη φωτογραφία. Δεν αποκλείεται εκεί να είναι πιο χαμηλό το ύψος του γκαράζ.

large.102_7032.JPG.f3bfb09c487f6b4606a38

 

@ΝΟΜΙΚΟΣ, έχει 2 ντέκ η συγκεκριμένη σειρά χωρίς υπόγειο. Δεν ξέρω κατά πόσον φαίνεται σε αυτήν εδώ τη φωτογραφία:

large.319624322_HartmutPuschmann_12-05-1

 

Σαν χωρητικότητα εγώ βλέπω 141 φορτηγά, όντως στα 1850 lane metres. Χωρίς όμως να ξέρω για τι μήκος φορτηγών μιλάμε. Αν διαρέσεις τα lane metres με τα φορτηγά βγαίνει 13 μέτρα/φορτηγό αλλά κάτι μου λέει πως αυτό είναι μπακάλικο και υπάρχει πιο επιστημονικός τρόπος υπολογισμού, αφήνω τους γνώστες να μας δώσουν τα φώτα τους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...