Jump to content
Shipfriends

Media & Ναυτιλία


Recommended Posts

Σήμερα το μεσημέρι είχε στα κανάλια το κλασσικό ρεπορτάζ για το μεγάλο κύμα φυγής από τον Πειραιά, την ταλαιπωρία, τα ακριβά εισιτήρια, τον κακό μας τον καιρό κλπ κλπ. Μια κυρία λοιπόν τη ρωτήσανε αν είναι ακριβά φέτος τα εισιτήρια και απάντησε ότι βεβαίως είναι ακριβά και γι'αυτό ταξιδεύει με το "αργό" καράβι για Πάρο. Η εν λόγω κυρία βρισκόταν στον καταπέλτη επιβατών του BS Paros. :eek:

Προφανώς και ήταν άσχετη γιατί αν θεωρούμε το συγκεκριμένο πλοίο 'αργό' τότε έχουμε χάσει τη μπάλα.... Θα μου πείτε βέβαια πως η κυρία θα ήθελε HS...

ΥΓ: Μάλλον θα είχε ψάξει τις τιμές του Αγούδημου, γιατί αλλιώς θα πήγαινε με το λίγο πιο αργό. :D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 316
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Alter ξαναχτυπα με το γνωστο "βαπορορεπορτερ" του (του οποιου δεν συγκρατω το ονομα, ισως και καλυτερα!) να κανει επιθεση (ευτυχως χωρις να αναφερει ονοματα αλλα ωστοσο φωτογραφιζοντας τα) στα ΠΡΕΒΕΛΗΣ και ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ...

Το "ρεπορτάζ" του αφορούσε την "ταλαιπωρία" που αντιμετωπίζουν οι επιβάτες στο να βρουν από που φεύγουν τα πλοία αυτά μια και κανείς (σύμφωνα με αυτόν και μια μοναδική επιβάτιδα που βρέθηκε να του μιλήσει) δεν ξέρει που δένουν...

Εκείνος βεβαίως έκανε την αγαθοεργία να μας ενημερώσει οτι το μεν Πρέβελης αναχωρεί από την Ε4 (γεγονός απαράδεκτο για τον ίδιο αφού το πλοίο πάει Κυκλάδες και όχι Κρήτη) και το Μύκονος απο την Ε2 (και εδώ το απαράδεκτο είναι ότι η εταιρεία του δεν είχε και καλά ενημερώσει)

Παρατηρήσεις δικές μου:

1)ΠΡΕΒΕΛΗΣ: Από τότε που ξεκίνησε το πλοίο την Παροναξία φεύγει σταθερά από την Ε4. Τουλάχιστον 3 φορές που έφυγα και 2 που γύρισα με αυτό εκεί έδεσε.

2)ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ: Η αλλαγή της πύλης έχει γίνει εδώ και αρκετό καιρό. Η εταιρεία με το βγάζει τα εισιτήρια ΠΑΝΤΟΤΕ ενημερώνει από που αναχωρεί και ακόμα και στο κιόσκι που έχει στην Ε9 αναγράφει στην φωτεινή πινακίδα ότι το πλοίο αναχωρεί από τη 2 και όχι από εκεί.

3)ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Άν κάποιος έχει το φιλότιμο να κοιτάξει τα εισιτήρια του θα δει ότι εδώ και μερικούς μήνες αναγράφεται πλέον η πύλη ανχώρησης του πλοίου και εκεί...

Θα μου πείτε,"θέματα δεν έχει και ψάχνεται" αλλά ας προσέχει γιατί τα θέματα αυτά είναι εύκολο να ανακαλύψει κάποιος αν είναι βάσιμα ή όχι. Και ακόμα ευκολότερο ο να γίνει ρεζίλι...Αφήστε δε που μιλάει λες και του έχουν σφάξει τη μάνα (αν δει κανείς θέματα του το καταλαβαίνει αμέσως)

Όσο για τη μία και μοναδική κυρία (επιβάτιδα του ΜΥΚΟΝΟΣ από ότι κατάλαβα από τα λεγόμενά της) δεν έχω λόγια...Για άλλη μια φορά βρήκαμε ευκαιρία να βγούμε στη τηλεόραση, που σημαίνει: "Και μπούρδα να πούμε τι πειράζει? Μαμά φιλάκιααααα είμαι στο γυαλί!"

ΕΛΕΟΣ!

Link to comment
Share on other sites

Να αναφερω οτι σε ενα δελτιο ειδησεων, καποιοι επιβατες του Νησος Μυκονος διαμαρτυτουσαν γιατι τους εστελναν απο το πλοιο να αλλαξουν τα εισιτηρια τους. Αλλα δεν ειπαν οτι τους εστελαν για να πληρωσουν τη διαφορα για τη μηχανη ή το ΙΧ, επειδη δεν το ειχαν κοψει στη σωστη κατηγορια.

