Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

μετα την προσφορα της κοινοπραξιας για συνδεση Ζακυνθου Πορου το Ιονιο Πελαγος ζητησε να σταματησει τα δρομολογια αγ νικολαος πεσαδα κ να αλλα3ει προς σαμη πισαετο. δεν ξερω αν υπαρχουν αλλα σε αυτη τη γραμμη.

Το υπυργειο ζητησε για αγνωστο λογο η κοινοπραξια να καλυψει την γραμμη της πεσαδας εφοσον αναλαβουν την συνδεση πορου ζακυνθου.

Προσωπικα δεν βρισκω αλλο λογο εκτος του οτι θελουν οι αργοστολιοτες και ληξουριοτες λιγο τουρισμο απο τα καλοκαιρινα λεωφορεια. Περα απο αυτο 2 γραμμες να ενωνουν τα 2 νησια εναντι του μισου που ειχαν (λογω καιρου) εςω τωρα μου φαινεται υπερβολικο.

Εσυ συν-πελαγιτη τι λες?

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω τι κινηση εχει μεταξυ ζακυνθου κεφαλονιας, αλλα οντως ειναι υπερβολη και πεσαδα αη νικολας και πορος ζακυνθος.

πιστευω οτι το πορος ζακυνθος ειναι πιο βολικο απο αποψη λιμανιων, αλλα και για τους ζακυνθινους που δε θα πηγαινουν μεχρι πανω.

οσο για το σαμη πισαετος θα ερθει εξτρα ή θα φυγει καποιο απο τα υπαρχοντα;. ηδη το ξανθουλα β και το αγια μαρινα κανουν σαμη-πισαετο μεσα στα δρομολογια τους για αστακο και λευκαδα.

4 δρομολογια σαμη πισαετο υπαρχουν (2 αγ μαρινα 1 ξανθουλα και 1 το κεφαλονια) και ενα σαμη βαθυ (το κεφαλονια). δεν ξερω αν χωρα και αλλο.

το χειμωνα τι θα κανει;

Link to comment
Share on other sites

τους χειμωνες του το ιονιο πελαγος τουλ πριν γινει κλειστο εκανε αργοστολι ληξουρι ;)

αν και εχει κανει μετασκευη πολλα χρονια δεν βρεθηκα χειμωνα στο νησι για να το ψαξω.

περισσοτερο για threat το ειδα παρα να το εννοουν.

Παντως ναι το Ζακυνθος Πορος ακουγεται πολυ καλο! Ισως με κανει να ερθω επιτελους κ σε αυτο το λιμανι :D

Το καλοκαιρι θα ιεναι γεματο ετσι οπως το βλεπω και θυμαμε τα πρακτορεια και τις εκδρομες τους...το χειμωνα δεν ξερω τι κινηση θα εχει παντως μια τετοια γραμμη. Παντως οχι και μηδαμινη πιστευω

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
On 30/5/2005 at 4:43 PM, proud_ionian said:

 

β) η κοινοπραξια μεσω ποιων λιμανιων θα συνδεει κεφαλονια ζακυνθο;

αληθευει οτι τελικα ξεπεραστηκαν τα εμποδια και τελικα ο πρωτεακος :eek: ξεκινησε δρομολογια ζακυνθο πορο; ας μας επιβεβαιωσει καποιος απο εκει

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

μολις το ειδα να μπαινει με ενα μηχανακι και 2-3 αμαξια κοσμο απο Πορο... τωρα που αρχισε μαλλον δεν ειναι γνωστο το δρομολογιο. Μια και ειμαι στις διακοπες μου στην ιδιατερη πατριδα θα προσπαθησω να μαθω πιο πολλα...

Link to comment
Share on other sites

κατωτερη των προσδοκιων ειναι η κινηση στη γραμμη πορου ζακυνθου μετα απο μια εβδομαδα λειτουργιας. γυρω στα 7-10 ιχ και λιγοστοι επιβατες βγηκαν ζακυνθο χτες το απογευμα.

αντιθετα σημερα το πρωι εφτασε πορο με γεματο γκαραζ και αρκετο κοσμο (εκδρομικα λεωφορεια)

ειναι κριμα που το δρομολογιο ξεκινησε αργα και δεν εχει μαθευτει απο τον κοσμο. μακαρι του χρονου να ξεκινησει νωριτερα γιατι μπορει να βοηθησει τον ενδονησιωτικο τουρισμο.

