Jump to content
Shipfriends

Προτάσεις για...νέες γραμμές


Recommended Posts

Θα ηθελα να αναφερω για νεες γραμμες που μπορουν να αξιοποιηθουν καταλληλα οσον αφορα σε κινηση φορτηγων και επιβατων.

Μια σωστη εκμεταλλευση μπορει να φερει πολυ καλα και 8ετικα αποτελεσματα.

Λοιπον αναφερω τις εξης γραμμες:

-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ - ΡΑΦΗΝΑ Η ΛΑΥΡΙΟ (Αναφερομαι για απευθειας και οχι μεσω νησιων)

Μια νταλικα για να κανει οδικως αυτο το ταξιδι θελει μια ολοκληρη μερα ενω ακτοπλοικως μιση μερα και πιο οικονομικα.

-ΚΑΒΑΛΑ -ΡΑΦΗΝΑ Η ΛΑΥΡΙΟ

Τα ιδια με ανωτερω και με λιγοτερες ωρες.

-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΡΑΦΗΝΑ Η ΛΑΥΡΙΟ (Μονο για Ro - Ro)

Σκεφτειτε ποσες νταλικες φευγουν ημερησιως και απο τις δυο πολεις ενω με τα Ro - Ro μπορουν ασυνοδευτα και οικονομικως να μεταφερθουν ανετα και θα περιορισουν και τα ατυχηματα στην εθνικη οδο.

-ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Μια γραμμη με την καταλληλη εκμεταλλευση μπορει να αποδωσει πολυ καλα γιατι απο Καλαματα πηγαινεις Πατρα.

-ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΠΑΤΡΑ

Το μειονεκτημα της γραμμης αυτης ειναι η μεγαλη αποσταση και η διαρκεια του ταξιδιου. Μια κινηση που οι Μινωικες δεν θελησαν να εκμεταλλευτουν.

Ενα γρηγορο πλοιο θα πετυχαινε...

-ΧΑΝΙΑ - ΠΑΤΡΑ

Ειναι πιο κοντα απο το Ηρακλειο και μπορει καλιστα να αξιοποιηθει

-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΡΑΦΗΝΑ Η ΛΑΥΡΙΟ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Γιαυτη την γραμμη υπαρχουν αμφιβολιες που μαλλον δεν μπορει να γινει...

-ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΛΑΥΡΙΟ

Μια νεα γραμμη και με λιγοτερες ωρες αλλα θα ειναι εμποδιο για Μινωικες και ΑΝΕΚ.

Πειτε την γνωμη σας γιαυτες τις γραμμες...

Φιλικα Γιαννης!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 458
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οι γραμμες απο Πατρα για Χανια/Ηρακλειο εχουν δοκιμαστει στο παρελθον και απο τις Μινωικες αλλα αν θυμαμαι καλα και απο καποιο Ionian Galaxy η Ionian Island. Οποτε εδω δεν εχουμε κατι νεο.

Οσο για τις γραμμες απο Βορεια προς Νοτια Ελλαδα(Θεσ/νικη-Καβαλα-Αλέξανδρουπολη προς Ραφηνα η Λαυριο), νομιζω προς πριν απ' ολα θα πρεπει να ειναι ο ναυλος πολυ χαμηλος. Τουλαχιστον δηλαδη το μισο κοστος απο το οδικο ταξιδι, κατι που δεν ειναι ευκολο να επιτευχθει. Τη Ραφηνα παντως ασε την απεξω σε οποιαδηποτε σκεψη σου, δεν εχει την στοιχειωδη υποδομη.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

μετα την βλαβη του εξ σαντορινη, την καθυστερηση του κεντερη και τη βλαβη του speedrunner μονο τα πλοια του ιονιου θα μπορουσαν να δωσουν λυση.

Διονυσιος Σολωμος καθημερινα το βραδυνο της παροναξιας. 360 ΙΧ γκαραζ ή 35 (?) 12μετρα φορτηγα & 170 ιχ, 18,5 κομβοι και 30 κρεββατια (δεν χρησιμοποιουνται στο ζαντε).

