Jump to content
Shipfriends

Sea Serenade (IMO 7425558)


Recommended Posts

Πωλειται ενα ακομα γνωστο πλοιο...για 1 εκατ. ευρω...Μετα το κλεισιμο της POSEIDON LINES του Ποθητου κανενα πλοιο απο το στολο του δε στεριωσε πουθενα.....

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Ας πρόσεχε φίλε Καραβολάτρη ο Ποθητός...Σε ότι αφορά την Αδριατική το 2001 στην γραμμή Ηγουμενίτσα - Μπάρι το SEA SERENADE έκανε πάταγο όσο περίεργο και αν φαίνεται. Απο τη στιγμή που ναυλώθηκε σε Αλβανική - Φάντασμα προκειμένου να αντικαταστήσει το MILLENNIUM EXPRESS II το μέλλον του ήταν προδιαγεγραμμένο. Επίσης και το SEA SYMPHONY θα μπορούσε να τα πάει καλά. Και τα δύο πλοία ήταν σχετικά γρήγορα και τα δρομολόγιά τους τα βγάζανε αξιοπρεπέστατα. Ήταν παραμελειμένα, η αλήθεια είναι αυτή αλλά ένα γενικό ρεκτιφιέ μπορούσε να γίνει. Γενικότερα,σε ότι αφορά την POSEIDON LINES απο την στιγμή που πήγε να συγχωνευτεί(αν δεν κάνω λάθος με την κυπριακή Atteshlis Shipping Corp) άρχισε ο κατήφορος....Κρίμα!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Εδω μια προσφατη φωτογραφια του... Περασμενα μεγαλεια

Εντυπωση μου ειχε προκαλεσει το γεγονος οτι ειχε 8 κυριες μηχανες...

Η επομενη ερωτηση μου ηταν αν εχει και 8 προπελες... Ενταξει μη γελατε ημουν και 9 χρονων οταν το πρωτοειδα

Link to comment
Share on other sites

Ειναι μια πετυχημενη σειρα πλοιων πιο γνωστα ως τρεναδικα στην Ιαπωνια που δουλευαν για τους JAPAN RAILWAYS. Απο τα πιο γεροφτιαχμενα σκαρια που φτιαχτηκαν ποτε. Δυο απο τα αδελφια τους εχουν μετατραπει σε κρουαζιεροπλοια στην Ιαπωνια και συνεχιζουν με επιτυχια το νεο τους ρολο...

Οσο για το Ποθητο ειναι λυπηρο που εφτασε εκει που δεν επρεπε ενω ειχε εναν αξιολογο στολο και τα φοντα να πετυχει σε νεες γραμμες....

Link to comment
Share on other sites

Καλα μην τρελενομαστε :confused:

Περα απο αυτο και το Harmony δεν ειχε και τιποτα της προκοπης ο Ποθητος...

Ποιο του στολου του ηταν αξιολογο. Το SEA WAVE??? :D

Αλλα ορισμενοι κατορθωσαν να επιβιωσουν και αλλοι πνιγηκαν μονοι τους στην Αδριατικη...

Link to comment
Share on other sites

Κανεις δεν ειπε να τρελαινομαστε.....!!

Αυτο ακριβως!! Το πες και μονος σου!! Οταν εχεις κατι στα χερια σου κοιτας πως να το αξιοποιησεις!! Δυστυχως ο Ποθητος το εκανε αναποδα!!

Οσο για το SEA WAVE ολοι το ξερουμε δεν χρειαζεται να μας ενημερωσεις για ενα σκαρι που πουθενα δεν πετυχε και μαλιστα ενα περιεργο αυστραλεζικης κατασκευης...

Link to comment
Share on other sites

"ειχε 8 κυριες μηχανες..."

Πόσες??? :D:confused:

Αυτό είναι ότι πρέπει για την SAOS. Θα το πηγαίνει με τις 2 και θα έχει άλλες 6 για ρεζέρβα :D

Από κει και πέρα αν με ενημέρωσαν καλά καποιοι κύριοι από δω μέσα (λέγε με Dino) το πλοίο είναι δεμένο στη Σλοβενία για να το βλέπουν οι ενδιαφερόμενοι. Κι από ότι ξέρω εγώ έχει το όνομα CHANG PO PO (το πήραν στον πλειστηριασμό Κορεάτες) και σημαία Κύπρου.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πιστεύω οτι η POSEIDON LINES θα μπορούσε άνετα να επιβιώσει στην Αδριατική με SEA SERENADE/SEA HARMONY/SEA SYMPHONY αν και εφόσον γινόταν ένα καλό ρεκτιφιέ στα πλοία και ειδικά στο SEA HARMONY. Τα SERENADE/SYMPHONY ήταν γρήγορα και τα express δρομολόγιά τους στο IG-BA τα έβγαζαν μιά χαρά. Μπορούσε το SEA SYMPHONY να δουλέψει σαν RO/RO απο Πάτρα (όπως και δούλεψε σαν TONIA V).Δεν ήταν δα και τόσο παλιά τα πλοία (1976-1977). Όσο απο λαμαρίνες...ήταν αθάνατες. Δυστυχώς όμως αυτά τα "άρπα-κόλλα" της Αδριατικής δεν βγήκαν σε καλό σε πολλούς πλοιοκτήτες. Ας μή ξεχνάμε οτι η POSEIDON LINES ήταν δέκα χρόνια στην Αδριατική, πως έτσι ξαφνικά έκανε μπάμ; :D

