Jump to content
Shipfriends

Μακαρία η οδός για το πεφιλημένο Hengist


Recommended Posts

Και αμα πιασουμε και θα ξαδερφια να πουμε και το Παναγια Παξων?

Εκει τον βατσιμανη τον < τουλουμιασαν> και ανοιξαν τις βανες, αλλα τελικα σωθηκε, προσκαιρα γιατι μετα εγινε φωτομοντελο του σελιμ σαν

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Σε 10 μέρες περίπου θα κλείσουμε 5 μήνες απο το συμβαν και αφου πέρασε το καλοκαίρι με αυτή την εικόνα μέσα στην καρδιά της επιβατικής κίνησης χωρίς να νοιαστεί κανείς μάλλον θα το βλέπουμε άλλους τόσους τουλάχιστον... 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ο ΟΛΠ προκήρυξε ανοικτό επαναληπτικό πλειοδοτικό διαγωνισμό για τις 21/10/16, με σφραγισμένες προσφορές για την εκποίηση και απομάκρυνση εκτός Λιμενικής Ζώνης ΟΛΠ του ναυαγίου Ε/Γ – Ο/Γ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ» Ν.Π. 9913, που βρίσκεται στο Κεντρικό Λιμάνι Πειραιά . Ως τιμή εκκίνησης για την συμμετοχή στον διαγωνισμό, καθορίζεται το ποσό των 180.000,00 Ευρώ , πλέον ΦΠΑ 24%. Να υπενθυμίσω ότι ο ΟΛΠ, στις 14 Ιουνίου 2016, είχε προκηρύξει το πρώτο διαγωνισμό με τιμή εκκίνησης τις 360.000 ευρώ, χωρίς να προσέλθει κάποιος ενδιαφερόμενος.

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί θα πρέπη να είμαστε αισιόδοξοι ότι αυτήν την φορά θα υπάρξη "ενδιαφερόμενος";

ΥΓ.Κάθε φορά που το βλέπω το πλοίο,όλο και περισσότερο γέρνει.Στο τέλος θα μπατάρη ολοσχερώς,μού φαίνεται.....

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Διευκρινίσεις επί της αρ.16/2016 διακήρυξης του ανοικτού επαναληπτικού πλειοδοτικού διαγωνισμού για την "Εκποίηση και απομάκρυνση εκτός Λιμενικής Ζώνης ΟΛΠ του ναυαγίου Ε/Γ - Ο/Γ "ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ" Ν.Π. 9913".

Υ.Γ: Η πιο σημαντική διευκρίνιση για μένα είναι ότι εάν υπάρξει ανάδοχος, ο πλειοδότης παραλαμβάνει το ναυάγιο άνευ βαρών (χρέη)!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτα ειναι γνωστά , ποιος τα ρώτησε ; εταιρεία η ερωτηςη στη Βουλή ηταν ;

το θέμα ειναι αν υπήρξε πλειοδότης τη Παρασκευή που μας περασε 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως,θα πώ το εξής:όσο περνάει ο καιρός και το πλοίο μένει εκεί (και γέρνει συνεχώς,έστω και λίγο κάθε φορά),κινδυνεύει να βουλιάξη τελείως και μετά δέν θα μπορούν να το βγάλουν ούτε με ελικόπτερο.

Δοθέντος δέ ότι η θέση που καταλαμβάνει είναι "χρήσιμη" γιά τα λοιπά βαπόρια,θα γελάσουμε πολύ άν το ερχόμενο καλοκαίρι δέν έχη απομακρυνθεί το πλοίο....

ΥΓ.Εχει ξεκινήσει κάποια έρευνα γιά το πώς "κάθησε" έτσι εκεί το πλοίο;Υπενθυμίζω πως και το JETFERRY τού Αρχοντος ήταν παροπλισμένο γιά πολύν καιρό αλλά επέπλεε υπερήφανον μέχρι να το απομακρύνουν.Συνεπώς η "βύθιση" τού "πεφιλημένου" δέν οφείλεται στον μακροχρόνιο παροπλισμό του.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Τελευταία παρατηρείτε κινητικότητα με το Παναγία Τήνου (έχει προστεθεί και ένα container γραφειο) και με την αλλαγή στη θέση πρόσδεσης των πλοίων δίπλα από αυτό, μάλλον σημαίνει ότι θα γίνει προσπάθεια απομάκρυνσης του πλοίου. 

Link to comment
Share on other sites

ΘΑ γίνη μέν,αλλά πότε;

Την Πέμπτη που κατέβηκα στο λιμάνι γιά να δώ την τελετή τών Θεοφανείων,ήταν ακόμη εκεί.

Το έκρυβε ο Κορνάρος και πρός στιγμήν νόμισα πως το είχαν πάρει επιτέλους,όμως μετά διέκρινα την μπαταρισμένη γέφυρα τού "πεφιλημένου" και απαγοητεύτηκα

Εκτός άν θέλουν να το αφήσουν εκεί ώς "ατρακσιόν" (που λένε και οι Τούρκοι)

Link to comment
Share on other sites

Το παρουσιάζεις λες και θα γίνει εν μια νυκτί... Σου θυμίζω την περίπτωση του Concordia για πόσο καιρό βλέπαμε την ανέλκυση. Μπορεί να είναι σαφώς ευκολότερο αν σφραγιστεί απο κάτω αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι θα φύγει αρπα κόλλα γιατι κανείς δεν θα κινδυνεύσει να το βγάλει και μετα την μπούκα να το ξαναχάσει μια και καλή

Link to comment
Share on other sites

Δέν θα γίνη εν μιά νυκτί,αυτό είναι σίγουρο,αλλά όσο κάθεται εκεί που κάθεται,κινδυνεύει να μήν φύγη ποτέ.

Επίσης άλλο το Concordia και άλλο αυτό-που επι πλέον,"πιάνει" μιά θέση χρήσιμη γιά άλλο πλοίο που θα την χρειαστή γιά να φορτοεκφορτώση κόσμο και οχήματα τών δρομολογίων του......

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γνωριζουμε αν η ανελκυση του πλοιου θα γινει με απαντληση υδατων (οπως φανταζει το ποιο λογικο) η με καποια αλλη μεθοδο? 

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησαν οι εργασίες σταθεροποίησης - ανέλκυσης του πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ τη Δευτέρα 23/01/17.

Quote

Ξεκίνησαν οι εργασίες σταθεροποίησης - ανέλκυσης  του πλοίου  Ε/Γ-Ο/Γ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ οι οποίες υπολογίζεται  ότι θα ολοκληρωθούν σε διάστημα 20-30 ημερών.

Σε δεύτερη φάση  με  την έκδοση των απαραίτητων διασυνοριακών αδειών και σε συνολικό διάστημα το πολύ τριών μηνών θα έχει απομακρυνθεί από το λιμάνι του Πειραιά.

Τις εργασίες έχει αναλάβει η εταιρεία ANTIPOLLUTION μετά από ανοικτό διαγωνισμό.

 

Link to comment
Share on other sites

Μα  γιατι οσο θα  περιμενουν  τις αδειες, δεν το πανε καπου αλλου να ανοιξει και η προβλητα? Αφου υποτειθεται οτι το πλοιο μετα την απαντληση θα ειναι σε θεση να κανει "διασυνοριακο πλου" , δεν μπορουν να το πανε λιγο πιο περα  ειτε στα Αμπελακια ειτε στο Περαμα? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...