Jump to content
Shipfriends

Προτάσεις για...νέες γραμμές


Recommended Posts

αν το λαβουμε καθαρα εφο[λιστικα και σαν κινηση βιοσιμη και σχετικα απλη???

απλα θελω να δω κατα την γνωμη ολλων αυτην τη στιγμη ποια γραμμη ειναι η ποιο αξιοπιστη γιαεπενδυση και να αναλυσουμε τους λογους πισω απο αυτο,

π.χ ειναι καθαρα ο προορισμος που κρινει την επιτυχια μιας γραμμης ή τα πυκνα δρομολογια?

τι κανει μια γραμμη να αναπτυχθει?

η εξελιξη του προορισμου τουριστικα η η συνγρονη γραμμη μπορει να συμβαλει στην αναπτυξη νεων προορισμων?

τελος υποθετικα παντα να τοποθετισουμε τι καραβακι μας shipfrieds 1(αμφιδρομο) και το shipfriends 2 εγ/ογ κλειστου τυπου στις καλυτερες γραμμες....

ενδιαφερον δεν ειναι?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 462
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κοιτα να δεις για εμενα η επιτυχια μιας γραμμης αρχικα δεν ειναι η συχνοτητα αλλα ο προορισμος.Αυτη την στιγμη η γραμμη της παροναξιας θεωρειτε απο τις πιο κερδοφορες της ελλαδας ετσι?Αυτο οφειλετι στο οτι κανενα απο τα δυο νησια δεν διαθετει αεροδρομιο(διεθνες)οποτε ειναι απακολουθω να πλοια να σφαζονται για την γραμμη.Δευτερον με τα συγχρονα και ταχυτατα πλοια που διαθετει η Ελλαδα το να πας για ενα Σ/Κ Παρο η Ναξο ειναι πανευκολο.

Σαφως για εναν πρωορισμο οχι διαδεδομενο η συχνη παρουσια πλοιου θα το ανεβασει..π.χ βλεπε αμοργο μικρες κυκλαδες που απο την στιγμη που αναλαβε η Μπλου σταρ δρομολογια σε καθημερινη βαση χουν αναπτυχθει υπερβολικα πολυ..

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα.Ο κόσμος ζητάει μικρής διάρκειας ταξίδι και προτιμά κοντινές εξορμήσεις και για το κόστος των εισιτηρίων , γι αυτό κι οι κυκλάδες έχουν αναπτυχθεί τόσο πολύ τουριστικά.Αυτό όμως είναι εποχικά και μόνο για το καλοκαίρι.Τον χειμώνα μόνο η Σύρος τραβάει κόσμο ενώ τα πιο απομακρυσμένα νησιά αλλά μεγάλα όπως είναι η Μυτιλήνη, η Ρόδος, η Κως...έχουν φορτηγά που αιμοδοτούν τα πλοία.

Γενικότερα όμως κάθε νέα είσοδο στην ακτοπλοία πρέπει να σκεφτεί κανείς πολύ να την κάνει.Τα σχήμ,ατα πλέον έχουν γιγαντωθεί.Δεν έχεις να κάνεις πλέον με Αγαπητούς , Βεντούρηδες, Μουλόπουλους και λοιπούς παραδοσιακούς, έχεις να κάνεις με μεγαθήρια όπως η HSW κι η Blue Star που έχουν νεότευκτα, γρήγορα και σύγχρονα πλοία , με ισχυρό brand name και διαφήμιση και πολλά βέλη στην φαρέτρα τους για να πολεμήσουν έναν επίδοξο ανταγωνιστή. Εδώ είδαμε κοτζάμ καπτα Μάκη να πέφτει έξω που παλαιότερα τους παραδοσιακούς τους είχε για πρωινό.

