polmyt Posted November 1, 2017 Share Posted November 1, 2017 Μαλλον γιατι το πλοιο φαινεται και παλι δεμενο στο Λιμενα Θασου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 1, 2017 Share Posted November 1, 2017 Το Νικητής πριν λίγο ξεκίνησε (15:00) το πρώτο του δρομολόγιο στη γραμμή Θάσο Κεραμωτή, οπότε ξεπεράστηκαν τα προβλήματα με τη χωρητικότητα στο γκαράζ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 12, 2017 Share Posted November 12, 2017 Το Νικητής είναι κατασκευασμένο με το Rina νηογνώμονα. Το πλοίο έχει μήκος 39 μέτρα, πλάτος 12,60 μέτρα και βύθισμα 2,40 μέτρα, με χωρητικότητα σε επιβάτες 360άτομα, στο γκαράζ χωράει 43ΙΧ ή 4 ΦΓ και 25 ΙΧ, και φοράει δυο κύριες μηχανές Doosan (ιπποδύναμης 800hp) που του δίνουν μια ταχύτητα 10 κόμβων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissos Posted January 5, 2018 Share Posted January 5, 2018 Ποιος ειναι πλοίαρχος στο πλοιο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 21, 2018 Share Posted March 21, 2018 Στην γκαλλερί μας έχουμε κάμποσες φωτογραφίες από την κατασκευή του Νικητή, ήρθε νομίζω η ώρα να δούμε και το τελικό προιόν όπως το είδαμε πέρυσι το καλοκαίρι στην Καβάλα. Όχι ακριβώς εν δράσει βέβαια, το πλοίο ήταν δεμένο λόγω επίσχεσης εργασίας. Πραγματικά νομίζω το κοιτούσα κανένα μισάωρο, είναι αξιοπερίεργο πραγματικά σαν σκαρί και αναρωτιέμαι πως κατέληξαν στο συγκεκριμένο design, έχει μέχρι και βολβό. Ωραίος χρωματισμός βέβαια, να και μια ματιά στο γκαράζ που μπορούμε να δούμε τον ελάχιστο χώρο για τα ΙΧ και το περιμετρικό πατάρι με τις ράμπες που φαίνονται να έχουν ιδιαίτερα μεγάλη κλίση. Τα σχόλια δικά σας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miko mission Posted March 22, 2018 Share Posted March 22, 2018 Το ολικο μηκος με το LBP πρεπει να εχει τεραστια διαφορα.....σαν πλοιο πανω σε αλλο πλοιο ειναι,και πιθανολογω οτι σε περιπτωση κακων καιρικων συνθηκων να εχει σοβαρο προβλημα ,ασχετα αν οι υπερκατασκευες ειναι απο αλουμινο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 22, 2018 Share Posted March 22, 2018 Έχεις δίκιο, 39 έναντι 23.8 μέτρων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
STELIOS- Posted March 26, 2018 Share Posted March 26, 2018 On 3/22/2018 at 10:13 AM, miko mission said: Το ολικο μηκος με το LBP πρεπει να εχει τεραστια διαφορα.....σαν πλοιο πανω σε αλλο πλοιο ειναι,και πιθανολογω οτι σε περιπτωση κακων καιρικων συνθηκων να εχει σοβαρο προβλημα ,ασχετα αν οι υπερκατασκευες ειναι απο αλουμινο Δηλαδή τι σοβαρό πρόβλημα να έχει , όταν η ευστάθεια του είναι αισθητά βελτιωμένη , λόγω χαμηλού κέντρου βάρους ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ro-ro_friend Posted May 9, 2018 Share Posted May 9, 2018 Το length rule είναι 23,90 μέτρα και όχι το lbp και εφαρμόζονταί κανονισμοί eurosolas και iacs για πλοία με length rule < 24 m. Υπάρχει ολκληρος υπολογισμός για να βρεις το rule length του κάθε πλοίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 26, 2018 Share Posted May 26, 2018 Το Νικητής είναι εκτός δρομολογίων από τις 15 Μαΐου και παραμένει δεμένο στο λιμάνι της Κεραμωτης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 6, 2018 Share Posted June 6, 2018 Μετά από 3 εβδομάδες ακινησίας το Νικητής επέστρεψε χθες στα δρομολόγια του στη γραμμή Κεραμωτη Θάσο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Το Νικητής έφυγε σήμερα το πρωί από τη Κεραμωτη για να