Jump to content
Shipfriends

Μακαρία η οδός για το πεφιλημένο Hengist


Recommended Posts

Ουτως η άλλως άχρηστα ειναι αυτά για το διαλυτή,οπότε και ολα τα καθίσματα να βγάλουν τόσο καλύτερο..σπάνια τα πουλάνε για δευτερο χερι .

τα μηχανήματα ειναι που τους νοιάζουν και τόσο καιρό κάτω απο το νερό ουτε για ανταλλακτικά δε κανουν :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοιο εξακολουθεί και βρισκεται κολλημενο διπλα του το ΣΟΦΙΑ Χ,  το οποιο καθαριζει τη δεξια του πλευρα.

Το πρωι ειχε φανει το Ventouris Ferris και φανταζομαι ότι τωρα ισως εχουν καθαρισει ολοκληρη την πλευρα.Απο την αριστερη μερια η κατασταση είναι σαφως καλυτερη μιας και δεν ηταν μεγαλη επιφανια μεσα στο νερο.Να πουμε ότι το πλοιο εχει μια μικρη κλιση αν και φυσικα αυτό είναι πτεσμα

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε και την δεξιά πλευρά του Παναγία Τήνου που καθαρίζεται και ξανά φάνηκε το όνομα Ventouris.

On 17/2/2017 at 11:58 AM, Sf_X said:

Το πιο πιθανό είναι ώστε να περάσουν κάποιου είδους μπογιά/σημάδι στην ίσαλο όπως είναι μετά την απάντληση ώστε να ελέγχεται μην υπάρξει κάποιο πρόβλημα εισροής στην διαδρομή. Ομοίως νομίζω το Ionian Queen είχε αποκτήσει μια μεγάλη φωσφορίζουσα λωρίδα στην πλώρη ερχόμενο απο Πάτρα

Εάν ήταν μόνο για αυτό θα καθάριζαν την επιφάνεια μέχρι το ζωνάρι του. Εδώ καθαρίζουν σχεδόν όλη την επιφάνεια από το ζωνάρι και πάνω!! Σκέπτομαι μην υπάρχει κάποια προϋπόθεση περιβαλλοντολογική για την συγκεκριμένη εργασία.

Link to comment
Share on other sites

Σχεδόν έχει καθαριστεί όλη η δεξιά μπάντα στο Παναγία Τήνου ενώ ακόμα από τη πλώρη βγάζουν νερά. Παρατηρείστε ότι από το ξύσιμο εμφανίστηκε το κόκκινο χρώμα από το σινιάλο της GA Ferries αλλά και λίγο πράσινο από το σινιάλο της Agapitos Lines.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ωραία βίντεο. Μπράβο για τη παρουσίαση. Γνωρίζει κανείς τι πήγε στραβά στις πρώτες μερες και πρακτικά πήρε μεγαλύτερη κλίση;

Link to comment
Share on other sites

Σηκώθηκε απο τον πάτο οπότε και το νερό μέσα του μετατοπιζόταν βάσει του κέντρου βάρους το οποίο ήταν προς τα δεξιά. Σκέψου το και φυσικά εφόσον το νερό απαντλούνταν απο δεξιά νερό κυλούσε να αναπληρώσει την απώλεια. Σιγά σιγά μετά την πτώση της στάθμης κάτω απο το κυρίως γκαράζ άρχισε να έρχεται στα ίσα τους και να ελέγχουν την κλίση κατά την απάντληση...

Link to comment
Share on other sites

οταν το βλεπεις παντως, ειναι ανατριχιαστικο, οσο και αν το εχουν καθαρισει.

στραπατσαρισμενο, οπως η ελλαδα τον αυγουστο το 2015, μετα το δημοψηφισμα και την 17ωρη διαπραγματευση.B)

συμβολο της μπανανιας που ειμαστε. ενα ferry, βουλιαζει "υποβοηθουμενο" (?) μεσα στο κεντρικο λιμανι του πειραια, μενει μισοβυθισμενο πανω απο δεκα μηνες σε μια απο τις πιο δημοφιλεις θεσεις πρυμνιοδετησης και στο τελος φευγει... ξεπλυμενο (κυριολεκτικα και μεταφορικα), χωρις να ανοιξει ρουθουνι.

large.58bb5752412e6_panagiatinouclassobaniereapiree04032017b.JPG.6711b41f5d7560cd088dfe7a1793cdaa.JPG

ΥΓ: εχει φυγει το υποθετο απο δεξια του

Edited by proud_ionian
pattern of losses
Link to comment
Share on other sites

On 5/3/2017 at 2:54 AM, proud_ionian said:

οταν το βλεπεις παντως, ειναι ανατριχιαστικο, οσο και αν το εχουν καθαρισει.

στραπατσαρισμενο, οπως η ελλαδα τον αυγουστο το 2015, μετα το δημοψηφισμα και την 17ωρη διαπραγματευση.B)

συμβολο της μπανανιας που ειμαστε. ενα ferry, βουλιαζει "υποβοηθουμενο" (?) μεσα στο κεντρικο λιμανι του πειραια, μενει μισοβυθισμενο πανω απο δεκα μηνες σε μια απο τις πιο δημοφιλεις θεσεις πρυμνιοδετησης και στο τελος φευγει... ξεπλυμενο (κυριολεκτικα και μεταφορικα), χωρις να ανοιξει ρουθουνι.

large.58bb5752412e6_panagiatinouclassobaniereapiree04032017b.JPG.6711b41f5d7560cd088dfe7a1793cdaa.JPG

ΥΓ: εχει φυγει το υποθετο απο δεξια του

Ενα πλοίο που θα μπορούσε ακόμη-παρά τα σαράντα χρόνια που έχει στο..κύτος του-να ταξιδεύη και να εξυπηρετή,έστω,μιά δευτερεύουσα γραμμή και που φεύγοντας θ'αφήση πολλά ερωτηματικά πίσω του...