Φωτεινές εξαιρέσεις αποτελούν ο Παναγιωτάκης με τον ΘΕΟΛΟΓΟ κι ο Ευγενίδης με τα σπηντραννερ.Και γι αυτά υπάρχει η εξηγηση. Κι οι δύο πήγαν σε γραμμές που δεν ενοχλούσαν τους μεγάλους.Ο Παναγιωτάκης μπήκε σε μια γραμμή που ναι μεν ήταν πολύ ανταγωνιστική αλλά ο στόλος δεν ήταν ιδιαίτερα αναβαθμισμένος.Πήρε ένα πλοίο πολυ μικρής ηλικίας επένδυσε πολλά λεφτά στην μετασκευή του και τελικά το δρομολόγησε και πέτυχε.Ο Ευγενίδης ξεκίνησε στις δυτικές , όπου υπάρχει εντοπιότητα κι άρα διάθεση για στήριξη, η HSW δεν έριχνε και ποτέ μεγάλο βάρος εκεί, τον στήριξε ο κόσμος έφερε ενα καλό πταχύπλοο και πέτυχε. Και να σημειώσουμε ότι κι οι δυο τους δεν στηρίζονται μόνο στα πλοία αυτα αλλά έχουν κι άλλες δραστηριοτητες.

Τώρα ενας φιλόδοξος εφοπλιστής που να πάει?Παροναξία? απέτυχε πρόσφατα ο ΚΟΡΑΗΣ.Ικαρία Σάμο?Απέτυχε πρόσφατα ο Σπανός.Πως να αντιμετωπίσει κανείς τα ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ή τα μπλου σταρ όταν αποτελούν τα πιο καινούρια, τα πιο γρηγορα και τα πιο διαφημισμένα πλοία της ακτοπλοίας?

Που να πάει κανείς να τρυπώσει στην Ρόδο ανάμεσα στα 2 μεγάλα μπλυ σταρ και στον ορίζοντα?

Γενικότερα οι μεγάλες εταιρείες έχουν ανεβάσει με τις επενδύσεις τους πολύ ψηλά τον πύχη κι ένας παραδοσιακός ή φιλόδοξος εφοπλιστής δεν μπορεί να το φτάσει.

Link to comment
Share on other sites

τελος υποθετικα παντα να τοποθετισουμε τι καραβακι μας shipfrieds 1(αμφιδρομο) και το shipfriends 2 εγ/ογ κλειστου τυπου στις καλυτερες γραμμες....

Αν εχουμε αμφιδρομο παιζει μεγαλο ρολο και το μεγεθος του πλοιου.Υπαρχουν παρα πολλα πορθμεια στην Ελλαδα που θα μπορουσε να μπει ενα πλοιο ανοιχτου τυπου.Στην περιπτωση του πορθμειου παντως παιζει βασικο ρολο το αν θα σε βαλουν στην κοινοπραξια.Σαφως και μπορεις να δουλεψεις αυτονομα αν εγκριθει η δρομολογηση αλλα φυσικα θα ειναι δυσκολο με ενα βαπορακι να ανταγωνιστεις τους υπολοιπους που θα ναι χρονια στη γραμμη.

Για το κλειστου τυπου μαλλον δυσκολευουν περισσοτερο τα πραγματα.Οπως ειπε και ο Εarl ειναι δυσκολο να ανταγωνιστεις τα μεγαλα σχηματα.Αρα αναγκαστικα παμε σε μια μικροτερη γραμμη ήι ισως σε καποια επιδοτουμενη.πχ Ηγουμενιτσα-Κερκυρα ή καποια αγονη.

Οπως και να χει το θεμα πριν αποφασισει καποιος να βαλει βαπορι πρεπει να προηγηθει και μια μελετη κατα ποσο η γραμμη σηκωνει το πλοιο γιατι καλα τα λεμε εμεις εδω μεσα αλλα ουτε λεφτα ρισκαρουμε ουτε τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

εχω ενα πλοιο πχ ε/γ ο/γ κλειστου τυπου και θελω να το βαλω σε μια γραμμη

Μηπως ειναι ευκολο να μας πεις το πλοιο?Γιατι,να συζηταμε για που συμφερει να το βαλεις χωρις να γνωριζουμε τα χαρακτηριστικα του ειναι λιγο ασκοπο:o

Link to comment
Share on other sites

Αν ειχα ενα πλοιο σαν το δαιδαλος ή πρεβελης(πολυ ομορφα πλοια και τα δυο) με ταχυτητα γυρω στα 18-19 μιλακια θα το εβαζα σε μια γραμμη Ηρακλειο-σαντορινη-ναξο-παρο-συρο-πειραια και το αναποδο.

