Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

 

POSEIDON HELLAS Main Particulars / ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Podeidon Hellas

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος):

IMO Number: 8966963

LOA / Μέγιστο Μήκος: 87.30 m

Breadth / Πλάτος: 13.70 mGross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 2100 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1998

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Kanellos,GREECE

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Wartsila 4780 KW

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 17 Knots

Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:

Operator/Διαχειριστής: Hellenic Seaways

Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: "Poseidon" shipping company

Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Piraeus-Aegina-Agistri

 

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 406
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αααα οκ τότε.Διότι πρός στιγμήν νόμισα οτι επρόκειτο και αυτό νά λάβη την άγουσα γιά κανένα διαλυτήριο...

Απ'όσο θυμάμαι πάντως,το συγκεκριμένο πλοίο είναι συνήθως το πρώτο (ή έστω,από τα πρώτα) τού Αργοσαρωνικού που κάνουν ακινησία το φθινόπωρο (συνήθως ξεχειμωνιάζει στη γωνία στά Λεμονάδικα) καί ξεκινά πάλι στίς αρχές τής άνοιξης.

Νά σημειώσω εδώ οτι είναι το μοναδικό κλειστό μέ πρωραίο και πρυμναίο καταπέλτη,κάτι που αποτελεί προσόν γιά τον Αργοσαρωνικό,αφού δέν χρειάζεται νά κάνη μανούβρα παρά μόνο στον Πειραιά και στό εκάστοτε λιμάνι προορισμού (καί όχι στά ενδιάμεσα).

ΥΓ.Αυτές οι πινακίδες "Εξοδος πρός Αίγινα ή Μέθανα" και "Εξοδος πρός Πειραιά ή Πόρο" που έχει στίς σκάλες που οδηγούν στον πρωραίο και στον πρυμναίο καταπέλτη αντίστοιχα μάλλον θά πρέπη νά αφαιρεθούν αφού αφ'ενός πάντα γίνεται σχετική ανακοίνωση από τά μεγάφωνα καί αφ'ετέρου όταν έχει το δρομολόγιο τών Σπετσών η έξοδος στον Πόρο γίνεται από την πλώρη,οπότε η ένδειξη στην πινακίδα είναι άνευ νοήματος.

Επίσης στίς πόρτες τής τιμονιέρας υπάρχει μιά πινακίδα που γράφει μέ φαρδειά-πλατειά γράμματα "NO ENDRANCE" (αντί γιά "NO ENTRANCE").Μήπως θά έπρεπε νά διορθώσουν την πινακίδα αυτή μιά και στο πλοίο μπαίνουν καί επιβάτες που ξέρουν αγγλικά;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σύμφωνα με πληροφορίες που είχα η εταιρία ετοιμάζεται να δέσει το πλοίο στις αρχές του Οκτώβρη με σκοπό να του αλλάξει μηχανές και να πιάνει 22 μίλια υπηρεσιακή. :eek:

Τώρα ή κάπου άλλου στρέφουν το ενδιαφέρον τους(ίσως Μαρμάρι Κάρυστο που δεν υλοποιήθηκε φέτος με το ΑΡΤΕΜΙΣ) ή που θέλει να χτυπήσει τον ΦΟΙΒΟ με όπλο την ταχύτητα ή που θέλουν να βάλουν κανένα δρομολόγιο απευθείας για Υδρα Σπέτσες και να γυρνάει γρήγορα να μην χάνει χρόνο.

Εμένα πάντως το πρώτο σενάριο από αυτά που σκέφτηκε το μυαλό μου μου φαίνεται πιο λογικό. :confused:

Γιατί έτσι στα καλά καθούμενα δεν αλλάζεις μηχανές σε πλοίο κάτω της δεκαετίας που πιάνει και 19 μίλια ταχύτητα άριστη για την γραμμή που κάνει τώρα. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πιθανώτερο μού φαίνεται το δεύτερο -ίσως και το τρίτο-σενάριο,γιατί η αλλαγή μηχανών είναι αρκετά μεγάλη επένδυση και λογικά θά θέλουν νά την αποσβέσουν γρήγορα,πράγμα που είναι πιό εύκολο στά "φιλέτα" τού αργοσαρωνικού.

