Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 6/7/2016 at 12:59 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Αυτό που έχω ακούσει εγώ είναι ότι ο Αίολος Κεντερης ναυλώθηκε από Ιταλό εφοπλιστή που δεν έχει σχέση με την γειτονική ακτοπλοΐα (έχει στη κατοχή του πλοία φορτηγά και γκαζάδικα). Αυτό που ακούγεται είναι ότι θέλει να δρομολογήσει ανάμεσα στη Σικελία-Μάλτα.

 

 

On 6/8/2016 at 2:08 PM, MILTIADIS said:

Οντως ετσι ειναι Augusta-Valetta συγκεκριμενα θα δρομολογηθει.

 

 

On 6/8/2016 at 2:21 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Έτσι γράφει το ship2shore, αλλά χωρίς να μπορέσει να μας ενημερώσει για ποιος είναι αυτός που θα το δρομολογήσει!!

 

Αφού αρχίζει και ζεσταίνεται το θέμα του Κεντέρη στη Μάλτα, να πάρουμε μια μικρή γεύση από το πού πάει να μπλέξει.

 

Η μοναδική επιβατική σύνδεση μεταξύ Σικελίας και Μάλτας, προσφέρεται από την Virtu Ferries που συνδέει καθημερινά τη μικρή πόλη Pozzalo στο νοτιοανατολικό άκρο της Σικελίας, με τη Βαλέττα, μιλιομετρικά είναι η συντομότερη απόσταση. Μοναχοβάπορο της γραμμής το ταχύπλοο Jean de La Valette που πραγματοποιεί σίγουρα ένα, ανάλογα με τη μέρα και τη σεζόν 2 δρομολόγια την ημέρα από και πρός τους 2 προορισμούς. Μάλιστα η Virtu Ferries προσφέρει και ανταπόκριση με πούλμαν από και πρός την Κατάνια, που είναι το κοντινότερο αεροδρόμιο στην περιοχή.

 

H Augusta τώρα, βρίσκεται ανάμεσα στο Pozzalo και την Catania, με το μάτι η πλεύσιμη απόσταση πρός τη Βαλέττα πρέπει να είναι σχεδόν διπλάσια όμως. Ίσως, -αν είναι αυτή όντως η προτιθέμενη γραμμή- να ποντάρουν στο γεγονός πως Catania - Pozzalo με το αυτοκίνητο πρέπει να είναι γύρω στη 1.5 ώρα σε όχι τόσο καλό δρόμο. Δε βλέπω άλλο λόγο γιατί να πάνε στην Augusta. Μια άλλη ερώτηση είναι γιατί να χρειάζεται ένα τόσο μεγάλο ταχύπλοο σα τον Κεντέρη. Για τη χωρητικότητα σε επιβάτες δεν ξέρω, αλλά μου κάνει εντύπωση το γκαράζ. Μια λεπτομέρεια που πρέπει να έχουμε υπ' όψιν μας είναι πως στη Μάλτα η οδήγηση γίνεται στο αριστερό ρεύμα του δρόμου, α-λά Μεγάλη Βρεταννία. Αναρωτιέμαι λοιπόν πόσος κόσμος είναι πια που θα πάρει το αυτοκίνητό του για να πάει από το ένα στο άλλο, γνωρίζοντας πως η οδήγηση είναι ακριβώς ανάποδη με τις δυσκολίες που αυτό συνεπάγεται. Με λίγα λόγια, μου προξενούν απορία και η επιλογή λιμανιού στη Σικελία, και η επιλογή του συγκεκριμένου πλοίου. Αν βέβαια είναι όντως αυτή η γραμμή. Προσωπικά δυσπιστώ πως θα φεύγει από Augusta.

 

Όσον αφορά το κομμάτι φορτίο, η Grimaldi Lines είναι και εδώ παρούσα. Συνδέει την Μάλτα με την Catania και από εκεί με το υπόλοιπό της δίκτυο 3 φορές την εβδομάδα, σαν προέκταση της γραμμής Genova - Livorno - Catania η οποία αυτόν τον καιρό εξυπηρετείται από τα Eurocargo Venezia, Eurocargo Malta και Eurocargo Istanbul.