Σωστός όσον αφορά τή γραμμή ,διαφωνώ ως πρός το πλοίο καλύτερα θα ήταν το αριάδνη 22 - 23 μίλια .

Link to comment
Share on other sites

Ποια γραμμη πιστευετε αυτην τη στιγμη ειναι η καταλληλοτερη για να επενδυσει καποιος βαζοντας πλοιο?

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

πορθμεια πχ μαρμαρι ραφηνα,αιδηψος αρκιτσα κτλ

Γραμμες πχ ανδρο τηνο μυκονο κτλ

το bs paros η' ithaki μετά την έλευση του νεοτευκτου, το απόγευματακι γιά Σέριφο - Σίφνο - Μήλο - Σαντορίνη .

Link to comment
Share on other sites

Δε συμφερει ποιο καλα πρωινα. Τα απογευματα η γραμμη παραδοσιακα εχει μικρη κινηση

Αλλα με την παρουσα κατασταση δε συμφερει να εχεις πλοιο οχι μονο στις Δυτικες αλλα στην ακτοπλοια γενικοτερα.

Link to comment
Share on other sites

το bs paros η' ithaki μετά την έλευση του νεοτευκτου, το απόγευματακι γιά Σέριφο - Σίφνο - Μήλο - Σαντορίνη .

Αδειο θα πηγαινοερχοταν ειδικα το χειμωνα κα ας εχε και 5ευρω εισητηριο.

Link to comment
Share on other sites

Αν είχαμε μια παντοφλίτσα μικρούλα δεν θα ήταν άσχημη ιδέα να δοκιμάζαμε τη ζεύξη του κόλπου της Καλλονής. Yπάρχει οδικό δίκτυο να υποστηρίξει κατι τέτοιο;

Link to comment
Share on other sites

Αδειο θα πηγαινοερχοταν ειδικα το χειμωνα κα ας εχε και 5ευρω εισητηριο.

Δεν το νομίζω με την δυναμική που έχει αυτή η εταιρεία ,και τα συγκεκριμένα πλοία , θα είναι επανάσταση για τίς δυτικές κυκλάδες , και επιπλέον μήν παραγνωρίζετε το ότι θα είχε πρω'ι'νή αναχώρηση από Σαντορίνη πού τώρα δέν υπάρχει από καμία άλλη εταιρία, με πολύ ελκυστικό ωράριο στα νησιά χειμώνα και καλοκαίρι από και πρός Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Χειμωνα απο Σαντορινη να παει Συρο ενταξει αλλα για Πειραια δεν νομιζω οτι θα ειχε κινηση. Μεσα θα εμπαινε σιγουρα η καθε εταιρια.

Link to comment
Share on other sites

Χειμωνα απο Σαντορινη να παει Συρο ενταξει αλλα για Πειραια δεν νομιζω οτι θα ειχε κινηση. Μεσα θα εμπαινε σιγουρα η καθε εταιρια.

H Σαντορίνη τών 15.000 κατοίκων και τών 6.000 τής Μήλου ? χώρια τούς καλοκαιρινούς επισκέπτες τούς καλοκαιρινούς μήνες ?

Αδειο θα πηγαινοερχοταν ειδικα το χειμωνα κα ας εχε και 5ευρω εισητηριο.

Δέν το νομίζω με την δυναμική που έχει αυτή η εταιρεία , και τα συγκεκριμένα πλοία , (δέν συγκρίνονται βεβαίως ούτε με τά υπάρχων κοραής και πόσο μάλλον με το άγιος γεώργιος) θα ήταν επανάσταση για τίς Δυτικές Κυκλάδες . Επιπλέον μήν παραγνωρίζεται ότι θα είχε πρω'ι'νή αναχώρηση από Σαντορίνη πού δεν έχει κάποια άλλη εταιρεία , και επιπλέον πολύ ελκυστικό ωράριο από και πρός Πειραιά . Και επιπλέον θα μπορούσε 3 φορές την εβδομάδα να κάνει δρομολόγιο Μήλο - Φολέγανδρο - Σίκινο - Ιο - Σαντορίνη επιδοτούνενο ,(όπως το αντίστιχο τού bs Naxos '' Πάρο - Νάξο - Ηράκλεια - Σχοινούσα - Κουφονήσια - Δονούσα - Αμοργό στό οποίο σε πληροφορώ έχω ταξιδέψει χειμώνα και ήμασταν τό πλήρωμα και καμιά διακοσαριά άτομα.