ισως μια προεκταση προς πισαετο και αστακο σε συνδυσμο με συνεργασια με τουριστικα γραφεια να διογκωνε την κινηση της γραμμης.

Link to comment
Share on other sites

επανερχομαι γιατι μεχρι και πρακτορειο που κοβει εισητηρια για την κοινοπραξια στο αργοστολι (δε θυμαμαι ονομα, αυτο πισω απο τη νομαρχια) ΔΕΝ εχει ουτε μια ανακοινωση για τη συνδεση πορου ζακυνθου, ενω εχει απειρες για τα δρομολογια της κοινοπραξιας στον πορο (πινακιδες stickers τα παντα)

Link to comment
Share on other sites

απο οτι διαπιστωσα στον πορο σημερα, το δρομολογιο του πρωτεα ειναι γνωστο στους ζακυνθινους.

το πρωινο δρομολογιο απο ζακυνθο και το βραδυνο απο πορο εχουν σεβαστη κινηση (ανω του αναμενομενου) λογω των πολλων ημερησιων εκδρομων.

δυστυχως δεν ακουγεται οπως πρεπει αυτο το δρομολογιο στην κεφαλονια. ειτε γιατι δεν βολευει για ημερησια ειτε γιατι λογω της ασχημης χρονιας δεν αφηνουν οι κεφαλονιτες να φυγει κοσμος :P

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΠΡΩΤΕΥΣ στην νέα του γραμμή Ζακύνθου-Πόρου πλέον έχει πολύ ικανοποιητική κίνηση και με μεγάλη μου χαρά το παρακολουθούσα κατά την διαρκεια των διακοπών μου στα δύο νησιά να αυξάνεται γραμμικά ο κόσμος και τα οχήματα που ταξιδευε μαζι του.

Στο τέλος αν δεν γνώριζε κάποιος ότι το συγκεκριμένο πλοίο κάνει αυτή την γραμμή νόμιζε ότι επρόκειτο για κόσμο που έρχεται από Κυλλήνη..!

Την τελευταια δε εβδομάδα λόγω Αγ.Γερασιμου και λοπων προσκυνημάτων το πλοιο είχε την τιμητική του και γέμιζε στην κυριολεξία.

Εγω είχα την τύχη να είμαι σε ένα από τα "παρθενικά" του ταξιδια στην γραμμή, κατι που με διευκόλυνε πολύ αφού δεν χρειαστηκε να μετακινηθω στο βόρειο τμήμα του νησιού για να πάρω μια κλειστη παντόφλα (τύπου Σαρωνικός) που ενώνει τα δυο άκρα των νησιών .

Το πλοίο παραμένει άψογο όπως ήταν στην προηγούμενη γραμμη απο Κυλλήνη και δεν έχει "χαλαρώσει" καθόλου όσον αφορα την ποιοτητα του .

Αν το συνηθίσει ο κόσμος καλό θα είναι η γραμμη να παραμεινει και να μην ειναι μια εποχιακη κατάσταση.

Οπως είχα δει στο πρακτορειο Ζακύνθου από τον Οκτώβρη τα δρομολόγια αναπροσαρμόζονται αλλά ευτυχως δεν καταργούνται.

Τωρα για το χειμώνα μου φαινεται λίγο δύσκολο να εχει εργο για να εκτελέσει αλλα εν πάσει περιπτώσει θα είναι πραγματικά πολύ σημαντικό για τα δύο αυτά όμορφα νησιά του Ιονίου να έχουν πλέον συνεχή επικοινωνία.

Αν το διατηρήσουν θα μπορούσαν πχ. οι ταξιδιωτικοι πράκτορες να σχηματίσουν μικτα προγράμματα διακοπών που να προσφερουν πλέον αυτον τον συνδιασμο διακοπών στα πρόγραμματα τούς.

Τώρα έχει καθημερινά δύο δρομολόγια, δεν θα ήταν καθόλου άσχημα και την χειμερινή περίοδο να διατηρηθεί τουλάχιστον το ένα.

