Panagia Ekatontapiliani Posted June 4, 2016 Share Posted June 4, 2016 (edited) (ex- Κομέτα 2, Κωνσταντίνος Φ, Thassian Dolphin II, Santa, Kometa 52) Τη Πέμπτη (2/6) το μεσημέρι έφτασε στο λιμάνι της Καβάλας ένα παλιό γνώριμο δελφίνι!! Πρόκειται για το πρώην Κωνσταντίνος Φ, σημερινό Comet II (ΙΜΟ Νο:8861735) Edited May 29, 2023 by Nick the Greek tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanosp Posted June 4, 2016 Share Posted June 4, 2016 Και το αντίστοιχο ρεπορτάζ από την εφημερίδα Πρωινή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 6, 2016 Author Share Posted June 6, 2016 Μόλις διάβασα το άρθρο της Πρωινής μου κόλλησε αμέσως ότι μπορεί με αυτή την επιστροφή το Kometa II στη Καβάλα να σχετίζεται η Joy Cruises που ψάχνεται να βρει δελφίνι για να αντικαταστήσει το καμένο Ηλιδα ΙΙΙ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 10, 2016 Author Share Posted September 10, 2016 Το Κομετα 2 (IMO No: 8861735) είναι δεμένο πλέον στη Νέα Καρβαλη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 17, 2017 Author Share Posted June 17, 2017 Το Kometa II λογικά δεν πρέπει να ταξιδεύει πλέον στη Βουλγαρία γιατί η εταιρεία του(Fast Ferry Bulgaria) αγόρασε ένα καταμαράν (το Seacat One) φέτος για τη γραμμή Nessebar – Sozopol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 17, 2017 Author Share Posted October 17, 2017 Το Kometa 2 αγοράστηκε από την Dodecanese Flying Dolphins με παράδοση στις 15 Νοεμβρίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 21, 2017 Author Share Posted October 21, 2017 Το Kometa II παραδόθηκε στη Dodecanese Flying Dolphins και το νέο όνομα του είναι Flying Prince. Η φωτογραφία είναι από τη σελίδα της νέας εταιρείας στο Facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 10, 2018 Share Posted February 10, 2018 Περνώντας πέρυσι το καλοκαίρι από την περιοχή, παρατήρησα ένα δελφίνι στα βάζα μέσα στη Νέα Καρβάλη. Υπάρχει κανείς που να ξέρει για ποιό δελφίνι μιλάμε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 10, 2018 Author Share Posted February 10, 2018 Πρόκειται για το Kometa II και νυν Flying Prince. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 12, 2018 Author Share Posted July 12, 2018 Η Dodecanese Flying Dolphins είχε βγάλει μια ανακοίνωση στη σελίδα της στο Facebook στις αρχές Μαρτίου που έλεγε ότι τα μοναδικά πλοία της είναι το Aegean Prince και το Flying Poseidon. Φαίνεται ότι μάλλον χάλασε η δουλειά για την απόκτηση του Kometa II. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanosp Posted September 28, 2018 Share Posted September 28, 2018 Το δελφίνι ήρθε σήμερα το μεσημέρι στο λιμάνι της Καβάλας και εκπέμπει στο AIS με το όνομα Konstantinos I. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 9, 2018 Author Share Posted October 9, 2018 Στα θέματα του ΣΑΣ στις 12 Οκτωβρίου βλέπουμε ότι το Κωνσταντίνος Ι ζητάει ετήσια δρομολόγηση στη γραμμή Καβάλα Λιμένες Θάσου από τη νέα δρομολογιάκη περίοδο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 11, 2018 Author Share Posted October 11, 2018 Συνεχή τα εμπόδια για τα δρομολόγια του Κωνσταντίνος Ι. Ποιοι δεν το θέλουν? Quote Νέο αδιέξοδο αντιμετωπίζει από προχθές η προσπάθεια εταιρίας από τη Λετονία για