Edited by polmyt
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Αν είχαμε μια παντοφλίτσα μικρούλα δεν θα ήταν άσχημη ιδέα να δοκιμάζαμε τη ζεύξη του κόλπου της Καλλονής. Yπάρχει οδικό δίκτυο να υποστηρίξει κατι τέτοιο;

Δυσκολα πραγματα βαζεις φιλε Χιωτη

Στον κολπο της Καλλονης το μοναδικο μερος που πιθανον να αξιζε να γινει συνδεση με παντοφλα ειναι απο Νυφιδα Πολιχνιτου για Αποθηκα(ενα μικρο ψαροχωρι στην απεναντι μερια).Ειναι σχετικα μικρη η αποσταση και βοηθαει το νοτιοανατολικο κοματι του νησιου να εχει ευκολη πριοσβαση στο δυτικο.

Ας δουμε το μερος με τη βοηθεια του google earth

post-15-128326987144_thumb.jpg

Τα προβληματα ειναι αρκετα για κατι τετοιο.

Η πιο συντομη διαδρομη θα ηταν αυτη που δειχνει η συνεχομενη γραμμη.Εκει ομως αναγκαζεσαι να μπεις μεσα στον οικισμο ο οποιος εχει ενα μικρο παραθαλασσιο δρομο στον οποιο το καλοκαιρι γινεται πανικος και περνας με το ζορι.Περα απο αυτο εκει ειναι καθαρη παραλια αρα θα χρειαστουν αρκετα χρηματα για την κατασκευη μωλου.Στο συγκεκριμενο σημειο τελειωνει ο δρομος.Απο κει και περα δεν υπαρχει καν χαραξη δρομου.Η διακεκομενη γραμμη σε παει στο λιμανακι της Νυφιδας.Εκει θα μπορουσε να ειναι μια πιθανη θεση μιας και δεν αναγκαζεσαι να μπεις στο χωριο αλλα αν κανεις κατι τετοιο εκει αυξανεις το χρονο ταξιδιου κατα 10 λεπτα τουλαχιστον.

Το αλλο κακο ειναι οτι το συγκεκριμενο μερος το πιανει παρα πολυ ο βοριας πραγμα που κανει δυσκολο το ταξιδεμα με μια παντοφλιτσα.Αν συνυπολογισουμε και την αντιδραση των ντοπιων νπμιζω οτι δεν εχει πολλες ελπιδες να γινει ποτε μια τετοια ζευξη

Ολα αυτα για την Νυφιδα.Στην Αποθηκα εχω να παω χρονια και δεν ξερω τι κατασταση επικρατει εκει αλλα απο θεμα υποδομων μαλλον αναλογη θα ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι δεν υπάρχει καμιά ιδιαίτερη ανάγκη για μια τέτοια σύνδεση. Και κατά την γνώμη μου εάν γινόταν θα ήταν από την Σκάλα Πολιχνίτου που διαθέτει και λιμάνι (ας πούμε) και όχι από την Νυφίδα που τον χειμώνα ούτε καφενείο ανοιχτό δεν βρίσκεις. Και δεν νομίζω ότι θα εξυπηρετούσε ιδιαίτερα κανέναν ντόπιο, πέρα από κάποιους τουρίστες το καλοκαίρι...που όμως δεν αρκούν να στηρίξουν μια γραμμή. Εξάλλου η Δυτική Λέσβος (Άντισσα, Ερεσσός, Σίγρι) έχει δοσοληψίες κυρίως με την Καλλονή οπότε δεν υπάρχει ανάγκη διακίνησης εμπορευμάτων από θαλάσσης, μέσω Πολιχνίτου. Και στον κόλπο της Γέρας που υπάρχει παραδοσιακά θαλάσσια σύνδεση στο Πέραμα (όνομα και πράμα;)) εξυπηρετείται από 1-2 λάντζες.