τα δρομολογια της ζακυνθου θα τροποποιηθουν ως εξης. 4 κυκλικα δρομολογια το ionian star & 4 ταυτοχρονα ζακυνθος Ι & ιονις. cargo το ενα ΙΧ και επιβατες το αλλο. ο καλβος χαλαρα θα μπορουσε να κανει και τα 4 δρομολογια της κοινοπραξιας με μικρες αλλαγες στις ωρες.

το Αικατερινη Π (ιδια ταχυτητα, 25 φορτηγα αλλα πολυ λιγοτερα ΙΧ) καθημερινα δυτικες με πρωινη αναχωρηση απο μηλο και μεσημερι απο πειραια. θα ανοιξει το δρομο για το Θεολογο. στην κερκυρα μπορει να καλυφθει το κενο του.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Να κανω μια ερωτηση,υπηρχε ποτε προθεση απο Ελληνικη εταιρεια να δρομολογησει πλοιο απο Πατρα ή οποιοδηποτε ελληνικο λιμανι προς Γαλλικο λιμανι (π.χ. Μασσαλια) ή προς τα εκει γενικοτερα?

Και μια δευτερη ερωτηση ,θα ηταν καθολου επικερδης μια τετοια δρομολογηση πλοιου απο επιβατες και οχηματα?Αν οχι προς Γαλλια εστω προς την Δυτικη Ιταλια π.χ. Γενοβα.

Οποιος εχει την καλοσυνη και ξερει ας απαντησει:o

Link to comment
Share on other sites

πειραια μασσαλια εκανε η... ΕΛΜΕΣ τα πρωτα μεταπολεμικα χρονια με αμιγως επιβατηγα πλοια.

προ 12ετιας (πριν απο superfast & νεοτευκτα) ο σφηνιας ειχε πεταξει κατι για νεες γραμμες που θα ανοιγαν οι μινωικες και νομιζω οτι ειχε αναφερθει σε μασσαλια γενοβα.

εκτος των γνωστων λιμανιων (μπριντιζι, αγκωνα, βενετια, μπαρι, τεργεστη) στις αρχες της 10ετιας του 90 η ΕΛΜΕΣ ειχε βαλει για Ortona & Κατανια (το Lydia & το Corinthia αντιστοιχα), τελη των 90s εκανε καποια ταξιδια το πρωην Princess M απο πατρα για ταραντα, ενω ο artiolli ειχε βαλει μια χρονια τον ερωτοκριτο για Monfalcone. Nομιζω οτι και το Polaris οταν πρωτορθε ειχε κανει καποια ταξιδια Ortona.

Τωρα για το μελλον δεν ξερω. Η Γενοβα μου φαινεται απιθανο. Ειναι στο ιδιο υψος με τη Βενετια και καποιες εκατονταδες μιλια (και καυσιμα και ναυλα) παραπανω. Για μασσαλια δεν ξερω. Δεδομενου ομως οτι οι πιο πολλες νταλικες πανε κεντρικη Ευρωπη (γερμανια, ολλανδια, αυστρια, πολωνια) ειτε απο ελλαδα ειτε απο τουρκια, δε νομιζω οτι η Γαλλια ειναι βιωσιμη γραμμη

Link to comment
Share on other sites

Nα προσθέσω και εγώ όσον αφορά το παρελθόν, εκτός από τα πλοία της ΕΛΜΕΣ με τελευταίο το ΚΑΣΤΑΛΙΑ, μέχρι την Μασσαλία έφταναν και τα ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ και ΑΧΙΛΛΕΥΣ.

Το 1973 ή 1974 η Δανέζικη DFDS με τα πλοία DANA CORONA και DANA SIRENA προσπάθησε να συνδέσει την Γένοβα με την Πάτρα.

Αρχάς του 1988 υπήρξε μία είδηση για ενδιαφέρον από Γαλλική εταιρεία να δρομολογήσει δύο οχηματαγωγά μεταξύ Toulon και Πάτρας αλλά αυτό έμεινε μάλλον σαν είδηση μόνον!

