Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

(ex- Κομέτα 2, Κωνσταντίνος Φ, Thassian Dolphin II, Santa, Kometa 52)

Τη Πέμπτη (2/6) το μεσημέρι έφτασε στο λιμάνι της Καβάλας ένα παλιό γνώριμο δελφίνι!! Πρόκειται για το πρώην Κωνσταντίνος Φ, σημερινό Comet II (ΙΜΟ Νο:8861735)

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μόλις διάβασα το άρθρο της Πρωινής μου κόλλησε αμέσως ότι μπορεί με αυτή την επιστροφή το Kometa II στη Καβάλα να σχετίζεται η Joy Cruises που ψάχνεται να βρει δελφίνι για να αντικαταστήσει το καμένο Ηλιδα ΙΙΙ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Kometa II λογικά δεν πρέπει να ταξιδεύει πλέον στη Βουλγαρία γιατί η εταιρεία του(Fast Ferry Bulgaria) αγόρασε ένα καταμαράν (το Seacat One) φέτος για τη γραμμή Nessebar – Sozopol.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Kometa II παραδόθηκε στη Dodecanese Flying Dolphins και το νέο όνομα του είναι Flying Prince. Η φωτογραφία είναι από τη σελίδα της νέας εταιρείας στο Facebook

FB_IMG_1508568525549.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περνώντας πέρυσι το καλοκαίρι από την περιοχή, παρατήρησα ένα δελφίνι στα βάζα μέσα στη Νέα Καρβάλη. Υπάρχει κανείς που να ξέρει για ποιό δελφίνι μιλάμε?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Dodecanese Flying Dolphins είχε βγάλει μια ανακοίνωση στη σελίδα της στο Facebook στις αρχές Μαρτίου που έλεγε ότι τα μοναδικά πλοία της είναι το Aegean Prince και το Flying Poseidon. Φαίνεται ότι μάλλον χάλασε η δουλειά για την απόκτηση του Kometa II.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το δελφίνι ήρθε σήμερα το μεσημέρι στο λιμάνι της Καβάλας και εκπέμπει στο AIS με το όνομα Konstantinos I.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνεχή τα εμπόδια για τα δρομολόγια του Κωνσταντίνος Ι. Ποιοι δεν το θέλουν?

Quote

Νέο αδιέξοδο αντιμετωπίζει από προχθές η προσπάθεια εταιρίας από τη Λετονία για τη δρομολόγηση υδροπτερύγου της στη γραμμή Καβάλα- Λιμένας. Στα καλά καθούμενα ανέκυψε μείζον ζήτημα για το σημείο πρόσδεσης του υδροπτερύγου στο Λιμένα. Αυτό που 25 χρόνια χρησιμοποιούσαν προηγούμενα ίδια σκάφη δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί. Κάποιοι, με μεγάλη καθυστέρηση, ανακάλυψαν ότι το σημείο πρόσδεσης βρίσκεται σε ένα καταφύγιο τουριστικών σκαφών (μαρίνα) που δεν νομιμοποιούνται να χρησιμοποιούν πλοία της γραμμής. Κατόπιν τούτου αναζητείται νέο σημείο πρόσδεσης. Υπάρχει ήδη σχετικό αίτημα στο Δήμο Θάσου, που κι αυτός μοιάζει να έχει περιορισμένα περιθώρια κινήσεων.

Ενώ η χώρα μας αναζητά επειγόντως επενδυτές κι ενώ η συγκεκριμένη περίπτωση ανήκει σε αυτήν την κατηγορία, το δημόσιο δεν λύνει προβλήματα. Φαίνεται να δημιουργεί νέα. Προφανώς υπάρχει «ξένος δάκτυλος» αλλά σε αυτήν την χώρα πρέπει να κριθεί οριστικά. Θέλουμε ή δεν θέλουμε επενδύσεις;

Οι εκπρόσωποι της εταιρίας από τη Λετονία σκοπεύουν να απευθυνθούν και στη Κυβέρνηση και στο Δήμο Καβάλας. Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ , ειδικά ο Γιώργος Παπαφιλίππου, ασχολούνται ήδη με την υπόθεση.

Το εμπλεκόμενο στην υπόθεση Υπουργείο Τουρισμού έστειλε στην εταιρία από την Λετονία έγγραφο όπου μεταξύ των άλλων αναφέρεται: «σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν2160/93 οι τουριστικοί λιμένες προορίζονται και υποστηρίζουν λειτουργία τον ελλιμενισμό σκαφών αναψυχής και ναυταθλητισμού».

