Jump to content
Shipfriends

Thessaloniki (IMO 9120085)


Recommended Posts

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Να λοιπον ποιο πλοιο θα 'διπλωσει' το ΑΡΙΑΔΝΗ ''ΠΑΛΑΣ'' στα Χανια:eek:.Θα του κανουν μια σουπερ μετασκευη ωστε να μοιαζει με το μεγαλυτερο αδεφο του:D.Ετσι κ αλλιως μοιαζουν αρκετα.

Link to comment
Share on other sites

Εάν συμπεράνω ότι έχουν ξεκινήσει τις εργασίες πάλι στο Παναγία Αγιάσου, για να αντικαταστήσει το Θεσσαλονίκη στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης. Και γνωρίζοντας ότι πριν καιρό είχαν επιθεωρήσει το πλοίο άνθρωποι της Attica. Είναι πολύ πιθανόν.:D:confused:

Άμα κοιτάξετε και αμέσως προηγούμενο post μου για το Θεσσαλονίκη:

Το Θεσσαλονίκη θα αποδρομολογηθει μετά το καλοκαίρι. Κατά Σεπτέμβριο μήνα, για να μετασκευαστεί σε Ε/Γ-Ο/Γ:confused: ή για να πουληθεί:D:eek:
Link to comment
Share on other sites

Το βαπορι,παρατηροντας το στο AIS αρκετες φορες,πηγαινει παντα με 18.5-20 μιλια κ καταπινει τα περισσοτερα συμβατικα των 15,16,17 μιλιων:PΠου να μην δουλευε κ σαν ro-ro!Ελπιζω συντομα να καταλαβουν(κ απο αλλη εταιρια)πως αξιζει να μετασκευαστει σε επιβατηγο αλλα οχι με τα σχεδια της SAOS που εχουμε δει ολοι στον εφοπλιστη.Εχει ολες τις προδιαγραφες να γινει μια 'μικροτερη' ΑΡΙΑΔΝΗ;).

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι το πλοίο χτυπάει άνετα 20άρια.Το θέμα είναι ότι αυτό δε σημαίνει ότι θα διατηρηθεί σε περίπτωση που μετασκευαστεί σε Ε/γ Ο/γ.Κατά προσωπική άποψη δε περιμένω σε καμία περίπτωση τη μετασκευή του δε μιλάμε για ένα πλοίο με έτοιμο accomodation που θα χρειστεί μόνο εσωτερική αναδιαμόρφωση όπως έγινε σε άλλες μετασκευές.Μιλάμε λοιπόν για μια λαμαρινοδουλειά τεραστίων διαστάσεων βέβαια όταν πέφτει το money τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο άλλα ένα τέτοιο εγχείρημα και πολύ χρόνο θα πάρει και πολύ χρήμα θα χρειαστεί

Link to comment
Share on other sites

απο βαρος ενταξει δεν θα πεσει και πολυ. μονο το ντεκ του (πιθανου) ανω γκαραζ. απο κει και πανω αλουμινιο. αν αφαιρεθει και λιγη σαβουρα δε θα εχει μεγαλη διαφορα. τωρα απο χρονο εξαρταται απο το χρημα. αν πεσει χρημα σε 9 μηνες θα ειναι ετοιμο (σεπτεμβριος2007-ιουνιος2008). αλλωστε δεν ειναι απαραιτητο να μετασκευστει εδω:D.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θυμάμαι είναι ότι το πλοίο έχει μεγάλη κατανάλωση, ή κάνω λάθος?

Πέρα από αυτό, δε πιστεύω να το μετασκευάσει ποτέ ο Μανούσης. Ο Στρίτζης που είναι μάγος στις μετασκευές δε πιστεύω ότι το χρειάζεται και ο Παναγόπουλος δε νομίζω να το πάρει και να το μετασκευάσει, δε μας έχει συνηθίσει σε τέτοια πράγματα.

Μακάρι πάντως να βγω ψεύτης και να το δούμε ωραιότατο ΕΓ/ΟΓ!

Καλά η σαβούρα μετά από μετασκευές πάει περίπατο :D, αλλά μία έκκληση μόνο.