Link to comment
Share on other sites

τελη των 90s εκανε καποια ταξιδια το πρωην Princess M απο πατρα για ταραντα,

Σε αυτή τη γραμμή έκανε και ο θρυλικός Κύδων -ως City of Taranto του Λελάκη- λίγα ταξίδια το 1989.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Ε πολύ πολύ αν δεν έχει κίνηση στο Αιγαίο να τα βάλουν Ιόνιο :)

η ιδεα για δρομολογηση Highspeed στο ιονιο δεν ειναι καινουργια. πρωτος ο παντελης σφηνιας ειχε πει οτι, μεσα στις προθεσεις της MFD ηταν να δρομολογηθει το HS1 στο ιονιο μολις ερχονταν τα 3 της austal. μεσολαβησε η συμμετοχη της MFD στη GA και θεωρηθηκε οτι η υποσχεση πραγματοποιηθηκε με τη (θνησιγενη) δρομολογηση του Jetferry απο πατρα για σαμη.

αληθεια, εχει ελπιδες κερδοφοριας μια ενδεχομενη δρομολογηση highspeed στο ιονιο; αν περιλαμβανει την κερκυρα μεσα ναι, πιθανον να επιβιωσει.

υπαρχει ικανοποιητικη κινηση απο πατρα για κερκυρα οχι μονο φορτηγα (δε μας νοιαζουν:confused: ), αλλα ΙΧ και επιβατες ολο το χρονο. κερκυραιοι που ερχονται πατρα και αθηνα, φοιτητες, επαγγελματιες, πατρινοι και αθηναιοι με καταγωγη απο κερκυρα συνιστουν ενα σταθερο κοινο ακομη και τους χειμερινους μηνες. δεν εννοω οτι ολοι οσοι πανε κερκυρα πανε απο πατρα, αλλα οτι υπαρχει ενα σημαντικο κομματι που προτιμα το πλοιο, απο τον "δρομο" προς ηγουμενιτσα.

παροτι τα πλοια της βενετιας που καλυπτουν την κερκυρα ειναι πολυ καλα, οι συνθηκες ταξιδιου δεν ειναι και οι καλυτερες για τους "κερκυραιους". αναχωρηση απο πατρα μεσανυχτα και αναμονη στο ντοκο (τα ΙΧ) μεχρι την τελευταια στιγμη για να μπουν ολοι οι "βενετσιανοι". αφιξη στην κερκυρα βαρβαρες ωρες. ασε δε το καλοκαιρι. εκει ουτε καμπινα δεν μπορεις να κλεισεις απο πριν. περιμενεις να κλεισουν τα πλανα της βενετιας.

αυτο το κοινο που προτιμα να ταξιδευει με το πλοιο (και να πληρωνει καμπινα), ακομη και με αυτες τις "δυσκολιες", πολυ ευκολα θα εδινε τα ιδια περιπου λεφτα για να παει με ενα HS, στις ιδιες περιπου ωρες, αλλα με ευνοικοτερα ωραρια και καλυτερες συνθηκες, οσον αφορα την εγκαιρη κρατηση. δεν ειναι τυχαιο οτι το υδροπλανο με την κερκυρα δουλεψε καλα.

απο εκει και περα θα μπορουσε να προσεγγιζει σαμη και παξους. οι παξοι ειναι ανερχομενοι τουριστικα. η πατρα απο τους παξους ειναι γυρω στα 100 μιλια (3 ωρες με HS), ενω τωρα πρεπει να πας ηγουμενιτσα και απο εκει αλλη μιαμιση ωρα. για τους παξινους (και τους επισκεπτες των παξων) θα ηταν αλμα.