Στο εύλογο ερώτημα, πως επί 25 χρόνια τα υδροπτέρυγα εξυπηρετούνταν στο… «απαγορευμένο» λιμάνι, η απάντηση είναι (ανεπίσημη φυσικά) ότι αυτό το διάστημα υπήρχε ανοχή. Η οποία προφανώς έχει σταματήσει. Πιθανόν λόγω ενδιαφέροντος ανταγωνιστών. Σημειώνουμε ότι πρόσφατα το υδροπτέρυγο έλαβε και την τελευταία προβλεπόμενη άδεια. Νωρίτερα του είχε γίνει γνωστό ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τη μαρίνα επειδή δεν καλύπτεται από πλευράς βαθών. Δύτης που για λογαριασμό της εταιρίας έψαξε και μέτρησε τα συγκεκριμένα βάθη, διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει τέτοιο ζήτημα. Η εταιρία βρίσκεται στην περιοχή από το Καλοκαίρι του 2016, επιδιώκοντας τη δρομολόγηση του πλοίου της. Η προσπάθεια της εντάθηκε από την Άνοιξη φέτος. Προς το παρόν χωρίς αποτέλεσμα.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του ΣΑΣ, στο Kavala Portal έλεγαν ότι θα υπάρξει θετική γνωμοδότηση για τη δρομολόγηση του Κωνσταντίνος Ι αλλά προς το παρόν πήρε αναβολή το θέμα της δρομολόγησης του.

Κλιμακώνοντας τις πιέσεις της τοπικής κοινωνίας προκειμένου να ξεπεραστούν οι όποιες δυσκολίες υπάρχουν και να ξεκινήσουν, επιτέλους, τα δρομολόγια του δελφινιού που θα συνδέει το λιμάνι της Καβάλας με αυτό του Λιμένα της Θάσου, ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας απέστειλε επιστολή στο υπουργείο Τουρισμού και το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Στην επιστολή αυτή ο Θόδωρος Μαρκόπουλος επισημαίνει εκτός των άλλων ότι θα πρέπει να διασφαλιστεί ο κατάλληλος χώρος μέσα στο τουριστικό λιμάνι της Θάσου για να ελλιμενίζεται το υδροπτέρυγο μιας και οι υφιστάμενες λιμενικές υποδομές δεν επαρκούν.

Quote

 «Με την παρούσα επιστολή μας σπεύδουμε να σας τονίσουμε ότι είναι απολύτως αναγκαία η δρομολόγηση υδροπτέρυγου στη γραμμή Καβάλα – Λιμένας Θάσου το οποίο θα συνδέει την Καβάλα, δηλαδή την έδρα της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας με την πρωτεύουσα του Δήμου Θάσου, του Λιμένα. Οι λόγοι για το ανωτέρω αίτημα είναι ιδιαίτερα σημαντικοί, καθώς έτσι διευκολύνονται στην μετακίνησή τους οι μόνιμοι κάτοικοι της Θάσου προς την Καβάλα όσο και της Καβάλας προς τη Θάσο με αποτέλεσμα ο χρόνος μετάβασής τους να μειωθεί σημαντικά. Όπως είναι γνωστό, το σύνολο των διοικητικών υπηρεσιών βρίσκονται στην Καβάλα. Πρέπει να καταγραφεί ότι με τα υφιστάμενα σήμερα συγκοινωνιακά μέσα (πορθμεία και υπεραστικά λεωφορεία) απαιτείται χρόνος πλέον των 2 ωρών για τη μετάβαση από Θάσο προς Καβάλα και αντίθετα ενώ με το προτεινόμενο δρομολόγιο του υδροπτέρυγου ο χρόνος αυτός θα περιοριστεί σε λιγότερο από το μισό.

Στα πλαίσια αυτά είναι αναγκαία η διασφάλιση της προσέγγισης και παραμονής του υδροπτέρυγου στο Λιμένα Θάσου σε κατάλληλο χώρο εντός του υφιστάμενου εκεί τουριστικού λιμένα (καταφύγιου). Η λύση αυτή αποτελεί την πιο ενδεδειγμένη, πρόσφορη και ασφαλή εκδοχή με δεδομένο ότι οι υπόλοιπες υφιστάμενες λιμενικές υποδομές αφενός δεν είναι επαρκείς από απόψεως χώρου και αφετέρου είναι εκτεθειμένες σε ανέμους και καιρικά φαινόμενα εφόσον δεν προφυλάσσονται από κανέναν κυματοθραύστη.

Σε συνέχεια των παραπάνω ευελπιστούμε για τις δικές σας άμεσες ενέργειες».

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από αναβολή σε αναβολή τα δρομολόγια του υδροπτέρυγου για τη Θάσο

Quote

Δεν βρέθηκε λύση με τον ασφαλή ελλιμενισμό του στο λιμάνι του Λιμένα της Θάσου, με αποτέλεσμα να δοθεί νέα παράταση στην έναρξη των δρομολογίων του F/D KONSTANTINOS I

Κι ενώ όλα έδειχναν πως το υδροπτέρυγο θα ξεκινούσε από τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018 κάτι τέτοιο φαίνεται πως δε θα γίνει, αφού μπορεί όλα να είναι έτοιμα από πλευράς της εταιρίας, το θέμα όμως του ελλιμενισμού του υδροπτέρυγου στο λιμάνι του Λιμένα  παραμένει στον αέρα, καθώς ακόμα δεν έχει αποφασιστεί το πού θα δένει και κυρίως να δένει με ασφάλεια στο λιμάνι.

