Petros P Posted February 8, 2023 Share Posted February 8, 2023 Και λογικο ειναι οταν μπορείς να εχεις ενα αμφιπλωρο με κατηγορία με κοστος max απο 10-15 εκατομμυρια ευρω σχεδον του κουτιου οταν για να κατασκευασεις Τουρκια θες περιπου 30-35 η στη Ρουμανια στα Vard. Θα φευγουν και θα ξαναφευγουν. Και καλα θα κανουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted February 8, 2023 Share Posted February 8, 2023 Χωρίς να θέλω να σε αμφισβητήσω δεν νομίζω ότι οι συγκεκριμένες διάφορες είναι apple to apple... δεν γνωρίζω λεπτομέρειες της συγκεκριμένης αγοράς, αλλά φαντάζομαι ότι για να ναυπηγουν όλοι στην Ευρώπη τα αμφιπλωρα τους στη Τουρκία (και όχι στην Ελλάδα) μάλλον η γείτονες είναι πιο ανταγωνιστικοι ... τουλάχιστον για τις βόρειες προδιαγραφές... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted February 8, 2023 Share Posted February 8, 2023 Δε νομίζω ότι είναι θέμα ανταγωνιστικότητας (δλδ τιμών). Πιο πολύ έχει να κάνει με την έλλειψη οργανωμένων υποδομών και έλλειψης στήριξης από το τραπεζικό σύστημα, εγγυητικές, πιστώσεις, κλπ, απαραίτητες πλέον σε κάθε μεγάλο έργο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted February 8, 2023 Share Posted February 8, 2023 Μπορεί να φτιάξει δηλαδή κάποιο το ίδιο αμφιπλωρο με 15 εκ. στην Ελλάδα και 30 εκ. στη Τουρκία και θα πάει στη Τουρκία επειδή η τουρκική τράπεζα του δίνει δανειο; Δεν μου φαίνεται ρεαλιστικο ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted February 8, 2023 Share Posted February 8, 2023 Δεν αναφέρθηκα σε δάνεια. Λείπει η διαδικασία που είναι αναγκαία για την εξασφάλιση των εμπλεκομένων σε περίπτωση μη τήρησης των συμφωνηθέντων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted February 8, 2023 Share Posted February 8, 2023 @gtogias αν θελεις μπορεις να γινεις λιγο πιο αναλυτικος; Τι παραπανω δινει το τουρκικο χρηματοπιστωτικο συστημα, σε σχεση με το ελληνικο; Δεν μπορω να φανταστω οτι οι τραπεζες και η δικαιοσυνη μιας χωρας εκτος Ευρωζωνης και ΕΕ, διασφαλιζουν περισσοτερο. Μηπως η προτιμησει προς τους τουρκους, εχει να κανει με την τεχνογνωσια που εχουν αναπτυξει οι γειτονες και την ποιοτητα κατασκευης που προσφερουν; Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted March 7, 2023 Share Posted March 7, 2023 Το DEMIRYOLU III ανηκει στην Τουρκικη εταιρια σιδηροδρομων και ειναι ενα τρεναδικο αμφιπλωρο Ειναι χτισμενο το 1982 με ΙΜΟ 7702750.Εχει μηκος 72.5 μετρα και πλατος 15 Απο οτι φαινεται εχει να δουλεψει απο το 2021 αλλα παρολαυτα εχει αρκετες φορες το AIS του ανοιχτο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shippihs Posted August 24, 2023 Share Posted August 24, 2023 Βυθίζει τα πλοία της η Ρωσία για να προστατέψει τη γέφυρα της Κριμαίας. Δε θυμάμαι ποσα δικά μας έχουν απομείνει εκεί πάνω, αλλά δε το βλέπω να διαγράφεται λαμπρό το μέλλον τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua_blue Posted August 24, 2023 Share Posted August 24, 2023 Δύο (2)έχουν απομείνει εκεί πάνω το Μαρία Ελένη και το Άγιος Λαυρέντιος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted August 24, 2023 Share Posted August 24, 2023 (edited) Το ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΗ μάλιστα, σύμφωνα με καλές πληροφορίες που είχα, ήταν έτοιμο να επιστρέψει στην Ελλάδα (όπως πριν από αυτό το ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ VI) με αγορά από γνωστό Σαλαμινιο πλοιοκτήτη με πρόθεση να το δρομολογήσει στην Θάσο, αλλά στο τσακ (κυριολεκτικά) ξεκίνησε ο πόλεμος Ρωσίας Ουκρανίας και ξέμεινε στην Κριμαία. Για την ιστορία, από τα αμφιπλωρα μας που είχαν πουληθεί στην Ρωσία, το ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ VI επέστρεψε στην χώρα μας, ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ IV και ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ ΙΙΙ πουλήθηκαν στην Κροατία, ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ ΙΙ στην Τουρκία, και ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ στο Μεξικό. Edited August 24, 2023 by ΣΕΙΡΙΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted February 1 Share Posted February 1 Το, ασχημο στα δικα μου ματια, τουρκικο αμφιπλωρο GAYRETTEPE (ΙΜΟ 8604723) θα δουμε σημερα Το πλοιο ειναι χτισμενο το 1990 με μηκος 67 μετρα και πλατος 20.5 Συνδεει το Eminonu ,στην ευρωπαϊκη πλευρα της Κωσταντινουπολης ,με το Haydarpasa ,που βρισκεται στην Ασιατικη.Μια αποσταση που την καλυπτει σε περιπου 15 λεπτα Μπορουμε να το δουμε δεμενο στο Eminonu ,καθως και εν πλω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 24 Share Posted February 24 Η Blue Ferries φαίνεται ότι μετά την ναυπήγηση του Sikania II Hybrid, θα προχωρήσει στην παραγγελία άλλων δύο αμφιπλωρων σε Ελληνικό ναυπηγείο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 10 Share Posted April 10 Μέσα στους πάγους του Φινλανδικού Αρχιπελάγους βλέπουμε ένα αμφίπλωρο να σπάει τους πάγοι και να πλέει για το επόμενό του λιμάνι. Είναι το Mergus (IMO 8324517) που σύμφωνα με το Fakta κάνει το δρομολόγιο Långnäs - Bergö - Överö - Sottunga - Snäckö. Εμείς το πετύχαμε κατά την αναχώρησή του από το Långnäs. Φινλανδέζικη κατασκευή από το ναυπηγείο Rauma Repola Oy(463) με μήκος κάτι παραπάνω από 41 μέτρα και χωρητικότητα 33 ΙΧ και 199 επιβατών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted April 11 Share Posted April 11 Τους 199 επιβάτες που τους βάζει;.Μέσα στα ιχ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 11 Share Posted April 11 Εύλογη η απορία σου. Κάτω από το φουγάρο πρέπει να έχει ένα σαλονάκι αλλά και πάλι σαν πολλοί ακούγονται οι 199. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now