Link to comment
Share on other sites

Οπως επισης μια και ο φιλος Π100 ανεφερε το θεμα των εισιτηριων, στο ρεπορταζ στο οποιο αναφερθηκα εγινε λογος για τα βρεφικα εισιτηρια.Καποιος πρακτορας (χωρις να αναφερει την αιτια που συμβαινει αυτο ή απλα την ανεφερε αλλα το αποσπασμα αυτο το εκοψαν στο μονταζ, κατι που συμβαινει) ανεφερε πως οι επιβατες που εχουν βρεφη τα οποια κοβουν εισιτηριο με μηδενικο ναυλο, πρεπει να τα κοψουν απο το κιοσκι μπροστα στο πλοιο και μαλιστα πως ειναι επικινδυνο αυτο γιατι μπορει το μωρο να μεινει εξω απο το πλοιο.

Απο αυτο καποιος καταλαβαινει οτι μαλλον τα πρακτορεια δεν μπορουν να κοψουν μηδενικα :eek: εισιτηρια και βεβαιως αγχονονται περισσοτερο γιατι μπορει να μην καταφερουν να βρουν στο λιμανι κι ετσι τα μωρα θα μεινουν ολομοναχα στο λιμανι...:o:o

Αυτο που δεν μας ειπε ο κυριος αυτος ειναι το οτι αν δεν κοβουν μηδενικα ειναι γιατι πολυ απλα το πλοιο ειναι ηδη γεματο και οχι γιατι δεν εχουν τη δυνατοτητα...Αυτο που επισης δεν μας ειπε (και σιγα μην το ελεγε δηλαδη) ειναι πως αν εχεις 2 εισιτηρια διαθεσιμα στο πλανο για να κοψεις και ο πελατης ζηταει π.χ. δυο ενηλικες και ενα βρεφος, εσυ σαν πρακτορας θα κοψεις τους ενηλικες να παρεις και την προμηθεια σου και το μωρο θα τους πεις να το κοψουν στο λιμανι και αυτο βεβαια επειδη:

α) Η εταιρεια δεν σου δινει τη δυνατοτητα να κοβεις μηδενικα και πως μονο αυτη μπορει στα κιοσκια.

β)Το πλοιο το εχει "μπλοκαρει" η εταιρεια που "παντα εχει θεσεις διαθεσιμες" και ετσι πρεπει να πας στο κιοσκι να κοψεις το μωρο.

ΟΜΩΣ. Αν παει ο δυστυχος ο πελατης στο λιμανι και στο πλοιο γινεται ηδη "το σωσε" απο κοσμο και οντως δεν υπαρχουν διαθεσιμα εισιτηρια,δεν θα ακουσει την εταιρεια που του λεει πως επρεπε να ζητησει και εισιτηριο για το μωρο και ουτε καν θα εκτιμησει το οτι οι αξιωματικοι στο πλοιο μπορει να κανουν τα "στραβα ματια" γιατι ετσι κι αλλιως το μωρο μονο δεν μπορει να μεινει στο λιμανι, αλλα θα βρισει και θα αναθεματισει εταιρεια, πληρωμα, προσωπικο ξηρας ακομα και το "σαπιοκαραβο" (ασχετα απο το αν ειναι ακομα και νεοτευκτο ή καινουριο γενικοτερα!!!το ειδα να συμβαινει αυτο στο BS PAROS ενα απογευμα) και φυσικα αν βρεθει και καμια καμερα μπροστα, θα καταγγειλει κιολας την "απιστευτη" ταλαιπωρια που περασε για να παει διακοπες....

Και κατι ακομα γενικοτερο περι εισιτηριων και ορων ταξιδιου κλπ κλπ. Σε ραιδοφνικη εκπομπη που ετυχε να βρεθω με θεμα τις διακοπες (και συγκεκριμενα με πλοιο) οταν φτασαμε στα δικαιωματα των επιβατων, οταν διαβσα απλως το πισω μερος ενος εισιτηριου που ειχα στην τσεπη μου, δηλαδη τους κανονισμους και τα σχετικα, ειχανε μεινει παρουσιαστρια και ενας ακομα καλεσμενος αφωνοι:D Μαλιστα το ωραιο ειναι οτι η συγκεκριμενη δημοσιογραφος - παρουσιαστρια του μαγαζινο παραδεχτηκε "στον αερα" πως εχει κανει φασαρια ενα πρωι γιατι δεν της αλλαζαν τα εισιτηρια της οταν εχασε το πλοιο, επειδη εμπλεξε στην κινηση και δεν προλαβε να ειναι εγκαιρα στο λιμανι του Πειραια μια και νομιζε πως η κινηση στην Κατεχακη ειναι λογος για να επιστραφει το αντιτιμο του εισιτηριου...:rolleyes:

Απο εκει και περα τα συμπερασματα του καθενος...δικα του!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

αντε παλι η χιλιομασημενη τσιχλα;).

το θεμα του οριου ηλικιας και στοκχολμης/eurosolas το εχουμε εξαντλησει εδω μεσα.

δε θα κανω το δικηγορο του διαβολου, ουτε θα απαριθμησω ποσα πλοια των 70s ταξιδευουν σε αλλες χωρες της ΕΕ ή ποσα αποσυρθηκαν ή προκειται να αποσυρθουν τα απο την εσωτερικη ακτοπλοϊα της ελλαδας, αλλα με κουραζει η επαναλαμβανομενη επιφανειακη προσεγγιση καθε χρονο τετοια εποχη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σκηνές περασμένων δεκαετιών «ζωντανεύουν» σήμερα στα νησιά του Αιγαίου, όπου οι νησιώτες ζουν τη δική τους «Οδύσσεια» ακόμα και για την πιο κοντινή μετακίνηση.

