Petros P Posted May 24, 2020 Share Posted May 24, 2020 Θυμάμαι πως κάποια στιγμή είχα ακουσει για δρομολόγια εντός Αττικής απο Ζέα . Η αυτο που παίζει επειδή μεχρι πρόσφατα είχαμε πλεούμενο Ζέα απο το 93 , να έφευγε προς Σποραδες (;) και εμεις γυρνώντας απο τη μάντρα στη Γλυφάδα που το βγαζαμε να το ειδα ανοιχτα κάπου .. αλλα θυμάμαι πάντως για δρομολόγια εντός Αττικής Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 25, 2020 Author Share Posted May 25, 2020 Τολό πήγαιναν σίγουρα, γιατί θυμάμαι το 1994 υπήρχε το ατύχημα με το δελφίνι και το μικρό Βασίλη Δοσουλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Star Delos Posted June 28, 2020 Share Posted June 28, 2020 Ερώτηση που δεν ξέρω αν έχει ήδη απαντηθεί: όταν ήρθαν τα υδροπτέρυγα από τη Ρωσία, είχαν ήδη κινητήρες MTU ή αλλάχθηκαν η κινητήρες τους σε επόμενη φάση; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted June 28, 2020 Share Posted June 28, 2020 Εάν δεν κάνω λάθος τα πρώτα σίγουρα είχαν τους Zvezda M400 και Μ417 V12 1000 ίππων σαν αυτον Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Star Delos Posted June 28, 2020 Share Posted June 28, 2020 Μάλιστα, ευχαριστώ πολύ. Δεδομένου ότι αρκετά ήρθαν καινούργια στην Ελλάδα, να υποθέσω ότι αλλάχθηκαν σε επόμενη φάση κι όχι αμέσως μόλις ήρθαν; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted June 28, 2020 Share Posted June 28, 2020 Αυτό δεν μπορώ να το απαντήσω σίγουρα για το πότε και σε ποια έγινε. Σίγουρα ξέρω ότι στα περισσότερα άλλαξαν μηχανές και έλικες (και στα πρώτα που είχε φέρει ο Λίβανος και έσπασε τη φάμπρικα που υπήρχε στο Σαρωνικό) Ίσως κανένας μαθουσαλας εδώ μέσα να βοηθήσει περισσότερο.. Εγώ είμαι μικρό παιδι😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΟΡΙΩΝ Posted June 30, 2021 Share Posted June 30, 2021 (edited) On 5/24/2020 at 8:50 PM, Petros P said: Θυμάται κανείς ποια λιμάνια του αργοσαρωνικου έπιαναν τα δελφίνια ; Πχ Επιδαυρος (σε παραστάσεις ) Αναβυσσο, Τολο ; Εκτος των άλλων που προαναφέρθησαν απο προλαλήσαντες, να προσθέσω και Ερμιόνη, Πόρτο Χέλι, Μέθανα, Λεωνίδιο, Ναύπλιο (από στεριά) και Αγκίστρι, Αίγινα, Πόρο, Ύδρα και Σπέτσες απο τα νησιά. Θυμάμαι μάλιστα στο γυμνάσιο, οι καθηγητές μας είχαν ναυλώσει κάποια δελφίνια και μας είχαν πάει μονοήμερη εκδρομή στην Ύδρα. Τρελη φάση, ένα ολόκληρο σχολείο να μαζέυεται στη Ζέα νωρίς το πρωϊ, όλο χαρά και προσμονή να πάει "ιπτάμενο" ταξίδι! Edited June 30, 2021 by ΟΡΙΩΝ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 6, 2021 Author Share Posted November 6, 2021 Ένα βίντεο του Mega Dolphin 31 στο λιμάνι των Κυθήρων Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted November 6, 2021 Share Posted November 6, 2021 Στο 4:30 τα λέει όλα για την εποχή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 6, 2021 Share Posted December 6, 2021 Να δούμε και ένα δελφινάκι του εξωτερικού και πιο συγκεκριμένα ένα που βρίσκεται στη Napoli. Πρόκειται για το Vetor 944 (IMO 8137811) που βλέπουμε στα βάζα στην επισκευαστική βάση της Napoli. Είναι ναυπήγηση της χρονιάς της Αλλαγής, το 1981 για τους νεότερους, στην ΕΣΣΔ και το ναυπηγείο Feodosiyskoye