Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Το Νικητής είναι κατασκευασμένο με το Rina νηογνώμονα. Το πλοίο έχει μήκος 39 μέτρα, πλάτος 12,60 μέτρα και βύθισμα 2,40 μέτρα, με χωρητικότητα σε επιβάτες 360άτομα, στο γκαράζ χωράει 43ΙΧ ή 4 ΦΓ και 25 ΙΧ, και φοράει δυο κύριες μηχανές Doosan (ιπποδύναμης 800hp) που του δίνουν μια ταχύτητα 10 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Στην γκαλλερί μας έχουμε κάμποσες φωτογραφίες από την κατασκευή του Νικητή, ήρθε νομίζω η ώρα να δούμε και το τελικό προιόν όπως το είδαμε πέρυσι το καλοκαίρι στην Καβάλα. Όχι ακριβώς εν δράσει βέβαια, το πλοίο ήταν δεμένο λόγω επίσχεσης εργασίας. Πραγματικά νομίζω το κοιτούσα κανένα μισάωρο, είναι αξιοπερίεργο πραγματικά σαν σκαρί και αναρωτιέμαι πως κατέληξαν στο συγκεκριμένο design, έχει μέχρι και βολβό. Ωραίος χρωματισμός βέβαια, να και μια ματιά στο γκαράζ που μπορούμε να δούμε τον ελάχιστο χώρο για τα ΙΧ και το περιμετρικό πατάρι με τις ράμπες που φαίνονται να έχουν ιδιαίτερα μεγάλη κλίση.

 

Τα σχόλια δικά σας.

Link to comment
Share on other sites

Το ολικο μηκος με το LBP πρεπει να εχει τεραστια διαφορα.....σαν πλοιο πανω σε αλλο πλοιο ειναι,και πιθανολογω οτι σε περιπτωση κακων καιρικων συνθηκων να εχει σοβαρο προβλημα ,ασχετα αν οι υπερκατασκευες ειναι απο αλουμινο

Link to comment
Share on other sites

On 3/22/2018 at 10:13 AM, miko mission said:

Το ολικο μηκος με το LBP πρεπει να εχει τεραστια διαφορα.....σαν πλοιο πανω σε αλλο πλοιο ειναι,και πιθανολογω οτι σε περιπτωση κακων καιρικων συνθηκων να εχει σοβαρο προβλημα ,ασχετα αν οι υπερκατασκευες ειναι απο αλουμινο

 

Δηλαδή τι σοβαρό πρόβλημα να έχει , όταν η ευστάθεια του είναι αισθητά βελτιωμένη , λόγω χαμηλού κέντρου βάρους ;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το length rule είναι 23,90 μέτρα και όχι το lbp και εφαρμόζονταί κανονισμοί eurosolas και iacs για πλοία με length rule < 24 m. Υπάρχει ολκληρος υπολογισμός για να βρεις το rule length του κάθε πλοίου. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Το Νικητής έφυγε σήμερα το πρωί από τη Κεραμωτη για να κατέβει στο Πειραιά για να πραγματοποιησει την ακινησία του. Το πλοίο λογικά θα λείψει από τα δρομολόγια του όλο τον Οκτώβριο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Το Νικητής θα μείνει δεμένο και το Νοέμβριο, λιγάκι περίεργο γιατι τα πλοία της γραμμής της Θάσου, όπου δένουν πολύ λίγο σε σχέση με άλλα πορθμεια της Ελλάδας. Ενώ ο Νικητής θα μείνει δεμένο 2.5 μήνες τωρα και 3 εβδομάδες το Μάιο!! 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

To Νικητής έχει ολοκληρώσει το δεξαμενισμό του στο ναυπηγείο του Παναγιωτάκη και βλέπουμε ότι τα κάτω ανοίγματα έχουν γίνει πιο μικρά, μιας και τοποθετήθηκαν λαμαρίνες στη κάτω πλευρά των ανοιγμάτων.

Link to comment
Share on other sites

Το Νικητής πραγματοποιησε ένα μίνι δοκιμαστικό το απόγευμα. Εάν δεν κάνω λάθος ετοιμάζεται για να επιστρέψει στη Θάσο, γιατί το Σάββατο πρέπει να επιστρέφει στα δρομολόγια του. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Τραυματισμός επιβάτιδος στο Ε/Γ-Ο/Γ Νικητής στη Θάσο

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Θάσου απογευματινές ώρες σήμερα, ότι στο Ε/Γ–Ο/Γ “ΝΙΚΗΤΗΣ” Ν.Π. 12354 το οποίο βρισκόταν λιμένα Πρίνου,  τραυματίστηκε 75χρονη επιβάτης, όταν κατά την επιβίβασή σε αυτό γλίστρησε και έπεσε από τις σκάλες.

Η ανωτέρω διεκομίσθη στο Κέντρο Υγείας Πρίνου και έπειτα με ιδία μέσα μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας.

Προανάκριση διενεργείται από το Α' Λιμενικό Τμήμα Θάσου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καβάλας.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...