proud_ionian Posted February 18, 2016 Share Posted February 18, 2016 ξεκινησε και ηδη πλησιαζει τις οξειες με 23kn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svo Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Το ταξιδεψε κανεις να πει εντυπωσεις?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceanus Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Δεν ακουω και τα καλυτερα ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Για δωσε αν μπορεις καμια λεπτομερια παραπανω Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceanus Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Στενο πολυ , πιο μικρους χωρους απο το forza , αρκετες ζημιες κουβαλαει εντος (μαλλον το forza ηταν πολυ ανωτερο) ο κοσμος διαμαρτυρεται συνεχως και αρκετος κοσμος δεν θελει να ταξεδεψει ξανα με το βαπορι. Ο captain σιγα σιγα το εμπιστευεται παραπανω βλεπωντας το σε χειρισμους εντος του λιμανιου , μανουβρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanley Posted April 9, 2016 Share Posted April 9, 2016 Γεια σαs .Εναι η πρωτη φορα που γραφω,και λυπαμαι που αρχιζω με αυτον τον τροπο. Ταξιδευω πολυ συχνα ,ποτε για δουλεια,ποτε για διακοπεs ,περιπου 4-5 φορεs το χρονο.Εχω ταξιδεψει με ολα τα πλοια τηs Αδριατικηs ,απο το 2000 και μετα. Θα περιγραψω την προσωπικη μου εμπειρια απο το ΑΣΤΕΡΙΟΝ , αφου επεστρεψα με αυτο στισ 15/3 απο Ανκονα. Το πλοιο πιανει Ανκονα καθε Τριτη ,φευγονταs απο Βενετια. Αs αφησουμε την 2ωρη καθηστερηση ,ειναι λεπτομερεια,και συμβαινει με ολα τα πλοια τηs Αδριατικηs.Να αρχισω απο τουs κοινοχρηστουs χωρουs ,οι οποιοι ειναι σχεδον καρμπον με FORZA,SUPERFAST I και II κλπ. Η διαφορα ομωs ειναι οτι υπηρχαν το πολυ 100 καρεκλεs,ναι καρεκλεs,με τραπεζακια σαν καφενειο τηs δεκαετιαs του 60, με αποτελεσμα οι επιβατεs να καθονται και στο εστιατοριο,με το οποιο δεν υπηρχε κανεναs διαχωρισμοs . Οταν λοιπον ερχοταν η ωρα του φαγητου,επρεπε να εισαι πολυ τυχεροs να βρειs καπου να καθισειs,η να παρακαλεσειs καποιουs που ειχαν ΄΄καταλαβει΄΄ενα τραπεζι να καθισειs διπλα τουs για να φαs. Περιφεροσουν λοιπον αρκετη ωρα ,με τον δισκο στο χερι...Παμε τωρα στιs καμπινεs. Ατμοσφαιρα πλοιου δεκαετιαs 60 . Παντου φθορεs,τουλαχιστον στην δικη μαs .Και το κακο ηταν οτι επρεπε να εισαι εκει σε ολο το ταξιδι,μιαs και στο ΄΄σαλονι χα χα ΄΄ δεν υπηρχε περιπτωση.....Αυτο που θα τονισω ,ειναι οτι το πληρωμα ,με επικεφαληs τον αρχιθαλαμηπολο,εκαναν οτι μπορουσαν για να ασθανεται ο κοσμοs ανετα ,αλλα δεν τουs το επετρεπε το ιδιο το πλοιο. Το μονο που εγινε οταν το εφεραν ,ηταν να το βαψουν εξωτερικα . Μεσα το χαοs.Δεν ειχε τιποτα θετικο ?? Ειχε.....ενα και μοναδικο.Πολυ καλη πλευση ,ακομη και σε καποια ΄΄πονηρα ΄΄ σημεια που το κουνημα εινα αναποφευκτο,για τετοιου ειδουs κατασκευη ( οσοι ειχατε ταξιδεψει με το FORZA ξερετε).