Jump to content
Shipfriends

Media & Ναυτιλία


Recommended Posts

...Εντελώς λάθος τα λέει και θα αρκούσε μια ολιγόλεπτη έρευνα για να διαπιστώσει πως η πληροφορία που αναφέρει είναι μούφα...

Ο συγκεκριμένος, γόνος θερμοκηπίου ων, διαπράτει συχνά πατάτες ως προείπα. Τελευταίο του κατόρθωμα ήταν η προ μηνών επιτυχία του να σχηματισθεί μέτωπο κατά της Καθημερινής από το σύνολο των αξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων, πριν προβεί σε εντυπωσιακή υποχώρηση τύπου κωλοτούμπας. Γιατί κάποιος δεν το δοκιμάζει και στην παρούσα περίπτωση;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 316
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Βλέποντας αυτό δημοσίευμα του από το kounoupi.gr, που μας είχε παραθέσει ο nhsos xios στη βλάβη του Μυτιλήνη, με κάνει να γελάω με την ασχετοσύνη αυτού που έχει γράψει το σχετικό δημοσίευμα!!

Σε ένα σημείο αναφέρει ότι το πλοίο κάνοντας χρήση μόνο των βοηθητικών μηχανών αφού η κύρια βγήκε εκτός λειτουργίας, επέστρεψε στο λιμάνι της Χίου.
Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ειναι αντιληπτο π100 τι λαθη εχουν γινει στο συγκεκριμενο κομματι(εχει επισημανθει το συγκεκριμενο site κ παραπανω),εμεις απλα προσπαθουμε να καταλαβουμε το ζουμι της υποθεσης και οχι τις 6μηχανες του Μυτιληνη :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Λέει είναι επώνυμη η καταγγελία για το κεφαλονιά και με φωτογραφικά ντοκουμέντα και πρέπει να αναλάβει ο αρχηγός του ΛΣ. Το να μπήκε μόνος του ο άνθρωπος να κατεβάσει την σωσίβια λέμβο το καταλαβαίνω ότι θα του έπεφτε λίγο βαρύ, αλλά αν κρίνω από την φωτογραφία με τα βαρελάκια έχει απόλυτο δίκιο ότι έχουν λήξει. Next service 01/12 γράφει... :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Να πω συγχαρητηρια στα ναυτιλιακα και μη ΜΜΕ,που 24ωρες μετα το σκανδαλο με τον ρωσικο νηογνωμονα,δεν εχουν ενδιαφερθει να μαθουν ποια ειναι 16 πλοια,παρα κανουν ο ενας copy paste την ειδηση(ανακοινωσεις ΥΕΝ)του αλλου :blink:B) Μιλαμε για ποιοτητα στην ενημερωση :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Με αφορμή αυτό το άρθρο για την ναυτιλία, και ανεξάρτητα από το περιεχόμενο του άρθρου, θα ήθελα να επισημάνω την μεταμοντέρνα εποχή του ηλεκτρονικού τύπου που ζούμε στη Ελλάδα. Από επάνω ένα άρθρο (καλό ή κακό δεν έχει σημασία) και από κάτω σχόλια των αναγνωστών απαξιωτικά έως και υβριστικά για τον αρθρογράφο που στην ουσία απαξιώνουν το ίδιο το μέσο στα μάτια του καλοπροαίρετου αναγνώστη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Διαβάζοντας το post του proud ionian έπεσα πάνω στο χυδαίο εφεύρημα που επισυνάπτεται και σε συνδυασμό με τα σχόλια των αναγνωστών, απελπίσθηκα-όχι για τον ΟΛΑ και την εφημερίδα του, αλλά για όλους μας.

EC6720071420BA131FE613E705EDF736.jpg

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Με τα δημοσιεύματα όμως των (κατά τεκμήριο) έγκυρων εφημερίδων (εντύπων και ηλεκτρονικών) είναι διαφορετικά, καθώς έχουν εν μέρει και θεσμική θέση και σε σοβαρά ζητήματα οφείλουν να απαντήσουν σε δημοσιεύματα. Και γι' αυτό εάν σφυρίζουν αδιάφορα τους στέλνει επιστολή το ΧΑΑ και απαντούν επίσημα.