Στό τελευταίο μου-γιά φέτος-ταξίδι στον Πόρο,το πλοίο στην επιστροφή (προερχόμενο από Σπέτσες) έπιασε μόνο Μέθανα και μετά κατ'ευθείαν Πειραιά.Χρόνος ταξιδιού 2 ώρες και 5 λεπτά (αλλά πάλι το VTS τό'καμε το θαύμα του και "βοσκήσαμε" κάπου ένα τεταρτάκι στην απ'όξω λόγω "μεγάλης κυκλοφορίας (διάβαζε "Πρέβελης") στο λιμάνι τού Πειραιά" (καταπώς λέγανε και απ'τά μεγάφωνα)....

Link to comment
Share on other sites

Ο ΦΟΙΒΟΣ έπιασε πολύ γρήγορα στην γραμμή και έχει πάρει πολύ από την πίτα της γραμμής.

Αν μπει και το ΑΘΗΝΑ κι αν έχει κάνει κι αυτό ανάλογη επένδυση τότε τα πράγματα σκουραίνουν πολύ και ίσως η ΕΛΛΕΝΙΚ να θέλει να χτυπήσει στην ταχύτητα.

Από την άλλη όμως η απόσταση είναι μικρή και στην μία ώρα τα 19 μίλια με τα 22 δεν έχουν και μεγάλη διαφορά οπότε τέτοια επένδυση ίσως και να μην αξίζει.

Είδωμεν αν τελικά θα το κάνουν και σύντομα θα φανεί ο σκοπός τους.

Link to comment
Share on other sites

Παρα πολύ σωστά αυτά που αναφερετε όμως σκεφτείτε, γιατί να αλλάξει μηχανές στο Ποσειδων και να μην αλλάξει στο Αρτεμις που εδω που τα λέμε μπορει να πιάσει υπηρεσιακή τους 20 κόμβους!

Link to comment
Share on other sites

Κι αυτό που λες λογικό είναι αλλά προς το παρών η σκέψη των στελεχών της εταιρίας είναι για το συγκεκριμένο βαπόρι οπότε σίγουρα κάποιο σκοπό έχουν.

Μην το δεις με καινούριες μηχανές να ανηφορίζει κατά Σποράδες μεριά :D

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

Αυτο θα ηταν οτι καλύτερο γιατί σίγουρα οι Σποράδες χρειάζονται εένα ακόμα βαπόρι!

Πέρα από αυτά μιλάμε για ένα βαπόρι που σαν design έχει γάστρα βαποριού!

(εννοώ οτι δεν είναι "παντόφλα" ετσι?)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χθες κάνανε γυμνάσιο βαρβάτο!! Από τις 16:00 μέχρι τις 19:00, φαίνεται ότι θα πήγε η επιθεώρηση μιας και θα δέσει όπου να είναι το πλοίο για την ετήσια του, όποτε να διορθώσει ότι προβλήματα έχει κατά τη διάρκεια της, σύμφωνα με τις νέες ιδέες του Υπουργείου!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το βαπόρι ήταν από χθες στις 15:30 ώρα δεμένο με σβησμένα τα φώτα στο Πειραιά, ενώ θα έπρεπε να εν πλω κάπου στο Σαρωνικό!! Και σήμερα το πρωί ήταν πάλι στην ίδια θέση!! Έπαθε τίποτα ή είχε δώσει απαγορευτικά και για τα συμβατικά κλειστού τύπου στο Σαρωνικό?