τη δρομολόγηση υδροπτερύγου της στη γραμμή Καβάλα- Λιμένας. Στα καλά καθούμενα ανέκυψε μείζον ζήτημα για το σημείο πρόσδεσης του υδροπτερύγου στο Λιμένα. Αυτό που 25 χρόνια χρησιμοποιούσαν προηγούμενα ίδια σκάφη δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί. Κάποιοι, με μεγάλη καθυστέρηση, ανακάλυψαν ότι το σημείο πρόσδεσης βρίσκεται σε ένα καταφύγιο τουριστικών σκαφών (μαρίνα) που δεν νομιμοποιούνται να χρησιμοποιούν πλοία της γραμμής. Κατόπιν τούτου αναζητείται νέο σημείο πρόσδεσης. Υπάρχει ήδη σχετικό αίτημα στο Δήμο Θάσου, που κι αυτός μοιάζει να έχει περιορισμένα περιθώρια κινήσεων. Ενώ η χώρα μας αναζητά επειγόντως επενδυτές κι ενώ η συγκεκριμένη περίπτωση ανήκει σε αυτήν την κατηγορία, το δημόσιο δεν λύνει προβλήματα. Φαίνεται να δημιουργεί νέα. Προφανώς υπάρχει «ξένος δάκτυλος» αλλά σε αυτήν την χώρα πρέπει να κριθεί οριστικά. Θέλουμε ή δεν θέλουμε επενδύσεις; Οι εκπρόσωποι της εταιρίας από τη Λετονία σκοπεύουν να απευθυνθούν και στη Κυβέρνηση και στο Δήμο Καβάλας. Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ , ειδικά ο Γιώργος Παπαφιλίππου, ασχολούνται ήδη με την υπόθεση. Το εμπλεκόμενο στην υπόθεση Υπουργείο Τουρισμού έστειλε στην εταιρία από την Λετονία έγγραφο όπου μεταξύ των άλλων αναφέρεται: «σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν2160/93 οι τουριστικοί λιμένες προορίζονται και υποστηρίζουν λειτουργία τον ελλιμενισμό σκαφών αναψυχής και ναυταθλητισμού». Στο εύλογο ερώτημα, πως επί 25 χρόνια τα υδροπτέρυγα εξυπηρετούνταν στο… «απαγορευμένο» λιμάνι, η απάντηση είναι (ανεπίσημη φυσικά) ότι αυτό το διάστημα υπήρχε ανοχή. Η οποία προφανώς έχει σταματήσει. Πιθανόν λόγω ενδιαφέροντος ανταγωνιστών. Σημειώνουμε ότι πρόσφατα το υδροπτέρυγο έλαβε και την τελευταία προβλεπόμενη άδεια. Νωρίτερα του είχε γίνει γνωστό ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τη μαρίνα επειδή δεν καλύπτεται από πλευράς βαθών. Δύτης που για λογαριασμό της εταιρίας έψαξε και μέτρησε τα συγκεκριμένα βάθη, διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει τέτοιο ζήτημα. Η εταιρία βρίσκεται στην περιοχή από το Καλοκαίρι του 2016, επιδιώκοντας τη δρομολόγηση του πλοίου της. Η προσπάθεια της εντάθηκε από την Άνοιξη φέτος. Προς το παρόν χωρίς αποτέλεσμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 21, 2018 Author Share Posted October 21, 2018 Πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του ΣΑΣ, στο Kavala Portal έλεγαν ότι θα υπάρξει θετική γνωμοδότηση για τη δρομολόγηση του Κωνσταντίνος Ι αλλά προς το παρόν πήρε αναβολή το θέμα της δρομολόγησης του. Κλιμακώνοντας τις πιέσεις της τοπικής κοινωνίας προκειμένου να ξεπεραστούν οι όποιες δυσκολίες υπάρχουν και να ξεκινήσουν, επιτέλους, τα δρομολόγια του δελφινιού που θα συνδέει το λιμάνι της Καβάλας με αυτό του Λιμένα της Θάσου, ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας απέστειλε επιστολή στο υπουργείο Τουρισμού και το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Στην επιστολή αυτή ο Θόδωρος Μαρκόπουλος επισημαίνει εκτός των άλλων ότι θα πρέπει να διασφαλιστεί ο κατάλληλος χώρος μέσα στο τουριστικό λιμάνι της Θάσου για να ελλιμενίζεται το υδροπτέρυγο μιας και οι υφιστάμενες λιμενικές υποδομές δεν επαρκούν. Quote «Με την παρούσα επιστολή μας σπεύδουμε να σας τονίσουμε ότι είναι απολύτως αναγκαία η δρομολόγηση υδροπτέρυγου στη γραμμή Καβάλα – Λιμένας Θάσου το οποίο θα συνδέει την Καβάλα, δηλαδή την έδρα της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας με την πρωτεύουσα του Δήμου Θάσου, του Λιμένα. Οι λόγοι για το ανωτέρω αίτημα είναι ιδιαίτερα σημαντικοί, καθώς έτσι διευκολύνονται στην μετακίνησή τους οι μόνιμοι κάτοικοι της Θάσου προς την Καβάλα όσο και της Καβάλας προς τη Θάσο με αποτέλεσμα ο χρόνος μετάβασής τους να μειωθεί σημαντικά. Όπως είναι γνωστό, το σύνολο των διοικητικών υπηρεσιών βρίσκονται στην Καβάλα. Πρέπει να καταγραφεί ότι με τα υφιστάμενα σήμερα συγκοινωνιακά μέσα (πορθμεία και υπεραστικά λεωφορεία) απαιτείται χρόνος πλέον των 2 ωρών για τη μετάβαση από Θάσο προς Καβάλα και αντίθετα ενώ με το προτεινόμενο δρομολόγιο του υδροπτέρυγου ο χρόνος αυτός θα περιοριστεί σε λιγότερο από το μισό. Στα πλαίσια αυτά είναι αναγκαία η διασφάλιση της προσέγγισης και παραμονής του υδροπτέρυγου στο Λιμένα Θάσου σε κατάλληλο χώρο εντός του υφιστάμενου εκεί τουριστικού λιμένα (καταφύγιου). Η λύση αυτή αποτελεί την πιο ενδεδειγμένη, πρόσφορη και ασφαλή εκδοχή με δεδομένο ότι οι υπόλοιπες υφιστάμενες λιμενικές υποδομές αφενός δεν είναι επαρκείς από απόψεως χώρου και αφετέρου είναι εκτεθειμένες σε ανέμους και καιρικά φαινόμενα εφόσον δεν προφυλάσσονται από κανέναν κυματοθραύστη. Σε συνέχεια των παραπάνω ευελπιστούμε για τις δικές σας άμεσες ενέργειες». Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 4, 2018 Author Share Posted November 4, 2018 Από αναβολή σε αναβολή τα δρομολόγια του υδροπτέρυγου για τη Θάσο Quote Δεν βρέθηκε λύση με τον ασφαλή ελλιμενισμό του στο λιμάνι του Λιμένα της Θάσου, με αποτέλεσμα να δοθεί νέα παράταση στην έναρξη των δρομολογίων του F/D KONSTANTINOS I Κι ενώ όλα έδειχναν πως το υδροπτέρυγο θα ξεκινούσε από τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018 κάτι τέτοιο φαίνεται πως δε θα γίνει, αφού μπορεί όλα να είναι έτοιμα από πλευράς της εταιρίας, το θέμα όμως του ελλιμενισμού του υδροπτέρυγου στο λιμάνι του Λιμένα παραμένει στον αέρα, καθώς ακόμα δεν έχει αποφασιστεί το πού θα δένει και κυρίως να δένει με ασφάλεια στο λιμάνι. Έτσι, δόθηκε ακόμα μία παράταση στην έναρξη των δρομολογίων το F/D KONSTANTINOS I το οποίο, όπως φαίνεται, θα ξεκινήσει από τη Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018 τα δρομολόγιά του, αν μέχρι τότε βρεθεί λύση με τον ελλιμενισμό του στη Θάσο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 10, 2018 Author Share Posted November 10, 2018 Το σίριαλ συνεχίζεται με την επίμονη καθυστέρηση της έναρξης των δρομολογίων του KONSTANTINOS I της Fast Ferry Lines. Το δελφίνι βρίσκεται 2 εβδομάδες στο λιμάνι της Καβάλας «Απόστολος Παύλος» ανενεργό, περιμένοντας να βρεθεί λύση στο θέμα του ελλιμενισμού στον Λιμένα Θάσου . Έτσι για ακόμη μια φορά ακυρώνεται η έναρξη των δρομολογίων μέχρι νεοτέρας. Θυμίζουμε πως το υδροπτέρυγο ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσει τα δρομολόγια του τη Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua_blue Posted November 10, 2018 Share Posted November 10, 2018 Η αρχικη πηγη του αρθρου ειναι το Kavala