Και φυσικά εάν γράψω εγώ τώρα εδώ στο φόρουμ ότι η τάδε εισηγμένη ακτοπλοϊκή πουλάει όλο της τον στόλο και κατεβάζει ρολά...φυσικά και δεν θα ασχοληθεί ούτε η εταιρεία ούτε το ΧΑΑ ούτε και κανένας άλλος. Εάν όμως το γράψει μια (κατά τεκμήριο) έγκυρη εφημερίδα θα γίνει η συντέλεια του κόσμου.

Αληθεια θυμαστε εσεις πολλες φορες οι ακτοπλοικες εταιριες να εχουν διαψευσει δημοσιευματα των 'κατα τεκμηριο εγκυρων ΜΜΕ' ? Προσωπικα δεν μου ερχεται κατι προσφατο στο μυαλο(να εβγαλε δηλαδη μια εταιρια ανακοινωση που να λεει 'σχετικα με το ταδε δημοσιευμα στα ΝΕΑ ,την Καθημερινη,το Βημα κλπ η απλα με τα δημοσιευματα που κυλοφορουν').

Ακομα και στο παραδειγμα που εβαλα,η τοπικη εφημεριδα επικοινωνησε με την εταιρια για να ρωτησει αν ισχυουν αυτα που γραφονταν η οχι.Η εταιρια δεν 'ιδρωσε' με αυτα που γραφτηκαν στο συγκεκριμενο αρθρο για να βγαλει καποια ανακοινωση.

Περιπου το ιδιο εγινε και στην περιπτωση του ΜΥΚΟΝΟΣ - αν ισχυει η επικοινωνια με τον συντακτη του blog,καθως η αναρτηση εχει πολλες ανακριβειες - παρολο που οι φημες κυκλοφορησαν μονο ιντερνετικα.

Επισης εχει διαφορα να βγαζει μια εταιρια ανακοινωση για το ΧΑΑ,εστω κι αν η επιστολη που τους εστειλαν ειναι επειδη διαβασαν καπου κατι.Στην ουσια απαντανε στο ιδιο το χρηματιστηριο και οχι στα δημοσιευματα.

Σχετικα με τα 'εγκυρα' μεσα η εντυπα,διατηρω τις αμφιβολιες μου,καθως τα περισσοτερα απο αυτα εχουν σχεση,εμμεση η αμεση,με εφοπλιστικους κυκλους που συμμετεχουν στην ακτοπλοια(και γενικοτερα εχουν μια 'γραμμη' που ακολουθουν αναλογα με τις σχεσεις που εχει ο ιδιοκτητης τους με τον ταδε επειχειρηματια η εφοπλιστη).

Επιπλεον,μεγαλο μερος των 'ναυτιλιακων' αρθρων που διαβαζουμε,εχουν ιντερνετικες πηγες/πληροφοριες(γενικα θα ελεγα σημερα οτι οι περισσοτεροι συντακτες αντλουν τις πληροφοριες τους απο το νετ)ειτε εχουν πολλες ανακριβειες,οπως εχουμε σημειωσει πολλες φορες στον παρον θεμα.Ακομα κ ολοι εμεις που ψαχνουμε ειδησεις για το φορουμ,τα περισσοτερα 'λαβρακια' τα βγαζουμε σε τοπικα ΜΜΕ παρα σε μεγαλα/εγκυρα site εφημεριδων/μεσων.

Καλως η κακως το internet,τα blog και τα διαφορα site,ειναι στις μερες μας η πρωτη πηγη ενημερωσης και θα ελεγα οτι ασκουν περισσοτερη 'πιεση' προς πασα κατευθυνση,παρα ενα αρθρο σε μια εφημεριδα η τον ισοτοπο της.

Για να καταληξω,θα ξαναπω οτι το νοημα του ποστ μου ηταν αυτο εδω

αφου δεν υπαρχει κατι επισημο ακομα,ο καθενας μπορει να σεναριολογει χωρις φοβο αλλα με πολυ παθος

ΑΛΛΑ και να δημιουργησω με τον τροπο μου ακομα περισσοτερη 'πιεση' σε οσους μπορει μας διαβαζουν απο την εταιρια,μηπως και τελικα ελεγαν κατι για την περιπτωση του ΝΗΣΟΣ.Δεν με ενδιαφερει αν θα ελεγαν οτι πουλιεται,ειτε οτι βγαινει απο τα δρομολογια,αρκει να γραφονταν/λεγονταν δυο επισημες κουβεντες.

