Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν ξερω πως παει η καινούργια γραμμή αλλα μου κανει εντύπωση πως στο δρομολόγιο απο Ισπανία προς μαροκο, το εισητηριο επιβατών και αυτοκινήτων ειναι πιο φθηνό απο το Algeciras tanger med. Ας λάβουμε υπόψην ότι η απόσταση της νέας γραμμής ειναι και περίπου 5 φορές μεγαλύτερη .

νομιζω ότι ο λόγος ειναι ότι στη πορθμειακή γραμμή Algeciras tm τα εισιτήρια ειναι απλά πανάκριβα. Περίπου 30 ευρω ο επιβάτης και 80 ευρω το ΙΧ. Για μια γραμμή μιας ώρας περίπου...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 28/12/2017 at 2:12 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Διαγόρας ξεκίνησε πριν από λίγη για το Πειραιά. 

Και ετσι εμεινε μονο του να παλευει το Marocco Star. Αν και αυτο μεσα στο αμμεσο μελλον θα μας επιστρεψει...... 

Edited by proud_ionian
move

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το επιχείρημα της Africa Morocco Link δεν πάει καθόλου καλά και υπάρχουν φόβοι στο Μαρόκο ότι θα οδηγηθεί στα βράχια όπως έχει συμβεί στο παρελθόν και με άλλες εταιρείες στο Μαρόκο. Και οι στόχοι της που είχαν θέσει ότι στο τέλος του 2018 με αρχές 2019 θα έχει έξι πλοία στη κατοχή της και θα ανοίξει νέες γραμμές όπως (Nador/Sète - Tangier Med & Sète and Tangier Med / Genes), βλέπω να μένουν στα λόγια!! Ακόμα δεν έχουν αφαιρέσει το Διαγόρας από τη λίστα των πλοίων τους!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ασχετα απο το διαγραφομενο μελλον της AML, να εχουμε υπ' οψη μας οτι το infoferrymaroc δεν ειναι και η ναυτεμπορικη του μαροκου. ενας νεαρος μαροκινος συνασθενης ειναι, που προσπαθει να μαθει τι παιζει, στελνοντας mail και πμ σε ολα τα ελληνοφωνα sites ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ σωστά. Βέβαια, στη συγκεκριμένη περίπτωση και με μια πρόχειρη αναζήτηση στο γαλλόφωνο και ισπανόφωνο web βρίσκει κανείς ορισμένα δημοσιεύματα. Όχι πολλά αλλά βρίσκει. Το ρεζουμέ εξ' όσων διάβασα είναι πως η αίσθηση που υπάρχει είναι ότι η γραμμή εγκαταλείφθηκε προσωρινά και μέχρι τους καλοκαιρινούς μήνες, οπότε στη θεωρία τουλάχιστον, κάποιο πλοίο θα την εξυπηρετήσει από το καλοκαίρι.

 

Εδώ όμως φαίνεται να υπάρχει και η διαπλοκή: σύμφωνα με τα γραφόμενα, για να κάνει κάποια εταιρεία γραμμή στο Μαρόκο, χρειάζεται την έγκριση του αντίστοιχου ΥΕΝ του Μαρόκου. Το οποίο όταν δίνει τέτοια έγκριση, τη δίνει με την προυπόθεση ετήσιας δρομολόγησης. Όταν όμως η AML βλέπει πως δεν βγαίνουν τα κουκιά κι αποσύρει πλοίο το χειμώνα, παραβαίνει τους κανόνες ανταγωνισμού που διέπουν τις άλλες εταιρείες οι οποίες τρώνε το ξύλο όλο το χειμώνα. Εάν λοιπόν η AML εμφανιστεί πάλι το καλοκαίρι με τις ζέστες για να ανταγωνιστεί τους άλλους μόνο στο φιλέτο, θα έχουμε αντιδράσεις, αν δεν έχουμε ήδη. Σύμφωνα με τα γραφόμενα, το Μαροκινό αρμόδιο Υπουργείο, τηρεί σιγή για το θέμα.

