Jump to content
Shipfriends

Προτάσεις για...νέες γραμμές


Recommended Posts

  • Replies 458
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γιατί το καταδικάζουμε χωρίς να το δούμε; Καταλαβαίνω ότι οι προηγούμενες προσπάθειες απέτυχαν.Η G.A δεν είναι seajets. Η seajets έχει τη δυναμική να το κάνει να δουλέψει με κατάλληλη διαφήμιση και πρακτόρευση. Και για το Θεσσαλονίκη Σποράδες έτσι έλεγαν και το πλοίο γεμίζει ακόμα και στα μη επιδοτούμενα δρομολόγια. Για το WCJ το ίδιο ότι δε θα βγάζει τα έξοδα του και ότι θα μπει μέσα και κάθε χρόνο από όταν ξεκινήσει μέχρι να τελειώσει βαράει 3500 + άτομα περιλιπτικές καθημερινά. 

Link to comment
Share on other sites

Η Levante που στο Ιόνιο έχει τρελή φήμη και διαφήμιση,απέτυχε με το Speedrunner III μάλιστα και οι κάτοικοι των νησιών έκαναν παράπονα για το ταχυπλοο επειδή παρέσυρε βάρκες κλπ επίσης, αν έχει τόσο κόσμο και χρειαστεί για Κεφαλονιά Ιθάκη έκτακτο δρομολογιο , βάζει ορισμένες φορές και η Levante από Κυλλήνη για να εξυπηρετήσει κόσμο που μένει απέξω από Πάτρα ή Κυλληνη.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως δεν αγοράζει ταχύπλοο γιατί δεν τη συμφέρει αφού δε μπορεί να το αξιοποιήσει ολοχρονικά.Η λεβαντε όντας η μοναδική εταιρεία σε Ζάκυνθο και Κεφαλονιά χρειάζεται συμβατικά πλοία λόγω των φορτηγών αλλά και για να πραγματοποιούν ακινησίες τα πλοία τους. Η seajets αξιοποιώντας το ταχύπλοο μόνο για ένα χρονικό διάστημα το καλοκαίρι δεν ποντάρει σε φορτηγά αλλά σε ταξιδιώτες του καλοκαιριού. Έχει μεγάλη διαφορά το πλάνο της μιας εταιρείας από την άλλη.Πιστεύω ότι ένα μικρομεσαίου μεγέθους ταχύπλοο μπορεί να σταθεί.Δεν μιλάμε ούτε για Tera Jet ούτε για Κεντέρη.Ένα ακόμα πλοίο σε μια γραμμή που τα παλιά χρόνια είχε διπλό δρομολόγιο και τώρα έχει μείνει μόνο με ένα νομίζω πως θα έδινε παραπάνω επιλογές σε ταξιδιώτες και κυρίως ώθηση στη κίνηση στα πανέμορφα νησιά του Ιονίου…

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Aλλη κουβεντα το αν σηκωνει περισσοτερα δρομολογια το καλοκαιρι η γραμμη της Πατρας και αλλη το αν θα βγαινει ενα ταχυπλοο.

Ξαναθυμιζω επιγραμματικα:

  • Δεν θα φανει η διαφορα ταχυτητας, λογω της μικρης αποστασης και των περιορισμων στον Πατραϊκο,
  • Δεν υπαρχουν, οπως στην Αττικη ή τη Θεσσαλονικη, πεζοι ελληνες επιβατες ή μεγαλα group ευπορων τουριστων που θα κατεβουν στο λιμανι χωρις ΙΧ ή λεωφορειο, για να πανε στα νησια. Οι επιβατες που πανε, ειτε ντοπιοι παραθεριστες, ειτε ελληνες τουριστες, πανε με ΙΧ ή με λεωφορειο. Οι ξενοι τουριστες πανε απ ευθειας αεροπορικως. Ακομη και στο Θιακι πανε απο το Αργοστολι
  • Υπαρχει ανταγωνισμος με αρκετα οικονομικοτερο τιμολογιο τοσο απο την κυλληνη, οσο και απο τον αστακο ή τη Λευκαδα.
  • Αφηνω στην ακρη φορτηγα κλπ, γιατι δεν θα ψαρευει εκει.

 

Για να τραβηξει κινηση, θα πρεπει να εχει τιμες ιδιες με του συμβατικου, αλλα σε τετοια περιπτωση οχι μονο θα μπαινει μεσα, αλλα θα γινει οτι εγινε στη ραφηνα το 2017 που παραλιγο να χαντακωθουν ολοι

Το Speedrunner ηταν μονο του στην Πατρα, ειχε και διπλα δρομολογια, αλλα δεν πηγε καλα απο κινηση. Οι κεφαλονιτες το αγνοησαν τελειως λογω της μεγαλης διαφορας στην τιμη των εισητηριων σε σχεση με την Κυλληνη και στην Ιθακη ειχε μεγαλες διαρροες τον Αστακο και τη Λευκαδα για τον ιδιο λογο. Τωρα αν γεμισε τα ΣΚ του Αυγουστου και καποιες μερες ακομη, αυτο δεν σημαινει οτι σε μια θερινη δρομολογηση θα εβγαινε κερδοφορο.