ΥΓ.Γενικα δεν μ αρεσει αυτη η κουβεντα καθως προτιμω να ασχολουμαστε με τα των πλοιων παρα με το ποιο μεσο ειναι εγκυρο η οχι.Ο καθενας μας εχει διαφορετικα κριτηρια για ολα σχεδον τα θεματα.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
...Eυτυχώς που υπάΡχουΝ κΑι ΕυοίωΝΑ χΑκί δΡΑχμοΣΕΝάΡιΑ B)...

AΝ κΑι δΕΝ ΕίΝΑι Ακτοπλοϊκού ΕΝδιΑφέΡοΝτος το ζήτΗμΑ, Η μπΑΡουφολογίΑ δΕΝ γΝωΡίζΕι όΡιΑ γΕλοιότΗτος ή ΣύΝοΡΑ γΕωγΡΑφικά.

Aκούω τΑ τέκΝΑ μου τΕλΕυτΑίΑ ΝΑ ΕκφέΡΕι τΗΝ έκφΡΑΣΗ του ΣυΡμού (ως φΑίΝΕτΑι) "Oτι ΝΑ' ΝΑι". Nομίζω ότι τΑιΡιάζΕι γάΝτι.

O κάθΕ ΕπικίΝδυΝος κΑι ΑμΕτΡοΕπής ΑΝόΗτος λέΕι, γΡάφΕι (κΑι δυΣτυχώς ΕφΑΡμόζΕι) ότι γουΣτάΡΕι Στου κΑΣΣίδΗ το κΕφάλι.

Link to comment
Share on other sites

αν εχετε απορια γιατι φτασαμε σαν χωρα εδω θα σας λυθει σημερα :D. περα απο πολιτικους, διαπλεκομενα, διαφρθορα κλπ και εμεις σαν κοινωνια ειμαστε οι πιο αρρωστοι. καθε αιτημα ειναι εκ προοιμιου ορθο.

εχουμε λοιπον το εξης παραδοξο. MME της παρου, γκρινιαζουν που το καλυτερο και πολυτελεστερο (απο τα προηγουμενα) πλοιο, μπορει να σημαινει και μειωση δρομολογιων το χειμωνα και προεξοφλοντας αυξηση της τιμης του εισητηριου, ζητουν μεταξυ σοβαρου και αστειου να το στειλει η εταιρεια στα δωδεκανησα και να μεινει η γραμμη με τα "παλια" πλοια :blink: .

αν γι’ αυτό το σκοπό οι κατασκευαστές του πλοίου με τις οδηγίες της εταιρείας, περιποιήθηκαν τα σαλόνια της οικονομικής και τις αριθμημένες του νέου πλοίου, τότε, απλώς, μας έκαναν τρικ. ας πάρουν το καράβι να το πάνε στην ρόδο και ας μας αφήσουν μόνο τα «παλιά» τους

την ιδια στιγμη, λιγο ανατολικοτερα, στη σαμο, οι αιρετοι διαμαρτυρονται που το ιεραπετρα παιρνει κλιση οταν στριβει :eek: (λες και τα πλοια 5ετιας και 10ετιας δεν παιρνουν). για να γυρισει το νεοτερο πλοιο προτεινουν κιολας κατι που μαλλον ισχυει: φοροαπαλλαγες.

η λυση ειναι μια. να δρομολογηθει το ιεραπετρα στην παροναξια και το BS Delos στην ικαροσαμια :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
...Sto site tis repubblica grafoun o ti o ploiarxos katigoritai episis gia thn egkatalipsi tou ploiou prin teliosi i ekkenosi tou. Se alli efimerida (il Giornale) onomazoun "Kapta Egklimatia" ton ploiarxo,...

