Jump to content
Shipfriends

Παναγία Σουμελά (IMO 7400259)


Recommended Posts

Τώρα ξέρω τι θα πεί η φράση "βαπόρι μιας άλλης εποχής"...
Σίγουρα αγόρασε αυτό το "πλοίο" ???

Δείτε το LADY OF MANNousis, θα εβαζα στοίχημα πως είναι του '50, άντε του '60
κ όμως αυτό το νέο καμάρι της ακτοπλοίας μας είναι νεότερο απο τους Απόλλωνες :eek:

Κάτι λέγαμε για κατάργηση της 35ετίας...
...και κάποιοι θεωρούσαμε λάθος να κατέβει το όριο στα 30 χρόνια... B)

παράκληση: όσοι έχουν χάψει τα περι αναβάθμισης της ακτοπλοίας παρακαλώ να μην πατήσουν το παραπάνω link πριν πιούν τα χάπια τους.

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 335
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με το Lady of Man είχα ταξιδέψει το 1999 από Αγγλία για Ιρλανδία!! Και θυμάμαι που μου είχε δημιουργήσει τις χείριστες εντυπώσεις!! Άσχετα εάν έλεγα πως είχε ξεφύγει αυτό το πλοίο από την Ελλάδα!! Μέσα σε άσχημη κατάσταση και κούναγε αρκετά!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Καλα εσυ τον 'Ε' περιμενες για να δεις το βαπορι... Δεν ειναι σουργελο... Απλα μαλλον φτιαχτηκε το 76 με σχεδια προπολεμικα.. Πως λεμε Ιονις. Ξεκιναει το 69 και τελειωνει το 77!!!

Link to comment
Share on other sites

Ναι ειναι το τωρινο ΕUNHA αλλα το θεμα ειναι θα το χρησιμοποησει ως Ro - Ro? Ενω το FERRY TOKYO ειναι καθαρα φορτηγο οχηματατγωγο αλλα σιγουρα θα μετατραπει σε Ro - Ro, το χει αναφερει το περιοδικο. Το LADY OF MANN το μονο που θελει ειναι μια ριζικη μετασκευη στην πρυμνη του γιατι ειναι στρογγυλεμενη...Μια η απορια σε ποιες γραμμες θα τοποθετηθουν? Για το τριτο ειναι γνωστη η γραμμη που θα κανει

Link to comment
Share on other sites

Σημειωση moderator: Μεταφερονται εδω σε νεο θεμα οσα post αφορουσαν την καινουρια αγορα Lady of Mann, απο το τοπικ της ΣΑΟΣ Ferries.

Το LADY OF MANN το μονο που θελει ειναι μια ριζικη μετασκευη στην πρυμνη του γιατι ειναι στρογγυλεμενη

Μακαρι να ηταν ετσι φιλε Καραβολατρη αλλα οπως εχει πει και ο Π100 που εχει ταξιδεψει με το πλοιο, και οπως λενε και καραβολατρες του εξωτερικου το πλοιο εσωτερικα δεν ειναι σε καθολου καλη κατασταση οσον αφορα τους χωρους επιβατων. Ταιριαζει γαντι στο προφιλ του στολου της ΣΑΟΣ ομως :D!

Link to comment
Share on other sites

Για ποσο καιρο αραγε θα κανει δρομολογια ενα πλοιο του 1976?? Ας ερθει πρωτα εδω να δουμε αν θα το "καλλωπισει" καλα ο Μανουσης....και τι εκφραζεις θα αποκτησει απο μας τους καραβολατρες...Μην κρινουμε αν δεν το δουμε απο κοντα και ταξιδεψουμεμαζι του...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και η επισημη ανακοινωση της πωλησης απο την Isle of Mann Steampacket Co.

September 2005

A FINAL FAREWELL FOR A LADY

The grand old lady of the Steam Packet fleet, Lady of Mann will be sold this

year. Greek interests have agreed to buy the vessel, which they expect to

operate on services in the North Aegean Sea later this year. The sale is

expected to be completed in early October 2005.

Built for the Company by Ailsa Shipbuilding in Troon, Scotland the Lady of

Mann entered service in 1976 on Isle of Man services.

Steam Packet's Managing Director Hamish Ross said, 'This announcement will

come as no surprise, as the 'Lady' is now coming up to 30 years old. She has

been a very popular vessel and has served the Company and the Isle of Man

with great distinction'.