Port News .gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 29, 2018 Author Share Posted November 29, 2018 Συνεχίζει να περιμένει το υδροπτέρυγο την έναρξη των δρομολογίων του από Καβάλα για Λιμένα Θάσου και το αντίστροφο. Όλα τα ζητήματα που αφορούν υπηρεσίες-Υπουργείο-Λιμεναρχείο έχουν λυθεί. Αυτό που πρέπει να τακτοποιηθεί είναι ένα έγγραφο που αφορά την «ταυτότητα» της πλοιοκτήτριας εταιρίας. Γύρω από το θέμα υπάρχει κινητικότητα κι έτσι αυτό το έγγραφο αναμένεται να κατατεθεί στις αρχές από μέρα σε μέρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua_blue Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 Το Κωνσταντινος Ι εφυγε ρυμουλκουμενο απο την Καβαλα για την συντηρηση του ...ενω δρομολογια αναμενεται να ξεκινησει την Δευτερα 11 Μαρτιου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2019 Author Share Posted February 28, 2019 Το Κωνσταντίνος Ι δεν πάει για έκτακτο δεξαμενισμο αλλά επειδή θα ξεκινήσει δρομολόγια, πρέπει να καθαρό από κάτω έτσι ώστε να μπορεί να σηκωθεί, γιατί μετά από τόσο καιρό που είναι στο νερό θα έχει πιάσει βρωμιά!! Εδώ τα δελφίνια στο Σαρωνικό βγαίνουν πάνε σχεδόν κάθε εβδομάδα για ένα γρήγορο καθάρισμα. Ενώ ότι δεν πρέπει να βγάλει ζημιά λόγω της δεύτερης συντήρησης, το αφήνω ασχολίαστο!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Kavala Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 Το υδροπτέρυγο ήταν αρκετό καιρό για συντήρηση οπότε και όλα επειδή γνωρίζω εκ των έσω ήταν καθαρά . Βέβαια ο καιρός που ήταν ανενεργό λογικό ήταν να οφείλουν να το ξαναπάνε για δεύτερη συντήρηση .Δεν είναι απλό καθάρισμα ξανά λέω είναι δεύτερη συντήρηση πράγμα το οποίο σημαίνει ότι λογικά δεν θα πρέπει να βγουν βλάβες εφόσον το έχουν καλή δουλειά σε όλα τα μηχανικά του θέματα ..και αν δείτε μέσα στο άρθρο αιτιολογώ για το θέμα ''να μην βγάλει αλλη ζημιά'' . Οπότε σας παρακαλώ να είστε λίγο πιο προσεκτικοί στο τι λέτε ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 7, 2019 Author Share Posted March 7, 2019 Επειδή ήταν ανενεργό δεν το πάνε για συντήρηση μηχανημάτων αλλά για καθαρισμό των υφάλων!!! Συντήρηση χρειάζεται όταν δουλεύουν τα μηχανήματα και συμπληρώνουν ώρες λειτουργίας!! Καμία κλάση δεν ζητάει δεύτερο δεξαμενισμό για συντήρηση εξαρτημάτων (τιμόνια και άξονες) μέσα σε 6 μήνες!!! Έκτος εάν δεν είχαν πάρει χαρτιά για αυτά τα εξαρτήματα και τώρα βγαίνει για αυτό το λόγο!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 δηλαδη σε ενα πλοιο που ειναι ανενεργο για μεγαλο διαστημα, δεν κανουν συντηρηση στις μηχανες; οπως ειναι, παει δεξαμενη, κανει προσω και ξεκιναει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 8, 2019 Author Share Posted March 8, 2019 Εάν κάνουν τα απαιτούμενα στη διάρκεια της ακινησίας του!! Υποτίθεται ότι οι συντηρήσεις των μηχανών έχουν γίνει γιατί έλεγαν ότι θα ξεκινήσουν δρομολόγια το Νοέμβριο. Το πλοίο πραγματοποιεί δοκιμαστικό αυτή την ώρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 10, 2019 Author Share Posted March 10, 2019 Άλλο ένα δοκιμαστικό σήμερα για το Κωνσταντίνος Ι καθώς και ένα ταξίδι πιστοποίησης στη Θάσο, ενώ η έναρξη των δρομολογίων πάει για τη Τετάρτη 13/3/19. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now