Jump to content
Shipfriends
karavolatris

Προτάσεις για...νέες γραμμές

Recommended Posts

Ικαρία και Σάμος έχουν πλυθησμό 40000 ατόμων, απο τη στιγμή που η πλειονότητα θα επιλέξει την ταχύτατη μετάβαση, μια χαρα θα σταθούν τα πλοία αυτά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, Nikos_Chania said:

Ικαρία και Σάμος έχουν πλυθησμό 40000 ατόμων, απο τη στιγμή που η πλειονότητα θα επιλέξει την ταχύτατη μετάβαση, μια χαρα θα σταθούν τα πλοία αυτά.

Σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να σταθεί ένα τέτοιο πλοίο σε αυτή τη γραμμή. Η αντίστοιχη σύνδεση από τον Πειραιά βγαίνει επειδή παίρνει προίκα δύο επιπλέον νησιά (Σύρος & Μύκονος) και συνεχίζει με επιδότηση για Καβάλα.  Η Ικαρία και η Σάμος επηρεάστηκαν διπλά τα τελευταία χρόνια και από την κρίση και από το μεταναστευτικό και είναι ίσως από τους προορισμούς που έχουν σημειώσει τη μεγαλύτερη πτώση στην κίνηση.

Ένα πλοίο με αυτά τα χαρακτηριστικά όχι μόνο χρειάζεται γραμμή με σημαντική μεταφορική κίνηση αλλά και για  δώδεκα μήνες το χρόνο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα μπορούσε να σταθεί για το 3μηνο όχι για όλο το χρόνο φυσικά. Επειδή ειμαι από αυτά τα μέρη θα σου πω ότι δεν έχει επηρεαστεί ο τουρισμός και ειδικά στην Ικαρία που δεν έχει δει μετανάστη ούτε σε ζωγραφιά. Το αντίθετο μάλιστα χρόνο με το χρόνο ανεβαίνει γεωμετρικά. Τώρα αν άλλαζε το λιμάνι από Πειραιά σε Ραφήνα τους μόνους που θα εξυπηρετούσε είναι αυτούς που έχουν αυτοκίνητο ή μοτο όλοι οι άλλοι που εξαρτώνται από ΜΜΜ η ταξί σίγουρα δεν θα ήθελαν να βρεθούν στη Ραφήνα βράδυ να ψάχνονται. 

 

Το ότι μενουν με ένα πλοίο το καλοκαίρι πως το έβγαλες το συμπέρασμα? 

Φέτος η Σάμος είχε το Μύκονος, το Διαγόρα, Το BS1-2, καιΤο BS Paros, 

Η Ικαρία είχε το Μύκονος, το Χίος, το Διαγόρα, το BS Paros και νομίζω έκανε και guest το Patmos

Χωριά που υπάρχει και η Dodekanisos Seaways να συνδέει με Δωδεκάνησα αυτά τα δύο νησια

Επίσης από ποτέ κερδίζεις 3 ώρες μεταξυ Ραφήνα Πειραιά? 

 

Μάλλον είσαι καλόμαθημενος από τα δρομολόγια της Σύρου. Η πραγματικότητα είναι διαφορετική.. Καλες είναι οι ασκήσεις επί χάρτου αλλά δεν βγαίνουν εκ των πραγμάτων.. Οι εταιρείες είναι ρεαλιστές και δεν κοιτάνε να γλυτώσεις εσύ και εγώ μια ώρα από ένα ταξίδι 7 ωρών.. Κοιτάνε να είναι βιώσιμες ώστε εσύ και εγώ να μη καταλήξουμε να πηγαίνουμε κολυμπώντας... 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Ικαρία και η Σάμος μένουν κάθε καλοκαίρι με ένα μόνο πλοίο, με αποτέλεσμα το Μύκονος να φτάνει στον Πειραιά 2 και 3 την νύχτα, δεν νομίζω ότι είναι καλύτερο, από το να φτάσεις στην Ραφήνα 10 το βράδυ. Και αν δεν σπάσει το μονοπώλιο σε λίγο θα πηγαίνουμε Σάμο σε 8-9 ώρες με τα ίδια λεφτά που δίνουμε στο αεροπλάνο για 1 ώρα.

 

Το Διαγόρας κάνει μισή μέρα δεν εξυπηρετεί κανέναν! Το Πάρος και το 2 έκαναν guest εμφανίσεις μόνο δύο φορές την εβδομάδα. Το μόνο τουριστικό δρομολόγιο ήταν του Μύκονος. Εξάλλου έφτανε στον Πειραιά σχεδόν πάντα μετά τις 1, 2 η και 3 ώρα το βράδυ λόγο των μεγάλων καθυστερήσεων σε Σάμο και Ικαρία. Σημασία δεν έχει μόνο η ύπαρξη ενός δρομολόγιου, αλλά και η εξυπηρετικοτητα του. Πρότεινα ταχύπλοο από την Ραφήνα με την λογική και της υψηλότερης ταχύτητας και της σαφώς μικρότερης απόστασης 

 

Οι εταιρίες κοιτάνε να μας ρουφήξουν το αίμα. 83 νμ η Σύρος, 33 ευρώ, 3 ευρώ αύξηση σε σχέση με πέρσι (τιμή Ν. Μύκονος), εκμεταλλευόμενοι τόσο το μονοπώλιο όσο κ το μεταφορικό ισοδύναμο προφανώς. Το Ηράκλειο, 170+ ναυτικά μίλια, 29 ευρώ! Προφανώς μας δουλεύουν κ έλεγχος πουθενά. Έχω μάθει να έχω μεν καλά ωράρια κ δρομολόγια, αλλά το ίδιο θα ήθελα κ για τα άλλα τα νησιά. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...