Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

H Phoenix Marine Ltd είναι εταιρεία θαλάσσιων υπηρεσιών που εκτελεί δρομολόγια σε Τουρκία, Ρόδο, Κω & Σύμη. Οι γραμμές που εξυπηρετεί είναι Fethiye - Ρόδος  και Bodrum – Κως. Στο στόλο της έχει το δελφίνι Aegean Prince, το μικρό επιβατηγό Asim Kaptan (πρέπει να παίρνει και 2 ΙΧ) και το θαλάσσιο ταξί Express Taxi.

Από αύριο (01/10/16) η εταιρεία αλλάζει η επωνυμία και ο διακριτικός τίτλος της εταιρείας και θα είναι πλέον "ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΔΕΛΦΙΝΙΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ" (DODECANESE FLYING DOLPHINS). Η νέα σελίδα της εταιρείας θα είναι www.12fd.gr (είναι ακόμα υπό κατασκευή η σελίδα τους)

12FD.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η Dodecanese Flying Dolphins ανακοινώνει ότι τα δρομολόγια της για τους προορισμούς μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας για το 2017 είναι διαθέσιμα για κρατήσεις (RHODES - FETHIYE – RHODES & SYMI ISLAND - DATCA - SYMI ISLAND & KOS - BODRUM – KOS). Την επομένη χρονιά θα υπάρχει δυνατότητα για ημερήσια εκδρομή από τη Ρόδο στη Σαντορίνη με ενδιάμεσο σταθμό την Αστυπάλαια με το σκάφος Άγγελος.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Η Dodecanese Flying Dolphins θα ξεκινήσει τη καθημερινή σύνδεση της Σύμης με τη Datcha (διάρκεια ταξιδιού 35 λεπτά) από την 01/06/17 έως 30/10/17 με το Πανορμιτης Εξπρές. Αναχωρήσεις από τη Datcha στις 09:00-16:30 και από τη Σύμη στις 10:00-17:30

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...

Τρία νέα πλοία θα προστεθούν φέτος στο δυναμικό των σκαφών που εξυπηρετούν τις τουριστικές ανάγκες της Ρόδου και της Σύμης, γεγονός που θα λειτουργήσει ευεργετικά για τις οικονομίες των δύο νησιών. Ωστόσο, θα μπορούσαν να ήταν πολλά περισσότερα τα σκάφη που εκτελούν τουριστικούς πλόες στο Αιγαίο αν υπήρχε ένας νηογνώμονας πρόθυμος να τα επιθεωρήσει και ακολούθως να τα πιστοποιήσει. Τα νέα σκάφη αποκτήθηκαν από δύο τοπικές εταιρείες και θα δρομολογηθούν στις γραμμές Ρόδος – Σύμη, Ρόδος – Μαρμαρίς και Ρόδος – Φετιγιέ.

Quote

Δύο νέα καράβια δρομολογεί ο επιχειρηματίας και ναυτιλιακός πράκτορας Μιχάλης Ροδίτης
Δύο νέα σκάφη, τύπου καταμαράν, πέρασαν στη διαχείριση του επιχειρηματία και ναυτιλιακού πράκτορα Μιχάλη Ροδίτη τα οποία και προς το παρόν θα δρομολογήσει στη γραμμή Ρόδος – Φετιγιέ και Φετιγιέ – Ρόδος.
Πρόκειται για τα ταχύπλοα, “Ρόδον” & “Ιβίσκος” δυναμικότητας 300 επιβατών το κάθε ένα. Ο προσωρινός σχεδιασμός προβλέπει τον ταυτόχρονο απόπλου των δύο καταμαράν, το ένα από το λιμάνι της Ρόδου με προορισμό το Φετιγιέ και το άλλο από το λιμάνι του Φετιγιέ με προορισμό τη Ρόδο.
Σημειώνεται ότι ο κ. Μιχάλης Ρόδίτης εκμεταλλεύεται και το υδροπτέρυγο “Aegean friends” που φέτος θα εκτελεί το δρομολόγιο Κως – Μπόντρουμ – Κως.
«Το ζητούμενό μας είναι να υψώσουμε ελληνική σημαία στα δύο καταμαράν και να τα δρομολογήσουμε σε ημερήσιους περιηγητικούς πλόες στα νησιά», δήλωσε προς τη “δημοκρατική” ο κ. Μιχάλης Ροδίτης και εξήγησε: «Με τη νομοθεσία που υπάρχει υψώνεται ένα τείχος στις μικρές ναυτιλιακές εταιρείες στη διεκδίκηση ελληνικής σημαίας».
Το πρόβλημα ξεκινά από το κλείσιμο του Ελληνικού Νηογνώμονα καθώς και την αποδυνάμωση (από την προηγούμενη Κυβέρνηση) των αρμοδιοτήτων του Κλάδου Επιθεώρησης Πλοίων, που πλέον ασκεί εποπτικό ρόλο. Έτσι, το ρόλο της επιθεώρησης των πλοίων έχουν αναλάβει ιδιωτικοί οργανισμοί που είτε δεν μπορούν, είτε για λόγους γοήτρου δεν θέλουν να ασχοληθούν με πολύ μικρές ναυτιλιακές εταιρείες.