Τι μπορω να πω για το SPIRIT,το CHAMPION,και παλαιοτερα τον ΣΟΦΟΚΛΗ,τα ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ, αυτα τα αρχοντοκαραβα,ακομα,ακομα και για τα ΚΡΗΤΗ ?? Ισωs αν εκαναν μια γενικοτερη επισκευη του πλοιου ,τα πραγματα να ηταν πολυ καλυτερα. Και σιγουρα θελει ενα σαλονι οπωs τα SUPRFAST του Μπαρι... Συγχαρητηρια και παλι στο πληρωμα ,που προσπαθουσε για το καλυτερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Global_Creta Posted April 9, 2016 Share Posted April 9, 2016 Καλωσήρθες καταρχήν. Από τον καιρό που μπήκε το πρώτο τέτοιου είδους πλοίο στις γραμμές της Αδριατικής τα είχαμε δει και συζητήσει στο φόρουμ οι..... "παλαιότεροι" αυτά που λες. Ευτυχώς ή δυστυχώς αυτά τα πλοία είναι πλέον πιο συμφέροντα για αυτές τις γραμμές. Μια και ταξιδεύεις από το 2000 σίγουρα θα θυμάσαι τι πλοία υπήρχαν τότε (που πολύ σωστά τα αναφέρεις άλλωστε), τι αποπειράθηκαν να μπουν (πχ Προμηθέας, Ωκεανός κλπ) και τι πλοία ήρθαν τελικά στις μέρες μας, πάντα λόγω των συγκυριών. Για να μην παρεξηγηθώ, μιλάω για τις δρομολογήσεις σαν σκαριά, όχι για τα παιχνίδια που έπαιξαν και παίζουν κατά καιρούς οι εταιρίες (χρηματιστήρια, πιέσεις ανταγωνισμού κλπ). Κατά τη γνώμη μου η γραμμή θα χρειαζόταν κάτι σαν τα "Κρήτη*" που πάνω κάτω τα Visentini τα προσεγγίζουν σε χαρακτηριστικά αν εξαιρέσει κανείς τους χώρους τους που είναι κάπως πιο λίγοι. Βέβαια τα παραπάνω δεν αποτελούν άλλοθι για τυχόν εγκατάλειψη (που απ ότι μας περιγράφεις από πλευράς πληρώματος ευτυχώς δεν υπάρχει). *(εννοώ τα χαρακτηριστικά τους, όχι τα ίδια τα 37χρονα πλέον σκαριά) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 20, 2016 Author Share Posted May 20, 2016 Κάποιες φωτογραφίες από το εσωτερικό του Αστερίων υπάρχουν στη σελίδα της ΑΝΕΚ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Άσχετη ερώτηση,ξέρουμε αν έχει ναυλωθεί μόνο για τη γραμμή που κάνει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Τραγικό υλικό. Καθαρόαιμο Visentini. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted September 29, 2016 Share Posted September 29, 2016 To Αστερίων προσεγγίζοντας το νέο της Πάτρας το καλοκαίρι, κατά τη διάρκεια του οποίου και λόγω της μεγάλης διάρκειας της ημέρας μπορεί κανείς να δει την άφιξή του υπό το φως της ημέρας. Στην Ηγουμενίτσα φτάνει μεσημέρι στον πλου του γυρισμού, πρωί στο "πήγαινε". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 13, 2017 Share Posted August 13, 2017 (edited) Βλέπω τον Αστερίωνα να πλησιάζει την Κέρκυρα σήμερα με μεγάλη καθυστέρηση για την Κυριακάτική του άφιξη από τη Serenissima. επί τη ευκαιρία λοιπόν, να δούμε ένα ακόμη καμάρι της Visentini με τα χρώματα της ΑΝΕΚ να πλησιάζει την Ηγουμενίτσα. Θεωρώ πως τα σινιάλα του πάνε τρέλα, αλλά διαβάζοντας τα σχόλια για το πως είναι το πλοίο εσωτερικά μάλλον δεν έχει και πολλή σημασία αν του πάνε τα σινιάλα. Στο συγκεκριμένο ταξίδι το πλοίο ήταν πίτα από garage όπως φαίνεται κι εδώ, παραδόξως όμως δεν βλέπω πολύ κόσμο έξω. Όπως και να το κάνεις σε ένα τέτοιο πλοίο, το πολύωρο ταξίδι από τη Βενετία πρέπει να είναι ιδιαίτερα βαρετό. Και μια άποψη της πρύμης κατά την αναχώρηση. Edited August 13, 2017 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 14, 2017 Author Share Posted November 14, 2017 On 17/1/2016 at 10:07 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Πιθανολογώ πως