Μιλαω παντα για κανονικη τετραμηνη δρομολογηση, οχι να ερθει 40 μερες και να ταξιδεψει τις 20.

 

ΥΓ: τα ιδια και σε πιο εντονα, ισχυουν και για τα αλλα που ακουστηκαν, πχ πατρα αργοστολι, πατρα ζακυνθος κλπ, που δεν εχουν περπατησει ουτε με συμβατικο.

 

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με τον περήφανο Ιόνιο η γραμμή μπορεί να είναι εποχική αλλά δεν έχει Island Hoopers για να χρειάζεται ταχύπλοο, το μόνο που θα μπορούσε να δουλέψει είναι η σύνδεση με την Κέρκυρα ή επικουρικά 1 ταχύπλοο να βοηθάει Κάλβο ή Κεφαλονιά το καλοκαίρι εάν όμως η εταιρία τελικά φέρει στην Ελλάδα και δρομολογήση το Contessa στο ΠΣΙ και έχει και την ταχύτητα που μας λένε νομίζω ότι δεν χρειάζεται τίποτα άλλο η γραμμή!!!

Link to comment
Share on other sites

Η δρομολόγηση ενός ταχύπλοου στο Ιόνιο πραγματικά δύσκολα θα ήταν επικερδής για όλους τους λόγους που προαναφέρθηκαν.

Για τους ίδιους λόγους που δεν έχει μπει ταχύπλοο οχηματαγωγό στο Πειραιάς - Αίγινα άντε και  Πόρο, για του ίδιους λόγους πάνω κάτω δεν έχει μπει ταχύπλοο και στις γραμμές της Κυλλήνης. Οι ίδιοι λόγοι ισχύουν περίπου και για τις αποτυχημένες προσπάθειες του Jetferry I και του SRIII από Πάτρα.

Τα ταχύπλοα με γκαράζ θέλουν δρομολόγια μεσαίων αποστάσεων για να έχουν ικανοποιητικά αποτελέσματα. Ούτε μικρών αποστάσεων όπου η διαφορά με το συμβατικό θα είναι ασήμαντη και τα έξοδα καυσίμων τετραπλάσια , ούτε και μεγάλων αποστάσεων όπου για ένα κυκλικό δρομολόγιο θα χρειάζεσαι διπλό πλήρωμα , ενδιάμεσους ανεφοδιασμούς και κόστους δρομολογίου στα ουράνια. 

Επιπλέον για να είναι κερδοφόρο ένα ταχύπλοο στη χρήση του μέσα στη σεζόν  , δεν αρκούν μόνον οι καλές πληρότητες που το καλοκαίρι είναι αυτονόητες αλλά και η ενδιάμεση κίνηση , η οποία στο Ιόνιο θα είναι από ελάχιστη έως μηδενική (τα 20 και 30 άτομα δεν λένε κάτι).

Επιπρόσθετα όπως ειπώθηκε , το Ιόνιο δεν έχει χύμα κόσμο. Αν για παράδειγμα μια μέση αναλογία στις γραμμές του Πειραιά 1 ΙΧ προς 5 ή 6 επιβάτες στο Ιόνιο είναι 1 Ι.Χ προς 2 ή 3 επιβάτες. Τούτο θα έχει ως αποτέλεσμα να φρακάρει το γκαράζ και ο αριθμός των επιβατών να σταματά στους 400 επειδή δεν υπάρχει διαθεσιμότητα γκαράζ.

Δεν είναι τυχαίο ότι απέτυχε το Jetferry I, δεν είναι τυχαίο ότι SRIII ήρθε ναυλωμένο και απήλθε με συνοπτικές διαδικασίες, δεν είναι τυχαίο που η Levante δεν έχει ασχοληθεί με ταχύπλοα και επίσης δεν είναι τυχαίο που η Seajets με τόση εμπειρία στα ταχύπλοα , με τόσο μεγάλο στόλο ταχύπλοων σκαφών και με τόσα περισσευούμενα ταχύπλοα δεν έχει ασχοληθεί μέχρι στιγμής με το Ιόνιο.