Link to comment
Share on other sites

Δε διαφωνω και μαλιστα μην ξεχναμε οτι για πολλα χρονια η εταιρεια ειχε και δρομολογιο Ροδο-Λεμεσσο-Χαιφα καθε Δευτερα και Πεμπτη απο Πειραια. Και εκει ενα ερωτηματικο γιατι εφυγε μια και απο κινηση φορτηγων τουλαχιστον πηγαινε πολυ καλα.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά Nick. Και αν δεν κάνω λάθος ήταν απο τις πρώτες εταιρίες που άνοιξαν την γραμμή Πειραιάς - Ρόδος - Λεμεσσός - Χάιφα με την μορφή που έχει σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Να πω και κατι αλλο φιλε Poseidon!! Αν θυμασαι τα SEA HARMONY/SERENADE ολοι τα υποτιμουσαν σαν σκαρια, λες και δεν αξιζαν για τιποτα!! Και ομως αυτα αποδειχτηκαν αρκετα καλα!! Ιαπωνεζικα και τρεναδικα ειχαν οντως μια απο τις καλυτερες λαμαρινες που εχω δει μεχρι στιγμης!

Link to comment
Share on other sites

Οντως απο θεμα κατασκευης ειναι πολυ γερα βαπορια και αυτα και τα αλλα αδερφακια τους.. Ομως οι 8 μηχανες ναι μεν ηταν ασφαλεια αλλα στη συντηρηση ηταν πολυ δυσκολες... Εδω αλλοι με 2 μηχανες και τα βρισκουν σκουρα...

Εκτος απο τον Ποθητο ειναι και οι συνεργατες του... Εταιριες με ''τεμπελικα'' αφεντικα αλλα καλους συνεργατες προχωρανε ενω αν τρεχει μονο ενας για ολους καληνυχτα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν εχω μαθει τιποτα...

Μαλλον παραμενει εκει που ητανε. Παντως απο πληροφοριες ειναι σε κακα χαλια το μηχανοστασιο του... Και οι χωροι του δεν ειναι και τιποτα ιδιαιτερο... Παρατημενο και τοσο καιρο τι να κανει κι αυτο το κακομοιρο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας κυκλοφορεί η φήμη για επιστροφή του SEA SERENADE σε γραμμή της Αδριατικής. Μάλιστα ακούγεται και το όνομα του πράκτορα. Βέβαια είναι πολύ νωρίς για συζητήσεις, δρομολόγια και όλα τα σχετικά. Το μόνο σίγουρο είναι οτι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Όμως απο το "ακούστηκε" μέχρι το "δρομολογήθηκε" υπάρχει μεγάλη απόσταση. Δεδομένου δε οτι το πλοίο βρίσκεται στην παροπλισμένο στου διαόλου τη μάνα τα πράγματα είναι ακόμα πολύ ρευστά. Τίποτα όμως δεν είναι απίθανο. Ας περιμένουμε λοιπόν...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Να σας πώ ότι βρισκεται σεγιάρδα όπου θα έκανε επισκευές.

Τελικά λόγω έλλειψης χρημάτων παρέμεινε στην μέση. Αυτή την στιγμή χρωστάει γύρω στα 350κ, όποτε δωθούν σε 20 μέρες είναι έτοιμο.

Ο Κορεάτης έχει εν λευκώ 1 δικό μας, όπου και αυτός λόγω ναυτίας ακούει κάποιον άλλον ο οποίος και φαγώνεται να ξεκινήσει το βαπόρι, αλλά τα ψιλά έγιναν χοντρά και δεν υπάρχουν. Πριν λίγο καιρό, έπεσε μια πρόταση για αγορά, αλλά ζητάνε ψηλά οπότε και κόλλησε. Βέβαια, επειδή για να ξεκινήσει Ιταλια, τα ποσά έιναι μεγάλα διότι δεν είναι μόνο οι επισκευές, αλλά και η συμμόρφωση με όλους τους κανόνες.

Το πιθανότερο είναι να πάει διακοπές, και μετά εις τα εξ ών συνετέθη

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Το πλοίο τον Αύγουστο ήταν ακόμα σε ναυπηγείο της Σλοβενίας, όπου και δεξαμενίσθηκε, και αυτές τις μέρες, μάλλον, αναχωρεί από εκεί.

Και το κυριότερο: μετονομάσθηκε σε MARINOS D. με Ελληνική σημαία.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς, δεν γνωρίζω ακόμα τους ιδιοκτήτες…υπομονή!

Όμως, έχω κάτι άλλο για το πλοίο.

Στο πλοίο (με το νέο του όνομα MARINOS D. που δεν διακρίνεται, αλλά με την Παναμαϊκή σημαία ακόμα) στις 14/6/2006, στα Ναυπηγεία Izola, έγινε αντιτρομοκρατική άσκηση από την Σλοβένικη Αστυνομία.

(Εάν δεν κάνω κανένα λάθος, γιατί με τα Σλοβένικα δεν τα πάω και τόσο καλά…όπως, άλλωστε, και οι μηχανές αυτόματης μετάφρασης.)

Περισσότερα (Σλοβένικα) εδώ , όπου θα βρείτε και πολλές φωτό από το πλοίο και την άσκηση που όπως καταλαβαίνετε είχε αίσιο τέλος.

Ας δούμε 2 μόνο από τις φωτό:

Vajaspecialneenotepo11503823075.jpg

Vajaspecialneenotepo11503824332.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοίο (με το νέο του όνομα MARINOS D. που δεν διακρίνεται, αλλά με την Παναμαϊκή σημαία ακόμα) στις 14/6/2006,
Η πληροφορία για την Ελληνική σημαία είναι Αυγουστιάτικη. Η Σλοβένικη αστυνομία, ήδη, από τον Ιούνιο το ανέφερε ως MARINOS D.

ΥΓ. Να διαβάζουμε που και που και τα κείμενα και να ρίχνουμε και καμιά ματιά στα λινκς.

Και όχι να βλέπουμε μόνο τις φωτό:(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...