κατέβει στο Πειραιά για να πραγματοποιησει την ακινησία του. Το πλοίο λογικά θα λείψει από τα δρομολόγια του όλο τον Οκτώβριο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 Το Νικητής έφτασε το μεσημέρι στο ναυπηγείο του Παναγιώτακη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 13, 2018 Share Posted October 13, 2018 Το Νικητής έχει συμπληρώσει 20 ημέρες παραμονής μπροστά από το ναυπηγείο του Παναγιωτακη αλλά ακόμα δεν έχει βγει εκτός νερού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 5, 2018 Share Posted November 5, 2018 Το Νικητής θα μείνει δεμένο και το Νοέμβριο, λιγάκι περίεργο γιατι τα πλοία της γραμμής της Θάσου, όπου δένουν πολύ λίγο σε σχέση με άλλα πορθμεια της Ελλάδας. Ενώ ο Νικητής θα μείνει δεμένο 2.5 μήνες τωρα και 3 εβδομάδες το Μάιο!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 31, 2018 Share Posted December 31, 2018 Το Νικητής συμπληρώνει 3.5 μήνες σερί ακινησίας και δεν βλέπω κάποια κινητικότητα για άμεση επιστροφή στην ενεργό δράση!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2019 Share Posted January 19, 2019 Το Νικητής έχει βγει έξω στο ναυπηγείο του Παναγιωτάκη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 11, 2019 Share Posted February 11, 2019 Στα θέματα του ΣΑΣ στις 12 Φεβρουαρίου, βλέπουμε ότι το Νικητής θα κάνει την έξτρα ακινησία 45 ημερών από τις 30/01/19 έως 15/03/19, δηλαδή θα φτάσει σχεδόν 5,5 μήνες έκτος δρομολογίων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 To Νικητής έχει ολοκληρώσει το δεξαμενισμό του στο ναυπηγείο του Παναγιωτάκη και βλέπουμε ότι τα κάτω ανοίγματα έχουν γίνει πιο μικρά, μιας και τοποθετήθηκαν λαμαρίνες στη κάτω πλευρά των ανοιγμάτων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 Το Νικητής πραγματοποιησε ένα μίνι δοκιμαστικό το απόγευμα. Εάν δεν κάνω λάθος ετοιμάζεται για να επιστρέψει στη Θάσο, γιατί το Σάββατο πρέπει να επιστρέφει στα δρομολόγια του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Το Νικητής αναχώρησε σήμερα το βράδυ από τη Σαλαμίνα για να επιστρέψει στη Θάσο, μετά από απουσία σχεδόν 6 μηνών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 17, 2019 Share Posted March 17, 2019 Το Νικητής έφτασε χθες το απόγευμα στο Πρινο αλλά δεν ξεκίνησε δρομολόγια, μιας και πάει λίγες ημέρες πιο πίσω το ξεκίνημα του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 17, 2019 Share Posted March 17, 2019 Μηχανική βλάβη και έλλειψη των απαιτούμενων πιστοποιητικών για να κάνει δρομολόγια είναι η αίτια της αναβολής της έναρξης των δρομολογίων του Νικητής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted March 24, 2019 Share Posted March 24, 2019 Το πλοιο εχει ξεκινησει ηδη τα δρομολογια του Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 6, 2019 Share Posted August 6, 2019 Τραυματισμός επιβάτιδος στο Ε/Γ-Ο/Γ Νικητής στη Θάσο Quote Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Θάσου απογευματινές ώρες σήμερα, ότι στο Ε/Γ–Ο/Γ “ΝΙΚΗΤΗΣ” Ν.Π. 12354 το οποίο βρισκόταν λιμένα Πρίνου, τραυματίστηκε 75χρονη επιβάτης, όταν κατά την επιβίβασή σε αυτό γλίστρησε και έπεσε από τις σκάλες. Η ανωτέρω διεκομίσθη στο Κέντρο Υγείας Πρίνου και έπειτα με ιδία μέσα μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας. Προανάκριση διενεργείται από το Α' Λιμενικό Τμήμα Θάσου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καβάλας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now