όχι για να βάλουν Ελληνικό πλήρωμα. Η ναύλωση μάλλον θα έχει διάρκεια 3 χρόνια Όταν ναυλώθηκε το Αστερίων είχα ακούσει ότι έχει ναυλωθεί για 3 χρόνια αλλά τελευταία ακούω ότι τον Ιανουάριο λήγει η ναύλωση του, αλλά γίνονται συζητήσεις για την παράταση της ναύλωσης του πλοίου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted November 14, 2017 Share Posted November 14, 2017 Λογικά θα πρέπει να περάσει και κάποιο survey να υποθέσω? λογικα το Intermediate. DD έχει το 2/19 Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceanus Posted November 14, 2017 Share Posted November 14, 2017 Ίσα ισα ψάχνουν κάτι άλλο εδώ και καιρό για να το παραδώσουν. Δεν έχουν μείνει και τόσο ευχαριστημένοι. Παίζει έως το τέλος της χρονιάς να μας αφήσει ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 3, 2018 Author Share Posted January 3, 2018 Το Αστεριων αναμένεται να δεξαμενιστει στη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος από τις 03/02/18 έως τις 07/02/18. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Ερχεται για την ΑΝΕΚ η για να ξαναπαραδωθεί στη stena ομως? Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceanus Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Πάει και έρχεται... Απο παράδοση του πλοίου, έως παραγγελία ανταλλακτικών και συνέχιση της ναύλωσης... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 8, 2018 Author Share Posted January 8, 2018 Έρχεται να κάνει δεξαμενισμο και επισκευή, έτσι ώστε να συνεχίσει την ναύλωση για ένα χρόνο ακόμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 8, 2018 Share Posted January 8, 2018 ειναι που θα το παρεδιδαν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 9, 2018 Author Share Posted January 9, 2018 Μένουν τα τυπικά για να υπογράφει η ανανέωση της ναύλωσης (να πέσουν οι υπογραφές), μιας και φαίνεται να έχουν συμφωνήσει προφορικά για τη παράταση της ναύλωσης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 (edited) 8 hours ago, .voyager said: Για να δούμε ποιό θα πάει τελικά. Noμίζω θα είναι ανατροπή... Ως Connemara, λοιπόν, στη Brittany, για το Santander-Cork από Απρίλη. Edited January 16, 2018 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceanus Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 Σίγουρα μένει έως και το κλείσιμο του καλοκαιριού !!! Πολλά παίζουν ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 17, 2018 Share Posted January 17, 2018 η brittany παντως εχει βγαλει ενημερωση, οτι ξεκινα τελη απριλιου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2018 Author Share Posted January 25, 2018 Το Αστερίων θα ολοκληρώσει τη παρουσία του με τα χρώματα της ANEK Lines (ουσιαστικά για τη κοινοπραξία ΑΝΕΚ-Superfast), μιας και δεν επετεύχθη συμφωνία για την ανανέωση του. Το θέμα είναι να δούμε ποιο πλοίο θα το αντικαταστήσει στη γραμμή της Βενετίας!! Το πιθανότερο σενάριο θα είναι με πλοίο της κοινοπραξίας (ιδανικό για μένα θα ήταν το Blue Galaxy που έχει ξανά δουλέψει στη γραμμή) και να μπει στα Χανιά κάποιο άλλο πλοίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now