Jump to content
Shipfriends

Media & Ναυτιλία


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 316
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Χθεσινό άρθρο στα Χανιώτικα Νέα. Στην μεγαλύτερη εφημερίδα των Χανίων...

Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς; Το 6 ώρες; Ας το δεχθούμε σαν "πλημμέλημα".. Αλλά το 1160 επιβάτες, 38 πλήρωμα, 100 ΙΧ και το 38 υπηρεσιακή είναι κακουργήματα πρώτου βαθμού...

Και μετά λέμε γιατί ακούμε μπαρούφες στα καφενεία. Μα ιδού!

hn.thumb.png.d970f617450d2ee54daec5ecb27a4b20.png

Link to comment
Share on other sites

Καλα μεταξυ μας τωρα,θα ηταν παραπτωμα αν μιλαγαμε για καποιο ναυτιλιακο εντυπο.Στην προκειμενη κλαιν,ετσι κ αλλιως το μονο που ενδιαφερει απ ολα αυτα τον αναγνωστη των Χανιωτικων Νεων ειναι ο χρονος ταξιδιου σιγα μν ασχοληθει με χωρητικοτητες επιβατων,τοναζ κ κομβους ;)

Link to comment
Share on other sites

o αντικειμενικος, αμεροληπτος, αδεκαστος κλπ, ομιλος αλαφουζου, ασχολειται με το φλεγον θεμα της κρητης.

αφου μας ενημερωνει, στην ενοτητα των επιχειρηματικων νεων, για το ποσο παρανομη ειναι η δρομολογηση του μυκονος, ποσο πολυμετοχικη ειναι η ΑΝΕΚ και ποσο προβληματικο το σαντορινη παλας, στην ενοτητα των ταξιδιωτικων νεων, μας προτρεπει να παμε στην κρητη, ειτε ηρακλειο, ειτε χανια, με την ΑΝΕΚ.,

εχουν χασει απο καιρο καθε αξιοπιστια, αλλα δεν υπαρχει πατος.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικά αναπαράγει την ανακοίνωση της ΑΝΕΚ για τα καλοκαίρινα δρομολόγια της προς τη Κρήτη ταξιδιωτικά νέα!! Όσο για το άρθρο στα επιχειρηματικα νέα είναι η άποψη των περισσότερων στο λιμάνι ότι η εκπρόθεσμη αδειοδότηση στα μέσα του καλοκαιριού, δεν είναι σύμφωνη με το νόμο για της δρομολόγησης!! Θυμόμαστε αντιδράσεις τις δηλώσεις των δύο νέων ταχυπλόων της Golden Star Ferries από το Φθινόπωρο του 2017, πόσο μελάνι χυθηκε!!! Όσο για το Σαντορίνη Παλλάς απλώς αναφέρει τη πραγματικότητα, ότι το πλοίο έχει βλάβη εδώ και κάποιες ημέρες και ότι τη Κυριακή δεν έκανε το δρομολόγιο λόγω προβλήματος με τις ώρες εργασίας του πληρώματος!! 

Link to comment
Share on other sites

@proud_ionian  γιατι σου κανει εντυπωση;

Αυτα γινονταν παντα και θα γινονται.Αν το θεωρεις πατο εχει ερθει εδω και πολλα χρονια στο συγκεκριμενο κομματι των ΜΜΕ. Εδω βλεπεις στα δελτια ειδησεων πανελλαδικων καναλιων να διαφημιζονται μεσω των ρεπορταζ εταιριες για διαφορα καινουρια προϊοντα

Οι καταχωρησεις στις στηλες "ταξιδιωτικα νεα" κλπ συνηθως ειναι πληρωμενες διαφημισεις και το αλλο αρθρο ειναι αλλο ενα που δειχνει τις σχεσεις μεταξυ ΜΜΕ και εταιριωn

@Panagia Ekatontapiliani για μενα το θεμα δεν ειναι αν εχει δικιο η ΑΝΕΚ ή οχι, αλλα απο τη στιγμη που παρουσιαζει μονο την πλευρα της ΑΝΕΚ,το αρθρο σταματαει να ειναι αντικειμενικο.Χωρια που δεν υπαρχει κανενας λογος να γινει αναφορα στη βλαβη του ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΠΑΛΑΣ και να επηρεαστει ακομα πιο αρνητικα ο αναγνωστης.

