Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Είναι πολλά λεφτά ομολογουμένως. Από τα ρορό δεν βάζει κανένα επιβάτες πια έτσι? Η μόνη άλλη γραμμή με επιβάτες είναι 1-2 φορές την εβδομάδα τα Euroferrια, σωστά?

Link to comment
Share on other sites

Από κίνηση το συγκεκριμένο ταχύπλοο πως τα πηγαίνει;Ρωτάω γιατί αν ταξιδεύει με πρωτόκολλο και τέτοιες τιμές θα αφήνει σίγουρα πολλά λεφτά στην εταιρεία του.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Σε κάποια γωνία της Sliema, στη Μάλτα, σε ένα δωμάτιο που κυριαρχείται από μια μεγάλη αφίσα του Max Verstappen, ο @Marios Superfastξεσκονίζει και περιποιείται τη φωτογραφική του μηχανή, με ένα σαρδόνιο χαμόγελο στο πρόσωπό του. Ετοιμάζεται να την χρησιμοποιήσει ξανά και ξανά, γιατί η Virtu Ferries απέκτησε ανταγωνιστή στη γραμμή της ηπειρωτικής Ιταλίας. Το δημοσίευμα ονοματίζει σαν την εταιρεία που θα ξεκινήσει το εγχείρημα την FSR, εγώ λέω πως έχουν κάνει λάθος και πρόκειται για τη γνωστή από τις γραμμές Ισπανίας - Μαρόκου, FRS. Δεν αναφέρεται το όνομα του λιμανιού(-ων) στη Σικελία, ονοματίζεται όμως το ταχύπλοο Bonanza Express της Fred Olsen σαν το πλοίο που θα χρησιμοποιηθεί στη γραμμή, χωρίς να ξεκαθαρίζεται αν θα μιλάμε για αγορά ή ναύλωση. 

Link to comment
Share on other sites

 

On 10/15/2020 at 5:29 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Bonanza Express έμεινε ανενεργό από το Μάρτιο αλλά πλέον φαίνεται να πουλήθηκε σε νέα εταιρεία για τη σύνδεση της Μάλτας με την Ιταλία.

Μάλλον για πώληση του Bonanza Express μιλάμε σε νέα εταιρεία  

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η Virtu Ferries αμύνεται του πατρίου εδάφους απέναντι στην νεοεισερχόμενη Ponte Ferries, και ανακοινώνει την έναρξη νέας σύνδεσης ανάμεσα σε Μάλτα και Κατάνια με το Jean de la Valette. Ναυμαχία θα γίνει στη Μάλτα φέτος το καλοκαίρι. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καινούρια σύνδεση της Μάλτα με την ηπειρωτική Ιταλία, αυτήν τη φορά με το Παλέρμο. Πρόκειται στην ουσία για επέκταση της γραμμής Napoli - Palermo πρός την Μαλτέζικη πρωτεύουσα. @Marios Superfast, το νού σου! Υποθέτω πως η σύνδεση θα είναι εβδομαδιαία και θα ξεκινήσει με το AF Marina.

Link to comment
Share on other sites

Μικρό update,το σημερινό ήταν charter trip, το δρομολόγιο θα εκτελεστεί από άλλο πλοίο την επόμενη βδομάδα.

 Μέχρι στιγμής δεν έχω περαιτέρω πληροφορίες για το ποιο πλοίο θα ρθει.

Κάτω,φωτό από την πρώτη και τελευταία άφιξη του πλοίου.

PSX_20210116_184909.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απ ότι φαίνεται ο κλήρος έπεσε στο GNV Cristal. Και το προηγούμενο Σ/Κ και σήμερα αυτό μας τίμησε.

Από κίνηση μέχρι στιγμής τίποτα πάντως. Έκατσα κάπου μισή ώρα περιμένοντας μπας και δω τίποτα να βγαίνει,αλλά ναδα. Το μόνο που είδα ήταν 13 ασυνόδευτα τρέιλερ που ήταν παρκαρισμένα στο τέρμιναλ.

