Jump to content
Shipfriends

Προτάσεις για...νέες γραμμές


Recommended Posts

Aναφερόμενος στη θαλάσσια συγκοινωνία από και προς Xίο βλέποντας την καθημερινή κίνηση της γραμμής του πειραιά έχω την εντύπωση ότι έχει φτάσει στα (οικονομικά) όρια. Aν συνεχιστεί η πτώση της κίνησης ίσως να δούμε τα δρομολόγια να λιγοστεύουν και άλλο. Aν γίνει κάτι τέτοιο τότε η επιλογή των Mεστών δεν θα είναι ανταγωνιστική άλλης, θα είναι σχεδόν μοναδική.

Tο ξέρω ότι τα αν του συλλογισμού είναι αρκετά αλλά και η πτώση της κίνησης δραματική. Nα σκεφτεί κανείς ότι ακόμη και τις ημέρες των γιορτών εύρισκες άνετα θέση για αυτοκίνητο (IXE). Aλλες εποχές έπρεπε να παρακαλέσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 462
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το θέμα ειναι οΤι όλες οι γραμμές έχουν προβλήμαΤα και πρέπει να μελεΤηθούν οι αδύναΤες να προσεγγιθούν με Της δυναΤές!!!

Edited by KARAVI
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η ουκρανική Urkferry θέλει να έρθει Ελλάδα

Πηγή: Mediashipping

Η ουκρανική Urkferry επεξεργάζεται τη δημιουργία γραμμής κρουαζιερόπλοιων που θα καλύπτει τη διαδρομή Οδησσός - Πειραιάς - Λεμεσός - Ασντόντ/Χάιφα - Ηράκλειο - Κωνσταντινούπολη - Σότσι - Οδησσός, οπως ανακοίνωσε ο υπεύθυνος Τύπου του Συνδέσμου Εφοπλιστών Ουκρανίας κ. Αλεξάντρ Φιόντοροφ. Το σχέδιο παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια συνάντησης επιχειρηματιών της Οδησσού με αντιπροσωπεία από το Ισραήλ, όπως αναφέρεται σε έκθεση της πρεσβείας μας.

Ο εκτελών χρέη προέδρου της Urkferry κ. Ρομάν Μοργκενστέιν δήλωσε ότι οι εμπειρογνώμονες της επιχείρησης ξεκίνησαν την αναζήτηση κρουαζιερόπλοιου, το οποίο θα εκτελεί την παραπάνω διαδρομή σαφώς μέχρι την έναρξη των χειμερινών των Ολυμπιακών Αγώνων στο Σότσι (2014). Στο σχέδιο, εκτός από την Urkferry, παίρνουν μέρος μία σειρά εταιρειών και ιδιωτών επενδυτών από Ισραήλ, ΗΠΑ, Γερμανία, Τουρκία και Ρωσία. Από ισραηλινής πλευράς, το εν λόγω σχέδιο είναι ιδιαίτερα επίκαιρο σε σχέση και με την επέκταση της τουριστικής συνεργασίας μεταξύ της Ουκρανίας και του Ισραήλ μετά από την κατάργηση του καθεστώτος θεωρήσεων.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

και αυτο παλι το νεο project στην αδριατικη που θα λαβει υπ' οψιν την ακριβεια των ιταλικων λιμανιων και την (γ@μ#σ3 τα :unsure: ) κατασταση της ελληνικης οικονομιας; θα εχουμε παλι attica cargo & rorα, να κανουν το γυρο της αδριατικης a la Μανώλης;

Εάν θέλει να λάβει υπόψην του την ακρίβεια των Ιταλικών λιμανιών, θα πρέπει να τα αποφύγει.

Είμαι υπέρ της ξανακαθιέρωσης του δρομολογίου της ΕΛΜΕΣ από Μασσαλία για Πειραιά, αλλά αυτή τη φορά με ενδιάμεση στάση στην Πάτρα :P

Στα σοβαρά τώρα, λέτε να άξιζε ένα δρομολόγιο από Ριέκα ή Κόπερ; Δεν είναι και τόσα πολλά τα παραπάνω χιλιόμετρα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Koper ή και Rijeka ακόμη θα μπορούσαν να είναι εναλλακτικές για την Τεργέστη ίσως για όσους κατεβαίνουν από βορρά (αλλά δεν βολεύουν για Ιταλούς/Γάλλους).

