Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν το έχω δει ποτέ να χρησιμοποιεί τον πλωριό, σε ποια λιμάνια γίνεται αυτό?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπως λεει και ο cpt_hcp η διαφορα ειναι στο 5λεπτο.Εχω την εντυπωση οτι ο πλωριος καταπελτης χρησιμοποιειται στην Αιγινα και τον Πορο.

Για παραδειγμα,ετυχε να ταξιδεψω με το συγκεκριμενο πλοιο Σαββατο πρωι για Αιγινα.Το Φοιβος ειχε ξεκινησει 5 λεπτα νωριτερα και τελικα πεσαμε μαζι,αφου μεχρι να μανουβραρει εμεις πεσαμε οπως μπαιναμε με τον πλωριο καταπελτη.

Στην τελικη αυτοι που πηγαν με Φοιβο πληρωσαν 1 ευρω παραπανω για τον ιδιο ακριβως χρονο,απλα πηγαν πιο "κυριλε".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τον πλωριό καταπέλτη τον χρησιμοποιεί σε όλα τα λιμάνια που έχει άμεση αναχώρηση.

Και στον Πόρο και στα μέθανα και στην Αίγινα το έχω δει να δένει με τον πλωριό καταπέλτη και μάλιστα γίνεται σχετική ανακοίνωση από τα μεγάφωνα για την έξοδο από το πλωριό κααταπέλτη για να μην γίνει μπέρδεμα.

Στην Ύδρα δένει με το πλαινό και στις Σπέτσες το είδα δεμένο με τον πρυμνιό αλλά καθόταν κανα 3ωρο οπότε γι αυτό.

Μόνο στον Πειραιά χρησιμοποιεί σταθερά τον πρυμνιό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωστός ο Ηλίας,μόνο που:

1.Οταν το δρομολόγιο πάει μέχρι Πόρο,εκεί δένει μέ τον πρυμνιό καταπέλτη.Οταν πρόκειται νά συνεχίση μέχρι Σπέτσες,πέφτει στον Πόρο μέ τον πλωριό.

2.Στην επιστροφή από Σπέτσες,δένει στον Πόρο μέ τον πρυμνιό (γιατί είναι πιό εύκολο από το να πάρη ολόκληρη στροφή ερχόμενο από το "κανάλι" ανάμεσα Πόρο-Γαλατά

3.Στην Υδρα ώς γνωστόν απαγορεύονται τά αυτοκίνητα,οπότε δένει με τον πλαϊνό ο οποίος κατ'ουσίαν είναι μπουκαπόρτα επιβατών.

4.Στά Μέθανα,τώρα που έγιναν τά έργα στην προβλήτα και την έκαναν σέ σχήμα Γ,τυχαίνει νά πέφτη και μέ τον πρυμνιό (στό "κεφάλι" τού Γ) καί μέ τον πλωριό (στόν "κορμό" τού Γ,δηλαδή όπως έρχεται από τ'ανοιχτά).

5.Οχι μόνο γίνεται σχετική ανακοίνωση από τα μεγάφωνα,αλλά υπάρχουν και ευμεγέθεις πινακίδες χρώματος κιτρίνου μέ ερυθρά γράμματα (ΕΞΟΔΟΣ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΠΟΡΟ στην πρύμνη και ΕΞΟΔΟΣ ΓΙΑ ΑΙΓΙΝΑ-ΜΕΘΑΝΑ στην πλώρη).Μάλιστα σέ παλιότερο post μου σ'αυτό το topic έχω εκφράσει την άποψη οτι η πινακίδα τής πρύμνης είναι άχρηστη όταν το πλοίο πάει μέχρι Σπέτσες).

Στίς Σπέτσες δέν το έχω δεί να πέφτη μέ τον πλωριό (αφού εκεί πάντα κάθεται πάνω από μία ώρα).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε συνέχεια ενός post του Neptune στο topic των Αναφορών Ταξιδιών

Οι δικές μου εντυπώσεις από ένα πρόσφατο ταξίδι μου με το Ποσειδών Ελλάς

Ας ξεκινήσω από τη καρδιά του πλοίου (μηχανοστάσιο), το μηχανοστάσιο όπως και το ηλεκτροστασιο είναι αρκετό καθαρό, και πέφτει αρκετή προσωπική δουλειά από τους μηχανικούς του πλοίου (στη συντήρηση, καθαριότητες, βαψίματα). Η μέση ταχύτητα του πλοίου είναι στα 17,1knots.

Το γκαράζ είναι νέτο χωρίς το παραμικρό εμπόδιο στη μέση αλλά και με την ευκολία του πλωριού καταπέλτη που τα αυτοκίνητα μπαίνουν και βγαίνουν με τη μούρη. Το μόνο μειονέκτημα του είναι το μέγεθος που είναι κάπως μικρό (75 ΙΧ).

Οι σκάλες επιβίβασης είναι αρκετά καλές σε πλάτος και κλίση.