Έτσι, δόθηκε ακόμα μία παράταση στην έναρξη των δρομολογίων το F/D KONSTANTINOS I το οποίο, όπως φαίνεται, θα ξεκινήσει από τη Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018 τα δρομολόγιά του, αν μέχρι τότε βρεθεί λύση με τον ελλιμενισμό του στη Θάσο.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το σίριαλ συνεχίζεται με την επίμονη καθυστέρηση της έναρξης των δρομολογίων του KONSTANTINOS I της Fast Ferry Lines. Το δελφίνι βρίσκεται 2 εβδομάδες στο λιμάνι της Καβάλας «Απόστολος Παύλος» ανενεργό, περιμένοντας να βρεθεί λύση στο θέμα του ελλιμενισμού στον Λιμένα Θάσου . Έτσι για ακόμη μια φορά ακυρώνεται η έναρξη των δρομολογίων μέχρι νεοτέρας. Θυμίζουμε πως το υδροπτέρυγο ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσει τα δρομολόγια του τη Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνεχίζει να περιμένει το υδροπτέρυγο την έναρξη των δρομολογίων του από Καβάλα για Λιμένα Θάσου και το αντίστροφο. Όλα τα ζητήματα που αφορούν υπηρεσίες-Υπουργείο-Λιμεναρχείο έχουν λυθεί. Αυτό που πρέπει να τακτοποιηθεί είναι ένα έγγραφο που αφορά την «ταυτότητα» της πλοιοκτήτριας εταιρίας. Γύρω από το θέμα υπάρχει κινητικότητα κι έτσι αυτό το έγγραφο αναμένεται να κατατεθεί στις αρχές από μέρα σε μέρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Κωνσταντίνος Ι δεν πάει για έκτακτο δεξαμενισμο αλλά επειδή θα ξεκινήσει δρομολόγια, πρέπει να καθαρό από κάτω έτσι ώστε να μπορεί να σηκωθεί, γιατί μετά από τόσο καιρό που είναι στο νερό θα έχει πιάσει βρωμιά!! Εδώ τα δελφίνια στο Σαρωνικό βγαίνουν πάνε σχεδόν κάθε εβδομάδα για ένα γρήγορο καθάρισμα.

Ενώ ότι δεν πρέπει να βγάλει ζημιά λόγω της δεύτερης συντήρησης, το αφήνω ασχολίαστο!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το υδροπτέρυγο ήταν αρκετό καιρό για συντήρηση οπότε και όλα επειδή γνωρίζω εκ των έσω ήταν καθαρά . Βέβαια ο καιρός που ήταν ανενεργό λογικό ήταν να οφείλουν να το ξαναπάνε για δεύτερη συντήρηση .Δεν είναι απλό καθάρισμα ξανά λέω είναι δεύτερη συντήρηση πράγμα το οποίο σημαίνει ότι λογικά δεν θα πρέπει να βγουν βλάβες εφόσον το έχουν καλή δουλειά σε όλα τα μηχανικά του θέματα ..και αν δείτε μέσα στο άρθρο αιτιολογώ για το θέμα ''να μην βγάλει αλλη ζημιά'' . Οπότε σας παρακαλώ να είστε λίγο πιο προσεκτικοί στο τι λέτε ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή ήταν ανενεργό δεν το πάνε για συντήρηση μηχανημάτων αλλά για καθαρισμό των υφάλων!!! Συντήρηση χρειάζεται όταν δουλεύουν τα μηχανήματα και συμπληρώνουν ώρες λειτουργίας!!  Καμία κλάση δεν ζητάει δεύτερο δεξαμενισμό για συντήρηση εξαρτημάτων (τιμόνια και άξονες) μέσα σε 6 μήνες!!! Έκτος εάν δεν είχαν πάρει χαρτιά για αυτά τα εξαρτήματα και τώρα βγαίνει για αυτό το λόγο!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

δηλαδη σε ενα πλοιο που ειναι ανενεργο για μεγαλο διαστημα, δεν κανουν συντηρηση στις μηχανες;

οπως ειναι, παει δεξαμενη, κανει προσω και ξεκιναει;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εάν κάνουν τα απαιτούμενα στη διάρκεια της ακινησίας του!! Υποτίθεται ότι οι συντηρήσεις των μηχανών έχουν γίνει γιατί έλεγαν ότι θα ξεκινήσουν δρομολόγια το Νοέμβριο. Το πλοίο πραγματοποιεί δοκιμαστικό αυτή την ώρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...