Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τη προηγούμενη Παρασκευή 20/10/17 έγινε η καθέλκυση του πρώτου Kometa 120 στο ναυπηγείο Vympel Rybinsk. Μετά από σχεδόν δυο δεκαετίες η Ρωσία κατασκεύασε νέας γενιάς δελφίνια. Τα δελφίνια θα έχουν χωρητικότητα 120 άτομα και το πρώτο δελφίνι αναμένεται να κάνει θαλάσσιες δοκιμές το χειμώνα έτσι ώστε να είναι έτοιμο να δουλέψει το καλοκαίρι στη Κριμαία, πιθανότατα μεταξύ Sevastopol και Yalta. Το όνομα που θα πάρει το πλοίο θα είναι Chaika (δηλαδή Seagull), Για το νέο τύπο δελφινιού είχε δείξει ενδιαφέρον η HSW αλλά μετά τις αλλαγές στο μετοχικό της κεφάλαιο ίσως να μην τα δούμε σύντομα στην Ελλάδα!! Οι φωτογραφίες από τη σελίδα του ναυπηγείου στο facebook

 

 

Kometa 120 (2).jpg

Kometa 120.jpg

Kometa 120 (4).jpg

Kometa 120 (3).jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Το “Κομέτα 120Μ¨πραγματοποιησε τα θαλάσσια δοκιμαστικά του τον Απρίλιο του 2018 και σήμερα αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο δρομολόγιο του από Σεβαστούπολη – Γιάλτα στη νοτιοδυτική Ρωσία. Το νέο σκάφος έχει άνετα αεροπορικά καθίσματα και θα μπορεί να μεταφέρει 120 επιβάτες, ενώ θα έχει πενταμελές πλήρωμα. Το μήκος του είναι 35 μέτρα, το πλάτος και το ύψος 10 μέτρα. Το πλοίο μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα 65 χιλιόμετρα την ώρα, χάρη στις δύο μηχανές ντίζελ και τα πτερύγια που διαθέτει. Το νέο εξελιγμένο “δελφίνι” μπορεί να κινείται αυτόνομα επί 8 ώρες συνεχώς και να διανύσει μια απόσταση 150 χιλιομέτρων, χωρίς ενδιάμεσο σταθμό. Στην τελετή εγκαινίων του “Κομέτα 120Μ”, έδωσε το παρών ο Ρώσος πρωθυπουργός Ντμίτρι Μεντβέντεφ.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το πλοίο μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα 65 χιλιόμετρα την ώρα και να διανύσει μια απόσταση 150 χιλιομέτρων,

 

Πες τα μας και ναυτικά αυτά να καταλάβουμε 

 

Πάντως νομίζω πως η γάστρα και τα πτερύγια δεν διαφέρουν ιδιαίτερα από τις παλιές κομέτες και κολχίδες. 

Αληθεια τι πρωτόκολλο είχαν τα παλιά;

Link to comment
Share on other sites

Οι kolhides όπως το Flying Dolphin 17 & 18 είχαν πρωτόκολλο 141 άτομα αλλά με τις νέες απαιτήσεις για το όριο ηλικίας, το πρωτόκολλο τους έπεσε στα 130 & 122 άτομα αντίστοιχα. Ενώ τα υπόλοιπα δελφίνια, δηλαδή FD 29, Αθηνά και Ερατώ έχουν από 141, 142 & 146 αντίστοιχα. Ενώ οι Kometes είχαν γύρω στα 128 άτομα εάν θυμάμαι καλά (βεβαία αυτό αλλάζει με το πόσο θα στριμώξουν τα καθίσματα και το μέγεθος τα καθίσματα)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το πρώτο Kometa 120M πήρε τελικά το όνομα Sevastopol και ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του στη γραμμή Yalta-Sevastopol στις 2 Οκτωβρίου. Το πλοίο μετέφερε 12172 επιβάτες τον Αύγουστο με προγραμματισμένα 124 δρομολόγια, όπου ακυρώθηκαν 12 δρομολόγια λόγω των καιρικών συνθηκών

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 7 months later...
On 6/9/2019 at 3:11 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Flying Dolphin 10 βρίσκεται τραβηγμένο έξω στην επισκευαστική βάση της HSW στο Πέραμα, έχοντας συμπληρώσει 11 χρόνια παροπλισμού.

Υπάρχει κάποιος λόγος που δεν έχει πουληθεί η διαλυθεί; Δε θα συνέφερε την εταιρία να συμμορφώσει με τους κανονισμούς και το Flying Dolphin X και οποίο άλλο έχει στο Πέραμα αφού είναι πιο οικονομικά από τα καταμαράν όπως συνέβη με το Flying Dolphin Venus I της AFD;

Τωρα με την πυρκαγιά και την καταστροφή του XVIII τι έχει σκοπό να κάνει η Attica με τη γραμμή του Σαρωνικού τον χειμώνα; Θα δουλεύουν παραπάνω τα Flyingcat; Συμφέρει κάτι τέτοιο; Η μήπως έχει σκοπό να εγκαταλείψει τη γραμμή;

-συγγνώμη αν είμαι εκτός θέματος-

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 1 month later...
36 minutes ago, Nereus said:

Δεν είναι μονταζ.. Το σκαφακι λέγεται Masaccio και το έσκασε ο καπετάνιος στο κυματοθραυστη στο Στρομπολι το 16

 

31 minutes ago, polmyt said:

Εδω εχει μερικες ακομα φωτο με το πλοιο εκτος νερου

Δεν ειναι το masaacio.Το massacio βουλιαξε έτσι:

20200421_001447.thumb.jpg.2904db9ce2f75a7bc83bed941b02d11c.jpg

Λεω Μήπως ειναι μονταζ γιατί τά σωστικά έχουν διαφορετικο χρώμα στις 2 φωτο

Edited by Shippihs
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι το Masaccio έχεις δίκιο. 