Αν ηθελε να ειναι αντικειμενικος θα μπορουσε πχ να αναφερθει και στο οτι το ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΛΑΣ ειναι κατα πολυ νεοτερο και πιο γρηγορο του 40χρονου ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ και στα οποια καλα εχει η δρομολογηση του πλοιου για τους επιβατες ,πχ  προσφορες κλπ.

Η ολη ιστορια ειναι κατι αναλογο με τα κεφαλονιτικα sites αλλα σε μια πιο μεγαλη και αναγνωρισιμη εφημεριδα

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Πιο αντικειμενικά από το να αναφέρει ότι είναι κατασκευής του 2002, είναι από τα μεγαλύτερα πλοία στην Ελλάδα και αναπτύσσει 31,50 κόμβους, τι άλλο ήθελες να γράψει?? Εάν έκανε σύγκριση με το Ελ. Βενιζέλος και έλεγε ότι είναι νεότερο, πιο γρήγορο, θα ήταν αντικειμενικό ή διαφήμιση για το ένα πλοίο και δυσφήμιση για το άλλο πλοίο??

Quote

Το πλοίο έχει προγραμματιστεί να αναχωρεί καθημερινά από το λιμάνι του Πειραιά στις 16.00 και από το λιμάνι της Σούδας στις 24.00 και να πραγματοποιεί το δρομολόγιο σε 6 ώρες και 30 λεπτά. Το μήκους 214 μέτρων Mykonos Palace ναυπηγήθηκε το 2002, ύψωσε πρόσφατα την ελληνική σημαία και όντας ένα από τα μεγαλύτερα πλοία στις ελληνικές θάλασσες μπορεί να φιλοξενήσει 1.922 επιβάτες, έχει 732 κλίνες και μπορεί να μεταφέρει 821 Ι.Χ. αυτοκίνητα ή 104 φορτηγά και 110 Ι.Χ. Σύμφωνα με τις Μινωικές, μπορεί να αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 31,50 κόμβων και θα απασχολεί περισσότερους από 100 Έλληνες ναυτικούς. Κύκλοι των Μινωικών δηλώνουν ικανοποιημένοι από τα πρώτα δείγματα των κρατήσεων για το πλοίο.

Ήθελες να κάνει ξεχωριστό άρθρο για τη βλάβη του Σαντορίνη Παλλάς και τη πραγματοποίηση του δρομολογίου του τη Κυριακή??

Link to comment
Share on other sites

To θεμα δεν ειναι αν εχει τα στοιχεια του πλοιου ,οσο το πως ειναι γραμμενο το αρθρο στο οποιο παρουσιαζεται μονο η μερια της ΑΝΕΚ ,ασχετα αν εχει δικιο ή οχι,  και καθολου των Μινωικων.

6 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ήθελες να κάνει ξεχωριστό άρθρο για τη βλάβη του Σαντορίνη Παλλάς και τη πραγματοποίηση του δρομολογίου του τη Κυριακή??

Θα ηταν πιο εντιμο να γινει ετσι ,αν δεν εχει γινει ηδη.

Η βλαβη και τα παρελκομενα της ,ειναι μια ειδηση που το σωστο θα ηταν να αναφερθει

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και τα δύο άρθρα είναι εμπνευσμένα από την ΑΝΕΚ, δε χωρά αμφιβολία. Ειδικά ο τρόπος που παρουσιάζει τη βλάβη, το παραδέχονται κιόλας:

Quote

Κάτι που επισημαίνουν δηκτικά από τα Χανιά όσοι δυσπιστούν απέναντι στη σκοπιμότητα της δρομολόγησης του Mykonos Palace στη Δυτική Κρήτη.

Λες και η βλάβη του Σαντορίνη Παλάς σχετίζεται με τη σκοπιμότητα δρομολόγησης του Μύκονος Παλάς. 

Link to comment
Share on other sites

Όσο δέρμα κι αν πετάξει.. φίδι ειναι δε θα αλλάξει..