Link to comment
Share on other sites

Κατά τις 19:00 χθές ήταν αναμμένο με ανοιχτό και τον πλωριό καταπέλτη (για να κάνει ρεύμα) και κάποιοι έκαναν μερεμέτια στην ΔΕ άγκυρα στον ντόκο. Δίπλα του το ΝΕΦΕΛΗ άφησε τον κόσμο και έκανε πρόσω να ξαναρίξει τις άγκυρες και να πέσει ακριβώς δίπλα (με τα μπαλόνια).

Link to comment
Share on other sites

Σε άρθρο του γνωστού περιοδικού σχετικά με το καλωδιακό Θαλής, αναφέρεται οτι ο ΟΤΕ άρχισε να κατασκευάζει στη Σαλαμίνα ένα νέο καλωδιακό φύρω στο 1979 αλλά η κατασκευή ματαιώθηκε το 1981.

Το Ποσειδών Ελλάς άρχισε να κατασκευάζεται γύρω στο 1981 ως "Θαλής ο Μιλήσιος ΙΙ" και έμεινε ημιτελές για 17 χρόνια. Μήπως τελικά χτίστηκε πάνω στο σκαρί του πλοίου που άφησε ο ΟΤΕ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αυτό δεν είναι πλοίο!! Είναι συγκρουόμενο!! Κάθε φορά που έχει πλοίο σε ακριβώς διπλανή θέση, τότε στενάζουν τα μπαλόνια!! Σήμερα με το Αθηνά κατά τη διάρκεια απόπλου του, 3-4 φορές ξάνοιγε και ξανά ακούμπαγε στο Αθηνά!! Ευτυχώς που του Αθηνά, η βαρδιολα είναι πιο μπροστά από το Ποσειδών Ελλάς, γιατί πιθανόν οι καπετάνιοι να φιλιόντουσαν για τις ευχές!!

Link to comment
Share on other sites

Δέν θυμάμαι να έχω παρατηρήσει ποτέ τέτοιο πράγμα στίς τόσες φορές που εχω ταξιδέψει με το πλοίο αυτό.Μονάχα όταν είναι να φύγη κι'έχει μαζέψει τίς άγκυρες (χωρίς να έχη όμως πάρει επάνω τους πρυμνιούς κάβους) ξανοίγει ελαφρά.

Πιθανόν αυτό που είδε ο Π100 νά οφείλεται στο οτι είχε αέρα την μέρα εκείνη.

Καλή χρονιά σ'όλους μας και να τα λέμε και συχνότερα από κοντά.

Link to comment
Share on other sites

Τί εργασίες;Δέν είχε κάνει την ετήσια του κατά τον Σεπτέμβρη;

Πάντως την Κυριακή (08.01) το μεσημέρι το είδα δεμένο δίπλα στο καμάρι τού Αγούδημου (ελληνιστί Jet Ferry 1) σβηστό καί μέ κλειδωμένη την "εξώπορτα",υπέθεσα όμως οτι έκανε το OFF του (τον χειμώνα άπαξ εβδομαδιαίως τά κλειστά του Αργοσαρωνικού έχουν...αργία),αφού θυμόμουν οτι είχαμε συζητήσει εδώ τα περί ακινησίας του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Το πλοίο όταν είχε πρωτομπεί στη γραμμή, ταξίδευε με 18,5 μίλια, αλλά επειδή είχαν πολλά προβλήματα σήμερα ταξιδεύει με 17 έως 17,5 μίλια!! Πάλι καλά που κερδίζει στο χρόνο της φόρτωσης και εκφόρτωσης με το πλωριό καταπέλτη και δεν φαίνεται στο χρόνο του ταξιδιού!!

Link to comment
Share on other sites

Ειναι και μικρες οι αποστασεις που διανυει,οποτε δεν φαινεται και πολυ η διαφορα της ταχυτητας.Αντε να παιζει στο 5λεπτο max στο δρομολογιο της Αιγινας.Μην νομιζεις οτι και τα υπολοιπα πανε πολυ γρηγοροτερα:confused:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...