Όποιος το μετασκευάσει, ας του αλλάξει και τη μπουρού του, είναι πώς να το πω....όχι άξια του παρουσιαστικού του πλοίου :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω κ ακριβως,αλλα να εχει μεγαλη καταναλωση,να το εχει η SAOS(σαν ρο-ρο)κ να τ αφηνει να χτυπαει 20 μιλια,μου φαινεται περιεργο...Οσο για το αν το χρειαζεται ο Παναγοπουλος,πιστευω μονο κ μονο που το επιθεωρησαν απο κοντα συν τις φημες οτι το αγορασε η Attica,κατι εχουν στο μυαλο τους.

Παντως συμφωνω πως ο Μανουσης αποκλειεται να κανει την μετασκευη,κ οι μονοι υποψηφιοι που μενουν ειναι αυτοι που εχουν ρευστο κ αναγκη για πλοιο σε καποια γραμμη τους....ΑΝΕΚ,SUPERFAST(ως ρο-ρο στην Αδριατικη),HSW(για να διπλωσουν το ΑΡΙΑΔΝΗ,με ελαχιστες πιθανοτητες αυτο το σεναριο).

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά τι να το κάνει ο Παναγόπουλος το ro/ro στην Αδριατική τι στιγμή που τα superfast ρο/pax είναι.Ασε που ο άνθρωπος απο ότι φαίνεται παέι να τα σουτάρει όλα.άλλα και έτσι να μην ήταν δε τεριάζει με το profil της εταιρείας του το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Προσωπικά τελευταία έχω αρχίσει να πιστεύω πως αν μετασκευαστεί αυτό θα γίνει απο τον Μανούση έξαλλου απο ότι φαίνεται και απο τη μετασκευή του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ άλλα και απο τις συνεχείς αγορές πλοίων μπορεί να βρεί κεφάλαιο με ότι σημαίνει αυτό

Link to comment
Share on other sites

Στεφανε,κ γιατι πηγαν να το δουν τοτε..?Καποιος λογος δεν θα υπαρχει..Μπορει να θελουν να αντικαταστησουν ας πουμε εκεινο το μικρο ρο-ρο(που δεν θυμαμαι καθολου το ονομα του)που εχει ηδη η Αττικα στην Αδριατικη.

Κ ο Μανουσης ενταξει,μπορει να βρισκει κεφαλαιο αλλα μετα την αγορα 5 πλοιων,την μετασκευη των 2,μου φαινεται εξαιρετικα δυσκολο να αντεξει κ την φαινομενικα δαπανηρη του ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά τι να το κάνει ο Παναγόπουλος το ro/ro στην Αδριατική τι στιγμή που τα superfast ρο/pax είναι.Ασε που ο άνθρωπος απο ότι φαίνεται παέι να τα σουτάρει όλα.άλλα και έτσι να μην ήταν δε τεριάζει με το profil της εταιρείας του το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ουτε το ΜΑΡΙΝ ταιριαζει αλλα το εχει..... παντως το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ πιστευω πως κανει για την Αδριατικη. Και χωρητικοτητα εχει και ταχυτητα απο οτι λετε...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω κ ακριβως,αλλα να εχει μεγαλη καταναλωση,να το εχει η SAOS(σαν ρο-ρο)κ να τ αφηνει να χτυπαει 20 μιλια,μου φαινεται περιεργο...

Μόνο που ξεχνάς πως η ταχύτητά του μπορεί να φτάσει τους 26 κόμβους. Άρα με τα 20 μάλλον κομμένο πάει...

Εγώ πιστεύω πως μπορεί μεν να μετασκευαστεί αλλά σε στυλ POLARIS. Δηλαδή να δημιουργηθεί ένα πάνω επιπλέον γκαράζ αφού τώρα είναι σαν πλωτή μπανιέρα. Αυτά περί ΕΓ/ΟΓ μου φαίνονται αστεία.

Link to comment
Share on other sites

η σαν το παλιο Ionian Star νυν Scandola, που απο ro/ro εγινε ro pax. εν πασει περιπτωσει, απο μπανιερα μπορει να γινει ειτε απλα κανονικο ρορο, ειτε ro pax σαν το ionian star, ειτε οτιδηποτε, αλλα χλωμη βλεπω μια ακριβη μετασκευη.