 

ΥΓ

Σε όσους προξένησε εντύπωση το πολύ εύηχο όνομα Jean de la Valette, να μερικές λεπτομέρειες για τη ζωή και τη δράση του. Σε όσους θα ήθελαν να διαβάσουν περισσότερα πράγματα για τον Jean de la Valette αλλά και την ιστορία όλης της Μεσογείου επί Οθωμανικών χρόνων περιλαμβανομένης και της Ελλάδας, συνιστώ ανεπιφύλακτα το βιβλίο του Roger Crowley, "Empires of the Sea: The Final Battle for the Mediterranean, 1521 - 1580" (ISBN: 978-0-571-23231-4). Αυτή είναι η αγγλόφωνη έκδοση, δεν έχω ιδέα αν έχει μεταφραστεί στα ελληνικά.

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Nick the Greek said:

Πάντα αναρωτιόμουν τι κίνηση να έχει η γραμμή αυτή, ειδικά σε ΙΧ αυτοκίνητα, από τη στιγμή που στη Μάλτα οδηγούν στα αριστερά, όπως στην Αγγλία, και δεν είναι εύκολο για ευρωπαικά αυτοκίνητα να κυκλοφορήσουν εκεί, και το αντίστροφο.

Συγγνώμη για το off topic, αλλά το ίδιο συμβαίνει -και μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό- στο Dover-Calais; Έχω αναρωτηθεί πολλές φορές πως είναι τόσο cool, ταξιδιώτες να περνάνε απέναντι για διακοπές οδηγώντας το αμάξι τους και είχα επιφυλάξεις με το να περάσω κι εγώ με αυτοκίνητο στο παρελθόν, είτε προς Βρετανία για Γαλλία/Βέλγιο, είτε το αντίστροφο.

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμβαίνει, το είχα κάνει κι εγώ πρίν ένα 5άρι χρόνια μεταξύ Dover και Calais, κι έτρεμε το φυλλοκάρδι μου με το νοικιάρικο αυτοκίνητο μια που η αγγλική ασφάλεια δεν σε καλύπτει. Απλά δεν ξέρω αν αυτού του είδους η κίνηση είναι αρκετή για να γεμίσει ένα γκαράζ, ειδικά αν διπλώσουν τα βαπόρια. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε καταλαβαίνω :lol: Αν θυμάμαι καλά, μπορείς να επιλέξεις επέκταση της ασφάλειας για εκτός UK με επιπλέον κόστος. Τώρα αναφορικά με την κίνηση Μάλτα-Σικελία, δεδομένης και της διαφορετικότητας στον τρόπο οδήγησης, όντως ακούγονται πολλά δύο πλοία. Άσχετα με το ότι η εταιρεία αναφέρει πως θέλει να αυξήσει τα δρομολόγια.

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά, ειλικρινά το συνηθίζεις σχετικά γρήγορα :)

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο μεγάλο, όσο ίσως φαντάζει αρχικά. Λίγο περισσότερη προσοχή στις διασταυρώσεις, ειδικά στις κυκλικές και δε θα έχεις κανένα πρόβλημα ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι μπαίνεις με το ίδιο αυτοκίνητο από έναν τόπο συγκεκριμένου τρόπου οδήγησης σε τόπο με αντίστροφο τρόπο οδήγησης. Δηλαδή οδηγάς από την "ανάποδη", αλλά με τιμόνι "κανονικής", κατάλαβες τι εννοώ; :) Το να οδηγήσεις στο UK με "δικό" τους αυτοκίνητο, ΟΚ, συνηθίζεται, το έχω κάνει προσωπικά. Η πρώτη περίπτωση, όμως, είναι επικίνδυνη (ορατότητα κτλ.). Sorry για το off.

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε κατάλαβα :) Το έχω κάνει από Ολλανδία για Αγγλία. Μετά τα πρώτα χιλιόμετρα είσαι εντάξει.

Άσε, που όταν βλέπουν οι ντόπιοι ξένες πινακίδες, προσέχουν από μόνοι τους και αποφεύγουν να σε πλησιάσουν :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να δούμε και λιγάκι προγραμματισμό Grimaldi Lines σε επίπεδο δρομολογίων, σήμερα είχαμε 2 προσεγγίσεις στη Μάλτα, σχεδόν ταυτόχρονα, και τα 2 πλοία προερχόμενα από Catania. Το μεν Euroferry Malta σε προέκταση της γραμμής Salerno - Catania, ενώ το Eurocargo Venezia σε προέκταση του Genova - Catania. Δεν ξέρω γιατί δεν έγινε μεταφόρτωση το φορτίου του ενός στο άλλο, αλλά είναι λιγάκι περίεργο αυτό, δεν το έχω ξαναδεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φαίνεται να έχουμε νέο πρόσωπο στην Κόλαση, στη γραμμή Catania - Malta με τα χρώματα της Moby/Tirrenia. Η εταιρεία ανακοίνωσε την πρόθεσή της να δρομολογήσει σε μόνιμη βάση ένα πλοίο 1,500 lane metres ανάμεσα στα δυο λιμάνια. Δεν αναφέρεται ποιό πλοίο θα είναι αυτό, αν γίνει πάντως θα πρόκειται για πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη και μεγάλο χώσιμο στις δουλειές της Grimaldi. 