Sudostroitelnoye Obyedineniye More της Θεοδοσίας, στην Κριμαία. Δε ναυπηγήθηκε για το Σοβιετικό καθεστώς όμως αλλά για Ιταλούς πλοιοκτήτες παίρνοντας το όνομα Isola di Palmarola. Αυτό το όνομα κράτησε μόνο έναν χρόνο και το 1982 πήρε το τωρινό του όνομα. Η φωτογραφία που βλέπετε είναι του 2018, έχω και άλλες από προηγούμενα έτη στο ίδιο ακριβώς σημείο. Οπότε φαίνεται πως μάλλον είχε χρόνια να ταξιδέψει αν και φέτος νομίζω πως είδε δράση ανάμεσα στην Formia και την Gaeta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ships_info_kavall Posted March 12, 2022 Share Posted March 12, 2022 Εδω βλέπουμε μια φωτογραφια που ειχε τραβηξει ο πατερας μου απο την Σαντορινη το 1999. Το δελφινι XXX η ΚΥΚΛΩΝΑΣ στην φωτο ξεφορτώνει επιβάτες μέσω του Δημητρουλα καθως τοτε το Δημητρουλα καθοταν πολλες ωρες στο τοτε κακο λιμανι και δεν ειχε χωρο για το δελφινι. Ετσι...εδενε πανω του και ξεφορτωνε μεσο αυτου. Το δελφινι Κυκλωνας δεν ειχε και την καλυτερη καταληξη καθως μια μερα που ταξιδευε με ταχυτητα 45 κομβων προσεκρουσε πανω σε εναν κορμο με αποτελεσμα να καταστραφει ολοσχερως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted April 15, 2022 Share Posted April 15, 2022 Υπάρχει κάποιος λόγος που όλα αυτά τα χρόνια, παρότι τα υδροπτερυγα αποδείχτηκαν πολύ επιτυχημένα, πότε δεν ήρθε κάποιο καινούργιο στα νερά μας; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 15, 2022 Author Share Posted April 15, 2022 Γιατί είχε σταματήσει η παραγωγή τους μια περίοδο. Μέχρι πριν λίγα που ξεκίνησαν να φτιάχνουν κάποια εξελιγμένο μοντέλο υδροπτερυγου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted April 15, 2022 Share Posted April 15, 2022 Αυτά είναι συμβατά με τους κανονισμους που ισχύουν στην Ελλάδα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusagr Posted April 15, 2022 Share Posted April 15, 2022 ετσι από περιέργεια, πόσο δύσκολο θα ήταν να χτιστούν εδώ τέτοια πλοία ; (σαν αυτά που κυκλοφορούν ήδη εννοώ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PavlosA Posted July 2, 2022 Share Posted July 2, 2022 Ενδιαφέρον αφιέρωμα: https://www.ot.gr/2022/07/02/naytilia/iptamena-delfinia-nostalgiki-voutia-sto-parelthon/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted July 2, 2022 Share Posted July 2, 2022 Εκεί που γράφει πως απέκτησε τα δύο πρώτα υδροπτέρυγα ο Λιβανός, μήπως έχει σκαρφαλώσει και κατοικεί κανένας πίθηκος με ουρά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
HS_4 Posted July 28, 2022 Share Posted July 28, 2022 45 minutes ago, Petros P said: Αν ειναι το 19 που ανακαινιστηκε,εχω μάθει οτι αυτο θα μείνει λειτουργικο για αμοιβό. Πόσα δελφινια έχει η εταιρεία σε λειτουργία; 3; Υπάρχει κάποιος νόμος που θα απαγορεύει να κυκλοφορούν; Ή απλά δεν θα χρειάζονται λόγω της άφιξης των aero? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 28, 2022 Author Share Posted July 28, 2022 Η HSW έχει τρία ενεργά δελφίνια, το 17, το 19 και το 29. Δεν υπάρχει κάποιος νόμος που να απογορευει να ταξιδεύουν, εξάλλου η AFD θα συνεχίσει να έχει τα τρία δελφίνια της να ταξιδεύουν. Υποτίθεται ότι τα Aero Highspeed είναι οι αντικαταστάτες των τριών δελφινιών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted August 8, 2022 Share Posted August 8, 2022 H HSW δε θα μπορούσε να στείλει κάποιο δελφίνι στις Σποράδες αντί του Flyingcat ειδικά τη περίοδο που πέφτει η μεγάλη κίνηση; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 8, 2022 Author Share Posted August 8, 2022 Τα τελευταία χρόνια έχει δείξει ότι δεν την πολύ ενδιαφέρει η γραμμή το χειμώνα για να έχει κάποιο επιβατηγό στις Σποράδες. Οι αρχές των Σποράδων ζητάνε το χειμώνα τη παρουσία του Flying Cat, γιατί ταξιδεύει με περισσότερα μποφόρ σε σχέση με τα δελφίνια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shippihs Posted August 9, 2022 Share Posted August 9, 2022 Στη σελιδα της Ρωσικής Βικιπαίδειας για τις Κολχιδες, αναφέρεται ως μια υποκατηγορία της σειράς ο τύπος "albatross", με μονο ένα πρωτότυπο να κατασκευάζεται το 1988.Αναφέρει επίσης πως ήταν ικανό για πλευσεις μεγαλύτερων αποστάσεων και εξοπλισμένο με high-speed diesel engines. Αυτό δούλεψε με βάση του την Οδησσό μέχρι το 1996, όπου πωλήθηκε σε κάποια εταιρία για δρομολόγια μεταξύ Κύπρου- Λιβάνου με το όνομα flying star. Γνωρίζει κάποιος περισσότερα για το εγχείρημα και το τι απέγινε το πλοιο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 9, 2022 Share Posted August 9, 2022 Πρέπει να αναφέρεσαι στο ΙΜΟ 8723608, ναυπηγηθέν όπως είπες το 1988 στο Zavod im. Ordzhonikidze(301) στο Poti της Γεωργίας, πατρίδας του Ιωσήφ Στάλιν. Δύο μηχανές Zvezda M412 με 12 κυλίνδρους για υπηρεσιακή ταχύτητα 34 κόμβων. Ολικό μήκος 34.5 μέτρα. Χτίστηκε σαν Albatros αλλά έγινε Flying Star το 2002. Οι εταιρείες που φαίνονται συνδεδεμένες με το πλοίο είναι η Caven Shipping και η Yazbeck Shipping Co Ltd, και οι δύο με έδρα τη Λευκωσία. Τα ονόματα των εμπλεκομένων είναι όντως Αραβικά στη δεύτερη εταιρεία και ελληνικά στην πρώτη. Σημειωτέον πως η πρώτη εταιρεία έκλεισε το 2006. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι δεν βλέπω να έχει πάθει κάποιο ατύχημα ή κάτι τέτοιο το πλοίο. Δεν κατέστη δυνατό να βρώ κάτι άλλο για το πλοίο πέρα από μια αναφορά στο tripadvisor που επιβεβαιώνει πως μέχρι και το καλοκαίρι του 2004 μια τέτοια σύνδεση υπήρχε. Μια και το πλοίο δεν φαίνεται έκτοτε να έχει βγεί στην επιφάνεια κάπου, υποθέτω πως και εδώ είχαμε τη γνωστή κατάληξη: εμπορική αποτυχία – χρεοκοπία εταιρείας – παροπλισμός σε κάποιο καρνάγιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29 Author Share Posted March 29 Κάποτε τα δελφίνια της HSW & AFD όργωναν την θάλασσα του Σαρωνικού και τώρα είναι όλα μαζεμένα στην επισκευαστική βάση του Περάματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted November 21 Share Posted November 21 Για το EGE PRENSES (ΙΜΟ 8931633) περιεργως δεν εχουμε καποια αναφορα στο φορουμ με εξαιρεση μια βλαβη που ειχε Να πουμε λοιπον οτι συνεδεε τη Κω με την Αλικαρνασσο μεχρι περιπου το 2012, χρονια κατα την οποια ειναι και η τελευταια που δινει σημα το AIS του ,στην Αλικαρνασσο. Ηταν χτισμενο το 1979 με ονομα ΚΟΜΕΤΑ 44.Το πλοιο φαινεται στις βασεις σαν total loss απο το 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now