Bεβαια, δεν θα έχουν μόνο το Mega, o Alpha, το Star και η Espresso συντάκτες συνταγματολόγους, καρδιολόγους, εμποροπλοιάρχους και αντιστρατήγους εν ενεργεία :P, Xαζοί είναι στη Republicca και στη Il Giornale να υστερήσουν; Aπό την Iταλία 2 ώρες δρόμο με το αεροπλάνο και 18 ώρες με το Superfast είμαστε.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μια από τις κορυφαίες στιγμές της τηλεοπτικής και της διαδικτυακής δημοσιογραφίας...είναι και η κάλυψη της διάσωσης της Ελενίτσας μας από τα μανιασμένα κύματα...η οποία ταξίδευε από την Άνδρο...με το Superfast... :D

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

ταξίδευε από την Άνδρο...με το Superfast... :D
να θυμισω οτι ο θεμης μαλης (ο κυριος με το μουσι, αρχισυντακτης της μελετη) ξεκινησε την καριερα του κανοντας επι χρονια ναυτιλιακο ρεπορταζ στο ΑΝΤ1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απο τα Δηκτικα του ΕΜΠΡΟΣΝΕΛ :ph34r:

Βραδυπορεί

Με μειωμένη ταχύτητα πλέει το «Νήσος Μύκονος», που προσωρινά έχει αντικαταστήσει το «Νήσος Χίος» στο δρομολόγιο Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Σύμφωνα με την ηλεκτρονική σελίδα της εταιρείας, το πλοίο αναχωρεί κάθε Τετάρτη στις 9:00 το βράδυ από τον Πειραιά και φθάνει στη Μυτιλήνη στις 7:55 το πρωί της Πέμπτης. Δηλαδή το δρομολόγιο διαρκεί 11 ώρες παρά πέντε λεπτά. Όμως, χθες το πρωί, στις 8:40 το πλοίο βρισκόταν στο ύψος της Βαρειάς, δηλαδή δύο ή τρία μίλια έξω από λιμάνι της πόλης. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι το δρομολόγιο πραγματοποιείται σε 12 ώρες.

Φαίνεται πως το πλοίο έχει μειώσει την ταχύτητά του για να μειώσει και τα καύσιμα που καταναλώνει.

Ν.Μ.

Ρε καλοι ανθρωποι του ΕΜΠΡΟΣ,ενα σχολιακι για την ταχυτητα του ΜΥΤΙΛΗΝΗ η του ΘΕΟΦΙΛΟΥ(τον προηγουμενο καιρο)δεν ειδα :rolleyes: Και καλα,τα καινουργια πλοια εκοψαν ταχυτητα για να γλιτωσουν πετρελαια,τα παλια που απο τα 18 επεσαν στα 15 το λεμε η το κανουμε κοκοκο B)

Link to comment
Share on other sites

να θυμισω οτι ο θεμης μαλης (ο κυριος με το μουσι, αρχισυντακτης της μελετη) ξεκινησε την καριερα του κανοντας επι χρονια ναυτιλιακο ρεπορταζ στο ΑΝΤ1

Και ποιός σού είπε ότι όσοι κάνουν ναυτιλιακό ρεπορτάζ έχουν τίς απαραίτητες γνώσεις γι'αυτό;

Εδώ κάποτε υπουργός εμπορικής ναυτιλίας ήταν ένας ιατρός μαιευτήρ-γυναικολόγος.....

(Τώρα βέβαια,δέν χρειάζεται να έχης ειδικές γνώσεις γιά να ξεχωρίσης το Superferry από το Superfast,αλλά ο εν λόγω κύριος έμπλεξε τα super του).

Μού αρέσει πολύ πάντως ο τίτλος τού ρεπορτάζ,που μάς κάνει να υποθέσουμε πως η "ωραία Ελένη" κολυμπούσε στά εν λόγω μανιασμένα κύματα ή πως ήταν μέσα σε κάποιο φουσκωτό.Ετσι δίνει περισσότερο σασπένς στην υπόθεση...

Οπως βέβαια και τα "δέκα μπωφόρ" (που δέν νομίζω να ήταν ούτε κάν εννιά,μάλλον οχτάρι ήταν,αλλιώς δέν θα είχε κάν φύγει το βαπόρι απ'την Ανδρο).

Βέβαια,ουδείς έκανε λόγο γιά το γεγονός ότι ένα από τα σημαντικώτερα λιμάνια τής χώρας-και μάλιστα όχι σε νησί,αλλά στην ίδια την Αττική-δέν παρέχει καμμιά προστασία στα πλοία που επιχειρούν να μπούν σ'αυτό......