Μάλιστα για φορτηγά από Ν. Γερμανία υπάρχει και πρόβλημα ωραρίου (ενώ Ιταλία περνούν με ROLA συνήθως).

Η Αττικα όμως ούτως ή άλλως δεν εξυπηρετεί Τεργέστη.

Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα. Πιο πολύ θα συνέφερε τους Γερμανούς, Αυστριακούς, Τσέχους, Πολωνούς κ.λπ. τουρίστες, αλλά όχι τα φορτηγά, που είναι η κύρια πηγή εισόδων. Σε ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εγώ κύριε συνάδελφε :P...ας πούμε θα ήθελα να δω σε 12μηνη δρομολόγηση...καθημερινά το Ιθάκη ή το Πάρος στη γραμμή Ραφήνα-Άνδρο-Μεστά (σε περίπου 5 ώρες)...

ΣΑΣ 21/7, θεμα 2 επομενης περιοδου, καθορισμος δρομολογιων απο ραφηνα για την επομενη δρομολογιακη περιοδο.

εκτος απο την κλασσικη ανδρο τηνο μυκονο και τις προσφατες για τηνο μυκονο ναξο παρο/ιο/θηρα εχει και ενα σουρπριζ.

τη γραμμη του νηρεα. ραφηνα ανδρο μεστα ;), υποθετω με ενα εκ των fast ferries andros/αικατερινη

Link to comment
Share on other sites

Μπα, είναι δηλωμένο το Νήσος Χίος για την ερχόμενη δρομολογιακή περίοδο, μαζί με το Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος. Ξεκαθάρισμα στα slots του λιμανιού είναι το θέμα, και προφανώς μπαίνουν στη ζυγαριά όλα τα δεδηλωμένα.

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι φαίνεται αν και όποτε ενεργοποιηθεί αυτή η γραμμή θα δουλέψει καλά απ' τους λαθρομετανάστες. Απ' το δεύτερο λιμάνι της Χίου στο δεύτερο λιμάνι της Αττικής, μην μας πάρει και κανένα μάτι........

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

εγω παντως θα τους προτεινα για το Aqua Maria την γραμμη ,

Θεσσαλονικη - Σκιαθος - Σκοπελος - Αλοννησος - Κυμη  ,  Κυμη - Αλοννησος - Σκοπελος - Σκιάθος - Θεσσαλονίκη

Θεσσαλονικη - Σκοπελος - Σκιαθος  - Μαντούδι , Μαντούδι - Σκόπελος - Σκιάθος - Θεσσαλονίκη

 

και αν δεν ηθελαν καθε μερα Θεσσαλονικη, τοτε ΒΟΛΟΣ - ΣΠΟΡΑΔΕΣ - ΚΥΜΗ ή μαντουδι

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εγώ κύριε συνάδελφε :P...ας πούμε θα ήθελα να δω σε 12μηνη δρομολόγηση...καθημερινά το Ιθάκη ή το Πάρος στη γραμμή Ραφήνα-Άνδρο-Μεστά (σε περίπου 5 ώρες)... ή Ραφήνα-Μεστά-Μυτιλήνη (σε 8-9 ώρες) χωρίς βέβαια επιδότηση.

 

 

μόνη προοπτική είναι ραφήνα-Mεστά με πλοίο τύπου πάρος/νάξος…ίσως σε εποχιακή βάση για την αρχή και ίσως σαν διπλό δρομολόγιο από ραφήνα αντί για παροναξία.

 

 

 εχει και ενα σουρπριζ.

τη γραμμη του νηρεα. ραφηνα ανδρο μεστα ;)

 

εξι χρονια μετα, οι χιωτες προτεινουν επισημως τη γραμμη του ΝΗΡΕΑ

Link to comment
Share on other sites

Έτσι συμβαίνει, όταν είσαι μπροστά από την εποχή σου :rolleyes: , αργούν αλλά στο τέλος σε καταλαβαίνουν. :D

 

Αυτό που σκέφτομαι, διαβάζοντάς τα, είναι εάν πρόκειται απλώς για χιώτικες νέες ιδέες ή έχουν άραγε ήδη υπάρξει παρασκηνιακές συζητήσεις και τώρα ανοίγει ο δημόσιος διάλογος για να συζητηθεί και μετρηθεί η ανταπόκριση του κόσμου?