 

Υπενθύμιση: Balearia και Trasmediterranea είναι Ισπανικές εταιρείες, η FRS είναι γερμανική, ενώ η AML είναι η μοναδική Μαροκινή μαζί με την Inter Lines.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η AML αυξάνει το κεφάλαιο της και αναθεωρεί τη στρατηγική της σύμφωνα με τις δηλώσεις του El Habib Haidar, Επικεφαλής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης στο BMCE - υπεύθυνο για την AML στο Media 24.

Quote

Διαγόρας

Σύμφωνα με τη διεύθυνση της AML, ο Διαγόρας αποκτήθηκε τον Ιούνιο του 2016 για περίοδο 6 μηνών. "Από την πρώτη μέρα, είχε οριστεί στη σύμβαση ότι το πλοίο αυτό επιστράφηκε στους Έλληνες", δήλωσε ο El Habib Haidar. Αυτή η συμβατική περίοδος των 6 μηνών ανανεώθηκε δύο φορές. Ο λόγος; "Οι ιδιαιτερότητες κάθε γραμμής υπαγορεύουν την επιλογή ενός κατάλληλου σκάφους. Εξαρτάται από την αρχιτεκτονική του λιμανιού, τα θαλάσσια ρεύματα ... Αλλά είναι μια πολύ στενή αγορά, όπου δεν είναι πάντα εύκολο να βρεθεί το σωστό σκάφος. Αυτό μας ώθησε να επεκτείνουμε δύο φορές τη σύμβαση του Διαγόρα", εξηγεί ο συνομιλητής μας.

Υπάρχον στόλος και προοπτικές

Η AML διαθέτει επί του παρόντος μόνο ένα σκάφος, το Morocco Star, το οποίο εξυπηρετεί τη γραμμή Tanger Med-Algesiras. Ένα δεύτερο πλοίο - πιθανώς ναυλωμένο, θα είναι ενεργό αυτό το καλοκαίρι στη γραμμή Nador-Almeria, για να καλύψει τις ανάγκες της επιχείρησης Marhaba.

Η απόκτηση μετοχών, καθώς και η ναύλωση νέων πλοίων, καταλαμβάνουν μια καλή θέση στους στρατηγικούς προσανατολισμούς της AML. "Η πρόθεσή μας είναι να σεβαστούμε σχολαστικά τους όρους των προδιαγραφών που μας δεσμεύουν στις αρχές του Μαρόκου. Αυτή η συμφωνία αναφέρεται σε πολλές ναυτιλιακές γραμμές που λειτουργούν, με υποχρεώσεις όσον αφορά τις συχνότητες. Από την πλευρά μας, παρακολουθούμε επίσης την εξέλιξη της αγοράς, η οποία θα καθορίσει εάν πρέπει - βραχυπρόθεσμα, να αγοράσουμε πλοία ή να τα καταθέσουμε "παρατηρεί ο Haider.

Επομένως, η διαχείριση των νέων ναυτιλιακών γραμμών προβλέπεται από τη διεύθυνση της AML, κυρίως στην Ισπανία, τη Γαλλία και την Ιταλία.

Ανάπτυξη

Στη γραμμή Tanger Med-Algesiras, η AML αυξήθηκε από το 4% στο 36% του μεριδίου αγοράς το 2017. Η άνοδος που η ναυτιλιακή εταιρεία προτίθεται να εδραιώσει.

Προκειμένου να προωθήσει την επέκτασή της, η AML προχώρησε - στο τέλος του 2017 - σε αύξηση κεφαλαίου "περίπου" 200 M DH, για να φτάσει σε κεφάλαιο περίπου 400 M DH. Η διανομή παρέμεινε αμετάβλητη, ενώ η BMCE κατέχει το 51% των μετοχών, έναντι 49% για τον όμιλο της Ελληνικής Αττικής.

Στρατηγική και θαλάσσιο περιβάλλον

Η AML επανασχεδιάζει τη στρατηγική της, η οποία θα οριστικοποιηθεί σε λίγες εβδομάδες. Με κύριο στόχο την αναπροσαρμογή των αναπτυξιακών προοπτικών της, ιδίως υπό το πρίσμα της εξέλιξης του μεσογειακού θαλάσσιου περιβάλλοντος.