Τα συνηθισμένα άρθρα που συναντάμε στο τύπο κάθε χρόνο τέτοια περίοδο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αγαπητοί μου σας άκουσα.

Είμαι δημοσιογράφος και εκδότης ταυτόχρονα.

Από τη στιγμή που η δουλειά μου όμως είναι να σχολιάζω, δέχομαι και το καλοπροαίρετο σχολιασμό.

Αν κάποιους από εσάς σας ενοχλεί ο τρόπος που ανεβάζουμε κάποια θέματα και κυρίως κάποιους τίτλους θεμάτων, καταρχήν το αποδέχομαι.

Ο σκοπός είναι η ενημέρωση.

Οι πομπώδης τίτλοι σε εμάς τους δημοσιογράφους είναι εργαλείο δουλειάς, για όσους θέλουν να το αναγνωρίσουν ή όχι.

Επειδή χθες το βράδυ παρακολουθούσαμε το θέμα από κοντά και όχι από τα δελτία ειδήσεων όπως κάνουν οι περισσότεροι, "ανέβηκε" στον αέρα όπως ακριβώς μας το μετέφεραν από το καράβι εν πλω και από το Λιμεναρχείο!

Κάλεσα μάλιστα Ύπαρχο και εταιρία για να μας επιβεβαιώσουν ή διαψεύσουν και δυστυχώς καμιά απόκριση.

Ακολούθως και μόλις μάθαμε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, αμέσως δημοσιεύσαμε (πάλι πρώτοι!) το αίσιο τέλος...

http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=174

και όλα καλά.

Συνεπώς καλώς κρίνατε ελαφρώς αρνητικά τολμώ να πω σε αυτό το forum, από τη στιγμή που δε ξέρατε αλλά αλλιώς όπως διαπιστώνεται έχουν τα πράγματα.

Μην νομίζετε λοιπόν ότι τα news portal διαφέρουν από τη τηλεόραση.

Στη τηλεόραση είστε όλοι μαθημένοι να ακούτε το έκτακτο δελτίο ...μπάμ!!!... και μετά σχεδόν πάντα το ... δια ταύτα, που συνήθως δεν είναι τόσο πομπώδες με το αρχικό δελτίο.

Όταν λοιπόν είμαστε στη μέση ενός ρεπορτάζ και δη μες τα μεσάνυχτα που κάποιοι από εσάς χαίρονται τον ύπνο, εμείς που είμαστε στις "επάλξεις" για την ενημέρωση ανεβάζουμε τα θέματα πολλές φορές με τη μορφή χιονοστοιβάδας.

Αρα εάν όντως την ώρα που συνέβη αυτό μες την νύχτα και κανείς δεν ήξερε εκτός από το γεγονός της βλάβης κάτι άλλο, καλώς και εμείς γράψαμε αυτά που γράψαμε. Αλλωστε δεν είπαμε ότι βυθίστηκε αλλά ακριβώς αυτό που συνέβη. Δηλαδή 1)μπλάκ άουτ 2) επιστροφή 3) εκ νέου αναχώρηση!!!

Κλείνοντας θα ήθελα να σας πω να ανατρέξετε και στα άλλα θέματά μας για να δείτε των ύφος των τίτλων και εντέλει και της εφημερίδας και σίγουρα οι περισσότεροι απο εσάς θα αναθεωρήσετε.

Εν κατακλείδι είμαστε όλοι συνφορουμίτες.

Ανεβάζω θέματα που έχουν να κάνουν με τη ναυτιλία και που έχω την εντύπωση ότι σας ενδιαφέρουν και θα σας ενδιαφέρουν.

Σας ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ κύριε Κασσιμάτη η δημοσιογραφία υπήρξε ένα ιερό λειτουργημα το οποίο ως σκοπό είχε να ενημερώνει τον κόσμο κι όχι να κεντρίζει το ενδιαφέρον,να παίζει με τα συναισθήματα του αναγνώστη,να υπερβάλει..όπως σχεδόν σήμερα γίνεται με το σύνολο των ΜΜΕ.

Στην προκειμένη περίπτωση όταν κάποιος βλέπει έναν τίτλο "θρίλερ στο Αιγαίο" φαντάζεται κάποιο σοβαρότατο ναυτικό ατύχημα στο οποίο κινδυνεύουν ανθρωπινες ψυχές, για μια νέα Φαλκονέρα ή ότι οι Τούρκοι κάνουν έφοδο στα ακριτικά νησιά...

Τέτοιο θρίλερ προφανώς και δεν υπήρξε ούτε καν θρίλερ υπήρξε.Επρόκειτο για μια συνηθισμένη βλάβη που έχουν πάθει πάρα πολλά επιβατηγά πλοία η οποία έτυχε σε πολύ καλές καιρικές συνθήκες, η emergency generator δούλεψε αμέσως , και η ηλεκτροδότηση του πλοίου επανήλθε άμεσα.

