Jump to content
Shipfriends

Άνασσα Μ (ΙΜΟ 9800128)


Recommended Posts

Ένα ωραίο βίντεο παρουσίαση του Άνασσα Μ έχει στη σελίδα της εταιρείας του. Το πλοίο έχει μήκος 101,20 μέτρα, πλάτος 20,02 μέτρα. Στα δυο γκαράζ του χωράνε 220 ΙΧ, έχει καλοκαιρινό πρωτόκολλο 1130 επιβατών και χειμερινό 470 επιβατών. Έχει 4 κύριες μηχανές Caterpillar C32 (ισχύς 559 KW η καθεμιά)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αρκετά ταξιδάκια με παντόφλες και αμφίδρομα το καλοκαίρι που μας πέρασε. Τις προηγούμενες εβδομάδες είδαμε το Άγιος Ελευθέριος IV, πήραμε μια γεύση από το Άγιος Γεώργιος Αιδ, για το Άγιος Νικόλαος τα είπε ο συνταξιδιώτης Madonna Centoporte,  όπως επίσης για το Σαμαριά Ι αλλά και για το Δασκαλογιάννη. Για πάρτη μου κρατάω το τελευταίο και καλύτερο, το μεγαλόπρεπο και αψεγάδιαστο, Άνασσα Μ

 

Πρώτη μου φορά στην Κεραμωτή, δεν είχα καθόλου εικόνα για τα αμφίδρομα της γραμμής και ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα από το μέγεθος του πλοίου όπως αυτό πλησίαζε την προβλήτα, αν δεν κάνω λάθος σε χωρητικότητα ΙΧ είναι το 2ο μεγαλύτερο στην Ελλάδα. Σε αυτό συνηγορεί και ο πρωτότυπος χρωματισμός που έχει διαλέξει για τα πλοία της η Thassos Ferries, που ξεφεύγει από την πεπατημένη και τη μονοτονία που μας έχουν συνηθίσει οι περισσότεροι ιδιοκτήτες πλοίων τέτοιου τύπου. Μπράβο τους για την πρωτοτυπία και χαλάλι το αυξημένο κόστος αυτού του χρωματισμού.

 

Πλησιάζοντας για την επιβίβαση στο πλοίο, η οποία γίνεται κόβοντας εισιτήρια παλαιού τύπου(δηλαδή όχι ηλεκτρονικά) με τιμή EUR 3.5 για 1 άτομο, εντυπωσιάζεται κανείς με το πλάτος του πλοίου μια γεύση του οποίου μπορείτε να πάρετε εδώ. Οκτώ γραμμές φόρτωσης, φαρδιές σκάλες και διάδρομοι,  προσέξτε τον καθρέφτη. Εδώ κοιτώντας και πρός τα κάτω, φαίνεται και το άλλο συστατικό που μου έκανε εντύπωση, η χρήση του υπογείου. Απ' ότι φαίνεται όλα τα πλοία της γραμμής κάνουν χρήση του υπογείου μια και η κίνηση, τουλάχιστον το καλοκαίρι, δικαιολογεί κάτι τέτοιο. Όπως βλέπετε κι εδώ κατά την αποβίβαση, το κατάμπαρο είναι γεμάτο  ενώ η φόρτωση γίνεται ταυτόχρονα και στο κατάμπαρο και στο κυρίως γκαράζ.

 