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις καμμιά παντοφλίτσα (και ένα χοντρό βύσμα στο κράτος για να σου φτιάξει 2 λιμανάκια και καμμια 50αριά χιλιόμετρα δρόμους της προκοπής ;-) ) μια "περίεργη" ιδέα είναι το στενό Άνδρου - Τήνου (ή θα πιάσει τρελά και όλη η Τήνος θα μετακινείται μέσω Άνδρου αν φτιαχτούν δρόμοι της προκοπής ή θα πατώσει). Υποτίθεται πως παλιότερα είχε παίξει σαν project (και είχαν ξεκινήσει έργα για την κατασκευή δρόμωνδεν ξέρω βέβαια αν ήταν παραμύθι και οι δρόμοι ήταν άσχετοι).

με αυτόν τον τρόπο το υπερσύγχρονο λιμάνι της Τήνου θα εξυπηρετεί πολύ καλά τις θαλαμηγούς των πιστών ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Οι κυκλοι του Στριντζη λοιπον(η του ΣΕΘΑΜ)ειναι μια πολυ καλη ιδεα αλλα πιστευω πως δεν πρεπει να αφορουν πανω απο 2 νησια(αντε 3 που να ειναι ομως σε πολυ κοντινη αποσταστη).Εξηγουμαι:

Γραμμη Πειραιας-Ευδηλος-Καρλοβασι-Χιος-Πειραιας και Πειραιας-Χιος-Καρλοβασι-Ευδηλος-Πειραιας.Με ενα συμβατικο των 26 μιλιων και υποθετοντας οτι χανει συνολικα 1.30 ωρα για φορτοεκφορτωση(μανουβρες)στα προηγουμενα 2 λιμανια,θα κανει σχεδον 11ωρες για το τελευταιο(τριτο)λιμανι(περιπου 210μιλια).Πρακτικα δηλαδη,ενας Χιωτης η Ικαριωτης(αναλογα με τον κυκλο),θα ξεκινουσε 12 το μεσημερι απο Πειραια και θα εφτανε στο νησι του κατα τις 11 το βραδυ:oΟι Σαμιωτες,επειδη παντα θα ειναι το δευτερο λιμανι(γιαυτο τους συμφερει:D)σταθερα θα εκαναν 9ωρες(ειτε στο πηγαινε ειτε στο ελα).

Το πιο ασχημο αυτου του δρομολογιου(παντα για τους Ικαρο-Χιωτες)θα ειναι το δρομολογιο για Πειραια,οταν το λιμανι τους ειναι το πρωτο στο Πειραιας-νησια.(αναχωρηση 7 απογευμα,αφιξη 6 το πρωι-η συνηθεια των Μυτιληνιων....).Μια πιθανη αποδεκτη λυση,ειναι το εναλλαξ,δηλαδη 3 μερες την βδομαδα ο ενας κυκλος,3 ο αλλος και την Κυριακη ξεκουραση:D

Εκεινο που ειχα σκεφτει εγω(ναι εγω,ο μεγας εφοπλιστης:P)ηταν ο κυκλος Πειραιας-Χιος-Μυτιληνη-Πειραιας και Πειραιας-Μυτιληνη-Χιος-Πειραιας εναλλαξ με τις μερες(χωρις παυση τις Κυριακες,ωστε να αλλαζουν και οι μερες καθε βδομαδα),που ετσι θα ικανοποιουσε και τα 2 νησια,ειτε απο πλευρα χρονου ταξιδιου ειτε απο ωραρια αφιξοαναχωρησεων.Χασιμο χρονου μονο σε ενα λιμανι και direct δρομολογια,ειτε προς Πειραια ειτε προς νησια,για τους επιβατες και των 2 νησιων.