Πράγματι, ο ισπανικός όμιλος Armas, που εδρεύει στις Καναρίους Νήσους, πρόκειται να αποκτήσει την Trasmediterranea. Ο τελευταίος είναι πολύ δραστήριος στις γραμμές Tanger Med-Algesira, Nador-Αλμερία, Μελίλια-Αλμερία, Βαλεαρίδες Νήσοι

Το κλείσιμο της συμφωνίας θα πραγματοποιηθεί το αργότερο μέχρι τον Μάρτιο του 2018, μετά την έγκριση των ισπανικών αρχών ανταγωνισμού. "Οι Armas θα καταλήξουν σε μια μονοπωλιακή κατάσταση, με ένα στόλο 33 πλοίων που θα ταξιδεύουν μεταξύ της Μεσογείου και των Καναρίων Νήσων. Στο πλαίσιο αυτό, είναι φυσιολογικό η AML να αναθεωρήσει τη στρατηγική της και να επανατοποθετηθεί, προκειμένου να διαφυλάξει το μερίδιο αγοράς μας και να διασφαλίσει την ανάπτυξή της σε ένα μεταβαλλόμενο θαλάσσιο περιβάλλον", δήλωσε ο El Habib Haider.

Ανθρώπινο δυναμικό

Η AML επικρίθηκε μερικές φορές επειδή προσέλαβε κυρίως ελληνικό προσωπικό, εις βάρος των υπηκόων. Μια χρέωση που απορρίπτει ο Haider."Είναι εντελώς λάθος. Τα πληρώματά μας αποτελούνται από Μαροκινούς και Έλληνες, σε αναλογία 50/50. Οι μαροκινοί ναυτικοί είναι πολύ καλά εκπαιδευμένοι. Επιπλέον, μεγάλο μέρος του προσωπικού μας προέρχεται από τις πρώην μαροκινές ναυτιλιακές εταιρείες - Comanav, Comarit ... και όλοι δικαιολογούν μια ορισμένη εμπειρία στη ναυσιπλοΐα ».

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από τα οικονομικά αποτελέσματα της Attica Group μαθαίνουμε ότι τη χρήση 2017 προέκυψαν ζημίες Ευρώ 7,52 εκατ. (ζημίες Ευρώ 2,41 εκατ. το 2016) από την Africa Morocco Links(AML). Όπως βλέπουμε δεν πάνε καθόλου καλά τα πράγματα για την Africa Morocco Links!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Telquel.ma, η τράπεζα Othman Benjelloun πρέπει να απεμπλακεί από την Africa Morocco Link έως το Μάιο του 2019. Μιας και οι νομοί στο Μαρόκο απαγορεύουν σε μια τράπεζα να ασκεί άλλη δραστηριότητα εκτός από την τράπεζα πάνω από 25% για περισσότερο από τρία χρόνια. Η Africa Morocco Link έχει ξεκινήσει από την Τράπεζα Othman Benjelloun (51%) και την Attica Group (49%) τον Ιούνιο του 2016, οπότε η BMCE θα πρέπει να πουλήσει τουλάχιστον το 26% των 2019 μετοχών της από το Μάιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προκειται για αγορα του πλιου η για μακροχρονια ναυλωση ?

Edited by proud_ionian
quote αντί reply

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/2/2018 at 11:22 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Telquel.ma, η τράπεζα Othman Benjelloun πρέπει να απεμπλακεί από την Africa Morocco Link έως το Μάιο του 2019. Μιας και οι νομοί στο Μαρόκο απαγορεύουν σε μια τράπεζα να ασκεί άλλη δραστηριότητα εκτός από την τράπεζα πάνω από 25% για περισσότερο από τρία χρόνια. Η Africa Morocco Link έχει ξεκινήσει από την Τράπεζα Othman Benjelloun (51%) και την Attica Group (49%) τον Ιούνιο του 2016, οπότε η BMCE θα πρέπει να πουλήσει τουλάχιστον το 26% των 2019 μετοχών της από το Μάιο.

Και συμφωνα με το ship2shore η τραπεζα βρισκεται κοντα σε συμφωνια με την Ιταλικη GNV προκειμενου να της πουλησει αυτο το 26% των μετοχων της AML.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...