Ουδείς κινδύνεψε,κανένα πλοίο δεν κινδύνεψε άρα δεν υπήρξε και θρίλερ.

Διαβάζοντας όμως κάποιος συγγενής των 914 επιβατών το δημοσίευμα που αναφερει περι θρίλερ στο Αιγαίο σκεφτήκατε που θα έφτανε η καρδιά του?

Σκεφτήκατε ότι αυτός ο τίτλος πέραν του να κεντρίσει το ενδιαφέρον μπορούσε να προκαλέσει τσάμπα αναστάτωση μιας κι από οτι είπατε η εφημερίδα σας άρα και η online εκδοση έχουν μεγάλη αναγνωσιμότητα?

Σκεφτήκατε ότι ο πομπώδης τίτλος εσάς μπορεί να σας χρησίμευε σαν εργαλείο δουλειάς αλλά για κάποιους άλλους αιτία για μεγάλη αναστάτωση?

Με συγχωρείτε αλλά τέτοια δημοσιογραφία με πομπώδεις και υπερβολικούς τίτλους που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα έχουμε χορτάσει.

Κι επειδή το παρακολουθώ το άθλημα επιτρέψτε μου να πω ότι αυτοί οι πομπώδης τίτλοι που είπατε όντως είναι εργαλείο δουλειάς αλλά για να εξυπηρετήσουν ποικίλλων ειδών σκοπιμότητων οι οποίες ανταποκρίνονται στην τσέπη ή στις διαπροσωπικές σχέσεις του εκαστοτε εκδότη.

Eπίσης αφού σας μετέφεραν περί θρίλερ στο Αιγαίο μέσα από το βαπόρι τότε γιατί καλέσατε στο τηλ τον Ύπαρχο του πλοίου? Σκεφτείκατε ότι αφού μπορεί να έχουμε να κάνουμε με θρίλερ στο Αιγαίο η απόσπαση από τα καθήκοντα ενός σημαντικότατου μέλους του πληρώματος ο οποίος είναι ο καθ'ύλην αρμόδιος να διαχειριστεί μια τετοια κατασταση και να φροντίσει για την ασφάλεια των επιβατών θα ήταν εις βάρος των επιβατών?

Link to comment
Share on other sites

Απο χτες ηθελα να γραψω κατι σχετικο αλλα δεν ηθελα να 'αναψω' τα αιματα.Χτες ο ανθρωπος-εκδοτης-villy ηταν ο πρωτος που μας ενημερωσε καπως πιο αναλυτικα για το τι ειχε συμβει με το πλοιο.Με εκπληξη μου ειδα αντι να ασχολουμαστε με το τι μπορει να ειχε γινει στο πλοιο,κανοντας απλες υποθεσεις,να στεκομαστε γιατι εγραψε στο αρθρο του την λεξη ΘΡΙΛΕΡ και να αρχισουμε το κραξιμο:( Γιατι ρε παιδια,δικαιωμα του καθενος δεν ειναι να παρουσιαζει ενα γεγονος οπως αυτος νομιζει??? Δεν ειπε οτι πνιγηκε κανεις,ουτε ηταν ολοι οι συγγενεις των επιβατων πανω απ την ιστοσελιδα της 'αγορας' για να μαθαινουν τα νεα απο το πλοιο-αρα και θα πανικοβαλονταν με το 'ΘΡΙΛΕΡ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ'.

Προσωπικα,διαβαζοντας το αρθρο περισσοτερο με ενδιαφερε τι καινουργιο νεο μπορουσα να μαθω παρα να αναλυσω αν ο δημοσιογραφος ηταν υπερβολικος παραπανω απο το επιτρεπτο.

Τα ΜΜΕ στην εποχη που ζουμε δουλευουν περισσοτερο με το περιτυλιγμα παρα με το περιεχομενο.150 παραθυρα στις ειδησεις με συζητησεις χωρις ουσια/ακουμπαει ενα πλοιο στο ντοκο=ναυτικο ατυχημα/δελτιο star κλπ κλπ....

Δεν θελω να πεισω κανενα με αυτα που λεω ουτε να του αλλαξω την γνωμη.Η γνωμη μου ειναι πως πρεπει να τα ακουμε και να τα βλεπουμε ολα και ο καθενας με την κριτικη σκεψη που διαθετει,αναλογως πιστευει η δεν πιστευει αυτο που του πασαρουν.;)

Link to comment
Share on other sites

Μισό λεπτό, ας τα δούμε λίγο πιο ψύχραιμα τα πράγματα. Σίγουρα ο τίτλος ήταν μια υπερβολή. Θέματα με τίτλους που περιέχουν τις λέξεις: Θρίλερ, τρόμος κτλ κτλ περισσότερο σε προδιαθέτουν δυσάρεστα για ένα ενδεχόμενο ναυάγιο ή μία ενδεχόμενη πρόσκρουση και γενικότερα σε κάποιο ατύχημα που κινδυνεύουν άνθρωποι και σίγουρα ο εν λόγω απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Ίσως ένας τίτλος του στυλ "Βλάβη στο ΕΛΥΡΟΣ" ή "Black out στο ΕΛΥΡΟΣ" να αποτύπωνε ακριβώς την κατάσταση χωρίς να τρομάξει συγγενείς/φίλους των επιβατών και χωρίς να χάσει η εφημερίδα την πρωτιά της είδησης.

