Jump to content
Shipfriends

Thessaloniki (IMO 9120085)


Recommended Posts

Το νεο καμαρι της Σαος Ferries..
Αντε να το δουμε και αυτο
Πηρε ο Μανουσης πλοιο που εβγαλε στα δοκιμαστικα ταχυτητα 26 κομβων και ταξιδευει με 23!!!! Αν ειναι δυνατον
Εδω αμα κανει 18-19 θα ειναι σουπερ...
150 μετρα περιπου με 22 και 1000 μετρα στο γκαραζ...
Αναφερουν μαλιστα οτι θα γινει και μετασκευη στο Περαμα. Για να δουμε γιατι παραειναι καλο βαπορι για εσωτερικη ακτοπλοια. Για να δουμε...

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Λοιπον το σκαφος αυτο υπηρχε απο Ιανουαριο σε site broker στο internet αλλα με τιμη πωλησης πολυ παραπανω απο 10.000.000$ που εγραψε ο εφοπλιστης.Η υπηρεσιακη ταχυτητα που εδινε ηταν 25 μιλια και εχει και αδερφο επισης προς πωληση.Γνωριζει κανει ποια ειναι τα 4 εγ-ογ γιαπωνεζικα που πουλιουνται εν block οπως αναφερει ο 'Ε'?

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι είστε εκτός θέματος. Για να επανέλθω ρωτάω αν το πήρε για ρο-ρο ή εγ-ογ. Αν το πήρε για ρο-ρο , τι να την κάνει την προσθήκη καταστρώματος?Η πρύμη θέλει διαμόρφωση γιατί έχει μόνο καταπέλτη πλάγια και όχι κατάπρυμα. Άντε, θα του κόψουμε και τα κρένια και θα πάρει κι αυτό 2-3 μίλια όπως πήρε και το άλλο καμάρι που ταξιδεύει στα ελληνικά νερά. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Τελικα λυθηκε το μυστηριο με το Okinawa. Δεν ειναι αλλο απο το Θεσσαλονικη που βρισκεται στο Βολο απο τις αρχες του μηνα... Εκει θα γινουν οι πρωτες εργασιες μπορει και μερος της μετασκευης...

Το πλοιο λεγοταν Ferry Tokyo αλλα αρχες του χρονου αλλαξε το ονομα του σε Okinawa με αποτελεσμα να μας μπερδεψει ολους. Εχει ερθει με σημαια Αγιου Βικεντιου προφανως για να εχει φτηνοτερο πληρωμα κατα το ταξιδι του και την περιοδο των μετασκευων

Link to comment
Share on other sites

Μετασκευή στο Βόλο? Απίθανο μου ακούγεται καθώς απο όσο γνωρίζω για τέτοιου είδους εργασίες χρειάζονται εξειδικευμένα συνεργεία, εργαλεία αλλά και συγκεκριμένος χώρος για να γίνουν. Εκτός εάν οι εργασίες που θα γίνουν εκεί είναι του μεγέθους που κάνουν πλοία στο λιμάνι της Πάτρας, της Ηγουμενίτσας κλπ. Αλήθεια φωτό του πλοίου απο το Βόλο υπάρχει για σκανάρισμα?

Link to comment
Share on other sites

το πιο πιθανον ειναι να γινουν τα ξηλωματα εκει και μετα να κατεβει κατω οταν ειναι να αρχισει η μετασκευη. ισως ειναι φτηνοτερα τα λιμανιατικα. αν ξερει καποιος ας μας λυσει τις αποριες μας

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια φωτό του πλοίου απο το Βόλο υπάρχει για σκανάρισμα?
Πολλά ζητάς αγαπητέ μου ;)

Εγώ θα ζητήσω κάτι πιό απλό: κανένα λινκ με φωτό του πλοίου.

Κατευθείαν λινκ στη φωτό (ή καλύτερα εισαγωγή εικόνας). Όχι λίνκ σε ιστοσελίδα, γιατί δεν βγάζουμε άκρη με τα Γιαπωνέζικα.

Link to comment
Share on other sites

Το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ θα γινει τελικα Ε/Γ-Ο/Γ αλλα γενναται το εξης ερωτημα! Λενε οτι θα το βαλουν στην γραμμη ΠΕΙΡΑΙΑ-ΧΙΟΥ-ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ, και δεδομενου τις διαστασεις που εχει και ειδικα δυο deck για φορτηγα οχηματα, μπορει να αντιμετωπισει ανετα το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ? Το ενα εχει μεγαλυετρη χωρητικοτητα και καλη ταχυτητα ενω το αλλο ειναι highspeed! Η δικη μου απαντηση ειναι να τοποθετη8ει σε αλλη γραμμη καταλληλη για το ρολο του. Εσεις τι λετε?