Link to comment
Share on other sites

Sea Valve ,ένας φυλακας που δε πατούσε οσο έπρεπε να πατάει και κάποιοι αθιγγανοι που μπήκαν. , κανενα ερωτηματικο hasta.

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Ισχυει τελικα οτι πηγαν να βγαλουν το sea valve γιατι ειχε πολυ χαλκο και μολις αρχισαν να μπαινουν νερα παρατησαν εργαλεια και οτι αλλο ειχαν εκει και εφυγαν αρον αρον :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορεί να αποδειχθεί ότι είναι όντως η αιτία του ναυαγίου, δίνει σοβαρό πάτημα στην διεκδίκηση που έχει ξεκινήσει ο πλοιοκτήτης. Πέρα από την αμέλεια του φύλακα, που λογικά θα έχει και αυτός κάποια ευθύνη με τις ανάλογες κυρώσεις. 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο ήταν κατασχεμένο απο το ΝΑΤ, όχι ιδιοκτησία . Η ιδιοκτησία ηταν Βεντουρέικη.. Κανονικά ο φύλακας επρεπε να είναι του Βεντούρη , το ΝΑΤ και πολύ μπλέχτηκε και τελικα πηγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένο (οπως το ενδοξο αποθεματικο του)

Link to comment
Share on other sites

On 3/6/2017 at 8:30 PM, gtogias said:

Την ευθύνη για ότι συνέβη ενώ βρισκόταν υπό κατάσχεση ποιος την έχει, με βάση το νόμο πάντα?

Να είμαι ειλικρινής, το τι γράφει επί τούτου ο νόμος, δεν το ξέρω. Εδώ μπορεί να παίζει και το τι αναφέρουν οι κανονισμοί του ΟΛΠ. Αλλά μια κατάσχεση που στοχεύει? Στο να στερήσει τη χρησικτησία ενός περιουσιακού στοιχείου σε κάποιον αντίδικο και να το θέσει υπό περιορισμό με προοπτική την εκκαθάριση. Από την στιγμή λοιπόν που ο ιδιοκτήτης στερείται το περιουσιακό στοιχείο, δεν είναι λογικό η ευθύνη να βαραίνει τον κατάσχοντα?

Link to comment
Share on other sites

είναι αρκετά πολύπλοκο το θέμα. Η τοποθέτηση φύλακα (ασχέτως του υποχρέου καταβολής της αμοιβής του) αφορά κυρίως στην μη αφαίρεση αντικειμένων (που εδώ ίσως υπήρξε). Σε περίπτωση που υπάρχει ευθύνη του φύλακα σε ποιόν μεταφέρεται η τελική ευθύνη (στον ορίσαντα ή τον κάτοχο)? Και αν υπάρχει ευθύνη του φύλακα θα κριθεί ως αμέλεια, βαρειά αμέλεια ή δόλος?  Υπάρχει και η υποχρέωση ασφάλισης (H&M) του πλοίου (από ποιόν?) Ο κάτοχος του πλοίου θεωρείται μεσεγγυητής μέχρι τον εκπλειστηριασμό (διότι παραμένει κάτοχος μέχρι τότε)? Τί προβλέπει η ασφάλεια για την περίπτωση κατάσχεσης από τις αρχές? (θεωρούνται ΟΛΠ και ΝΑΤ αρχές?) Θα επιδικαστεί αποζημίωση? Θεωρείται ναυάγιο (μάλλον) ή διάσωση?

έχω την εντύπωση ότι όποια προσέγγιση και να επιχειρήσουμε, από νομικής απόψεως θα είναι υπεραπλούστευση μιας αρκετά σύνθετης περιπτώσεως. Και οι δικές μου πενιχρές γνώσεις μου επιτρέπουν ίσως να θέτω ερωτήματα αλλά όχι να διαφωτίσω περισσότερο.

και ίσως μια ακόμη απορία

1 hour ago, proud_ionian said:

αν ο κατασχων ειναι ενας κοινος θνητος, φυσικο ή νομικο προσωπο, ειναι υπευθυνος για τη φυλαξη

για την φύλαξη ή τα φύλακτρα?

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

Άρα το θέμα είναι η χαρά του δικηγόρου. Αν όντως ο πλοιοκτήτης έχει κάνει αγωγή θα έχει συνέχεια η υπόθεση, αν όχι, να είμαστε καλά να το θυμόμαστε για τις καλές στιγμές.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αυτό που σε δύο στα δύο Βεντουραϊικα καράβια ο φύλακας λείπει από το πόστο του την ώρα που θα γίνει η στραβή πολύ με έχει εντυπωσιάσει. :P Δε λέω και σε άλλα πλοία μπορεί να μην πατάει ψυχή, αλλά άλλα πλοία δε βούλιαξαν σα βαρίδια στο λιμάνι το Πειραια. Ακόμα και τα Αγουδημόπλοια που ήταν σε χειρότερη κατασταση έμειναν στη θέση τους για πολύ καιρό μέχρι να σταλούν απέναντι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...