Από εκεί και πέρα όμως ομολογώ ότι κι εμένα με "χάλασε" λίγο ότι ορμίσαμε στον άνθρωπο να τον φάμε ξεχνώντας ότι από το λινκ της εφημερίδα μάθαμε κι εμείς οι ίδιοι τι έχει συμβεί στο πλοίο αλλιώς θα αναρωτιόμασταν (γιατί δεν είδα κανένα άλλο ΜΜΕ να αναφέρει κάτι) γιατί το πλοίο γύρισε πίσω στο λιμάνι επειδή κάποιος/κάποιοι το είδαν στο ais μέχρι να μας κάνει ο φίλος ClawHammer το λεπτομερέστατο ποστ. Κι επίσης προσωπικά, αν εξαιρέσουμε τις τραβηγμένες εκφράσεις του τίτλου και γενικότερα του άρθρου, δεν βλέπω κάποια παραπληροφόρηση. Το πλοίο έπαθε βλάβη, γύρισε στο λιμάνι και επέστρεψε μετά στα δρομολόγιά του. Αυτό είναι το ζουμί και νομίζω ότι ο καθένας από εμάς αυτό κράτησε γιατί πολύ απλά αυτό τον ενδιαφέρει σαν μέλος του shipfriends.

Όσο για την πορεία του πλοίου από το ais, από τη στιγμή που καλώς ή κακώς (το έχουμε συζητήσει εκτενώς) το εν λόγω σύστημα πλέον το παρακολουθούν οι πάντες, δεν το βρίσκω παράλογο που μπήκε στο άρθρο ούτε έχω την απαίτηση από τον κάθε δημοσιογράφο να ξέρει ότι δεν λειτουργεί δορυφορικά αλλά μέσω κεραιών vhf (αλήθεια και πόσοι από μας το έχουν εμπεδώσει αυτό; ).

Αυτό όμως που με "χάλασε" πιο πολύ από όλα είναι περάσαμε στο ντούκου τη βλάβη του πλοίου και κάναμε ένα κάρο ποστ για την εφημερίδα και τον εκδότη της. Κοινώς κοιτάξαμε το δέντρο και χάσαμε το δάσος.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ κύριε Κασσιμάτη η δημοσιογραφία υπήρξε ένα ιερό λειτουργημα το οποίο ως σκοπό είχε να ενημερώνει τον κόσμο κι όχι να κεντρίζει το ενδιαφέρον,να παίζει με τα συναισθήματα του αναγνώστη,να υπερβάλει..όπως σχεδόν σήμερα γίνεται με το σύνολο των ΜΜΕ.

Στην προκειμένη περίπτωση όταν κάποιος βλέπει έναν τίτλο "θρίλερ στο Αιγαίο" φαντάζεται κάποιο σοβαρότατο ναυτικό ατύχημα στο οποίο κινδυνεύουν ανθρωπινες ψυχές, για μια νέα Φαλκονέρα ή ότι οι Τούρκοι κάνουν έφοδο στα ακριτικά νησιά...

Τέτοιο θρίλερ προφανώς και δεν υπήρξε ούτε καν θρίλερ υπήρξε.[...]

Ουδείς κινδύνεψε,κανένα πλοίο δεν κινδύνεψε άρα δεν υπήρξε και θρίλερ.

Διαβάζοντας όμως κάποιος συγγενής των 914 επιβατών το δημοσίευμα που αναφερει περι θρίλερ στο Αιγαίο σκεφτήκατε που θα έφτανε η καρδιά του?

Σκεφτήκατε ότι αυτός ο τίτλος πέραν του να κεντρίσει το ενδιαφέρον μπορούσε να προκαλέσει τσάμπα αναστάτωση μιας κι από οτι είπατε η εφημερίδα σας άρα και η online εκδοση έχουν μεγάλη αναγνωσιμότητα?

Σκεφτήκατε ότι ο πομπώδης τίτλος εσάς μπορεί να σας χρησίμευε σαν εργαλείο δουλειάς αλλά για κάποιους άλλους αιτία για μεγάλη αναστάτωση?

Με συγχωρείτε αλλά τέτοια δημοσιογραφία με πομπώδεις και υπερβολικούς τίτλους που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα έχουμε χορτάσει.

Κι επειδή το παρακολουθώ το άθλημα επιτρέψτε μου να πω ότι αυτοί οι πομπώδης τίτλοι που είπατε όντως είναι εργαλείο δουλειάς αλλά για να εξυπηρετήσουν ποικίλλων ειδών σκοπιμότητων οι οποίες ανταποκρίνονται στην τσέπη ή στις διαπροσωπικές σχέσεις του εκαστοτε εκδότη.