Είναι το Ettorre M και χτύπησε το κυματοθραυστη στο Trapani το 2008 

Εδώ έχει και τη περιγραφή του ατυχήματος 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.emsa.europa.eu/emsa-documents/download/373/216/23.html&ved=2ahUKEwjZtJvv_ffoAhXByKYKHSXeCuAQFjAJegQICRAB&usg=AOvVaw13la8w6Jk7jzqSSSNqT70v

 

Και από εδώ προέρχεται η φώτο.. 

 

https://www.marinetraffic.com/en/photos/picture/ships/359330/9276418/shipid:275404

Όσο για το φουσκωτό δεν είναι απίθανο μέσα στη παρωδο του χρόνου να αλλαχθηκε εξου και 2 διαφορετικά χρώματα 

 

the  worst  collision  of  the  year occurred  when  the  200  gt  hydrofoil  passenger ferry  Ettore  M  hit  the  breakwater  off  the  port of  Trapani,  western  Sicily,  southern  Italy,  on  7th August.  68  of  the  144  passengers  on  board  were injured  and  taken  to  hospital.  As  a  result  of  the accident,  the  ferry  sustained  a  large  hole  in  its bow  and  had  to  be  dry  docked  for  repairs.  The accident  was  almost  a  copy  of  that  involving  the fast  passenger  ferry  Giorgione  on  9th  August 2007,  with  the  same  type  of  ferry,  the  same  rocks and  almost  the  same  date.  On  that  occasion, one  passenger  was  killed  and  the  Giorgione sank after the accident 

 

Από ότι φαίνεται ένα χρόνο νωρίτερα ένα αλλο επιβατηγό χτύπησε στον ίδιο κυματοθραυστη και βούλιαξε με ένα νεκρό. 

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

Just now, polmyt said:

Διακρινεται μαλλον να φτανει και ενα δελφινι,νομιζω του Ηλιοπουλου

 

Θυμαται κανεις ποιο δελφινι ηταν και τι δρομολογιο εκανε;

Εχω την εντυπωηση οτι ηταν κατι σε στυλ Μυτιληνη -Χιος -Σαμος αλλα δεν ειμαι καθολου σιγουρος ,αν ηταν οντως αυτο ή αν επιανε και αλλα νησια ή αν πηγαινε προς τα βορεια

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ειχε ερθει περιπου το 1992-1993 ,με ειχε παει τοτε ενας Θειος μου σε επισκεψη γνωριμιας  οταν πρωτοηρθε(ειχε δεσει στο τωρινο περιφρακτο αν θυμαμαι καλα)και η χαρα μου ηταν απεριγραπτη....η πλοιοσυνοδος μοιραζε κ καραμελες😄😄😄. Ηλιοπουλος large απο τοτε!!!😄😄😄😄!!!!

To δρομολογιο που εκανε ηταν 5 φορες τη βδομαδα   ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΛΗΜΝΟ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗ και 2 φορες προεκταση ΧΙΟ ΣΑΜΟ ΠΑΤΜΟ (πληροφοριες απο τον τοτε πρακτορα του που μου τονισε οτι ειχε σε ολα τα δρομολογια του σχεδον 100% πληροτητα ).

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Θυμάται κανείς ποια λιμάνια του αργοσαρωνικου έπιαναν τα δελφίνια ; Πχ Επιδαυρος (σε παραστάσεις ) Αναβυσσο, Τολο ;

Link to comment
Share on other sites

Επιδαυρο επιανε σιγουρα και νομιζω οχι μονο σε παραστασεις αλλα υπηρχε κανονικη συνδεση.

Τολο δεν πρεπει να πηγαινε,τουλαχιστον οχι απο τη Ζεα

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Petros P said:

Θυμάται κανείς ποια λιμάνια του αργοσαρωνικου έπιαναν τα δελφίνια ; Πχ Επιδαυρος (σε παραστάσεις ) Αναβυσσο, Τολο ;

Μονεμβασια κ γερακα κ πηγαιναν απο ζεα!

Εσυ θα ησουν αγεννητος ακομα😂

Link to comment
Share on other sites

On 4/11/2016 at 11:28 PM, Petros P said:

Άσχετο με τα nattem , αλλα σχετικά με τα δελφίνια της Ceres,θυμαμαι πως τον Αυγουστο του 1997 ειχα γυρίσει απο Κύθηρα(Διακόφτι) με κάποιο .Εκανε την απόσταση σε 4 ώρες. Δε θυμαμαι ομως αν έφτανε Ζέα η πήγαινε λιμάνι. 

Οχι κυριος! 😛 Αν οχι τοτε που γύρισα ... πάντως κάποια στιγμή το 95 τα ειχα δει κατεβαίνοντας προς Καλαμάτα με σκάφος . Μ ειχε κανει εντύπωση για το Γέρακα οτι έμπαιναν μεσα . Να ηταν πιο πριν ... 1993; 

Link to comment
Share on other sites

Ανάβυσσο δε θυμάμαι να πήγαιναν ποτέ. Αλλά όλη την ακτή της Πελοποννήσου πρέπει να τη σκούπιζαν, πήγαιναν ακόμη και στην παραλία Τυρού Κυνουρίας. Οπότε κάτι Παλαιά Επίδαυρος, Τολό, Άστρος που είναι και μεγαλύτερα μέρη, φαντάζομαι πως πήγαιναν σίγουρα.  

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...