The Lady of Mann is at present on charter in the Azores, but on her return

the sale will be completed. The MV Ben My Chree and Superseacat Two will

continue to provide scheduled services to the Island from Heysham and

Liverpool in Autumn and Winter 2005.

The introduction of frequent fast ferry services to the Island in 1997

relaunched the Isle of Man as a popular short break destination.

For further information please contact

Geoff Corkish, Communications Manager at

SPC on 01624 645645

Link to comment
Share on other sites

Polu eggyres plhrofories apo tous pwlhtes alla kai yardes pou exei bre8ei to bapori pou tyxaia ema8a thn pwlhsh tou kai agnooousa to topic edw:

gyrizei apo charter sto telos ths prosexhs ebdomadas

apo mhxanikhs pleuras einai teleia diathrhmeno

oi neeoi agorastes 8a ftia3oun normal katapelth giati twra exei apo auta ta tide steps (den 3erw thn texnikh tous onomasia)

h timh htan idiaitera xamhlh alla meta ema8a apo mia repair yard oti eixe terastia problhmata me Lloyds sto last survey me apotelesma na allaxtoun polloi tonoi sidero. Htan omws oloi osoi bre8hkan skartoi?

Edw omws einai to koumpi ths SAOS.

to ploio exei full specifications gia stokxomh 2 diamerismatwn klp boreioeurwpaika. Apotelesma an ontws katargh8ei h 35etia me oro solas90 kai stockholmh to ploio 8a meinei stis ellhnikes 8allases gia kairo.

Link to comment
Share on other sites

ladyofmann.jpg

εχω μια απορια: φορτηγα παιρνει;

ετσι οπως τη βλεπω πολυ χαμηλο φαινεται το αποκατω της. θα χωρανε τα μεγαλα ή θα σφηνωνουν και θα εχουμε γελια;

ενταξει θα ανοιξουμε την πρυμη, θα βαλουμε καταπελτη θα αλλαξουμε μοκετες αλλα μηπως δεν αρκουν αυτα;

ΥΓ: η φωτο κατ'ευθειαν απο το ferry photos

Link to comment
Share on other sites

εχω μια απορια: φορτηγα παιρνει;
Το σωστό ερώτημα είναι: επιδοτήσεις μπορεί να πάρει?

Νομίζω πως ναι! Έχει όλα τα προσόντα, ταχύτητα, καλό ιστορικό και κυρίως (όπως είπε ο Άγγελος) έχει εναρμονισθεί με την Στοκχόλμη.

Άρα δεν θα έχει και όριο ηλικίας. Και θα ταξιδεύει μέχρι να "μωλώσουν" τα νησιά με την στεριά :D

Συνεπώς, αυτό το πλοίο θα φέρει τα λέφτά του στον Μανούση διπλά-τριπλά και τρίδιπλα!

Έ τώρα εάν στριμώχνεται και κανένα φορτηγό, μικρό το πρόβλημα.

Πάντως, νομίζω ότι ο Μανούσης (και είναι προς τιμήν του) διδάχθηκε πολλά από το Νόνα Μαίρη.

Και δεν θα επαναλάβει τα ίδια λάθη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελευταίο ταξίδι με τιμητική συνοδεία!

September 25

ISLE OF MAN STEAM PACKET COMPANY

LADY OF MANN - the Lady returned home for the last time in the early hours of Friday, September 23. She entered Gladstone Lock around 01:00 and proceeded to her berth at Alexandra Dock. She apparently had bow thruster problems and was escorted by Adsteam's Canada to her berth where she arrived at 01:55.

http://www.merseyshipping.co.uk/news/2005/09_2005/092005.htm

Έχουμε προπελάκια ρεζέρβα?
Link to comment
Share on other sites

Όλα, όσα θα θέλατε να μάθετε για το «Lady of Mann» και δεν τολμούσατε να ρωτήσετε!

Ένα site αφιερωμένο αποκλειστικά στο πλοίο!

Ιστορικό, φωτογραφίες, μέσα-έξω, από κάτω, στη δεξαμενή, αξονοπροπέλες, σταμπιλάϊζερ,.. Τα πάντα!!!