Για το θέμα αυτό ο κ. Μιχάλης Ροδίτης έχει διαρκή αλληλογραφία με τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Ιωάννη Πλακιωτάκη προκειμένου να βρεθεί λύση για το σύνολο των μικρών ναυτιλιακών εταιρειών. Μάλιστα, σε πρόσφατή του επιστολή ο κ. Ροδίτης προς τον Υ.Ε.Ν επισημαίνει μεταξύ άλλων:
«…πλέον είναι σίγουρο πως η μεσαία και μικρή τάξη πλοιοκτητών θα πληγεί αφάνταστα από το γεγονός ότι οι Εξουσιοδοτημένοι Οργανισμοί ασκούν την δική τους πολιτική χωρίς να ενδιαφέρονται για την Ελληνική Ναυτιλία και τα δεκάδες πλοία ειδικής κατηγορίας τα οποία ανήκουν σε Έλληνες πλοιοκτήτες και δουλεύουν σε αυτά Έλληνες Ναυτικοί. Δηλαδή οι Νηογνόμωνες πήραν Εξουσιοδότηση από την Ελληνική Σημαία για να καταστρέψουν τις μικρές περιφερειακές ναυτιλιακές εταιρείες και ειδικότερα τις ακριτικές; Τελώ εν αναμονή της δικής σας τοποθέτησης στην απλή ερώτηση,
Σας ερωτώ κ. Υπουργέ,
Τι θα πρέπει να κάνω ως πλοιοκτήτης προκειμένου να υψώσω την Ελληνική Σημαία και να δώσω δουλειά σε εφτά Ελληνικές Οικογένειες!!».
Η αναφορά του κ. Ροδίτη στις εφτά ελληνικές οικογένειες, απορρέει από τη νομοθεσία που προβλέπει πλήρωμα τουλάχιστον εφτά ατόμων για κάθε καράβι αυτής της κατηγορίας, με ελληνική σημαία.
Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι εάν ένα καράβι τελικώς υψώσει ξένη σημαία, για παράδειγμα tουρκική, τότε και οι αντίστοιχοι φόροι καταλήγουν στο τουρκικό κράτος, εξέλιξη στα σίγουρα τραγική για την Ελλάδα και τη μακραίωνη ναυτική της ιστορία.

Το θέμα αυτό αναμένεται να είναι μεταξύ των θεμάτων της νομοθετικής πρωτοβουλίας που έχει αναλάβει ο κ. Πλακιωτάκης προκειμένου να ρυθμιστούν μια σειρά ζητημάτων της ελληνικής ακτοπλοΐας. Το πολυνομοσχέδιο αναμένεται να συζητηθεί σε υπουργικό συμβούλιο την επόμενη ή τη μεθεπόμενη εβδομάδα και ακολούθως θα τεθεί προς διαβούλευση

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Η εταιρεία μας ΦΟΙΝΙΞ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ  ανακοινώνει σήμερα την πώληση του Επιβατηγού Καταμαράν M/V Rodon (Νηολογίου Ρόδου 53) στην Ελληνική Ακτοπλοϊκή Εταιρεία: "SYMI LINKS ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ". Το πλοίο πέρυσι δούλευε στη γραμμή Ρόδο Φετιγιέ  και από ότι καταλαβαίνω η εταιρεία Symi Links Ν.Ε. πρέπει να είναι θυγατρική της Phoenix Marine Ltd.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...