Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Νέα καθυστέρηση στην έναρξη των δρομολογίων του Κωνσταντίνος Ι

Quote

Προς το τέλος του μήνα φαίνεται ότι θα αρχίσει δρομολόγια από Καβάλα σε Θάσο (και το αντίστροφο)  το υδροπτέρυγο. Η επιτροπή Πιστοποίησης του υπουργείου ήταν στο πλοίο χθες Τετάρτη αλλά δεν ολοκλήρωσε τους ελέγχους της. Βασική αιτία το ότι χθες υπήρχε απαγορευτικό απόπλου λόγω καιρού κι έτσι δεν ήταν δυνατή η εκτέλεση δοκιμαστικού δρομολογίου. Αφού λοιπόν δεν χορηγήθηκαν όλα τα προβλεπόμενα πιστοποιητικά η επιτροπή θα συγκροτηθεί εκ νέου και θα ξαναέρθει στην Καβάλα. Πιθανή νέα ημερομηνία ελέγχου η 27η Μαρτίου. Μέχρι τότε το υδροπτέρυγο (που έλαβε τη βασική άδεια, της έναρξης των δρομολογίων) είναι σε ακινησία.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μετά τις 8 Απριλίου θα ξεκινήσει δρομολόγια το υδροπτέρυγο. Η νέα καθυστέρηση οφείλεται στην ημερομηνία άφιξης στην Καβάλα της επιτροπής του Υπουργείου που θα χορηγήσει τόσο στο πλήρωμα όσο και στο πλοίο την τελική πιστοποίηση. Η επιτροπή δεν θα έρθει σήμερα όπως αρχικά ήταν γνωστό. Δεν θα έρθει ούτε την ερχόμενη εβδομάδα. Ως εκ τούτου νεότερα για την έναρξη των δρομολογίων από τις 8 Απριλίου και μετά.

Link to comment
Share on other sites

Στις 15 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί η πραγματογνωμοσύνη από την Επιτροπή του Υπουργείου Ναυτιλίας στο Υδροπτέρυγο που θα εκτελεί δρομολόγια από Καβάλα για Λιμένα και αντίστροφα. Σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο της Θασιακής Ένωσης Καβάλας, Νίκο Τσιλογιώργη τα δρομολόγια πιθανότατα θα ξεκινήσουν προς την περίοδο του Πάσχα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Την τελική πιστοποίηση έλαβε μετά τον χθεσινό έλεγχο το υδροπτέρυγο «Konstantinos Ι». Η επιτροπή ήρθε στην Καβάλα από την Αθήνα και το Υπουργείο. Ελέγχθηκαν αρχικά το πλοίο, στη συνέχεια το πλήρωμα ενώ στο τέλος πραγματοποιήθηκε δοκιμαστικό δρομολόγιο. Κατόπιν τούτου η έναρξη των δρομολογίων του υδροπτέρυγου αναμένεται να ανακοινωθεί εντός των ημερών.

Link to comment
Share on other sites

Σαράντα λεπτά διαρκεί το ταξίδι μεταξύ Καβάλας και λιμένα Θάσου με το Κωνσταντίνος Ι

Quote

Στις 7:00 χθες το πρωί άρχισε τα δρομολόγιά του το υδροπτέρυγο «Κωνσταντίνος Ι», το οποίο έπειτα από πολλές προσπάθειες κατάφερε τις προηγούμενες ημέρες να εξασφαλίσει όλες τις προβλεπόμενες άδειες. Το υδροπτέρυγο και η πλοιοκτήτρια εταιρεία προσπαθούσαν να ενταχθούν στα δρομολόγια εδώ και πολλούς μήνες, είχαν θέσει μάλιστα το συγκεκριμένο στόχο ακόμη και για το καλοκαίρι του 2018.

Τελικά τα κατάφεραν ύστερα από μπόλικη γραφειοκρατία και πολλή αναμονή, αν και όπως έχει τονιστεί ορισμένα λάθη έγιναν και από τον επιχειρηματία. Το πρώτο δρομολόγιο εκτελέστηκε με λιγοστούς επιβάτες, περίπου επτά. Γενικότερα η χθεσινή κίνηση δεν ήταν ιδιαιτέρως αυξημένο, γεγονός αναμενόμενο. Στο εξής, καθημερινά όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα εμπιστεύονται το υδροπτέρυγο, που διανύει την απόσταση Καβάλας – Θάσου σε σαράντα περίπου λεπτά.

