Jump to content
Shipfriends

Αμφίπλωρα: Νέα, Κινήσεις, Απορίες κλπ


Angelos

Recommended Posts

Η πρώτη τριάδα της κοινοπραξίας Αγ.Νικόλαος που κληρώθηκε για το Ρίο(Απο 1η Νοεμβρίου 2012) είναι:Απόστολος Μ. Θεοχάρης Λ. Και Γλυκοφιλούσα 3.Λογικά μέσα στο καλοκαίρι θα γίνει η κλήρωση και στην άλλη κοινοπραξία (Εθνικό λαχείο έχουν γίνει):-S.Εν αναμονή των εξελίξεων......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καλησπέρα στην παρέα.Τελικά έγινε η κλήρωση και στην παλαιά κοινοπραξία για την μετάβαση των σκαφών στο Ρίο.Είναι το Έλενα.Α ,Ματούλα.Κ ,και Μιχαήλ.Ν το οποίο είχε συζητηθεί αρκετά τον χειμώνα για την γραμμη της Φανερωμένης,αλλά μπήκε και αυτό στην κλήρωση.Οι αλλαγές ήταν μεγάλες και ριζικές για τ'αμφίπλωρα.Επωλήθησαν : Σαλαμινία,και σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες Θεοχάρης.Λ και Ιωάννης Καρνέσης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις είναι μεγάλο το ενδιαφέρον των Τούρκων αγοραστών για τ'αμφίπλωρα του νησιού μας.Σειρά έχει ο Ναύαρχος Αποστόλης(μάλλον έκλεισε) και απο πληροφορίες του λιμανιού το Γλυκοφιλούσα 2.Πιστεύω θα δείξει ο χρόνος....Επίσης έχουμε κάποιες αλλαγές στα σκάφη που θα φύγουν για Ρίο.Στην θέση του Θεοχάρης.Λ(λόγω πώλησης)θα πάει το Αγ.Βαρβάρα,και στην θέση του Έλενα.Α μάλλον ο Σαλαμινομάχος.

Link to comment
Share on other sites

Στο aktifhaber (φωτο 3,4,5) υπαρχουν φωτογραφιες των αμφιπλωρων με τα νεα ονοματα (με photoshop προφανως).Τα ονοματα ειναι ΒAHARIYE, MURADIYE και SELIMIE.Λογικα πηραν τυχαιες φωτο απο αμφιπλωρα μιας και οι φωτογραφιες δεν αντιστοιχουν σε αυτες που πουληθηκαν

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Οι τύποι δεν παίζονται,μέχρι και το Ιωάννης Θηρεσία έχουν βάλει στις φωτογραφίες που ανέβασε ο φίλος polmyt.Κι όπως λέει η παροιμία ( βρήκαμε παπά να θάψουμε πέντε-έξι).........

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μάλιστα. Τα ρυμουλκά του Spanopoulos group CHRISTOS XIV και CHRISTOS XVII βλέπω μαζί αυτήν την ώρα στο ύψος του Σουνίου. Και τα δύο παρέλαβαν γύρω στις 14.00 σήμερα εμφανέστατα από τον κόλπο της Σαλαμίνας - Παλούκια, και το ένα εκ των δύο αναφέρει ως προορισμό την Istanbul. Λογικά ρυμουλκούν τα SELIMIYE και ΜURADIYE.

Ως επιβεβαίωση σε αυτή την σκέψη έρχεται το ότι το τρίτο από τα αμφίπλωρα μας που πουλήθηκαν πρόσφατα στην Istanbul Lines, το BAHARIYE, βρίσκεται αυτή την ώρα στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου έχοντας δίπλα του το ρυμουλκό CHRISTOS XXII.

Edit (20.15) : Nα προσθέσουμε ότι πριν λίγα λεπτά αναχώρησε από το ναυπηγείο Σπανόπουλου και το CHRISTOS XXII ρυμουλκόντας το BAHARIYE και με αναφερόμενο προορισμό βέβαια την Istanbul.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Να επιβεβαιώσουμε δια "το τυπικόν του πράγματος", ότι τα τρία αμφίπλωρα ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ ΙΙ (SELIMIYE) - ΤΗΕΟΧΑΡΗΣ Λ (MURADIYE) - ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΝΕΣΗΣ (BAHARIYE) αναχώρησαν από τα Παλούκια της Σαλαμίνας ρυμουλκούμενα για την Τουρκία, την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου. Και να δούμε και μία τελευταία αναμνηστική φωτογραφία, με τα τρία μαζί στα Παλούκια τέσσερις ημέρες πριν την αναχώρηση τους.

post-2102-0-59318200-1351418849_thumb.jp

Από αριστερά προς τα δεξιά, ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ ΙΙ, ΘΕΟΧΑΡΗΣ Λ και πέμπτο στη σειρά τέρμα δεξιά το ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΝΕΣΗΣ.