απο κεφαλονια τωρα δεν θα ειχε να παρει πολλα πραγματα. η διαφορα σε χρονο μεταξυ ταχυπλοου και συμβατικου (μην ξεχνατε οτι ο μισος περιπου πατραικος εχει περιορισμο τα 22 μιλια), δεν ειναι τοσο μεγαλη (γυρω στα 50 λεπτα ντοκο ντοκο) που να κανει δελεαστικο το εισητηριο του ταχυπλου. αν θελαμε να δουμε πιο κομματι των επιβατων της κεφαλονιας θα μπορουσε να προτιμησει ενα HS, θα ελεγα σχηματικα αυτοι που παιρνουν καμπινα στο Κεφαλονια και το Επτανησος. αυτοι που θελουν τη "βολη" τους και δε πολυγουσταρουν την απουσια διακεκριμενης θεσης.

Βεβαια μιας ενδεχομενης δρομολογησης θα επρεπε να προηγηθει ερευνα (κυριως στο κερκυραϊκο κομματι) για τις προθεσεις των τακτικων της γραμμης.

κατα τη γνωμη μου θα βολευε η πρωινη αναχωρηση απο κερκυρα και απογευματινη απο πατρα. το καλοκαιρι με διπλα δρομολογια θα μπορουσε στο ενα να προσεγγιζει σαμη και στο αλλο παξους.

πατρα σαμη ειναι περιπου 53 μιλια, σαμη κερκυρα 90-100. αρα 2 ωρες πατρα σαμη και 3 σαμη κερκυρα (χοντρικα).

παξοι κερκυρα ειναι γυρω στα 30 και 110 παξοι πατρα. αρα μεσω παξων θα ερχεται και κατα μια ωρα λιγοτερο συνολικα.

αυτη τη στιγμη δεν περισσευουν στη HSW ΗighSpeeds, αλλα και το γεγονος οτι highspeed στην κερκυρα σημαινει ζημια για της μινωικες, ισως να εξηγει γιατι δεν εγινε ποτε κανενα εγχειρημα κατα δω.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Χθεσινο ρεπορταζ σε τοπικο καναλι(ΚΡΗΤΗ ΤV) του Ηρακλειου και της Κρητης μετεδωσε πως το Εμπορικο Επιμελητηριο Τεργεστης ζητησε την ακτοπλοικη συνδεση της Κρητης με την Τεργεστη για την μεταφορα των αγροτικων προιοντων της Κρητης στην Ιταλια!Στο αιτημα αυτο υπαρχει θετικη ανταποκριση απο φορεις του νησιου και συγκεκριμενα την Δευτερα 15/05 ερχονται αντιπροσωποι των Ιταλων στο λιμανι του Ηρακλειου για συζητησεις με τους φορεις του λιμανιου για να προχωρησει η διαδικασια.Ακομη ψαχνουν Ευρωπαικα κονδυλια για την στηριξη αυτου του ενχειρηματος.

Πως σας φαινεται κατι τετοιο???Αν συμβει....

Link to comment
Share on other sites

Παλαιότερα είχε δρομολογηθεί απο τις Μινωικές για μικρό χρονικό διάστημα (μικρότερο από ένα χρόνο) επιβατικό πλοίο που συνέδεε την Κρήτη με την Ιταλία αλλά είχε μικρή πληρότητα (με επιφύλαξη γιατί εχούν περάσει πολλά χρόνια)

Link to comment
Share on other sites

Δεν πρόκειται να πιάσει κάτι τέτοιο. Αλλωστε και οι Μινωικές είχαν προσπαθήσει κάτι τέτοιο αλλά και η Blue Star με μη ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Δεν νομίζω οτι υπάρχει μεγάλη αγορά τόσο όσον αφορά τους επιβάτες όσο και όσον αφορά τα φορτηγά...

Ποιος άλλωστε θα είχε πλέον τη διάθεση να κάθεται επί δυο μέρες σε ένα πλοίο, γιατί μη μου πει κανείς ότι θα δρομολογηθεί και πλοίο μεγάλων ταχυτήτων...

Το να ζητάς είναι ωραίο, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι είναι πραγματοποιήσημο... Από τότε που έδιωξαν την ΑΝΕΚ από τη Τεργέστη, εκεί είδαν τις συνέπειες από την ανυπαρξία της γραμμής με την Ελλάδα...