Χύστε μελάνι. Τσούζει πολυ μια νόμιμη δρομολόγηση που δίνει ανάσα σε επιβάτες και ντόπιους και προσφέρει άααααλλη ποιότητα.

Γατάκια τοπικιστές είναι, και για να μην πω βαρύτερες κουβέντες, ας ζητούσαν απ την ανεκοσταρ να φερει ενα πλοίο ισαξιο του μυκονος παλας τοσο καιρο στη γραμμη, αντι να τρωνε στην μαπα βενιζελαρο και γκαλαξυ. Αλλα αυτη ειναι η ανεκ τους, τους πεταει τα ξεροκομματα και οι αλγερινοι χαιρονται τον ελυρο, και οι τοπικισται λενε κι ευχαριστώ. 

Μα θα το χαρώ να πάει άπατο απο κινηση το βενιζελος να δω τι θα γράψουν οι δημοσιοκαφροι.

Link to comment
Share on other sites

Καλο ειναι εμεις που υποτιθεται εχουμε μια ιδεα και μια τρελα παραπανω να μη γινομαστε χουλιγκαν. Ουτε μετοχοι ειμαστε (τουλαχιστον εγω δεν ειμαι) ουτε συμφεροντα εχουμε ουτε τιποτα. Αυτα που λεμε ομως τα διαβαζουν απο στελεχη εταιριων μεχρι τον πιο ασχετο "βουνισιο" επιβατη.

Τωρα οσο αφορα τα media και τα κειμενα, τα περισσοτερα ειναι για γελια συντακτικα και ρεπορταζιακα, λενε σαλτσες πολλες φορες του κwλου, και κυριως ειναι κατευθυνομενα. Μην ψαρωνουμε και μεις

Link to comment
Share on other sites

Θεωρω οτι η Καθημερινη,γιατι απο εκει ξεκινησαμε,  χε.....κε με το συμπαθιο και για την ΑΝΕΚ και για την ΜΙΝΟΑΝ και για το ΒΕΝΙΖΕΛΟ και για ολα

Προφανως καποιο συμφερον εχει με την ΑΝΕΚ και εγραψε αυτο το αρθρο και θα βρεθουν και αλλες εφημεριδες δικτυακες και εντυπες απο την αλλη μερια να γραψουν υπερ της ΜΙΝΟΑΝ

Τουλαχιστον το αρθρο ειναι με υπογραφη και οχι ανωνυμο οπως γινεται παρα πολλες φορες

Τα υπολοιπα για την κινηση κλπ θα φανουν στην πραξη αν και το παρελθον εχει δειξει οτι στα Χανια οτι πλοιο μπηκε εκτος ΑΝΕΚ δεν επιασε

 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Neptune said:

Αυτα που λεμε ομως τα διαβαζουν απο στελεχη εταιριων μεχρι τον πιο ασχετο "βουνισιο" επιβατη.

Δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για τα σχόλια των επιβατών το τι διαβάζει ένα στέλεχος μιας εταιρείας! Και στην τελική είναι τροφή για σκέψη για όλα τα στελέχη, μπας και δουν τι προτιμάει ο επιβάτης, πως βλέπει την σύνδεση που παρέχει η εκάστοτε εταιρεία κλπ και να πράξει ανάλογα.

Αλλα αυτο ανήκει αλλού και οχι στα media, αν και τα media θα επρεπε να το εκφράζουν όλο αυτό, κι όχι να κάνουν στοχευμένες αναρτήσεις για να δημιουργήσουν ένα επιδιωκόμενο κλίμα δυσφήμισης. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το NORMAN ATLANTIC?? Καλά οι άνθρωποι δεν έχουν το Θεό τους, έτσι?? Γιατί δε βάζανε και τον Τιτανικό τότε?? Κι αυτοί οι άνθρωποι υποτίθεται μας ενημερώνουν...

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Έχω σήμερα ένα καλό παράδειγμα για το πως δουλεύουν ορισμένα πράγματα σε σχέση με τα ΜΜΕ, για γέλια και για κλάματα η ιστορία.