Link to comment
Share on other sites

για να κανουμε μια ανανεωση στη γραμμη ποια πλοια τελικα θα μεινουν να κανουν τα δρομολογια? ας τα αριθμησει καποιος που τα ξερει καλα!!! ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ φίλε αυτό που προτείνεις ήταν στις προθέσεις μου. Επειδή όμως σε δύο - τρεις ημέρες θα έχουμε ανακατατάξεις αφού κάποια θα φύγουν για το Ρίο και κάποια αντίστοιχα θα επιστρέψουν, είπα να καθυστερήσω για λίγο αυτή την "παρουσίαση" που θα αφορά και όλα τα αμφίπλωρα στη χώρα μας και τις γραμμές που εξυπηρετούν.

Link to comment
Share on other sites

Ολοκληρώθηκε η επιστροφή στην Σαλαμίνα και των έξι αμφίπλωρων που τον τελευταίο (τουλάχιστον) χρόνο δούλευαν στην γραμμή Ρίου - Αντίρριου. Πριν αρκετό καιρό τα ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ ΙΙ και ΣΤΕΛΙΟΣ ΦΙΛΙΑΓΚΟΣ (το πρώτο έχει αναχωρήσει ήδη για την Τουρκία όπου και πουλήθηκε), πριν λίγες ημέρες το ΝΑΥΑΡΧΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΙΙ, χθες το ΓΕΩΡΓΙΟΣ και σήμερα τα ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΗ και ΘΕΟΛΟΓΟΣ Β.

Όπως σε προηγούμενα ποστ μας έχει ενημερώσει ο φίλος pontos, πρόκειται να αντικατασταθούν στην γραμμή του Ρίου από τα : ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ ΙΙΙ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Μ, ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΜΑΤΟΥΛΑ Κ, ΜΙΧΑΗΛ Ν και ένα εκ των ΕΛΕΝΑ Α - ΣΑΛΑΜΙΝΟΜΑΧΟΣ. Από αυτά, μόνο τα τρία πρώτα διαθέτουν συσκευή AIS και προς το παρόν δεν φαίνεται να έχουν μετακινηθεί από την Σαλαμίνα, εκ των οποίων το ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ έχει προγραμματισμένο δεξαμενισμό για τις 5 - 6 Νοεμβρίου, άρα και θα καθυστερήσει σίγουρα η αναχώρηση του για το Ρίο. Τα υπόλοιπα τέσσερα δεν διαθέτουν συσκευή AIS (ή τουλάχιστον δεν την έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ μέχρι σήμερα) άρα και δεν μπορούμε να γνωρίζουμε .....εκ του καναπέως τις όποιες κινήσεις τους.

Εν αναμονή λοιπόν για κάποια επιτόπια ανταπόκριση, είτε από την Σαλαμίνα είτε από το Ρίο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν έχεις ακούσει Σείριε για το θέμα της ασφάλισης των αμφίπλωρων,απ'όσα έμαθα σήμερα θεωρείται ακόμη ένα κόλλημα(και το ais) για την αναχώρηση των σκαφών για το Ρίο.Αναμονή λοιπόν για την αντίδραση των κοινοπραξιών.......

Link to comment
Share on other sites

Όχι, για το θέμα "της ασφάλισης των αμφίπλωρων" δεν γνωρίζω κάτι, αν γνωρίζεις και μπορείς μας λες περισσότερα στοιχεία.

Όσον αφορά το θέμα των συσκευών AIS, ομολογώ ότι με προβλημάτισε το ότι δεν έχω δει μέχρι σήμερα να την διαθέτουν τα τέσσερα αμφίπλωρα που ανέφερα στο προηγούμενο ποστ μου, και είχα την περιέργεια του πως θα πάνε στο Ρίο και θα δουλεύουν εκεί, όταν όπως μπορούμε να δούμε, συσκευή AIS διέθεταν όχι μόνο και τα έξι αμφίπλωρα που επέστρεψαν, αλλά και όλες οι απλές παντόφλες (παλιές και νεότερες) που δουλεύουν στην γραμμή Ρίου - Αντίρριου (υποθέτω ότι υποχρεούνται).

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω πολλά για το θέμα ασφάλισης.Απ'όσα έμαθα στοιχίζει περίπου 20-25.000€ το έτος για κάθε σκάφος κι άν δεν ασφαλιστούν το υπουργείο απείλησε μέχρι και μ' ακινητοποίηση των σκαφών(φυσικά οι πλοιοκτήτες αρνούνται) εκτός απ'το πρόστιμο.Τώρα για το ais ήξερα ότι ήταν υποχρεωτικό.Άν άλλαξε κάτι δεν γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, πολύ ενδιαφέρον......