Ίσως μόλις κι αν χαλαρώσει πάλι η κατάσταση προς την άνοιξη,να αρχίσει να χει κίνηση η γραμμή.

 

PSX_20210129_194454.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Νέα γραμμή επίσημα από την GNV, μεταξύ Σικελίας-Μάλτας.

Πρόκειται για σύνδεση μεταξύ Valletta με το Palermo,η οποία σύμφωνα με το άρθρο θα πραγματοποιήται 3 φορές την εβδομάδα.

 Όπως αναφέρει και το άρθρο είναι μια καλή κίνηση,καθώς οι ταξιδιώτες θα μπορούνε να ταξιδέψουν για διάφορα λιμάνι της Ιταλίας είτε από το ίδιο το Παλέρμο είτε κι από το Termini Imerese που ναι κι αυτό αρκετά κοντά. 

 Η πρώτη προσέγγιση έγινε την περασμένη Δευτέρα με το La Suprema και αρκετά γρήγορα μάλιστα εκτελώντας το ταξίδι σε περίπου 9 ώρες, πλέοντας με μέση ταχύτητα 26,5 κόμβους.

 

 

Φαίνεται διάβασαν τα λάθος άτομα την πρόταση μου για νέα γραμμή :P.

Edited by proud_ionian
no p
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Επιβεβαιώνεται πως και τα 2 καινούρια ρορό-θηρία από το Jinling που θα παραλάβει η Grimaldi για τη γραμμή Genova - Livorno - Catania, θα κάνουν προσεγγίσεις και στην Malta. Αναρωτιέμαι αν επαρκούν οι λιμενικές εγκαταστάσεις εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο σημείο που μπορεί να φιλοξενήσει αυτά τα πλοία σε πλάτος είναι η προβλήτα των containers. Σε περίπτωση που ανοίξει μόνο τον δεξί καταπέλτη, τότε μπορεί να δέσει και εκεί που δένουν και τα υπόλοιπα RoRo. @Marios Superfast to confirm.

Link to comment
Share on other sites

 Οι προσεγγίσεις θα γίνονται κανονικά από την Valletta.

Το πλοία του Grimaldi έδεναν,δένουν και θα δενουν στον κάτω ντοκο από το διαγραμμα που μας δείχνει παραπάνω ο Νίκος (Lab Wharf) ,διότι ανήκει εξ ολοκλήρου στο όμιλο :P.

 

 Η πρώτη προσέγγιση πάντως, θα πραγματοποιηθεί το Σ/Κ της επόμενης εβδομάδας καλώς εχόντων των πραγμάτων.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

H Virtu Ferries προσέγγισε τις αρχές της Catania για δεκαετή παραχώρηση χώρου στο εν λόγω λιμάνι, έτσι ώστε να δένει εκεί αποκλειστικά το Jean de la Vallette, που προτίθενται να χρησιμοποιήσουν στη γραμμή Catania - Malta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Και τρίτος operator στη γραμμή Μάλτα - Ιταλία. Πιο μικρό ψάρι βέβαια, λέγονται Ragusa Ferries και κατά τα φαινόμενα θα δρομολογήσουν ένα μικρό καταμαράν από τη Marina di Ragusa στη Malta. Το πλοίο είναι αυτό. Επίσημες ανακοινώσεις δεν έχουμε, το όλο θέμα έχει ξεκινήσει από ένα άρθρο σε Μαλτέζικη εφημερίδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
On 12/16/2020 at 1:01 PM, Nick the Greek said:

Η Virtu Ferries αμύνεται του πατρίου εδάφους απέναντι στην νεοεισερχόμενη Ponte Ferries

 

Αμύνθηκε επιτυχώς του πατρίου εδάφους, τέλος η σύνδεση της Ponte Ferries.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...