ΥΓαλλο roro, αλλο ro pax. τα ιδια λειτουργικα εξοδα (συνθεσεις κλπ) εχει το marin και τα ιδια το sfVI?

Link to comment
Share on other sites

είναι σαν πλωτή μπανιέρα. Αυτά περί ΕΓ/ΟΓ μου φαίνονται αστεία.

Αν είναι το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ μπανιέρα τότε το ΝΙΚΟΛΑΣ τι είναι?

Για μένα το θεσσαλονικη είναι ένα πολύ καλλίγραμμο πλοίο άλλα θα συμφωνήσω ότι τα περί μετασκευής του σε επιβατηγό θυμίζουν ανεκδοτα

Link to comment
Share on other sites

George οτι πηγαινει 'κομενο' πηγαινει,απλα θα μπορουσε κ αλλο,17-18,αφου κ ετσι θα του βγαινουν τα δρομολογια.Τωρα αν η SAOS θελει να 'ξεφτιλιζει':D τα περισσοτερα γηραια συμβατικα,αυτο μονο εκεινη το ξερει.

Παντως τελικα,διαβαζοντας το ποστ του MARIN(μου το θυμισατε τελικα),μαλλον ειναι λογικος στοχος για την Αττικα.Με ενα deck να του προσθεσει ακομα,κ θα κανει μια χαρα τη δουλεια της στο Πατρα-Βενετια.

Καραβολατρικα ομως,πιστευω πως ολοι μας θελουμε να το δουμε ΕΓ/ΟΓ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η αφιξη του σημερα,συνοδευτηκε με απειρο καπνο απ τις τσιμινιερες...Πραγματικα μηπως εκτος απο τους γνωστους τυπους πετρελαιου υπαρχει κ το λεγομενο 'βρωμικο' :( Παρολαυτα ειναι πανεμορφο κ πολυ επιβλητικο με τον ογκο του κ το σκαρι του!

post-709-128326966536_thumb.jpg

post-709-128326966538_thumb.jpg

post-709-128326966541_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το είχα παρακολουθήσει και στη Χίο να βγάζει τα ντουμάνια του αλλά χτες που το είδα από την παραλιακή της Μυτιλήνης μου έφυγαν τα μάτια! Πραγματικά δεν έχω ξαναδεί πλοίο να βγάζει τόσο καπνό.

Άκουσα ότι έχει κληθεί σε απολογία από λιμεναρχείο......:D

Αλήθεια τι μπορεί να προξενεί τα συνεχή ντουμάνια του? Καύσιμο?

post-235-128326967085_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

πρεπει να ειναι λογω κακης ποιοτητας καυσιμου. Ακουσε κανεις φιλος αν στο προχθεσινο δρομολογιο απο Μυτιληνη και Χιο εφτασε στον Πειραια με μια μηχανη?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το βαπόρι κάνει το τελευταίο του δρομολόγιο κι ανεβαίνει στην Αλεξανδρούπολή να δέσει.

Διέρευσε μια φήμη ότι πουλήθηκε και πάει εκεί να παραδοθεί αλλά δεν ξέρω κατα πόσο ευσταθεί.

Πιθανότατα να έχει βρει εκεί καλό ντόκο να δέσει και πιο οικονομικό αν σκοπεύει ο Μανούσης να το κρατήσει πολύ καιρό δεμένο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Earl Granville, εχει κυκλοφορήσει έντονα φήμη στο Πειραιά, ότι το Θεσσαλονίκη πουλήθηκε. Πριν ρωτήσετε ποιος το αγόρασε, θα σας πω ότι δε ξέρω και αφήστε μου λίγες μέρες να επιβεβαιώσω ότι αληθεύουν οι πληροφορίες μου.

Link to comment
Share on other sites

Άκυρος ο συναγερμός για το Θεσσαλονίκη.

Πριν 10 ημέρες ήταν πολύ κοντά στη πώληση του πλοίου, αλλά από ότι κατάλαβα χάλασε η δουλειά. Θα ξεχειμωνιάσει πάνω στην Αλεξανδρούπολη, γιατί τα λιμανιατικα εκεί είναι πολύ πιο φτηνά από ότι στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...