Jump to content
Shipfriends

Express Jet (IMO 9204324)


Petros P

Recommended Posts

Θα έπρεπε να έχουν κολλήσει οριζόντιες μπάρες ώστε να φρεναρει το πόδι, και ας βάψουν με antislip χρώμα με άμμο! Είναι τραγικό να έχουν για επιβίβαση μία τσουλήθρα!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 364
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 hours ago, express adonis said:

Γιατι σε αρκετα καταμαραν υπαρχει και "τριτη" πλωρη???ασχημη γεφυρα αλλα ωραιο ολο το υπολοιπο...οι ραμπες φοβερες 😛

Κυρίως για να σπάει το κύμα που δέχεται στην πλώρη το πλοίο στα δύο και να μην εγκλωβίζεται η ενέργεια μεταξύ των δύο σκαφών. Εκμεταλεύονται, όμως, τον επιπλέον όγκο και επιφάνεια σκάφους και πολλές φορές τοποθετούν και τις άγκυρες στις δύο πλευρές της "τρίτης πλώρης".

Link to comment
Share on other sites

Περά από τις δυο παιδικές ασθένειες του Σίφνος Τζετ, παρατηρώ ότι γενικά δεν τηρεί καθόλου το ωράριο του δρομολογίου του!! Για παράδειγμα χθες, το Σίφνος Τζετ με ώρα άφιξης στο Πειραιά στις 14:05, πέρασε τα φανάρια του Πειραιά στις 16:05 (δυο ώρες καθυστέρηση), δηλαδή και πιο αργά από την ώρα αναχώρησης του από το Πειραιά στις 15:30. Νομίζω ότι χρειάζεται κάποια τροποποίηση των ωραρίων του για να μην ταλαιπωρούνται οι επιβάτες

Link to comment
Share on other sites

Από ότι παρατηρώ πλέον δεν ταξιδεύει με τις ταχύτητες που είχε όταν ξεκίνησε και αντιμετώπιζε βλάβες με 33-35 μίλια αλλά με 29-32 μίλια.Υποθέτω ότι αυτό γίνεται για να στρώσει.Οπότε μετά που θα το πηγαίνουν κανονικά μπορεί να πετυχαίνει τα ωράρια του.Επίσης τρώει πολύ χρόνο στα λιμάνια σε σχέση και με άλλα μικρά λόγω του απότομου embarkation που φτιάξανε

Link to comment
Share on other sites

On 7/17/2019 at 3:21 PM, Nikos_Chania said:

Θα έπρεπε να έχουν κολλήσει οριζόντιες μπάρες ώστε να φρεναρει το πόδι, και ας βάψουν με antislip χρώμα με άμμο! Είναι τραγικό να έχουν για επιβίβαση μία τσουλήθρα!

Και το οποίο embarkation σε μία διανυκτέρευση του πλοίου μπορεί εύκολα να διορθωθεί. Αλλά εντάξει, αυτοί ξέρουν καλύτερα :)

 

Link to comment
Share on other sites

Δειχνει να στρώνει πάντως το ταχύπλοο. Εσωτερικά σε τι κατασταση είναι; Έχει γίνει ολική ανακαίνιση ή οπως ήταν;

Link to comment
Share on other sites

Τώρα είμαι μέσα. Δεν ξέρω αν έγινε ανακαίνιση γιατί δεν ξέρω πως ήταν πρίν πάντως είναι πολύ καθαρό. Στην Φολέγανδρο κατέβασε 44 επιβάτες και πήρε 10. Από Πειραιά έφυγε γεμάτο ελάχιστες θέσεις δεν είχανε επιβάτη.

Edited by lostromos
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ -Τ/Χ ΚΑΤ «SIFNOS JET» στο λιμάνι της Σίφνου και της Σερίφου

Ενημερώθηκαν οι Λιμενικές Αρχές Σερίφου και Σίφνου, απογευματινές ώρες χθες, ότι το Ε/Γ – Τ/Χ -ΚΑΤ – ''SIFNOS JET'' σημαίας Κύπρου, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα Πειραιά για Σέριφο – Σίφνο – Μήλο – Φολέγανδρο – Θήρα – Ίο, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του πλοίου στους λιμένες της Σερίφου και της Σίφνου και ότι θα συνεχίσει το δρομολόγιο του για τους επόμενους λιμένες.

Οι επιβάτες από και προς τους ανωτέρω λιμένες θα προωθηθούν στους προορισμούς τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας .

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς στείλανε τους επιβάτες με το Speedrunner για Σέριφο και Σίφνο και όσους ήταν να επιβιβαστούν από εκεί, τους πήγε το Speedrunner στη Μήλο και από εκεί τους πήρε το Jet για να κερδίσουν λίγο χρόνο και να μειώσουν την καθυστέρηση. 

Αυτή τη στιγμή με 19 κόμβους..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...