Ο καμπίνες του πληρώματος είναι αρκετά μικροσκοπικές αλλά δε μπορώ να έχω την απαιτήσει να είναι μεγαλύτερες, μιας και δεν τις χρησιμοποιούν καθημερινώς παρά μόνο σε κάποια διανυκτέρευση στο Πόρο. Το σαλόνι του πληρώματος είναι άνετο με 4 τραπέζια και καναπέδες και μερικά καθίσματα, Η κουζίνα του είναι πολύ απλή (αποτελούμενο από μια οικιακή κουζίνα και ψυγείο).

Η γέφυρα είναι πολύ λιτή. Εκτός από μια μικρή κονσόλα, που ελέγχονται όλα τα ηλεκτρονικά μέσα του πλοίου.

Τα καταστρώματα είναι σε άριστη κατάσταση (μικρή ηλικία του πλοίου), με καλύτερο το ανοικτό κατάστρωμα στη κόντρα γέφυρα!! Ιδανικό για καραβολατρες για να βγάλουν φωτογραφίες.

Τα σαλόνια μπορούν να τα χαρακτηρίσω πολύ λιτά και με μέτρια ποιότητας υλικά!!!

Ας ξεκινήσω με το σαλόνι πίσω από τη γέφυρα, που νομίζω είναι το καλύτερο από ποιότητα υλικών και γούστου!! Αλλά εάν δεν ξέρεις το βαπόρι θα νομίσεις ότι το σαλόνι είναι κλειστό ή είναι private!! Ελάττωμα είναι ότι δεν έχει μπαρ μιας και δε συνδέεται με του κάτω κατσαρώματος σαλόνια παρά μόνο εξωτερικώς!! Εκτός εάν χρησιμοποιήσεις το μπαρ του καταστρώματος που είναι λίγο πιο μπροστά από τα φουγάρα και λειτουργεί μόνο την άνοιξη (σε περιόδους μεγάλης κίνησης) και το καλοκαίρι.

Στο κύριο κατάστρωμα που είναι ένα ενιαίο σαλόνι, αποτελούμενο από τρεις διαφορετικούς διακοσμημένα υπό σαλόνια!! Πρίμα που είναι το πρώτο που συναντάς μπαίνοντας είναι και το χειρότερο!! Και από γούστο αλλά και ποιότητα!!!

Είναι κάτι καφέ μπορντό δερμάτινη καναπέδες που έχουν ανάμεσα τους ένα τραπέζι!! Θα μου πείτε το κακό έχει το δέρμα!! Εάν το δέρμα είναι σε αισθητική σαν αυτό που είχαν σχεδόν τα παλιά τρόλεϊ!!!

Στη μέση είναι το μπαρ που εξυπηρετεί σχεδόν όλο το πλοίο!! Μπροστά έχει κάτι τραπεζάκια στρογγυλά με κάτι καρέκλες!! Οι καρέκλες είναι αναπαυτικές αλλά το τραπεζάκια πρέπει να απευθύνονται σε γυναίκες ή κοντούς άντρες, όπως όλα τα τραπέζια των σαλονιών είναι πολύ χαμηλά!! Μιας και ίσια που χώραγαν τα πόδια από κάτω. Σε αυτό το ύψος είναι και το λογιστήριο – υποδοχή του πλοίου. Και πλώρια το σαλόνι αποτελούνταν από καναπέδες με τραπεζάκια και καρέκλες!! Με τα παράθυρα στη πλώρη και στα πλαϊνά του σαλονιού, το κάνει το πιο ελκυστικό για τον επιβάτη!!

post-54-128326957861_thumb.jpg

post-54-128326957865_thumb.jpg

post-54-128326957867_thumb.jpg

post-54-128326957869_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς, το σαλόνι στο επάνω deck πίσω από τη γέφυρα, παραμένει κλειστό όταν δεν έχει κόσμο. Και όντως είναι ότι καλύτερο για τους επιβάτες

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το συγκεκριμένο βααπόρι είναι ένα άκρως χρηστικό βαπόρι έχοντας το πλεονέκτημα ότι κατασκευάστηκε για την γραμμή που εξυπηρετεί.

Όλη η φιλοσοφία της σχεδίασης του είναι ταμάμ για αργοσαρωνικό με μοναδικό μειονέκτημα ίσως τους κάπως μικρούς εσωτερικούς χώρους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά από ένα διήμερο ακινησίας του πλοίου, ξεκίνησε σήμερα πάλι τα δρομολόγια του. Επίσημα φαίνεται ότι είχε ρεπό, αλλά ανεπίσημα γινόταν εργασίες συντήρησης-βελτίωσης (χαρακτηρίσθηκα στις καγκελόπορτες του γκαράζ είχαν βάλει καλύμματα για να μη μπορείς να δεις τι κάνουν μέσα), γιατί στο πλοίο θα ερχόταν ένας επιθεωρητής από την ασφαλιστική εταιρεία.