Ίσως μοναδική προοπτική που θα έβλεπα για ταχύπλοο στο Ιόνιο είναι η σύνδεση τους με ένα μικρό ταχύπλοο επιβατηγό για την θερινή σεζόν. Να ξεκίναγε πρωί από την Κέρκυρα ή την Ηγουμενίτσα που φτάνουν τα περισσότερα βαπόρια της Ιταλίας και να έκανε διανομή του κόσμου σε όλα τα νησιά. Φυσικά μια τέτοια δρομολόγηση θα εμπεριείχε ρίσκο και για τον μετριασμό αυτού θα έπρεπε να ήταν προιόν εμπεριστατωμένης οικονομοτεχνικής μελέτης , γιατί δεδομένα κατά το παρελθόν δεν υπάρχουν. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ και πάλι πιστεύω πως δεν έχει κάτι να δοκιμάσει για ένα-δύο χρόνια και αν δει ότι όντως δε βγαίνει ας τι παρατήσει. Άμα δε του βγει έχει γραμμές να το δρομολογήσει αλλού. Ένα εναλλακτικό ωράριο από τη Πάτρα με αναχώρηση πρωί 10 και επιστροφή 6 το απόγευμα θα μπορούσε να τραβήξει κόσμο. Ακόμα και στη Κυλλήνη θα μπορούσε να πιάσει... Βλέπουμε κάθε καλοκαίρι τη Levante να βάζει έκτακτα δρομολόγια λόγω της υπερβολικής κίνησης...Η εταιρεία πλέον μόνο στο Ιόνιο δεν έχει παρουσία...

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή το σημερινό έκτακτο δρομολόγιο του Aqua Blue από Ραφηνα για Άγιο Ευστράτιο Λήμνο Καβαλα , θα μπορούσε άραγε πχ να γίνεται ένα εβδομαδιαίο δρομολόγιο από Ραφηνα αντί για Λαύριο από ότι βλέπω κιόλας υπάρχει και μείωση της διάρκεια του ταξιδιού Άγιος Ευστράτιος 6 ώρες και 40 λεπτά από Ραφηνα ενώ 7 ώρες και 45 λεπτά από Λαύριο , καθώς και η απόσταση για Ραφηνα είναι μικρότερη από το κέντρο της Αθήνας,πιστεύετε πως θα μπορούσε να δοκιμαστεί ;

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Μα ετσι ηταν παλια,απλα για να εχει κ το Λαυριο βαπορι οταν φτιαξαν το λιμανι κατεβηκε εκει γιατι κ μερικες φορες εμενε αροδου στη Ραφηνα γιατι δεν ειχε χωρο να δεσει

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Η Ραφήνα δεν αντέχει άλλη πιεση, ξεπέρασε τα όριά της προ πολλού τα καλοκαίρια. Χωρίς νέες υποδομές (δρόμους, μέσα μεταφοράς, θέσεις προσδεσης, κλπ) θεωρώ κάθε συζήτηση για άνοιγμα νέων γραμμών από εκεί περιττή. 

Link to comment
Share on other sites

Το λιμάνι έχει χωρητικότητα μια χαρά! Το πρόβλημα είναι ότι σχεδόν όλες οι αναχωρήσεις συγκεντρώνονται μεταξύ 7-8:30 πμ και 16:30-17:30 και οι αφίξεις μεταξύ 6-9μμ. 

Δεν έχει πρόβλημα χωρητικότητας, έχει πρόβλημα αιχμής της ζήτησης ! Που υφίσταται για διάφορους λόγους.....

Link to comment
Share on other sites

Πρόταση για την δρομολόγηση οχηματαγωγού πλοίου στη γραμμή Πόρτο Λάγος – Θάσο κάνει ο πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Ξάνθης Γιάννης Ιερόπουλος. Σε ανάρτησή του σημειώνει:

Quote

«Έχει και η Ξάνθη λιμάνι και ονομάζεται ΠΟΡΤΟ ΛΑΓΟΣ. Μπορούν οι βουλευτές οι δήμαρχοι και όσοι είναι οι ενδιαφερόμενοι να ζητήσουν μια γραμμή για Θάσο, γιατί έτσι είμαστε αποκλεισμένοι από παντού.
Η περιφέρεια έχει και την δύναμη και την δυνατότητα να το επιβάλει στην κυβέρνηση. Εκτός και αν υπάρχει πολιτικό κενό στον νομό Ξάνθης και έτσι είμαστε στον αυτόματο πιλότο της ανάπτυξης!».

 

Link to comment
Share on other sites

On 11/10/2022 at 12:02 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Πρόταση για την δρομολόγηση οχηματαγωγού πλοίου στη γραμμή Πόρτο Λάγος – Θάσο κάνει ο πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Ξάνθης Γιάννης Ιερόπουλος. 

 

Κι όμως, το Πόρτο Λάγος είναι κανονικό λιμάνι που χωράνε ακόμη και πλοία μέχρι μεγέθους BS Paros-Naxos (χωρίς πλάκα).