Εγω πάντως πιστεύω ότι σε πολύ κόσμο "έλυσε τα χέρια" αυτή η δρομολόγηση, μεταξύ αυτών και εμένα..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Τώρα και μετά την πώληση του Πρωτεύς, η γραμμή Ζακύνθου-Πόρου έμεινε ορφανή. Καταργήθηκε οριστικά ή θα δούμε τους θερινούς μήνες κάποιο δρομολόγιο του Ιονίς άραγε; :D

Πάντως για το ίδιο το πλοίο έκλεισε ένας μεγάλος κύκλος στο Ιόνιο..

Link to comment
Share on other sites

χλωμο ως καταχλωμο θεωρω να συνεχιστει η απ'ευθειας συνδεση ζακυνθου-πορου, τουλαστιχον με τη μορφη που την ειδαμε περσυ.

Μετα την πωληση του πρωτεα και την ακινητοποιηση του Ζακυνθος Ι, μενουν 4 Ζακυνθινα βαπορια. Αυτα επαρκουν να καλυψουν τα δρομολογια του καλοκαιριου (τακτικα, εκτακτα & καυσιμα) της κοινοπραξιας (περσυ τον αυγουστο αυτα τα 4 ειχαν μεινει μετα τη ναυλωση του Ζακυνθος στη ΣΑΟΣ), αλλα σε καμια περιπτωση δε νομιζω οτι προλαβαινουν να κανουν απ'ευθειας δρομολογια Ζακυνθο Πορο.

ετσι περαν του "Ιονιο Πελαγος" που κανει Πεσαδα Σχοιναρι, αλλο πλοιο δυσκολα βλεπω. Μονο αν κανει το Ωκεανις ημερησιες κρουαζιερες.

Link to comment
Share on other sites

Το οποιο Ωκεανις θα εχει δικαιωμα να μεταφερει τουριστες για ημερησια επισκεψη, οχι ομως και να τους αποβιβαζει λογω 35ετιας... Να πεσει το soundtrack του Ευγενιου Σπαθαρη παρακαλω...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Γεια σας,

ξερεί μήπως κανείς, εάν θα υπάρξει και φέτος σύνδεση μεταξύ Πεσσάδας και Σχοιναρίου;

Φιλικά

Μάρκος

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Πεσσάδα Κεφαλονιάς - Άγιος Νικόλαος Ζακύνθου είναι η γραμμή που εξυπηρετεί το ανοικτού τύπου ferry ΑΝΤΖΕΛΑ.

Δρομολόγια από Πεσσάδα στις 07:45 και 18:00, ενώ από Άγιο Νικόλαο στις 09:45 και στις 19:45. Διάρκεια ταξιδιού στα χαρτιά 1 ώρα, που φτάνει μέχρι την 1 και 30' στην πράξη, ειδικά με καιρό.

Ξεκινάμε από τα εκδοτήρια εισιτηρίων. Στην Ζάκυνθο είναι ένας παππούς μέσα σε μια μπλε Μercedes, στην δε Κεφαλονιά είναι ο υποπλοίαρχος που κόβει εισιτήρια σε ένα τραπεζάκι.

Κόστος one way για τον επιβάτη είναι 7 ευρώ, ενώ έχω την εντύπωση ότι υπάρχει καποιου είδους συνεργασία με την endeavour για την προώθηση των ΙΧ και των τουριστών σε ανταπόκριση με τα πλοία που φτάνουν στην Σάμη.

Στα του πλοίου τώρα, δεν έχουμε και πολλά να πούμε. Ανεβαίνοντας από το γκαραζ τις κατακόρυφες σκάλες οδηγούμαστε στο σαλόνι του πλοίου. Ακριβώς αποπάνω είναι η γέφυρα με το ανοιχτό ντεκ πίσω. Εξαιρετικό το εφεύρημα με το πλευρικό διάδρομο που μάλλον είναι και έξοδος διαφυγής προς τα πρύμα. (Προσέξτε το ρέλι στα αριστερά πόσο ευθύγραμμο είναι :D ). Στον ιστό μέσα πρέπει να υπάρχει δεξαμενή νερού. Σε γενικές γραμμές το πλοίο δείχνει να έχει φτιαχτεί παλαιότερα από το 1989 που δίνουν τα χαρτιά.

Η συμπεριφορά του στον καιρό άψογη, με πήρε μισή μέρα να σταματήσω να μποτζάρω από τη στιγμή που βγήκα από το βαπόρι.

