Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το Κάλυμνος Dolphin ναυπηγήθηκε το 2006 στο ναυπηγείο Santo Marine. Είναι νηολογημένο στη Κάλυμνο με αριθμό νηολογίου 245. Έχει μήκος 20,00 μέτρα, πλάτος 5,30 μέτρα, δυο μηχανές BHP 1200. Το πλοίο είναι δρομολογημένο στη γραμμή Κάλυμνο Μαστιχάρι (Κω)

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Κάλυμνος Dolphin μετά τη ζημιά που είχε υποστεί στο τέλος Δεκεμβρίου, φαίνεται ότι δεν έχει επισκευαστεί από τότε και δεν έχει ταξιδέψει εδώ και 3,5 μήνες.

Σε άρθρο της Kalymnos News υπάρχουν κάποια ερωτήματα για το πλοίο από την αντίπαλη παράταξη του Δήμου, που εκπροσωπεί ο κ. Μαστροκούκος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καταγγελία του πρώην Προέδρου της ΑΝΕΚ Μ. Λελέκη επικαλείται η «GROUPAMA Ασφαλιστική» για να μην πληρώσει την απoζημίωση για τη βλάβη στη μηχανή του «ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΝΤΟΛΦΙΝ» το 2013.

Quote

Μία καταγγελία του πρώην Προέδρου της ΑΝΕΚ Μ.Λελέκη , που έγινε πριν 4,5 χρόνια, στις 3 Μαΐου 2013, επικαλείται μεταξύ άλλων η «GROUPAMA Ασφαλιστική» για να μην πληρώσει την ασφάλεια και την αποζημίωση, στην ΑΝΕΚ, για τη σοβαρή βλάβη που υπέστη η μηχανή του «ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΝΤΟΛΦΙΝ» με αποτέλεσμα να χρειαστεί να αντικατασταθεί

Αυτό προκύπτει από τις έγγραφες προτάσεις που κατέθεσε ο δικηγόρος της «GROUPAMA Ασφαλιστική» για να αντικρούσει την αγωγή που έχει καταθέσει η ΑΝΕΚ.

Παραθέτουμε παρακάτω το απόσπασμα από τις προτάσεις του δικηγόρου της «GROUPAMA Ασφαλιστικής »

Να σημειώσουμε ότι η επίκληση από το δικηγόρο της «GROUPAMA Ασφαλιστικής» του ισχυρισμού του Μ. ΛΕΛΕΚΗ, ότι στο πλοίο μπαινόβγαινε συνεργείο ντόπιων μηχανικών για να επισκευάσουν τη ζημιά , δεν έχει βάση, αφού την οποιαδήποτε επισκευή την είχε αναλάβει το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της MTU, ARIEXPO.

Οι ντόπιοι μηχανικοί δεν μπορούσαν να κάνουν εργασίες συντήρησης στις συγκεκριμένες μηχανές και το ντόπιο συνεργείο που επικαλείται ότι είδε ο Μ. Λελέκης ήταν για να αντικαταστήσουν τα φίλτρα και μόνο.

 

λελεκης-ασφαλεια-ενα.jpg

λελεκης-ασφαλεια-δυο.jpg

λελέκης-ασφαλεια-τρια.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα θέματα του ΣΑΣ στις 15/12/17, βλέπουμε ότι το Κάλυμνος Ντολφιν ζητάει να κάνει την ετήσια επιθεώρηση του από τις 06/12/17 έως τις 06/02/17. Να σημειώσω ότι είναι εκτός δρομολογίων από τις 31/10/17

 

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ΑΝΕ Καλύμνου απαντά για αναρτήσεις που έγιναν σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις επισκευές των μηχανών του ταχύπλοου «ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΝΤΟΛΦΙΝ». Και το μέλος του ΔΣ της ΑΝΕΚ Μανώλης Μουσελλής ενημερώνει για τις μηχανές του ταχύπλοου «ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΝΤΟΛΦΙΝ».

δελτιο-τυπου-για-ντολφιν.jpg

δελτιο-μουσελλής.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ζημιά του 2013 που έγινε ντορος στη Κάλυμνο πριν λίγο διάστημα αφορούσε τη μία κυρία μηχανή που βγήκε off και αντικατάσταθηκε με μεταχειρισμένη μηχανή σύμφωνα με δημοσίευματα της εποχής του 2013.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Κάλυμνος Ντολφιν χθες βγήκε στο καρνάγιο του κ. Γιάννη Χειλά στη Κάλυμνο. Στο πλοίο φέτος αλλάζονται οι μηχανές του και αναμένεται να ξεκινήσει δρομολόγια στις 15 Ιουνίου στη γραμμή Κάλυμνο Ψερριμο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Κάλυμνος Ντολφιν βγήκε στο καρνάγιο και αναμένεται να μείνει καμιά 10αρια ημερες εκτός νερού και θα μπουν οι μηχανές. Υπολογίζεται θα είναι έτοιμο σε 15 ημέρες για να γίνουν οι δοκιμές στο πλοίου, οπότε μπορεί να δουλέψει λίγο στη θέση του Κάλυμνος Σταρ και μετά θα πάει στη γραμμή Κάλυμνο Ψεριμο Μαστιχάρι, που η εταιρεία του πήρε επιδότηση για αυτή τη σύνδεση το καλοκαίρι.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι, Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018, η τοποθέτηση των δύο μηχανών στο Καλυμνος Ντολφιν, από ειδικό συνεργείο και με τη βοήθεια του πληρώματος, Να θυμίσουμε ότι οι 2 μηχανές είχαν αφαιρεθεί τον περασμένο Δεκέμβριο και είχαν σταλεί σε συνεργείο στην Αθήνα για ανακατασκευή. Σήμερα Πέμπτη θα πραγματοποιηθούν οι δοκιμές και αναμένεται άμεσα το σκάφος να  δρομολογηθεί στη γραμμή Κάλυμνος –Μαστιχάρι.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του τεχνικού συμβούλου της ANEK Sea Lines, στο Κάλυμνος Ντολφιν γίνονται ρυθμίσεις στις μηχανές και τη Παρασκευή (29/6) πραγματοποίησε ένα δοκιμαστικό. Το κόστος των ανταλλακτικών έφτασε τις 138000€

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Κάλυμνος Ντολφιν φαίνεται ότι δεν ταξιδέψε καθόλου το καλοκαίρι, μιας και ξεκίνησε μόλις χθες δρομολόγια στη γραμμή Κάλυμνο Ψεριμο Μαστιχαρι. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη μηχανική βλάβη του Κάλυμνος Ντολφιν λέει ότι έχει Νηολόγιο Καλύμνου 245, ενώ όπως είπα από προχθές το νηολόγιο του είναι Νηολόγιο Καλύμνου 628. Σύμφωνα με το kalymnos-news.gr το ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΝΤΟΛΦΙΝ» μετά την ανακατασκευή των μηχανών, τη συντήρηση και τις εσωτερικές διαρρυθμίσεις είχαμε αύξηση του πρωτοκόλλου στους 132 επιβάτες, ενώ γράφει ότι θα αντικαταστήσει το «ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΣΤΑΡ» στη γραμμή Κάλυμνος-Μαστιχάρι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Κάλυμνος Ντολφιν επέστρεψε στα δρομολόγια του στη γραμμή Κάλυμνο Μαστιχαρι και Ψεριμο στις 26 Ιουλίου, μετά από ακινησία 4.5 μηνών. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...