 

Εδώ έχουμε ένα άρθρο από το γνωστό site, Ship & Bunker. Το άρθρο είναι λιγάκι δραματικό και μας πληροφορεί πως ήδη 6 μήνες πρίν την εφορμογή του περιορισμού της περιεκτικότητας σε Θείο στα ναυτιλιακά καύσιμα, μόνο του το Gard P&I έχει ήδη καταγράψει περίπου 100 claims σχετικά με την εφαρμογή. Χώρια πόσα claims έχουν καταγράψει τα άλλα P&I Clubs. Όπως συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις, κάποιος συνάδελφος που κωλοβαράει στη δουλειά:D, το διαβάζει, πανικοβάλλεται και βάζει τους έχοντες το πρόσταγμα όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα να ψάξουν τι συμβαίνει. Ορθώς βέβαια, μια και τόσα πολλά claims 6 μήνες πρίν την επίσημη εφαρμογή θα ήταν ένα τεράστιο καμπανάκι για τους εμπλεκομένους και με απρόβλεπτες επιπτώσεις.

 

Τηλέφωνα στο Gard, ερωτήσεις κλπ. Τι είχε συμβεί? Ο CEO του Gard μιλούσε στην Nor Shipping(τα Ποσειδώνια του Βορρά, λαμβάνουν χώρα τις χρονιές που δεν έχει Ποσειδώνια) και φυσικά δεν είπε ποτέ κάτι τέτοιο. Αυτό που είπε ήταν ότι το Gard έχει έναν αριθμό από ανοιχτά claims που αφορούν υπάρχουσες περιπτώσεις προβλημάτων με τα καύσιμα(καμία σχέση με το 0.5%S) και πως το Club δέχεται ένα σημαντικό αριθμό ερωτήσεων από τα μέλη του, που αφορούν το πως θα συμμορφωθούν τα πλοία. Claims όμως δεν έχει.

 

Η όλη ιστορία ξεκίνησε από το ότι κάποιο από τα ΜΜΕ που κάλυπταν το conference, έστειλε έναν ανίδεο δημοσιογράφο να καλύψει το event. Και φυσικά ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος αντί να κάτσει να ξεστραβωθεί και να πάρει μιαν ιδέα του τι πάει να καλύψει, πήγε, δεν κατάλαβε Χριστό και έγραψε ό,τι βλακεία του κατέβηκε στο κεφάλι, ή ό,τι κατάλαβε μέσα στην άγνοιά του. Και ιδού το αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

εχει γινει ενας κακος χαμος, μεταξυ κεφαλονιτικων και ζακυνθινων sites, το τελευταιο διημερο, κυριως μεταξυ imerazante & kefalonia press.

μια ξεχασμενη πλατφορμα αντλησης πετρελαιου, περασε χτες ρυμουλκουμενη μεταξυ ζακυνθου κεφαλονιας και πελοποννησου.

(ξεκινησε απο πλατυγιαλι και τη ρυμουλκει το Alp Centre, για την τελευταια της  κατοικια).

στην κεφαλονια, οπου γενικως τον τελευταιο καιρο υπαρχει αντιδραση στο ενδεχομενο εξορυξεων στο ιονιο, εγινε ενας κακος χαμος. groups sites κλπ, kefaloniapress συμπεριλαμβανομενου, αρχικα νομισαν οτι η πλατφορμα ερχεται για να αρχισει γεωτρησεις.

με αφορμη αυτο, το imerazante, αφου στολιζει καταλληλως οσους πανικοβαλαν τον κοσμο, οτι επικεινται αμεσες εξορυξεις, τα χωνει και στους κεφαλονιτες και τα κεφαλονιτικα ΜΜΕ, για το γεονος οτι οταν οι κυβερνησεις της τελευταιας δεκαετιας και η περιφερεια δυτικης ελλαδος, εδωσαν το ΟΚ, για εκμεταλλευση τυχον κοιτασματων μεταξυ των νησιων και της ΒΔ Πελοποννησου, βαφτιζοντας την θαλασσια περιοχη Πατραϊκο, οι μονοι που αντιδρουσαν ηταν τα Ζακυνθινα ΜΜΕ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...