Τα καθημερινά δρομολόγια είναι τρία ενώ το Σάββατο είναι δύο. Προέκυψε ότι χθες εξυπηρετήθηκαν περισσότεροι οι κάτοικοι του νησιού που είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν σύντομα στην Καβάλα, να κάνουν τις δουλειές τους και το μεσημέρι να επιστρέψουν στο σπίτι τους.

Στο παρελθόν προηγούμενο ανάλογο εγχείρημα είχε εκδηλωθεί το 2016. Τότε το «Ίλιδα ΙΙ» είχε έρθει στην Καβάλα και παρέμεινε για αρκετούς μήνες του έτους. Δυόμιση χρόνια μετά το «Κωνσταντίνος Ι» δείχνει ότι ήρθε στην Καβάλα για να μείνει. Η πλοικτήτρια εταιρεία δεν αποκλείει περαιτέρω ενίσχυση στης δραστηριότητάς της στην περιοχή.

Να σημειωθεί ότι το υδροπτέρυγο, μεταξύ όλων των υπολοίπων, διαθέτει ελεύθερο ίντερνετ το οποίο οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν στη διάρκεια του δρομολογίου, ενώ το σκάφος μπορεί να μεταφέρει και μικροδέματα. Το πλήρωμά του αριθμεί έξι άτομα, δηλαδή τον καπετάνιο, δύο μηχανικούς και τα υπόλοιπα άτομα εξυπηρετούν τη σάλα.

Το παράδοξο πάντως της υπόθεσης εστιάζεται στο ξεκίνημα του πρώτου δρομολογίου όπου το υδροπτέρυγο ήταν κυριολεκτικά κρυμμένο και δεν φαίνονταν από όσους έμπαιναν στο λιμάνι. στο χώρο μπροστά από το τελωνείο είχαν σταθμεύσει μεγάλα φορτηγά που περίμεναν για τη διαδικασία εκτελωνισμού με αποτέλεσμα να κρύβουν το υδροπτέρυγο. Προκειμένου να φτάσουν οι επιβάτες στο σκάφος έπρεπε να κινηθούν ανάμεσα στα φορτηγά.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Κωνσταντίνος Ι ακόμα δεν έχει επιστρέψει στα δρομολόγια μετά τη βλάβη της Δευτέρας.

On 2/28/2019 at 8:49 PM, Tasos Kavala said:

Το υδροπτέρυγο ήταν αρκετό καιρό για συντήρηση οπότε και όλα επειδή γνωρίζω εκ των έσω ήταν καθαρά . Βέβαια ο καιρός που ήταν ανενεργό λογικό ήταν να οφείλουν να το ξαναπάνε για δεύτερη συντήρηση .Δεν είναι απλό καθάρισμα ξανά λέω είναι δεύτερη συντήρηση πράγμα το οποίο σημαίνει ότι λογικά δεν θα πρέπει να βγουν βλάβες εφόσον το έχουν καλή δουλειά σε όλα τα μηχανικά του θέματα ..και αν δείτε μέσα στο άρθρο αιτιολογώ για το θέμα ''να μην βγάλει αλλη ζημιά'' . Οπότε σας παρακαλώ να είστε λίγο πιο προσεκτικοί στο τι λέτε ... 

Φαίνεται δεν έπιασε τόπο η δεύτερη συντήρηση, μιας και σε λιγότερο από δίμηνο υπέστη μηχανική βλάβη που το κρατάει ήδη κάποιες ημέρες εκτός δρομολογίων!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 months later...
  • 6 months later...

Η Joy Blue Star (ανήκει στην οικογένεια του κ. Αντιοχου) προχώρησε στην αγορά του δελφινιού Κωνσταντίνος Ι και θα μετονομαστεί σε Mega Ilida, έτσι ώστε να συνδέσει τη Κέρκυρα με το Otranto της Ιταλίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...