Jump to content
Shipfriends

Nova Star (IMO 9462067)


Recommended Posts

On 2/3/2011 at 0:10 AM, NHSOS XIOS said:
οι Γιαπωνεζοι δεν μπορουν να παρουσιασουν κατι πιο μοντερνο? B) Ολα τους τα πλοια εχουν το ιδιο χοντροκομμενο σουλουπι <_<

Πιο νοτια,στην Μαλαισια,ειπαν να κανουν κατι πιο μοντερνο αλλα το ξε..σαν :D

Ξεκιναει τον Απριλιο το δρομολογια,χαρακτηριστικα μπορειτε να δειτε εδω και φωτογραφιες qui e qua.

post-2049-0-92240200-1299020624_thumb.jp

_______________________

(2011, ordered as Norman Leader)

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 10 months later...
  • 1 year later...
  • 3 years later...

 

Kαλά τα λες. Στη Μεσόγειο και το πρώην Norman Leader που η LD είχε αρνηθεί να παραλάβει για τεχνικά ζητήματα και καθυστερήσεις. Αφού πέρασε (αποτυχημένα) από τη Nova Star Cruises, όπως αναφέραμε σε άλλο topic, πλέον είναι ναυλωμένο στην Inter Shipping για το Algeciras-Tanger.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Το Nova Star μετά από σχεδόν ένα χρόνο που είναι ναυλωμένο στην Inter Shipping, το πλοίο άλλαξε σημαία (από σημαία Μπαχάμες ύψωσε σημαία Μαρόκο). Το Nova Star έχει μήκος 161 μέτρα και πλάτος 26.6 μέτρα, ενώ έχει χωρητικότητα 1200 επιβάτες και στο γκαράζ 1500 γραμμικά μέτρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 5 months later...

Eκτός δρομολογίων και δεμένο στο Algeciras, ενώ θα έπρεπε να εκτελεί κανονικά. Δεν ξέρω αν έχε να κάνει με το παραπάνω post ή με κατάσχεση κτλ. που άκουσα.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

συμφωνα με τον γνωστο βορειοιρλανδο συνασθενη Gary Andrews, τοπικα ΜΜΕ στο Trinidad & Tobago αναφερουν, οτι... αδερφο του Nova Star ειναι πιθανον να καταληξει στη νησιωτικη χωρα, για να δρομολογηθει σε επιδοτουμενη lifeline.

κατα τον GA προκειται για το ιδιο το Nova Star, γιατι δεν υπαρχει αδερφο, αλλα δεν ειναι σιγουρη η ειδηση, μιας και αλλα τοπικα ΜΜΕ διαψευδουν τετοιο ενδεχομενο.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Να συμπληρώσω πως το πλοίο ήταν ακόμα στην πλοιοκτησία του ναυπηγείου που το έχτισε (ST Marine στη Σιγκαπούρη). Η Polferries αναφέρει πως οι βασικοί λόγοι που το προτίμησαν είναι πως έχει μεγάλους χώρους επιβατών και μπορεί να φορτό-εκφορτώνει πρύμα και πλώρα.

Link to comment
Share on other sites

Είναι η ώρα να κάνουμε ένα σύντομο φωτογραφικό αποχαιρετισμό στο Nova Star που για καμιά διετία κόσμησε το Estrecho με την παρουσία του. Βασικό του χαρακτηριστικό το πολύ μεγάλο freeboard, πολύ μεγάλη πλευρική επιφάνεια σε τετραγωνικά. Να το δούμε εδώ όπως βγαίνει από το Algeciras, νομίζω χαλαρά ένα από τα πιο άσχημα φέρρυ της Μεσογείου. Και δεν το βοηθάει καθόλου και ο απαίσιος χρωματισμός του, και σε χρώμα αλλά και σε σχέδιο. Πολύ κοντός φαίνεται να είναι και ο καταπέλτης, αναρωτιέμαι αν θα έχουμε κάποια μετατροπή εκεί στην Πολωνία. Για το τέλος, μια κοντινή στα σινιάλά με τα οποία ταξίδευε στο Μαρόκο. Να σημειώσε επίσης πως ενώ στην αρχή το πλοίο ήρθε στη γραμμή με σημαία Μπαχάμες, εν συνεχεία το γύρισε σε σημαία Marruecos, που λένε και οι Ιθπανοί.

 

Οι φωτογραφίες είναι 2 χρόνια πίσω, όπως βλέπουμε κι από τη φωτό του voyager, δεν έχει αλλάξει κάτι εν τω μεταξύ.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τη Lloyd's List, το πλοίο δεν έχει πουληθεί στην Polferries, έχει ναυλωθεί bareboat στην πολωνική εταιρεία για 2 χρόνια. Αυτό είναι κάτι που φαίνεται να το επιβεβαιώνει και η Σιγκαπουριάνικη πλοιοκτήτρια εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...