Jump to content
Shipfriends

Αμφίπλωρα: Νέα, Κινήσεις, Απορίες κλπ


Angelos

Recommended Posts

Και λογικο ειναι οταν μπορείς να εχεις ενα αμφιπλωρο με κατηγορία με κοστος max απο 10-15 εκατομμυρια ευρω σχεδον του κουτιου οταν για να κατασκευασεις Τουρκια θες περιπου 30-35 η στη Ρουμανια στα Vard. Θα φευγουν και θα ξαναφευγουν. Και καλα θα κανουν.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να σε αμφισβητήσω δεν νομίζω ότι οι συγκεκριμένες διάφορες είναι apple to apple... δεν γνωρίζω λεπτομέρειες της συγκεκριμένης αγοράς,  αλλά φαντάζομαι ότι για να ναυπηγουν όλοι στην Ευρώπη τα αμφιπλωρα τους στη Τουρκία (και όχι στην Ελλάδα) μάλλον η γείτονες είναι πιο ανταγωνιστικοι ... τουλάχιστον για τις βόρειες προδιαγραφές...

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι είναι θέμα ανταγωνιστικότητας (δλδ τιμών). Πιο πολύ έχει να κάνει με την έλλειψη οργανωμένων υποδομών και έλλειψης στήριξης από το τραπεζικό σύστημα, εγγυητικές, πιστώσεις, κλπ, απαραίτητες πλέον σε κάθε μεγάλο έργο.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να φτιάξει δηλαδή κάποιο το ίδιο αμφιπλωρο με 15 εκ. στην Ελλάδα και 30 εκ. στη Τουρκία και θα πάει στη Τουρκία επειδή η τουρκική τράπεζα του δίνει δανειο;

 

Δεν μου φαίνεται ρεαλιστικο ...

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφέρθηκα σε δάνεια. Λείπει η διαδικασία που είναι αναγκαία για την εξασφάλιση των εμπλεκομένων σε περίπτωση μη τήρησης των συμφωνηθέντων. 

Link to comment
Share on other sites

@gtogias αν θελεις μπορεις να γινεις λιγο πιο αναλυτικος;

Τι παραπανω δινει το τουρκικο  χρηματοπιστωτικο συστημα, σε σχεση με το ελληνικο; Δεν μπορω να φανταστω οτι οι τραπεζες και η δικαιοσυνη μιας χωρας εκτος Ευρωζωνης και ΕΕ, διασφαλιζουν περισσοτερο.

Μηπως η προτιμησει προς τους τουρκους, εχει να κανει με την τεχνογνωσια που εχουν αναπτυξει οι γειτονες και την ποιοτητα κατασκευης που προσφερουν;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το DEMIRYOLU III ανηκει στην Τουρκικη εταιρια σιδηροδρομων και ειναι ενα τρεναδικο αμφιπλωρο 

Ειναι χτισμενο το 1982 με ΙΜΟ 7702750.Εχει μηκος 72.5 μετρα και πλατος 15 

Απο οτι φαινεται εχει να δουλεψει απο το 2021 αλλα παρολαυτα εχει αρκετες φορες το AIS του ανοιχτο

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Το ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΗ μάλιστα, σύμφωνα με καλές πληροφορίες που είχα, ήταν έτοιμο να επιστρέψει στην Ελλάδα (όπως πριν από αυτό το ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ VI) με αγορά από γνωστό Σαλαμινιο πλοιοκτήτη με πρόθεση να το δρομολογήσει στην Θάσο, αλλά στο τσακ (κυριολεκτικά) ξεκίνησε ο πόλεμος Ρωσίας Ουκρανίας και ξέμεινε στην Κριμαία.

Για την ιστορία, από τα αμφιπλωρα μας που είχαν πουληθεί στην Ρωσία, το ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ VI επέστρεψε στην χώρα μας, ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ IV και ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ ΙΙΙ πουλήθηκαν στην Κροατία, ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ ΙΙ στην Τουρκία, και ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ στο Μεξικό.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Το, ασχημο στα δικα μου ματια, τουρκικο αμφιπλωρο GAYRETTEPE (ΙΜΟ 8604723) θα δουμε σημερα

Το πλοιο ειναι χτισμενο το 1990 με μηκος 67 μετρα και πλατος 20.5

Συνδεει το Eminonu ,στην ευρωπαϊκη πλευρα της Κωσταντινουπολης ,με το Haydarpasa ,που βρισκεται στην Ασιατικη.Μια αποσταση που την καλυπτει σε περιπου 15 λεπτα 

Μπορουμε να το δουμε δεμενο στο Eminonu ,καθως και εν πλω 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Μέσα στους πάγους του Φινλανδικού Αρχιπελάγους βλέπουμε ένα αμφίπλωρο να σπάει τους πάγοι και να πλέει για το επόμενό του λιμάνι. Είναι το Mergus (IMO 8324517) που σύμφωνα με το Fakta κάνει το δρομολόγιο Långnäs - Bergö - Överö - Sottunga - Snäckö. Εμείς το πετύχαμε κατά την αναχώρησή του από το Långnäs. Φινλανδέζικη κατασκευή από το ναυπηγείο Rauma Repola Oy(463) με μήκος κάτι παραπάνω από 41 μέτρα και χωρητικότητα 33 ΙΧ και 199 επιβατών.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...