Τέλος, για τα λιμάνια που το φιλοξενούν, ο Αγ. Νικόλαος φαίνεται λίγο καλύτερος με χώρους και ντόκους καινούργιους (εξαίρεση τα ιστιοπλοικά που πάνε και χώνονται όπου βρουν ;) ), ενώ η Πεσσάδα είναι ένας φιλόξενος ντόκος με 2 μπλόκια, όπως φαίνεται παρακάτω.:D

ΥΓ. Τα ασημένια διακριτικά στο πέτο δεν τα φοράμε στο t-shirt της εταιρείας.

post-24-128326982558_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Τι γίνεται αλήθεια με την γραμμή Πεσάδας Κεφαλονιάς - Αγίου Νικολάου Ζακύνθου ??? Όπως μας είχε μεταφέρει ο Π100, το ΑΝΤΖΕΛΑ θα επέστρεφε στην γραμμή από την 1η Μαίου μετά την "προσωρινή" του μετάθεση στο Ρίο.

Kανονικά θα ξεκινήσει και πάλι από την 1η Mαΐου, το δρομολόγιο στην γραμμή Aγιος Nικόλαος Bολιμών – πεσσάδα Kεφαλονιάς, το πλοίο “Aντζελα”, που πέρυσι ακινητοποιήθηκε πριν την λήξη της σεζόν, καθως εξασφάλισε νέα πιστοποιητικά που το καθιστούν αξιόπλοο. προς το παρόν το πλοίο εξυπηρετεί προσωρινά την γραμμή Pίου Aντιρρίου, αφού τα πλοία που κανονικά πραγματοποιούν αυτό το δρομολόγιο, πραγματοποιούν την καθιερωμένη επιθεώρηση.

πηγή: ERMIS ZAKYNTHOU

Γνωρίζουμε αν πράγματι επιστρέψει το ΑΝΤΖΕΛΑ ή αν τουλάχιστον εξυπηρετηθεί η γραμμή από κάποιο άλλο πλοίο ??? Ή θα έχει την ίδια τύχη με την (πρώην πλέον) γραμμή Αιγίου - Αγίου Νικολάου Φωκίδας ???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Γνωρίζουμε αν πράγματι επιστρέψει το ΑΝΤΖΕΛΑ ή αν τουλάχιστον εξυπηρετηθεί η γραμμή από κάποιο άλλο πλοίο ?

οσοι θεωρουσαν σιγουρη την επιστροφη της αντζελας βιαστηκαν. συμφωνα με τον ερμη της ζακυνθου αντζελα τελος. θα ερθει καποιο "καινουργιο" πλοιο που δεν εχει παρει ακομη χαρτια. για ιουνιο παει η εναρξη δρομολογιων.

Όπως είναι γνωστό, φέτος το δρομολόγιο δε θα γίνει με το πλοίο ANGELA, που μέχρι πρόσφατα έκανε το συγκεκριμένο ταξίδι, αλλά με ένα καινούργιο πλοίο το οποίο προς το παρόν βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά.Αν και το δρομολόγιο αναμενόταν να ξεκινήσει στις αρχές Μαΐου, γραφειοκρατικές διαδικασίες που αφορούν την ημερομηνία ελέγχου του πλοίου από την αρμόδια επιτροπή, μεταθέτουν την έναρξη των δρομολογίων στα τέλη Μάη, αν όχι στις αρχές Ιουνίου.
Link to comment
Share on other sites

Για "καινούργιο" χλωμότατο το κόβω (για να μην πω αδύνατον). Για το ότι βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά, ούτε λόγος να γίνεται. Μήπως το πλοίο που προορίζεται για την γραμμή Πεσάδας Κεφαλονιάς - Αγίου Νικολάου Ζακύνθου είναι το ΒΑΣΟΣ Κ που βρίσκεται στη Σαλαμίνα και οι "γραφειοκρατικές διαδικασίες που αφορούν την ημερομηνία ελέγχου του πλοίου από την αρμόδια επιτροπή" οφείλονται στο ότι :

.....πλέον αλλάζει κατηγορία, θα έχει περισσότερα βαρελάκια και το πρωτόκολλο του ανεβαίνει στα 380 άτομα....

?????

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...