 

Πάντως, απ' ό,τι θυμάμαι, ακόμα και με την Θαλασσινή από Λαύριο, ακόμα και με τα εάν και όποτε δρομολόγια, είχα ακούσει ότι υπήρχε αρκετή κίνηση από τα Νοτιόχωρα κυρίως.

 

ΥΓ Φαντάζομαι ότι εάν και όποτε ξεκινήσει η γραμμή, θα μου δώσουν ένα ισόβιο ελευθέρας για την γραμμή, ως κατέχοντα το copyright της νέας ιδέας :D

Link to comment
Share on other sites

Γραμμη  (Ραφηνα -Μεστα) που ειχε λειτουργησει με πολυ καλα αποτελεσματα με το παλιο Νησος Χιος (στους....ιστορικους χρονους  βεβαια ,πριν 35 χρονια ) και η οποια εκλεισε "αναπαντεχα" τοτε....

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμη εκλεισε αναπαντεχα γιατι υπηρχε σοβαρο προβλημα στην συνεννοηση του κτελ της χιου, που ειχαν λεωφορια εντος του πλοιου για αθηνα , με τα Κτελ της αθηνας, δεν αφηναν να κανουν δρομολογιο τα της Χιου εντος αττικης , αφου το λιμανι το ειχαν υπο την κυριαρχια τους

Link to comment
Share on other sites

Εχεις απολυτο δικιο, η Νελ ως πανισχυρο μονοπωλειο της Χι-Μυ τοτε, εκανε το παν για να βγει εκτος μαχης και το καταφερε..

Ο απλος κοσμος προσπαθησε αλλα δεν ευδοκιμησε τελικα η γραμμη.

Θυμαμαι σαν ονειρο το συχνα σχεδον αδειο γκαραζ στο λιμανι των Μεστων..

Link to comment
Share on other sites

Οι συνθήκες τότε ήταν τελείως διαφορετικές. Το Πασαλιμάνι (επισήμως Λιμένας Μεστών) ήταν αποκομένο από το υπόλοιπο πλην νοτιόχωρων νησί. Ούτε ο δυτικός άξονας υπήρχε, ούτε ο νέος δρόμος (που και σήμερα φτάνει ως τα Μεστά κσι όχι στο λιμάνι). Για να φτάσει κάποιος στην πόλη της Χίου ήταν οδύσσεια. Συν τα προβλήματα που δημιουργούσε η παντελής έλλειψη συνεργασίας με το τοπικό ΚΤΕΛ. Εννοείται ότι η ΝΕΛ πολέμησε την προσπάθεια, λογικό αλλά δεν έφταιγε μόνο αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ,το βαπόρι δούλευε και δούλευε και πολύ καλά. Πιστεύω πως υπάρχουν προϋποθέσεις ένα τέτοιο εγχείρημα να γίνει...Με σωστές κινήσεις όμως .Φυσικά και πάλι θα υπάρξουν αντιδράσεις από τους θιγομενους. Το ερώτημα όμως είναι το κατά πόσο η γραμμή θα είναι  μη εποχική. ...

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Να φανταστω ότι ηταν Χιωτες που ειχαν βαλει λεφτα στη ΝΕΛ γιατι διφορετικα δεν βρισκω λογω να ειανι αντίθετοι σε μια τοπικη εταιρια.Αν δεν κανω λαθος μαλιστα δεν ηταν και λιγοι οι Χιωτες που ειχαν παρει μετοχες της ΝΕΛ 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Φαίνεται ότι υπάρχουν σκέψεις από το Σπανόπουλο για να δρομολογηθεί το Jetferry I σε καθημερινή (!) σύνδεση Καλαμάτας - Κρήτης για να μεταφέρει κρητικές νταλίκες στην Καλαμάτα και από εκεί να πηγαίνουν οδικώς για Πάτρα για να αποφεύγουν τη διαδρομή Πειραιάς - Πάτρα.