Eπίσης αφού σας μετέφεραν περί θρίλερ στο Αιγαίο μέσα από το βαπόρι τότε γιατί καλέσατε στο τηλ τον Ύπαρχο του πλοίου? Σκεφτείκατε ότι αφού μπορεί να έχουμε να κάνουμε με θρίλερ στο Αιγαίο η απόσπαση από τα καθήκοντα ενός σημαντικότατου μέλους του πληρώματος ο οποίος είναι ο καθ'ύλην αρμόδιος να διαχειριστεί μια τετοια κατασταση και να φροντίσει για την ασφάλεια των επιβατών θα ήταν εις βάρος των επιβατών?

Αυτό ακριβώς έλεγα κι εγώ χτες. Κι επειδή κι εγώ παρακολουθώ το άθλημα και ίσως και στον υπερθετικό του βαθμό (όσον είναι δυνατό) ομολογώ πως ακριβώς αυτό το "εξυπηρετικοί...τίτλοι" το έχω δει να συμβαίνει άπειρες φορές οπότε μπορώ και να το επιβεβαιώσω( και για όσους με γνωρίζουν τουλάχιστον αυτό κάτι λέει) Και σαφώς ΔΕΝ ΥΠΟΝΟΩ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ!...Τώρα όσον αφορά τα περί απόσπασης της προσοχής του Υπάρχου ΟΚ, νομίζω πως εδώ αν ο Ύπαρχος είναι απασχολημένος και έχει να κάνει με μια πραγματικά δύσκολη κατάσταση δεν θα κάτσει να ασχοληθεί με το τηλέφωνο έτσι κι αλλιώς. Αλλά η ουσία είναι να προσέχουμε τι λέμε και πως το λέμε αλλά και πότε το λέμε...Γιατί δημοσιογράφος εν τέλει είναι αυτός που καταγράφει και ενημερώνει...Αλλιώς θα ονομαζόταν Ταλιμπάν...

Edited by Artevelde
Link to comment
Share on other sites

..που ολα πρεπει να γινονται με υπερβολικο τροπο για να καλύψουν τις -μικρότερες- υπερβολες του προηγουμενου, εχει σκεφτει κανεις τι θα γινόταν αν ένας αποφάσιζε να λειτουργήσει κανονικά;

Αν το να ασχοληθούμε με το γεγονός οτι σημερα το πρωϊ ο ήλιος βγηκε κανονικα στην ώρα του -πραγμα αυτονόητο-, και δεν χρειάζεται να το ντύσουμε με καμία σάλτσα γιατί ο ήλιος ήταν πιστός στο καθημερινό του ραντεβού..

Αν όλοι μας σταματούσαμε την υπερβολή (για επιβεβαίωση το κάνουμε ), και παίρναμε τα πράγματα πιο χαλαρά, δεν θα ήταν καλύτερα;

Μήπως η ντόπα που μας έχουν ποτίσει στον βωμό της κατανάλωσης έχει γίνει πια απαραίτητο στοιχείο επιβίωσης για μερικούς και τροφή για τους υπόλοιπους, ωστε τελικα να θεωρειται φυσιολογικη;

Μήπως τελικά θα ξενερώναμε τόσο αν το πιάτο δεν ήταν σερβιρισμένο με αίμα και σπέρμα, ενω΄απο μόνο του θα παρέμενε ενα αξιοπρεπές πιάτο;

Οι σκέψεις είναι γενικές αλλά και ειδικές (η πραγματικότητα είναι το σύνολο των επιμέρους μικρών αληθειών της ζωής, ολα αφορουν τα παντα).

Οσο για το Θρίλερ πως θα έπρεπε να περιγραφεί εαν το μπλακ αουτ είχε προέλθει απο μια έκρηξη, εαν απο αυτην την εκρηξη το πλοιο εβαζε νερα, εαν ταυτοχρονα επαιρνε φωτια ενω την ιδια ωρα το εμβολιζε περαστικο κοντεινερ φορτωμενο με ραδιερνεργα αποβλητα φορτωμενα στο Νο 1 bay ενω το πλοιο ηταν γεματο απο ορφανα παιδια που πηγαιναν εκδρομη και αναπηρους χωρις συνοδούς;;;

Απο την αλλη το ΕΛΥΡΟΣ δεν επαθε τιποτα παραπανω απο ενα μπλακ αουτ, εχουν παθει και αλλα, στα νετα χωρις περαιτερω κινδυνους και οπως αποδειχτηκε χωρις καμια αλλη ασχημη τροπη.

Εαν αυτη η κακη τροπη ακολουθουσε, τοτε θα ειχαμε να λεγαμε, τωρα μειναμε στο "να ειχαμε να λεγαμε".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο. :eek:

Αν πατήσετε ΕΔΩ, κάτω από την πρώτη "οθόνη" που δείχνει τα δυό καμμένα αυτοκίνητα, υπάρχει η φράση " LIVE Πατήστε εδώ και δείτε τι γίνεται τώρα στο σπίτι του Π. Παναγόπουλου στο Καβούρι." :eek:

Aν "πατήσετε" λοιπόν πάνω στην φράση, θα δείτε ζωντανά μία στημένη κάμερα να δείχνει ένα μόνιμο πλάνο από δύο παρκαρισμένα αυτοκίνητα και κάποιους ανθρώπους που πηγαινοέρχονται..... :eek:

Θεέ μου, πόσο άρρωστοι πρέπει να είμαστε ??? :(

Link to comment
Share on other sites

Ε καλα τωρα με τον Ταρζαν εχεις να κανεις. Ελπιζω αυτο πραμα να μην το παρακολουθει κανεις και να ξηλωθει αμεσα απο το σιτε γιατι το εχω δει και σε αλλα γεγονοτα. Και προσεχε γιατι ολο και κατι θα εχει για τη σκουφια σου. Μπορει να πηρες νερο απο ψιλικατζιδικο χωρις αποδειξη και να σε κυνηγησει. Θα το εχει σε βιντεο ειμαι σιγουρος :D

Link to comment
Share on other sites

Βρε λες ??? Με έβαλες σε ιδέες τώρα φίλε μου NEPTUNE.....

Να διορθώσω λοιπόν γιατί μάλλον δεν καταλάβατε τι εννοούσα.:rolleyes:

Πόσο άρρωστοι είμαστε όλοι μας που δεν παρακολουθούμε μετά μανίας τέτοιου είδους αποκλειστικά ρεπορτάζ ???

Τα θερμότερα των συγχαρητηρίων μου στο site για την έγκυρη και έγκαιρη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.....:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Καλημέρα

Φανταστείτε λοιπόν τον ερευνητή του μέλλοντος που, προσπαθώντας να κατανοήσει το σκηνικό της ναυτιλίας της εποχής μας, θα ανατρέξει, που αλλού, στον τύπο για να τεκμηριώσει τα γεγονότα.

Φυσικά θα ξεκινήσει από τα θεωρούμενα ως πιο ενημερωμένα και έγκυρα.

Διαβάζωντας βέβαια τα παρακάτω να δω τι άκρη θα βγάλει:

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1_31/05/2009_316783

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1_31/05/2009_316782

Link to comment
Share on other sites

διαβαζα την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ της κυριακατικης ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ και παρατηρησα στο αρθρο που αφορα την ακτοπλο'ι'α καποια λαθη. θα σας διαβασω μερικα αποσπασματα, αλλα τονιζω οτι τα λαθη ειναι ελαχιστα και μονο στα αποσπασματα που εχω βαλει:

<< η ΣΑΟΣ του Φωτη Μανουση διαθετει τα πλοια "Σαμοθρακη'', ''Αρσινοη'', ''Νονα Μαιρη'', ''Παναγια Σουμελα'', ''Εξπρες Λημνος'' τα οποια παραμενουν δεμενα(μονο?:D), ενω το μονο που εκτελει δρομολογια ειναι το ''ΣΑΟΣ ΙΙ''.[...]

Η ΛΑΝΕ διαθετει το πλοιο "Βιτζενζος Κορναρος'' που εκτελει το δρομολογιο[...] και το ''Ιεραπετρα'' το οποιο ειναι δεμενο:eek:.

Η ΝΕΛ διαθετει επτα πλοια: τα ''Αιολος Κεντερης'' Ι και ΙΙ που βρισκονται εκτος δρομολογιων:D, το ''Θεοφιλος'', το ''Μυτιληνη'' και τα πλοια ''Παναγια Θαλασσινη'' και ''Παναγια Χοζοβιωτισσα'' τα οποια εκτελουν δρομολογια σε Κυκλαδες, Βορειο Αιγαιο, Λημνο και Θεσσαλονικη:eek:. Τελος το ''Ταξιαρχης'', επισης πλοιο της εταιρειας ειναι δεμενο:eek:>>

Αυτα ανεφερε το αρθρο της Καθημερινης το οποιο εκδοθηκε με την Καθημερινη της Κυριακης 31 Μα'ι'ου 2009

Link to comment
Share on other sites

εμ δεν μας διαβάζουν να είναι πιο ενημερωμένοι κι έγκυροι?:D

Και τα νησιά που αναφέρει το άρθρο της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ότι θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα περιέχει και την Σχοινούσα, τα Κουφονήσια, την Δονούσα, την Αστυπάλαια

Αυτά τα νησιά τα εξυπηρετεί με επιδότηση η Blue Star η οποία δεν αντιμετωπίζει προβλήματα και δεν έχει δείξει ότι σκέφτεται να παρατήσει τις άγονες που έχει.

Οπότε γι αυτά τα νησιά το σκηνικό δεν αλλάζει.

Επί της ουσίας όμως το άρθρο δεν πέφτει έξω από την πραγματικότητα. Όντως αυτοί την στιγμή υπάρχει στην ακτοπλοία ένα σκηνικό δύο ταχυτήτων.

Οι μεγάλες εταιρείες που μπορεσαν κι ανανεωσαν τον στόλο τους κι έχουν γίνει πλέον κυρίαρχοι και οι μικρές εταιρείες οι περισσότερες από τις οποίες αδυνατούν να ανταποκριθούν ακόμη και στις άμεσες οικονομικές τους υποχρεώσεις, οπότε δεν μπορούν να φανούν συνεπείς προς το επιβατικό κοινό και παράλληλα ανταγωνιστκές προς τις μεγάλες εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Φίλτατε Earl,

Από αυτούς πιστεύω ότι μπορείς να ζητήσεις copyright fees διότι αυτό το ευφυές και συνάμα αληθές που μας ανέφερες:

.... Πολλοί είχαν στο νου τους κι έλεγαν, ότι και εισιτήριο να μην έβρισκαν να γυρίσουν όλο και κάποιο βαπόρι του Αγούδημου θα περάσει στις 1 την νύχτα να μας μαζέψει....