Link to comment
Share on other sites

ουουουου.... :P
Διακρίνω μία επιφυλακτικότητα, ως προς την άμεση δρομολόγηση του πλοίου, ή είναι η ιδέα μου ?;)

Κανένα λίνκ με φωτό? Και καλά να μην έχουμε εμείς οι Ευρωπαίοι, αλλά ούτε και οι Σαμουράϊ?

Link to comment
Share on other sites

για να σοβαρευτουμε, αυτο το πραγμα δεν εχει υπερκατασκευη σχεδον καθολου. Μονο καταπλωρα ενα κομοδεσιο για το πληρωμα. αρα μιλαμε οτι απο το ανω γκαραζ και πανω χτιζεται εξ αρχης. χωρια τα safety and the like.

ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι υπο τον φωτη σαν εγ/ογ δυσκολα θα το δουμε, γιατι θελει πολυ μαρουλι για να γινει night ferry.

τωρα ειτε σαν ρορο θα μεινει, ειτε θα μεταπωληθει σε αλλον. επειδη στο μινι αφιερωμα που συνοδευει 2-3 φωτο σε γνωστο περιοδικο, λεγεται οτι πουληθηκε φτηνα γιατι το μπερδευαν με ενα αλλο συνωνοματο μονελικο, τοτε ισως ο κυρ φωτης να εκανε αγουδημιά. παιρνω να το σκοτωσω αμεσως.

Link to comment
Share on other sites

Περα απο το οτι δεν εχει υπερκατασκευη καθολου αν προσεξατε και το δευτερο γκαραζ ειναι ολο ανοιχτο... Οποτε περα απ ολα αυτα που θα κανει θα πρεπει να κανει και μια οροφη γκαραζ... Αρα καλυτερα να περιμενουμε το αδερφακι του Κρημνιωτισσα για να δουμε προκοπη.. Τασσομαι στο πλευρο του μικρου Proud με μια μικρη επιφυλαξη μηπως και γινει καμια εκπληξη μεγατονων...

Για να μη θελει να το φερει και στο Περαμα... Να μην το δουνε πολλοι...

Link to comment
Share on other sites

συνεχιζοντας το προβληματισμο μου να πω τις εξης αποριες:

απο διπυθμενα, stability a-max κλπ πως παει; απο οσο ξερω οι κανονισμοι για roro ειναι πολυ πιο χαλαροι σε αυτα τα θεματα, ειδικα εκει περα απο οπου ηρθε.

για να υψωσει ελληνικη σημαια θεωρειται μη υπαρχον ferry και πρπει να εφαρμοσει τους κανονισμους σαν να ηταν νεοτευκτο. βεβαια υπαρχουν και εξαιρεσεις (αχιλλεας, καλβος) και πατεντες με επισκευη υπο ξενη σημαια.

ολα αυτα μαζι με οσα ειπαμε παραπανω με κανουν να πιστευω οτι σαν Μανουσοβαπορο μονο ως ρορο θα μπορουσαμε να το δουμε. τωρα αν περασει σε αλλη εταιρεια που θελει να ριξει λεφτα αλλαζει το πραγμα.

Link to comment
Share on other sites

Το βαποράκι αυτό είναι στοίχημα για την ΣΑΟΣ, ανοίγεται πολύ (ή τουλάχιστον έτσι δηλώνει πως θα κάνει) και ή που θα εχουμε φιάσκο ή που θα αναθεωρήσουμε τις απόψεις μας για την εταιρία. Μπορεί να μην γίνει καν μετασκευή μπορεί όμως να έχουμε κ εναν καινούριο πχ Δαιδαλο.

Το πλοίο εχει ξένη σημαία τώρα (έτοιμο για την "πατέντα"), μόνο το μαρούλι λείπει! (κρατικές επειδοτήσεις για μετασκευές δεν υπάρχουν? ;) )

Παντως, διορθώστε με αλλα, εχω πολυ καιρό να δω μετασκευή που περιλλαμβάνει τη (δύσκολη) μεταφορά γέφυρας γι'αυτο ψηφίζω μετασκευή με προσθήκη στην υπάρχουσα υπερκατασκευή (και συνεπώς απαίσια αισθητική).

Κ μια ερώτηση, πώς είναι δυνατόν να "διαφημίζεται" η ταχύτητά του εφοσον σχεδιάζεται μετασκευή που θα του προσθέσει πολύ βάρος και θα την μειώσει αντίστοιχα??