 

Για να δώσω μια εικόνα, η Malta αυτήν τη στιγμή εξυπηρετείται από την Moby/Tirrenia 1 φορά την εβδομάδα από Catania, με προέκταση της γραμμής Genova - Livorno - Catania. Η προσέγγιση αυτή γίνεται συνήθως το Σάββατο από το Eliana Marino. Η Grimaldi Lines την ίδια στιγμή, έχει άλλες 3 προσεγγίσεις. Δύο κάθε Πέμπτη και Σάββατο(για τις μέρες μην το δένετε και κόμπο) σαν προέκταση της γραμμής Genova - Livorno - Catania(όπως ακριβώς και η Moby/Tirrenia δηλαδή), και άλλη 1 σαν προέκταση της γραμμής Salerno - Catania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχει 2(Euroferry Malta και Eurocargo Venezia η Eurocargo Malta) καθε Δευτερα,Καθε Πεμπτη καποιο απο τα 2 Eurocargo προανεφερα,καθε Σαββατο συνηθως το Euroferry Venezia απο πλευρας G και οπως ειπατε το Eliana Marinο,επισης καθε Σαββατο

Κατω το Eliana Marino κατα τον χθεσινο αποπλου του απο τη Valletta

20170318_105442-crop.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ε όχι και πληθυντικός, ποιός είμαι ο Grand Pappas?(που λέει κι ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος) :D.

 

Πολύ σωστά, το Euroferry Malta είναι της γραμμής της Catania και τα άλλα 2 είναι της γραμμής της Genova - Livorno - Catania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαχα οκ!

 

Γνωρίζουμε αν το πλοίο που θα δρομολογήθει θα ναι  Ro-Pax η Ro-Ro?* 

Edited by proud_ionian
διπλο ποστ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι ιταλικές εταιρείες, ανακαλύπτουν ξαφνικά τη Μάλτα. Αφού δε την βρήκαν οι Τούρκοι :P.

 

Πέρα από την πλάκα, ξαφνικά όλοι ανακάλυψαν την συγκεκριμένη γραμμή και ανταγωνίζονται σαν τρελοί. Ας συνοψίσουμε:

 

Η Grimaldi Lines έχει 3 προσεγγίσεις. Δύο κάθε Πέμπτη και Σάββατο(για τις μέρες μην το δένετε και κόμπο) σαν προέκταση της γραμμής Genova - Livorno - Catania(όπως ακριβώς και η Moby/Tirrenia δηλαδή), και άλλη 1 σαν προέκταση της γραμμής Salerno - Catania.

 

Η Moby/Tirrenia προτίθεται να κάνει με το Barbara Krahulik ή/και το Eliana Marino άλλες 4 προσεγγίσεις εβδομαδιαία.

 

Σε όλα αυτά, προστίθεται και η GNV η οποία ανακοίνωσε επί της ουσίας άλλες 2 προσεγγίσεις εβδομαδιαία, η πρώτη εκ των οποίων μόλις έλαβε χώρα με το Κρήτη Ι. Η πρώτη αναχώρηση θα λαμβάνει χώρα στις 0500 το πρωί του Σαββάτου από Μάλτα για Civitavecchia μέσω Palermo, ενώ η δεύτερη στις 0900 το πρωί της Δευτέρας για Palermo και Genova.