Να υποθέσουμε ότι αυτή η ασφάλιση ή τουλάχιστον το ύψος του ποσού είναι κάτι το καινούργιο που δεν το γνώριζαν οι πλοιοκτήτες, γιατί αλλιώς για ποιό λόγο να μπουν στην διαδικασία να αντικαταστήσουν τα αμφίπλωρα που ήδη δούλευαν στο Ρίο με άλλα της Σαλαμίνας που ετοιμάστηκαν κιόλας κάνοντας δεξαμενισμό και εργασίες συντήρησης (ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ, ΣΑΛΑΜΙΝΟΜΑΧΟΣ, ΜΙΧΑΗΛ Ν, ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ) ???

Άραγε ποιόν βολεύει αυτή η εξέλιξη ??? ;) Πάντως όχι τους πλοιοκτήτες........

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Το υπουργείο ποντάρει σε νόμο της Ε.Ε που απαιτεί ασφάλιση σε πλοία που μεταφέρουν κόσμο.Τώρα όσο για το θέμα της γνωστοποίησης στους πλοιοκτήτες δεν ξέρω αν είναι πρωτάκουστο ή το ήξεραν και το προσπερνούσαν τόσα χρόνια. Στην αντικατάσταση των σκαφών παίζουν πολλά όπως: Ξεκούραση των σκαφών και πληρωμάτων και το θέμα bonus φυσικά.......

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα που βρέθηκα στη Σαλαμίνα τα μέτρησα ένα προς ένα τα αμφίπλωρα και .....τα βρήκα σωστά. Εννοώ βέβαια πως βρίσκονται όλα εδώ και δεν έχει φύγει κανένα για Ρίο. Να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτή η υπόθεση τελικά. Πάντως, από όλο αυτό το "τζέρτζελο" που ξαφνικά δημιουργήθηκε, προσωπικά έναν μόνο οφελειμένο βλέπω (guess who !!!), και αυτοί δεν είναι βέβαια ούτε οι πλοιοκτήτες ούτε οι επιβάτες της γραμμής του Ρίου που δεν επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν την γέφυρα και θα είναι αναγκασμένοι να περνάνε απέναντι με (παλιές στην πλειοψηφία τους) παντόφλες.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα όπως τα λές είναι. Έτσι όπως έξελίσεται το παιχνίδι απ'το υπουργείο(απειλές για ακινητοποίηση των σκαφών και μεγάλο πρόστιμο), κάποιο λάκο έχει η φάβα όπως λέει κι η παροιμία..........

Link to comment
Share on other sites

Και τα τρία αμφίπλωρα μας που πουλήθηκαν στην Τουρκία, ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ ΙΙ (SELIMIYE) - ΤΗΕΟΧΑΡΗΣ Λ (MURADIYE) - ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΝΕΣΗΣ (BAHARIYE), έχουν ήδη δρομολογηθεί, όχι όμως σε κάποια πορθμειακή γραμμή της Κωνσταντινούπολης όπως λογικά θα υποθέταμε από την επωνυμία Istanbul Lines της εταιρείας που τα αγόρασε, αλλά στη γραμμή Eskihisar - Tavsanli (ίσης περίπου απόστασης με την γραμμή Ωρωπού - Ερέτριας) στα ανατολικά της θάλασσας του Μαρμαρά. Γραμμή με πολλά πλοία, αμφίπλωρα ferry αλλά και απλά επιβατηγά, και με πολλά συνεχή δρομολόγια κατά όλη την διάρκεια της ημέρας.

Link to comment
Share on other sites

Στο Ρίο λοιπόν βρίσκονται όπως μας λέει στο αμέσως προηγούμενο ποστ ο φίλος apost, τα αμφίπλωρα ΜΙΧΑΗΛ Ν, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Μ, ΣΑΛΑΜΙΝΟΜΑΧΟΣ. Το ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ ΙΙΙ σύμφωνα τουλάχιστον με το AIS εξακολουθεί να βρίσκεται στην Πάτρα (???), ενώ το ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ δεξαμενίζεται στη μεγάλη του Βασιλειάδη στον Πειραιά. Το ΜΑΤΟΥΛΑ Κ, το τελευταίο από την εξάδα των αμφίπλωρων που ήταν προγραμματισμένο να πάνε στη γραμμή του Ρίου, ξέρουμε που βρίσκεται ???

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν είναι η σωστή σελίδα στο site, αλλά πιστεύω ότι εδώ είναι ο χώρος που διέπρεψε και γι' αυτό το αναφέρω εδώ.

Ο φίλος ναυπηγός Νίκος Πετυχάκης, σχεδιαστής και επιβλέπων τα περισσότερα αμφίπλωρα .....και όχι μόνο, απεβίωσε τον Αύγουστο, αφήνοντας ένα μεγάλο κενό στο χώρο των κατασκευών, σε όσους τον γνώρισαν και όσους συνεργάστηκαν μαζί του.

Τα συλλυπητήρια μου στην οικογένια του.

Φίλε Νίκο καλό ταξίδι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...