Όπως μπορεί να υποψιαστεί κανείς, τα εξωτερικά ντέκ είναι πλατιά και ευρύχωρα. Εδώ βλέπουμε το μεγάλο εξωτερικό ντέκ, κι εδώ βλέπουμε μια ματιά από ψηλά των εξωτερικών ντέκ, για να καταλάβει κανείς και πόσο ψηλά είναι χτισμένο το πλοίο. Εντύπωση επίσης προκάλεσε και το γεγονός πως τα καταστρώματα ήταν πεντακάθαρα και μάλιστα σε μια μέρα(Σάββατο) που το πλοίο είχε από το πρωί από-επιβιβάσει σίγουρα πολλές εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, επιβάτες με συνεχή δρομολόγια. Εσωτερικά αρκετά συμπαθητικό, η διάταξη και διακόσμηση δείχνει κάπως έτσι, είναι ευρύχωροι κι άνετοι οι καναπέδες ενώ οι καρέκλες όπως μπορείτε να δείτε, είναι πρωτότυπες, από φελλό. Η φωτογραφία μου το αδικεί, το χρώμα των καναπέδων είναι πο φωτεινό. Αυτό φαίνεται κι εδώ μερικώς, στο προσκήνιο είναι ο χώρος με καθίσματα απέναντι από το μπάρ του πλοίου. Την παράσταση κλέβει αυτός ο καλόγουστος πίνακας που είναι στη μέση του σαλονιού, γενικά όμορφος κι αρμονικός χώρος. Κλιματισμός δουλεύει σούπερ, πολλούς πόντους και για το μπάρ του πλοίου με μεγάλη ποικιλία ειδών για όλα τα γούστα, απουσία vibration. Ήταν η πρώτη φορά που ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα από αμφίδρομο, και λόγω μεγέθους και λόγω ποιότητας υλικών, υπηρεσιών και διακόσμησης, τα εύσημα στους υπευθύνους. Γενικά μου δημιουργήθηκε μια εντύπωση εταιρείας πολύ πιο επαγγελματικής απ΄ ότι σε άλλα πορθμεία της χώρας.

 

Και ορισμένα σχόλια για την προβλήτα της Κεραμωτής, όπου και βλέπουμε δεμένη την Άνασσα να ξεφορτώνει. Ενώ ο Λιμένας Θάσου έχει μια νέτη προβλήτα με 3-4 θέσεις, στην Κεραμωτή υπάρχουν μόνο 2, με αναχωρήσεις τα καλοκαίρια καί 15' όπως επίσης καί 45'. Ενόσω λοιπόν στην εξωτερική θέση φορτώνει το πλοίο που θα αναχωρήσει, στην εσωτερική θέση καταπλέει και ξεκινά την εκφόρτωση το επόμενο πλοίο, να εδώ αυτή η διαδικασία με το Άνασσα Μ να καταπλέει και το Θάσος Ι να φορτώνει. Περίπου 5-10 λεπτά μετά την άφιξη του εισερχόμενου πλοίου όμως, αναχωρεί αυτό που ήδη φορτώνει. Προκειμένου όμως να ανοίξει η εσωτερική θέση για το επόμενο καταπλεόν πλοίο, αυτό που ξεφορτώνει πρέπει να μεθορμίσει σε θέση φόρτωσης. Με την κίνηση όμως που έχει αυτή η γραμμή, τουλάχιστον το καλοκαίρι, αυτό συνήθως σημαίνει πως η εκφόρτωση δεν έχει ολοκληρωθεί πρίν τη μεθόρμιση. Έτσι έχουμε το παράδοξο, να σταματά η εκφόρτωση, να μεθορμεί το πλοίο στη θέση φόρτωσης και να συνεχίζει την ημιτελή εκφόρτωση εκεί.

 

Νομίζω τριτοκοσμικό φαινόμενο, και είναι πραγματικά ντροπή για το Λιμενικό Ταμείο της περιοχής να υφίστανται πλοία και επιβάτες αυτού του είδους την ταλαιπωρία. Χώρος υπάρχει, χρειάζεται αλλαγή στα δεδομένα. Αν όπως έχει πεί κι ο Proud Ionian, η Κυλλήνη είναι το Dover της Αχαίας, τότε η Κεραμωτή είναι το Calais της Ανατολικής Μακεδονίας. Απίστευτη κίνηση απ΄ όλα τα Βαλκάνια και όχι μόνον, είναι αχαρακτήριστο για τη χώρα μας να τους υποδεχόμαστε με τέτοιες λιμενικές συνθήκες.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 5 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 11 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Το ΑΝΑΣΣΑ πέρασε πριν λίγο ανοιχτά με κατεύθυνση το λιμάνι της Καβάλας όπου είναι και η πρώτη φορά που καταπλέει ,το φερρυ θα μεινει εκει πιθανόν λόγω καιρού .

81196166_3936456503046992_9194743322457931776_o.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...