Για τη σοβαρότητα των σκέψεων δε μπορώ να αποφανθώ, συνάντησε πάντως το Δήμαρχο Καλαμάτας όπως διαβάζω εδώ:

 

 

Τη δυνατότητα δρομολόγησης πλοίου που θα συνδέει καθημερινά την Καλαμάτα με την Κρήτη διερευνά ο επιχειρηματία Μιχάλης Σπανόπουλος, ο οποίος συναντήθηκε χθες για το σκοπό αυτό με το δήμαρχο Παναγιώτη Νίκα. 

Το πλοίο θα μεταφέρει κυρίως φορτηγά με εμπορεύματα για την Ιταλία μέσω Πατρών ή Ηγουμενίτσας. Ετσι τα φορτηγά θα αποφεύγουν το λιμάνι του Πειραιά και τη μεγάλη κίνηση στους δρόμους της Αττικής. Σήμερα ταξιδεύουν ημερησίως από Κρήτη μέσω Πειραιά προς Ιταλία περισσότερα από 200 φορτηγά γεμάτα προϊόντα. 

Η εταιρεία που ενδιαφέρεται για το λιμάνι της Καλαμάτας κάνει όλες τις μελέτες για το ενδεχόμενο ενεργοποίησης αυτής της γραμμής με το πλοίο της φωτογραφίας.

http://www.eleftheriaonline.gr/local/oikonomia/item/82159-syndesi-kalamatas-kriti

 

Είχα διαβάσει προ καιρού και για αντίστοιχες (ή τις ίδιες) σκέψεις που έκανε ναυτιλιακός πράκτορας της περιοχής, αλλά δεν έχω το λινκ πρόχειρο.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

καλα κανα κονδυλι ευρωπαϊκων αυτοκινητοδρομων θα εχουν στο ματι.

περα απο την κατασταση του jetferry και το ποσες νταλικες μπορει να μεταφερει. :blink:  μια ματια στο χαρτη, στις αποστασεις, αλλα και στα συμβολαια των μεταφορικων με τους δυο ομιλους που εξυπηρετουν και κρητη και αδριατικη αρκει.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να γίνει κάτι πάντως με το Jetferry Iγιατι τα ώτα μου ήκουσαν πως κοιτάει και το σκράπ και πριν μέρες έφτασε κοντά ..αλλα δε προχώρησε

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τις προσεχείς ημέρες θα παρουσιαστεί στη Σμύρνη πρόταση μεγάλης; ακτοπλοϊκής για δρομολόγηση ταχυπλόου Σμύρνη - Πειραιά, με δυο ενδιάμεσα νησιά.

 

Πρόταση από ακτοπλοϊκή

Στην κινητικότητα που υπάρχει γύρω από το ίδιο θέμα, αναμένεται να παρουσιασθεί πρόταση μεγάλης ελληνικής ακτοπλοϊκής εταιρείας για τη δρομολόγηση ταχύπλοου πλοίου, από την Σμύρνη προς τον Πειραιά με ενδιάμεσους σταθμούς σε ένα νησί του βορείου Αιγαίου και ένα των Κυκλάδων. Το πλοίο θα έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 2.000 επιβάτες.

Το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η πρόταση αυτή, ως αυτή την ώρα, είναι το υψηλό κόστος ελλιμενισμού για τα επιβατικά πλοία στην Σμύρνη.

 

Την πρόταση θα υποστηρίξει πολυμελής ομάδα ανώτερων διοικητικών στελεχών της εταιρείας, οι οποίοι προσδοκούν να υπάρξει θετική εξέλιξη στο όλο θέμα προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος για τη δρομολόγηση μιας τέτοιας γραμμής, που εκ των πραγμάτων μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα στην τουριστική κίνηση από την Τουρκία, η οποία αποτελεί μια συνεχώς αυξανόμενη τουριστική αγορά για τη χώρα μας και ειδικά για τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου.

Σ’ αυτήν την προσπάθεια, αν τελικά ευοδωθεί, θα επιδράσει θετικά και η κατάργηση της βίζας για τους Τούρκους πολίτες, θέμα που βρίσκεται αυτές τις μέρες στην επικαιρότητα μετά τις συναντήσεις του Τούρκου πρωθυπουργού με την ηγεσία της Ε.Ε. στα πλαίσια της συζήτησης των δυο μερών για το προσφυγικό. 

emprosnet.gr

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...