Link to comment
Share on other sites

Μπορει να το κανουν απο αλουμινιο να τους βγει πιο ελαφρυ.. Αλλα θα ειναι πιο ακριβο μετα :D

Το ιδιο κολπο με τη σημαια εγινε και με τα Κινγκ και Κουην ενω και το Ιονιαν Σκαι καποια περιοδο ειχε σημαια Αγιου Βικεντιου μολις αγοραστηκε απο τον Κυρ-Μιμη.. Ενω ο Καλβος την πατησε... Το Αρτεμισια παλι εκανε μετασκευη με σημαια Παναμα και μετα κανενα προβλημα;)

Εν πασει περιπτωσει... Ο καιρος γαρ εγγυς που λεει και μια ψυχη. Θα δουμε τι θα γινει..

Link to comment
Share on other sites

Αν με τη διαφορα απο τα λιμανιατικα του βγαινει η διαφορα για το πηγαινε ελα ειναι μια εξυπνη κινηση για εξοικονομηση εστω και λιγων χρηματων τα οποια δεν τρεχουν και απο τα μπατζακια... Αν το φτιαξει αυτο το βαπορι και το δουλεψει σωστα θα του βγαλω το καπελο γιατι εγω πρωτος τον εχω καταθαψει εδωμεσα...;)

Link to comment
Share on other sites

Ξεχάστε τις μετασκευές στον Βόλο.

Η αδυναμία υλοποίησης του έργου των μετασκευών σε δύο επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία προκαλεί οικονομικό πλήγμα στο λιμάνι του Βόλου και στην τοπική οικονομία.

Τα δύο πλοία, καθώς και ένα τρίτο γνωστής ακτοπλοϊκής εταιρείας, επρόκειτο να υποστούν μετασκευές σε χώρο του λιμανιού, το αίτημα ωστόσο απορρίφθηκε από τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Αιτία το ασαφές νομοθετικό πλαίσιο που διέπει και τη λειτουργία του λιμανιού του Βόλου.

Υπολογίζεται ότι το έργο των μετασκευών θα απέφερε στην τοπική οικονομία γύρω στα πέντε δισ. δρχ., ενώ θα δημιουργούνταν για διάστημα πέντε περίπου μηνών 200 θέσεις εργασίας.

Από την ΕΡΤ (10/11/2005)

Προφανώς πρόκειται για τα ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ.

Το τρίτο όμως ποιό ειναι? Ποιό άλλο πλοίο έιναι για μετασκευή?

Οπότε ετοιμαστείτε για την μεγαλειώδη υποδοχή!

Link to comment
Share on other sites

Μηπως το τριτο ειναι το αδερφακι του Κρημνιωτισσα?

Εγω το ειχα πει αυτο γιατι το λιμανι του Βολου δεν ειναι επισκευαστικη ζωνη οπως του Αστακου που εγινε η μετασκευη του Siren και παλαιοτερα του IONIS και των πλοιων της Med Link Lines, του Ποθητου...

Αρα δεν μπορουν να γινουν εκει τετοιες εργασιες..

Οπως τυπικα δε μπορουν να γινουν και μεσα στο λιμανι του Πειραια

(Τυπικα ειπα μη βαρατε ρε)

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά οι μετασκευές των ΜΑΡΙΑ G (νυν ΕLLI T) και ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΙΙ έγιναν στην Αυλίδα. Για της Poseidon Lines δεν ξέρω που έγιναν. Αλλά ήταν σχεδόν βέβαιο από την αρχή ότι δεν μπορούσε να γίνει μια ανακατασκευή ουσιαστικά πλοίου στο Βόλο. Αν ήταν έτσι όλοι θα τα πήγαιναν εκεί. Πάντως διατηρώ μια επιφύλαξη για το αν θα γίνουν στο Πέραμα τελικά οι μετασκευές. Η Αυλίδα είναι σχετικά κοντά κι από όσο γνωρίζω με σχετικά καλύτερες τιμές αλλά και για τον Αστακό δεν νομίζω ότι θα έλεγαν όχι σε μια καλή προσφορά από τη στιγμή που μιλάμε για 3 πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Τα ναυπηγεια στην Αυλιδα εχουν οντως πολυ καλυτερες τιμες.. Ειδικα οι δεξαμενες ειναι πολυ πιο φτηνες απο του Περαματος και με περισσοτερες δυνατοτητες οπως αμμοβολης που δεν κανουν παρα μονο ο Σκαραμαγκας και η Ελευσινα. Εμενα μου κανει εντυπωση αλλο... Καλα δεν ηξεραν οτι εκει δε μπορουν να γινουν εργασιες? Περιμεναν να τους διωξουν???

Η μηπως καποιοι νομιζαν οτι θα τους τη χαρισουν επειδη ειναι ''γαλαζια παιδια'' ??

Επισης στον Αστακο μετασκευη εκανε μονο το Siren..

Τα υπολοιπα ολα εκαναν εργασιες ετησιας συντηρησης. Δικο μου το λαθος

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...