Ariadne Posted June 26, 2024 Posted June 26, 2024 Μην ξεχνάμε επίσης την κατασκευή (από τουρκικές κοινοπραξίες ...) νέων αυτοκινητόδρομων σε Αλβανία, Σκόπια, Βουλγαρία.
proud_ionian Posted June 26, 2024 Posted June 26, 2024 Έχουμε συζητήσει ξανά, ότι οι γραμμές Ιταλίας Αλβανίας και ιδιαίτερα το λιμάνι του Δυρραχίου, θεωρούνται ανταγωνιστικές προς τις γραμμές Ιταλίας Ελλάδας και κυρίως προς το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.
Strofalos Posted June 26, 2024 Posted June 26, 2024 Γενικά, πολλά πρέπει να αλλάξουν. Η διαδρομή Μπάρι-Δυρράχιο, ως η πιό σύντομη σύνδεση μιλιομετρικά της Ιταλικής χερσονήσου με τα Βαλκάνια, θα ωθεί την κίνηση της Ηγουμενίτσας προς τα κάτω, σε συνάρτηση με την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου από Δυρράχιο προς Τίρανα και από εκεί προς Τέτοβο-Σκόπια-Κουμάνοβο και από εκεί προς Σόφια με εκεί ανταπόκριση του αυτοκινητοδρόμου που καταλήγει, μέσω Ανδριανούπολης, στην Κωνσταντινούπολη. Οι εταιρείες πρέπει να δουν την πραγματικότητα, που πάνε τα πράγματα, και να προσαρμοστούν αναλόγως. Αλλά, να μου πεις.., εδώ ασχολούμαστε με μπογιές και χρώματα...
nomikos Posted June 26, 2024 Posted June 26, 2024 Πιστεύω θα αργήσει όλο αυτό πολύ. Η Ηγουμενίτσα και η Εγνατία με τις καθετους της είναι ζωτικής σημασίας για τις συγκοινωνίες στα Βαλκάνια.Βαλτε τη Θεσσαλονίκη,τη Καβάλα και την Αλεξανδρούπολη στην εξίσωση. Πιστευω δε θα αλλάξει η δυναμική της Ηγουμενίτσας. Τα ρετάλια θα πηγαίνουν από Αλβανία..
proud_ionian Posted June 26, 2024 Posted June 26, 2024 On 6/1/2024 at 12:10 PM, proud_ionian said: Οι γραμμές Ιταλίας Αλβανίας και κυρίως η γραμμή Ancona Δυρράχιο, θεωρούνται από όσους ασχολούνται επαγγελματικά με τις γραμμές Ελλάδας Ιταλίας, ως δυνητικός ανταγωνιστής των συνδέσεων με Ελλάδα και κυρίως του λιμανιού της Ηγουμενίτσας. Προφανώς δεν μιλάμε για κάτι σαρωτικό, αλλά μπορούν να κόψουν κίνηση, τόσο από φορτηγά που έχουν προορισμό τη Βόρεια Μακεδονία και τη Βουλγαρία, όσο και από καλοκαιρινούς ευρωπαίους ταξιδιώτες, καμπεράδες και γιωταχήδες, που κηνυγάνε την οικονομικότερη συνολικά επιλογή. Κάτι τέτοιο πρέπει να έγινε και με τους φιλάθλους. Η Adria πρέπει να έκανε γενναία προσφορά. Ξαναθυμίζω τι ανέφερα πριν λίγο καιρό. Δεν μίλησα για κάτι άμεσο και σαρωτικό, αλλά σταδιακά στα επόμενα χρόνια και για συγκεκριμένο κομμάτι της πίττας. Όσον αφορά την Εγνατία, ο Τούρκος οδηγός μπορεί να τη βρει και κατεβαίνοντας στο Δυρράχιο, αν ο ναύλος είναι ανταγωνιστικός
LoveBoat Posted June 29, 2024 Posted June 29, 2024 On 6/26/2024 at 11:52 PM, nomikos said: Πιστεύω θα αργήσει όλο αυτό πολύ. Η Ηγουμενίτσα και η Εγνατία με τις καθετους της είναι ζωτικής σημασίας για τις συγκοινωνίες στα Βαλκάνια.Βαλτε τη Θεσσαλονίκη,τη Καβάλα και την Αλεξανδρούπολη στην εξίσωση. Πιστευω δε θα αλλάξει η δυναμική της Ηγουμενίτσας. Τα ρετάλια θα πηγαίνουν από Αλβανία.. Ρετάλια θεωρείς πχ τους Ιταλούς ή τους Γερμανούς που αρχίζουν και πηγαίνουν διακοπές στην πιο φθηνή Αλβανία αντί πχ στην Κέρκυρα?
georgios express Posted June 29, 2024 Posted June 29, 2024 Δηλαδή ο Μέσο/Βόρειο-Ευρωπαίος που επιλέγει την (φθηνή-that’s life) Αλβανική Ριβιέρα ήταν δεδομένος επιβάτης προς Ηγουμενίτσα και τώρα χάνεται; Μέσω ποιού δρομολογίου θα πήγαινε πχ στο Δυρράχιο; Εγνατία-Κόμβος Ιωαννίνων (με την διαβόητη περιφερειακή τους)-Καλπάκι-Κακαβιά. Μάλλον δύσκολο. Και αρκετοί τουρίστες για Ρόδο χάνονται επειδή προτιμούν Μαρμαρίδα. Και λοιπόν;
LoveBoat Posted June 29, 2024 Posted June 29, 2024 (edited) Δεν είναι απαραίτητο να πάει μέσω Κακαβιάς.Υπάρχει και το Μαυρομμάτι έξω από την Ηγουμενίτσα (περιοχή Σαγιάδας) ,για να περάσει κάποιος Αλβανία..... Edited June 30, 2024 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now