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται πως το Καστελόριζο απέκτησε τακτική σύνδεση. Όχι χαρι στις τιτάνιες προσπάθειες των Αθηνών:D αλλά χάρι στους φίλους μας τους Τούρκους.

http://www.meisexpress.com/

Το Μeis Εxpress είναι κατασκευής 2006 (Sancak Bilgin Shipyard) και το όνομα του είναι η Τουρκική εκδοχή του Καστελόριζου...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καινουργια γραμμη δεν ειναι κ αυτη??? Ε.ΛΗΜΝΟΣ καθε Παρασκευη Μυτιληνη[04.00] - Λαυριο[15.00] direct :D Δεν νομιζω ποτε να εχει ξαναγινει το συγκεκριμενο δρομολογιο...Αφηστε που πρεπει να ειναι κ καραβολατρικα ωραιο.6-7 το πρωι θα περναει αναμεσα απο Ψαρα κ Χιο κ μετα απεραντο γαλαζιο μεχρι την Ευβοια.Ανταγωνισμο σε HSW κ NEL:p

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Είναι "fake" δρομολόγια από την forthcrs.Στη θέση του πλοίου γράφει test ship.Από καιρό σε καιρό φαίνονται τέτοια περίεργα δρομολόγια που μπαίνουν για λόγους εκπαίδευσης.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 10 months later...

αληθευει οτι μετα τα νεα δρομολογια των νησος χιος και νησος μυκονος, σκεφτονται και αλλες εταιρειες το ιδιο; δηλαδη εναλλακτικα δρομολογια;

το κεφαλονια: πατρα μεσολογγι σαμη πισαετο

το καλβος: κυλληνη πορο λειβαθω αργοστολι

superfast XI & XII: πατρα βασιλικη παξοι ηγουμενιτσα αυλωνας αγκωνα

knossos & festos palace: πειραια κυθνο φολεγανδρο σικινο ηρακλειο

κρητη Ι & ΙΙ: πειραια παρο θηρα ηρακλειο

blue star 1 & 2: πειραια συρο τηνο μυκονο ναξο σαντορινη αγιο νικολαο κασο ροδο

Link to comment
Share on other sites

αληθευει οτι μετα τα νεα δρομολογια των νησος χιος και νησος μυκονος, σκεφτονται και αλλες εταιρειες το ιδιο; δηλαδη εναλλακτικα δρομολογια;

το κεφαλονια: πατρα μεσολογγι σαμη πισαετο

το καλβος: κυλληνη πορο λειβαθω αργοστολι

superfast XI & XII: πατρα βασιλικη παξοι ηγουμενιτσα αυλωνας αγκωνα

knossos & festos palace: πειραια κυθνο φολεγανδρο σικινο ηρακλειο

κρητη Ι & ΙΙ: πειραια παρο θηρα ηρακλειο

blue star 1 & 2: πειραια συρο τηνο μυκονο ναξο σαντορινη αγιο νικολαο κασο ροδο

Καλά κανείς για Αρκούδι (που ετοιμαζόταν για επενδύσεις! ;) ) και Άτοκο; ούτε καν Οξειές που είναι και στο δρόμο μας; :)

Link to comment
Share on other sites

...,αν υποθεσουμε πως η Blue Star θελει να απαντησει στην HSW και θεωρει πως βαζοντας πχ το BS1 δεν θα εχει τα αναλογα εσοδα,μπορει να βαλει ενα απο τα 3 Κορεατικα Ραφηνα-Χιο-Μυτιληνη ωστε να αντισταθμισει και το θεμα της ταχυτητας(μικροτερη απο τα ΝΗΣΟΣ)με την μειωμενη αποσταση.Απο κει κ περα,εξαρταται μονο,κατα ποσο ειναι διαθετιμενοι οι επιβατες να φτανουν η να αναχωρουν απο το 'λιμανι' του Πρωθυπουργου:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...