 

Το σχόλιο το οποίο μπορώ να κάνω, χωρίς να ξέρω την κίνηση της γραμμής, είναι πως δεν μπορεί να είναι λωλός ο Grimaldi που τόσα χρόνια είχε μόνο 2 προσεγγίσεις την εβδομάδα εκτός πια αν ξαφνικά η Μάλτα έγινε η ατμομηχανή της Νοτίου Ευρώπης σε παραγωγή ή/και εισαγωγές. Μου φαίνεται δηλαδή πως κάποια στιγμή πρέπει να ορθολογιστεί αυτό το πράγμα. Το σίγουρο είναι πως στην Ιταλία υπάρχει πόλεμος μεταξύ των εταιρειών.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια διόρθωση, 2 κάθε Δευτέρα,1 κάθε Πέμπτη και Σάββατο, επίσης το Κρήτη κατέπλευσε για πρώτη φορά στο Marsaslokk εχθές γύρω στις 1 το βραδυ  και αναχωρησε 3 ώρες αργότερα 

Edited by Nick the Greek
Quote

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνοι, όπως λέω και παραπάνω οι μέρες και τα ωράρια της Grimaldi ειδικά, είναι με λίγο αλατάκι.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/4/2017 at 9:45 PM, Nick the Greek said:

Οι ιταλικές εταιρείες, ανακαλύπτουν ξαφνικά τη Μάλτα. Αφού δε την βρήκαν οι Τούρκοι :P.

 

 

 

Το εντελώς "ξαφνικο" ενδιαφέρον προέκυψε,επειδή η πρωτεύουσα Valletta θα είναι και η πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης για το δεύτερο εξάμηνο του επόμενου ετους:P

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα βλέπουμε κάτι που εγώ τουλάχιστον δεν το είχα προσέξει στο παρελθόν. Το Eurocargo Malta με τα 19 του μιλάκια απέπλευσε χτές το βράδυ από τη Ζζζζζένοβα με προορισμό τη Μάλτα απ' ευθείας, κι όχι μέσω Catania ή Salerno όπως είναι συνήθως οι γραμμές της Grimaldi. Αύριο ξημερώματα at the Marios' Superfast places :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Ιούνιος φεύγει, η Barbara Krahulik έρχεται :).

 

Επιτέλους η Tirrenia ανακοίνωσε τα δρομολόγια τα οποία εκτείνονται από την 20ή Ιουνίου, μέχρι την 17η Σεπτεμβρίου με 7.5 ώρες κροσσάρισμα ημερήσιο και 9 ώρες νυχτερινό και 4 αναχωρήσεις σε κάθε κατεύθυνση. Ας πάρουμε για παράδειγμα την επόμενη εβδομάδα ώστε να πάρουμε μια γεύση.

 

Αναχωρήσεις από την Catania:

Κυριακή στις 2100

Τρίτη στις 2030

Τετάρτη στις 2100

Παρασκευή στις 2030

 

Αναχωρήσεις από τη Malta:

Σάββατο στις 0900

Δευτέρα στις 2100

Τετάρτη στις 0900

Πέμπτη στις 2100

 

Με λίγα λόγια το πλοίο για όλο το καλοκαίρι θα λειτουργεί σαν ro-pax όπως είχε αρχικά σχεδιασθεί και θα προσφέρει ακόμα και camping on board. Το ατομικό εισιτήριο είναι στα 55 ευρώ, η καμπίνα στα 123, το ΙΧ στα 77 και το δίκυκλο στα 45. Πολύ πρωτοποριακό εγχείρημα, ίδωμεν πως θα εξελιχθεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, Nick the Greek said:

O Ιούνιος φεύγει, η Barbara Krahulik έρχεται :).

Με λίγα λόγια το πλοίο για όλο το καλοκαίρι θα λειτουργεί σαν ro-pax όπως είχε αρχικά σχεδιασθεί και θα προσφέρει ακόμα και camping on board. Το ατομικό εισιτήριο είναι στα 55 ευρώ, η καμπίνα στα 123, το ΙΧ στα 77 και το δίκυκλο στα 45. Πολύ πρωτοποριακό εγχείρημα, ίδωμεν πως θα εξελιχθεί.

Με προλαβες μιας και γω χθες έμαθα τι ακριβώς γινεται! Το πρόβλημα όμως είναι ότι πηγαινοερχεται άδειο,παράδειγμα την Δευτέρα το βράδυ που το είδα είχε 2 Ι.Χ. και 8 φορτηγά μόνο, παρόλαυτα ελπίζω να το τιμήσω κάποια στιγμή!

Edited by Nick the Greek
Quote

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως είναι ακόμη νωρίς, η γραμμή μόλις τώρα άρχισε να διαφημίζεται επί της ουσίας. Ας το δούμε σε βάθος χρόνου, είναι σίγουρα πειρασμός όμως ένα τέτοιο ταξίδι με ένα τέτοιο πλοίο, είναι για πολύ μερακλήδες :)

Edited by Nick the Greek
Ορθογραφία

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...