Περιμένω τα αποτελέσματα της επιθεώρησης από τους ειδικούς. :eek:

Μόνο που σε κάποιες φωτογραφίες τα εικονίδια δεν ανοίγουν. :confused:

Welcome to the LADY OF MANN website.

Dedicated to the last Isle of Man side loading car ferry and the author's personal favourite.

Τελικά με όλη αυτή την αγάπη που του δείχνει αυτός που έστησε την ιστοσελίδα, άρχισα να το συμπαθώ το πλοίο.

Με το συμπάθειο, δηλαδή. :D

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το περιοδικό «Irish Sea Shipping» (9/10/2005) το πλοίο δεν έχει ξεκινήσει ακόμα για την Ελλάδα.

Αυτό θα γίνει στις αμέσως επόμενες ημέρες και η ακριβής ημερομηνία θα εξαρτηθεί από το πότε θα ολοκληρωθεί

η επισκευή του bow thruster (βλέπε προηγούμενα μηνύματα).

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το περιοδικό «Irish Sea Shipping» (Τε 12/10/2005).

Στο πλοίο έχουν σβηστεί το όνομα και το νηολόγιο και έχει Ελληνική σημαία.

Την Τετάρτη το απόγευμα, κάποιος είδε τουλάχιστον 4 Έλληνες ναυτικούς κοντά στο πλοίο και ρώτησε έναν από αυτούς (που του φαινόταν για μηχανικός) για το πότε θα φύγουν.

Αυτός, ο οποίος ήταν ο μόνος που ήξερε κάποια Αγγλικά για να συνεννοηθούν, του είπε ότι έφθασε μόλις την Τρίτη και δεν ξέρει ακόμη πότε θα φύγουν ακριβώς.

Ένας από τους υπολοίπους φορούσε μπουφάν της «Hellas Ferries»!!!

Από ότι φαινόταν το πλοίο ανεφοδιάστηκε σε καύσιμα και δούλευαν όλες οι γεννήτριες.

Τελικά έχουν και εκεί πάνω τον Νίκο και το Ηλία τους. :D Που όλα τα βλέπουν και ρωτάνε για τα πάντα!!! :rolleyes:

Οπότε σε λίγες μέρες θα ξέρουμε και το όνομα και το πότε φεύγει.

Είμαι περίεργος να δω τι όνομα θα του δώσει ο κ. Μανούσης.

Link to comment
Share on other sites

παναγια σουμελα θα λεγεται συμφωνα με ξενογλωσσο forum.

FERRIES OF SOUTHERN EUROPE

The Lady has been renamed Panagia Soumela.

Panagia Soumela is the name of a monastery near Veria to the west of Thessaloniki in northern Greece. "Panagia" means the Virgin Mary..

που'σαι αντρεα να το δεις :D .

υποθετω θα θυμαστε οι παλιοτεροι οτι ο αειμνηστος, οταν εγινε πρωθυπουργος, δεν πηγαινε τηνο το 15αυγουστο, αλλα στην σουμελα, για να τιμησει (και καλα) τον ποντιακο ελληνισμο.

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά δεν μπορούσα να φανταστώ πιό αταίριαστο όνομα για πλοίο :rolleyes:

Εκτός και εάν ο τραπεζίτης που έδωσε το δάνειο είναι Πόντιος και είπε να τον τιμήσει.

Χώρια που θα σφαχτούν με τον Α. Βεντούρη, γιατί του περιορίζει την γκάμα των ονομάτων :D

Άντε και το Γιαπωνέζικο: Παναγία Προυσιώτισσα :D

Link to comment
Share on other sites

Παναγια Σουργελά δεν υπαρχει ε?

Κριμα γιατι θα τσακωνονταν ποιος θα το πρωτοβγαλει..

Ευτυχως τελειωσαν οι κεραυνοι και δε θα πεσει φωτια να με καψει

Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνεται η πληροφορία του proud και από το περιοδικό «Irish Sea Shipping» (Κυ 16/10/2005).

LADY OF MANN - now transferred to Greek ownership has been renamed PANAGIA SOUMELA.

At the time of compiling this update she remains at Alexandra Dock, Liverpool, undergoing preparations for her departure.

Ενώ παρακάτω (για όσους Βρεττανούς ψάχνονται τι σημαίνει "PANAGIA SOUMELA") έχει ένα λίνκ ελληνικό για τις κατά τόπου Παναγίες!
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...