Επανέρχεται το σενάριο που αναφέρει την Δρομολόγηση πλοίου απο Πειραιά-Χίο-Καρλόβασι-Χίο-Πειραιά;

Εχει ακουστεί κάτι στο μεγάλο λιμάνι ή ανάγεται και αυτό ως συνήθως στα ετήσια όνειρα θερινής σαιζόν;

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχεται το σενάριο που αναφέρει την Δρομολόγηση πλοίου απο Πειραιά-Χίο-Καρλόβασι-Χίο-Πειραιά;

Εχει ακουστεί κάτι στο μεγάλο λιμάνι ή ανάγεται και αυτό ως συνήθως στα ετήσια όνειρα θερινής σαιζόν;

Μα με τη νεοσύστατη εταιρεία έχουν ήδη χάσει τον ύπνο τους οι γίγαντες και έχει βουήξει και ο τόπος για το δρομολόγιο.

Έτσι μπράβο να είμαστε μπροστά μη χάνουμε και τις πρωτιές , αμαρτία είναι.

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχεται το σενάριο που αναφέρει την Δρομολόγηση πλοίου απο Πειραιά-Χίο-Καρλόβασι-Χίο-Πειραιά;

Εχει ακουστεί κάτι στο μεγάλο λιμάνι ή ανάγεται και αυτό ως συνήθως στα ετήσια όνειρα θερινής σαιζόν;

Εάν υπάρχει τέτοιο σενάριο να υποθέσω πως μιλάμε για Ro-Ro;

Μα με τη νεοσύστατη εταιρεία έχουν ήδη χάσει τον ύπνο τους οι γίγαντες και έχει βουήξει και ο τόπος για το δρομολόγιο.

Έτσι μπράβο να είμαστε μπροστά μη χάνουμε και τις πρωτιές , αμαρτία είναι.

Για ποια νεοσύστατη εταιρία ο λόγος;

Link to comment
Share on other sites

Για ποια νεοσύστατη εταιρία ο λόγος;

Πιό καλό παιδί θα μάθει περισσότερα για την νεοσύστατη IKARIA SEAWAYS;

Εδω έχουνε αντιλαλήσει τα βουνά, οι λόγκοι , οι ραχούλες εσύ μωρέ λεβέντη δεν το έμαθες;;

Link to comment
Share on other sites

Απορία το έχω, γιατί καμία εταιρεία δεν έχει επιχειρήσει να συνδέσει την πάτρα με τη σικελία (ή ακόμα και με τη μάλτα,την κορσική, τη σαρδινια...λέω εγω)

Link to comment
Share on other sites

Εδω έχουνε αντιλαλήσει τα βουνά, οι λόγκοι , οι ραχούλες εσύ μωρέ λεβέντη δεν το έμαθες;;

....αυτά είναι μπαγιάτικα.Απο πέρι τα ακούω.Τώρα αλλάξανε τα πράγματα.Κάτι πιό σοβαρό απο υπαρκούς και όχι ...άυλους επιχειρηματίες θέλω ν ακούσω.Κάτι μετά απο το μεγάλο deal που αναμέτεται λίγο πρίν-λίγο μετά το Πάσχα ίσως;

Link to comment
Share on other sites

Απορία το έχω, γιατί καμία εταιρεία δεν έχει επιχειρήσει να συνδέσει την πάτρα με τη σικελία (ή ακόμα και με τη μάλτα,την κορσική, τη σαρδινια...λέω εγω)

με την σικελια (κατανια) το εκανε η ΕΛΜΕΣ προ 20ετιας με το Corinthia και πηρε τ'..... της

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μια καλη γραμμη με ενα μικρο καραβακι (ρωσικου τυπου ας πουμε) μονο για επιβατες θα ηταν Πατρα-Ριο-Ναυπακτος και αντιστροφα.Για οσους Ναυπακτιοτες που δουλευουν στη Πατρα και πηγαινοερχονται καθημερινα, θα ηταν ισως μια καλη λυση.Φυσικα με χαμηλοτερη τιμη εισιτηριου απο την γεφυρα για να μπορεσει ισως να ειναι βιωσιμη η γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...