χρησιμοποιείται σχεδόν αυτολεξεί σε άλλο περισπούδαστο άρθρο περί GA και Καπετάν-Μάκη.

Τι στην ευχή, αφού αντιγράφουν που αντιγράφουν, δεν τα αντιγράφουν ολόκληρα να αποφεύγουν τουλάχιστον τις αηδίες ;);

Edited by georgios express
να ακριβολογούμε
Link to comment
Share on other sites

Μα έλα ντε ας τα αντιγραψουν όλα να πέσουν 100% μέσα.Πάντως αναφέρεται στην άποψη που εχουν οι λάτρεις της ακτοπλοίας αλλά καλύτερα θα ήταν να έβαζαν πλήρως την πηγή που είναι το shipfriends δεν θα κόστιζε και τίποτα.;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Χωρίς λόγια, χωρίς σχόλια :(.

Τι μπορεί να πει κανείς ??? Η "δημοσιογραφία" και η "ζούγκλα" της, σε όλο τους το μεγαλείο...:(

Σημ. Κάντε κλικ στην εικόνα κάτω από το κείμενο για να δείτε τις φωτογραφίες, "ακλόνητα και τρανταχτά πειστήρια" :P της ...επιχειρηματολογίας του γράφοντος.

Link to comment
Share on other sites

Να χαμε να λέγαμε δηλαδή....Α ρε ξύλο που το θέλουν ορισμένοι....Είναι όπως είχα πει κάποτε...Δεν φτάνει που φεύγεις από το "σπίτι"..Κάποιοι θα θελήσουν, με όποιο τρόπο έχουν, να βάλουν και ένα γερό πάσαλο πίσω από την πόρτα για να μην ξαναγυρίσεις και ποτέ....

Link to comment
Share on other sites

Το περισπούδαστο αυτό άρθρο, οι απόψεις και ο λόγος που χρησιμοποιείται θυμίζουν τρωκτικό κι ΑΥΡΙΑΝΗ των 80s.

Κατηγορούμε χωρίς να έχουμε ιδέα επί του θέματος , χρησιμοποιούμε σκόρπια σχόλια αδαών και συνθέτουμε ένα καταγγελτικό παζλ με ύβρεις που επεκτείνονται και πέραν του Αγούδημου.

Για ένα πράγμα μπορεί να είναι υπερήφανα τα πλοία του Αγούδημου.Ότι όργωσαν το Αιγαίο απ'άκρη σ'άκρη , μπήκαν σε κάθε λογής ορμίσκο με μηδενικά ατυχήματα.

Κι αυτό οφείλεται στους πλοιάρχους και τους αξιωματικούς των πλοίων τους οποίους ο κύριος αυτός αν και δεν τους κατονομάζει , τους κατηγορεί εμέσως από ανευθυνότητα όταν μιλάει για σχισμένες λαμαρίνες από λάθος μανούβρες.:mad:

Κι ας κάνει τον κόπο ο κύριος αυτός να δει που βρίσκονται οι καπετάνιοι του Αγούδημου.Διαπρέπουν είτε στην πλοηγική υπηρεσία είτε σε άλλες μεγάλες εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ακυβέρνητο πλοίο

Πριν από λίγο

ΓΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΧΙΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΛΟΓΩ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ!! ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΥ ΤΟΥ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΑΜΟ!! ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΛΟΙΠΟΝ!!

αναγνώστης

Αυτά γράφει το troktiko.

Άντε τώρα να είσαι καμμιά γιαγιά στη Σάμο και να περιμένεις το εγγόνι σου που έρχεται με τον Θεόφιλο. Αυτός ο ηλίθιος που τα γράφει δεν είδε-κατάλαβε τον αέρα που σούρωνε όλο το λιμάνι και ενδεχομένως να μην μπορούσε να σταθεί και ο ίδιος και όχι ολόκληρο βαπόρι; Όχι τπτ άλλο αλλά αφού μπήκε στον κόπο να παρακολουθήσει και να γράψει τέτοιο πράγμα είναι -θεωρητικά- καραβόπληκτος, και αυτό ίσως θα έπρεπε να τον καθιστά λίγο πιο προσεκτικό σε αυτά που γράφει.

Για την ιστορία ο αέρας που φυσούσε εκείνη την ώρα στο λιμάνι ήταν Νοτιοδυτικός και το Θεόφιλος έκανε μια προσπάθεια πρόσδεσης που δεν πέτυχε και μετά από λίγη ώρα μια δεύτερη απόλυτα επιτυχημένη (στη θέση Νο 2). Προσέξτε αγαντάρισμα η άγκυρα με το προπελάκι να δουλεύει για να καταλάβετε αέρα (κατά την δεύτερη προσπάθεια).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...