Link to comment
Share on other sites

Πλεον κατανταει γραφικο :ph34r: Αντιθετα τα πλοια της ΝΕΛ παντα ειναι on time και τα εμπορευματα και τα φαρμακα διανεμονται κανονικα :eek: Συνεχιστε την προπαγανδα,εμεις το διασκεδαζουμε :D

Ταχύπλοο, αλλά… 12 ώρες και βάλε!

Το γράφαμε προχθές, αλλά δεν ίδρωσε το αυτί κανενός. Το «Νήσος Μύκονος» της HSW συνεχίζει να ταξιδεύει προς και από Μυτιλήνη με τιμές ταχύπλοου και ταχύτητα αργοπορημένου συμβατικού. Δηλαδή κάνει περισσότερες από 12 ώρες για να έρθει από τον Πειραιά στη Μυτιλήνη. Και τούτο, πέραν των άλλων οικονομικών, δημιουργεί πολύ σοβαρά προβλήματα στην αγορά. Κυρίως γιατί εμπορεύματα και φάρμακα δεν προλαβαίνουν να διανεμηθούν.

Ακούει κανείς, άραγε;

Σ.ΜΠΑ

πηγη: ΕΜΠΡΟΣΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

Ασχετως του τι κανει η ΝΕΛ(προβλημα της βασικα να κανει οτι θελει),ακομα και ετσι οι τιμες της HSW ειναι ιδιες ή και πιο κατω απο τις τιμες της ΝΕΛ.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Δηκτικά του emprosnet 30/07.   :)

 

Μήπως θα μονιμοποιηθεί;

Η παράταση που δόθηκε στη δρομολόγηση του «Ionian Sky» στις άγονες γραμμές της Λήμνου, ίσως και να σημαίνει ότι το πλοίο θα «μονιμοποιηθεί» στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. Τα σχόλια που ακούμε από τη Λήμνο, είναι θετικά, καθώς το πλοίο είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τα περισσότερα που έχουν περάσει από το νησί την τελευταία δεκαετία. Πιστεύουμε πως και τη ΝΕΛ τη βολεύει να χρησιμοποιεί αυτό το πλοίο έναντι του «Θεόφιλος», καθότι το τελευταίο αντιμετωπίζει σημαντικές δυσκολίες στα μικρά λιμάνια του βορείου Αιγαίου.

Ν.Μ.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

 

Όλο και περισσότερα ΜΜΕ, κατά κόρον τα ηλεκτρονικά, υιοθετούν τον γελοίο χαρακτηρισμό "απίστευτο ... " ακόμα και όταν πρόκειται για απλά καθημερινά συμβάντα, συνηθισμένα ατυχήματα κλπ, μόνο και μόνο για να δώσουν ένα τόνο σημαντικότητας στην είδησή τους. Το έχω συναντήσει πολλές φορές σε ασήμαντες ειδήσεις, βιντεάκια κλπ. Τώρα τι το απίστευτο περιέχει το ατύχημα στο Ιονίς, ο καθένας μπορεί να το κρίνει.

 

ΥΓ. Φυσικά το σχόλιο δεν αφορά τον  minoan, ο οποίος απλώς αναμετάδοσε τον τίτλο και το λινκ του άρθρου.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ οι αθλητικές εφημερίδες κάθε τόσο αναγορεύουν σε "θεούς" και "ημίθεους" τους ποδοσφαιριστές επειδή απλώς έβαλαν ένα γκόλ,στην "τούμπα" τού αυτοκινήτου θα κολλήσουμε; 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αντιγράφω από διαδικτυακό δημοσίευμα σχετικά με τον πλειστηριασμό του Ionian Queen.

 

Και καλά τα στοιχεία του πλοίου να είναι λάθος, άντε να το δεχθούμε, αλλά και θάλασσα στη Λευκωσία? Όπως λέμε...θάλασσα στα Τρίκαλα :rolleyes:

 

το οποίο έχει σημαία Κύπρου, είναι κατασκευασμένο το 2008 και νηολογήθηκε στο λιμάνι της Λευκωσίας το 2005,

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...