Το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι που πάνε Θάσο πάνε από Κεραμωτή (είναι το πιο κοντεινό λιμάνι), ενώ το καλοκαίρι υπάρχουν και πλοιάρια από Καβάλα. Αλλά λόγω της χαμηλότερης ζήτησης πολύ αμφιβάλλω εάν θα μπορέσει να μπει κάτι παραπάνω από μικρό πλοιάριο τύπου Bob Σφογγαράκης. 

Link to comment
Share on other sites

On 10/30/2022 at 8:31 PM, Kostas .S said:

Για που να το βάλει πατρα Κεφαλλονιά??? Δύσκολο. 

Θα μπορουσε να ξεκιναει απο Πατρα και πχ να τελειωνει Κυλληνη κανοντας μια συνδεση με ολα τα νησια του ιονιου (Κεφαλλονια, Ιθακη και Ζακυνθο) απο το μεγαλο λιμανι του ιονιου!

Το λεω αυτο γιατι θα ειχαμε και επιλογες που τωρα δεν εχουμε!

Και ειδικα το καλοκαιρι που η Levante δεν βαζει πλοιο για Κεφαλλονια θα ηταν οτι πρεπει!

 

On 10/31/2022 at 9:06 PM, Champion Jet_2 said:

Εγώ πιστεύω πως και ένα σκέτο Πάτρα 10:00 Σάμη Ιθάκη Σάμη Πάτρα με ένα Andros Jet ή Paros Jet θα μπορούσε να κάνει καλές πληρότητες. Ειδικά αν υπήρχε αρκετή διαφήμιση και μπορούσαν να βάλουν και λεωφορείο πρωί από Αθήνα όπως πήγε πολύ έξυπνα να κάνει η MagicSea Ferries με το Cat 1 στον Αγ Κωσταντίνο θα έκανε πάταγο και αρκετοί πιστεύω θα το προτιμούσαν. Ειδικά για να πας Κεφαλονιά-Ιθάκη από Πάτρα χάνεις τη μισή μέρα. Και μην ακούσω ότι δεν έχει κόσμο η γραμμή...Στο Κεφαλονιά δε πέφτει καρφίτσα το καλοκαίρι...Ένα 40αρι ευρώ για λεωφορείο και πλοίο μαζί θα ήταν μια χαρά...Για να πας Αιγαίο θα ήθελες τα διπλάσια χρήματα...Είμαι τόσο σίγουρος πως η Seajets θα πήγαινε τόσο καλά που θα μπορούσαν να έβαζαν και διπλό καθημερινό δρομολόγιο. Πόσο πιο ωραίο θα ήταν να υπάρχει και άλλη μια εταιρεία για να σπάσει το μονοπώλειο του Ιονίου;

Και ειδικα που το καλοκαιρι η Levante μαζευει ολα τα πλοια Κυλληνη και τα στελνει απο κει θα ηταν οτι πρεπει ενα ταχυπλοο στην Πατρα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
1 hour ago, proud_ionian said:

το διάβασα ναι.. αλλά πέρασαν και μερικά χρόνια από τότε και αλλάξαν οι παίχτες στη σκακιέρα. Επίσης, η όποια κίνηση που εμείς θεωρούμε ότι θα ήταν σωστό να κάνει, ίσως δεν ήταν βραχυπρόθεσμη αλλά να μείνει στο ιόνιο αλλάζοντας τις ισορροπίες.

2 hours ago, Aqua_blue said:

Αν είχε κέρδος θα το είχε κάνει ήδη 

κάτι το οποίο δεν έχει γίνει μέχρι τώρα δε σημαίνει ότι δε θα γίνει και ποτέ!

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι το βασικο ειναι πως ο Ηλιοπουλος ,για τους δικους του λογους ,δεν φαινεται να ενδιαφερεται να βαλει πλοιο στο Ιονιο.

Θεωρω πως αν ηθελε να μπει θα ειχε κανει μια κινηση τοσα χρονια

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, panag said:

αλλά πέρασαν και μερικά χρόνια από τότε και αλλάξαν οι παίχτες στη σκακιέρα.

και εχει γινει και η ιονια οδος που δεν κανει τοσο ελκυστικη επιλογη για την κερκυρα το ταχυπλοο.

Εχουμε αναφερθει και σε αλλα ζητηματα. Κοντινες αποστασεις, περιορισμοι ταχυτητας στον Πατραϊκο και στη Σαμη, ελαχιστοι πεζοι επιβατες (εκτος ΙΧ και ΚΤΕΛ) κλπ.

Αυτα περι ταχυπλοου. Για συμβατικο αν ηθελε καποιος θα ειχε μπει. Ειδικα στην Κεφαλονια που υπαρχει δυσαρεσκεια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...