Γιατί σε αλλά πλοία της γραμμής, η σελίδα του επιθεωρητή γέμισε από παρατηρήσεις!!B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι πυρετώδεις προετοιμασίες για την επίσκεψη του επιθεωρητή από τη P & I συνεχίζονται.

Σήμερα το πρωί κατά τις 11:00 στο πλοίο γινόταν γυμνάσιο εγκατάλειψης του πλοίου, είχαν κατεβάσει τις ανεμόσκαλες.

Όπως και τη Παρασκευή μετάφεραν αρκετές λαμαρίνες και μια μικρή σκάλα επιβίβασης στο γκαράζ του Αίας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετα τη χθεσινη αφιξη του Ποσειδων Ελλας στις 17:50, το πληρωμα παρεμενε στο πλοιο, μηπως κανανε καποιο εκτακτο δρομολογιο μεχρι την Αιγινα, αλλα επειδη δεν ειχε ουρα καθολου στα εκδοτηρια κατα τις 18:20 ελειξε η επιφυλακη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φέτος σε αντίθεση με πέρυσι γίνεται μια καλή συντήρηση στις μηχανές του πλοίου. Στα καταστρώματα πέφτει αρκετό τρίψιμο και πολύ βάψιμο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η πιο σπαθατη:mad: πλωρη της Ελλαδας, στη μικρη πλωτη δεξαμενη του Περαματος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τις τελευταιες ημερες που ηταν στο Πειραια, εβλεπα πολυ λιγα φωτα αναμενα στο γκαραζ. Η αιτια ειναι οτι αλλαζουν φωτα, τοποθετουν αντι-εκρηκτικα.

Για να γινεται αυτη η αλλαγη, εκτος τα δρομολογια του Αιας για Αγκιστρι, ισως να κανει και τα δρομολογια με τα καυσιμα που εκανε ο Αιας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο λόγω του ότι μπορεί να πέφτει με την πλώρη ,άρα να χρειάζεται και μικρότερο βύθισμα σίγουρα θα προσεγγίζει το ρηχό λιμάνι που έχει το Αγκίστρι αντικαθιστώντας το ΑΙΑΣ.

Με την Σουβάλα όμως τι θα γίνει?Θα μπορεί να πηγαίνει κι εκεί?

Το καλοκαίρι η κίνηση αυξάνεται κατακόρυφα και είναι άκρως δελεαστική για την πραγματοποίηση δρομολογίων

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πιθανότερο σενάριο είναι όχι!! Όπως και τώρα δε προσεγγίζει ο ΑΙΑΣ τη Σουβαλα (που άλλες χρονιές έπιανε και χειμώνα). Το καλοκαίρι ίσως να προσεγγίζει στη Σουβαλα μόνο κάποιο δελφίνι της Aegean Flying Dolphin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βλέποντας χθες το Ποσειδών Ελλάς στο Πειραιά παρατήρησα αυτές τις διάφορες στο πλοίο μετά την επισκευή του. Πρόσθεσαν κάτι ρέλια στο πρυμνιό καταπέλτη και ένα κομμάτι λαμαρίνα και στις δυο μπάντες του πλοίου.

post-54-128326971113_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το Ποσειδών Ελλάς θα μείνει έκτος δρομολογίων από τις 22/09/08 έως 26/09/08, λόγω προγραμματισμένης επιθεώρησης σύμφωνα με ανακοίνωση στα εκδοτήρια της εταιρείας.

Η προγραμματισμένη επιθεώρηση είναι για την ανανέωση κάποιων πιστοποιητικών που έληγαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λόγω της μη ετοιμότητας του Απόλλων Ελλάς, το Ποσειδών Ελλάς παρατείνει τα δρομολόγια του μέχρι τις 01/12/08. Απλώς δε θα προσεγγίσει το Αγκίστρι, μιας και θα ξεκινήσει το Αμφιτρίτη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ποσειδών Ελλάς στο τελευταίο δρομολόγιο (καύσιμα) του πριν δέσει για την ετήσια του, έδεσε στο Πειραιά στις 00:30, λόγω του αποκλεισμού του λιμανιού και επειδή καθυστέρησε να φύγει από την Αίγινα (έφυγε γύρω στις 22:00, συνήθως φεύγει γύρω μετά τις 18:00, εξαρτάται πότε θα επιστρέψουν όλα τα βυτία).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια αλλαγή που παρατήρησα στο Ποσειδών Ελλάς μετά την ετήσια επισκευή του είναι η τοποθέτηση αντιολισθητικού δαπέδου στο ανοικτό κατάστρωμα της γέφυρας. Ενώ το γκαράζ του πλοίου βάφτηκε ολοσχερώς και δείχνει πολύ πιο φωτεινό (μέχρι και την οροφή του γκαράζ έβαψαν)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...